|
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Dum 05 Feb 2023, 14:36 | |
| La cum decurg lucrurile la noi in Romania, aceasta sectie o sa fie sortita traficului sezonier de calatori.Se pune accentul pe reducerea cheltuielilor mai ales pe sectiile cu tractiune diesel..cum se reduc subventiile cu se anuleaza trenuri..Nu se mai asigura nici pachetul minim social pe majoritatea sectiilor neinteroperabile..Asa ca visam cu ochii deschisi..in maxim 10 ani toate aceste sectii neintetoperabile vor deveni amintiri..Se inchid unele dupa altele, de redeschis nici nu poate fi vorba, de investit nici un leu..asa ca? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 05 Feb 2023, 18:34 | |
| - Vitosa a scris:
- Și dacă s-ar construi hala, cu dotările minime de care spui, acolo se vor face reparațiile uzuale, reparațiile majore tot la depoul București Călători le va face, deci tot va trebui adus la București. Dar eu cred că tu nu ai habarn cum se fac reparațiile din ziua de azi.
Tulcea... apă dedurizată și nisip, mă faci să 'rîz'. N-am mai văzut de foarte mulți ani depourile să cumpere nisip. Nici nisiparele majorității locomotivelor nu mai sunt funcționale. Salariați în plus înseamnă o cheltuială în plus, ori ăștia nu știu cum să facă mai repede să mai dea niște oameni afară ca să reducă cheltuielile. Idem și la CFR Infrastructură, că și acolo vrei ca stațiile să aibe câte 5 salariați pe postul de IDM. S-a ajuns să existe stații care au doar 2 IDM mari și lați.
Dar de ce mă întrebi, cumva tu ești acel Florin Onose văzut pe listele CENAFER ? Pai una este sa duci AM Desiro o data la cateva luni de la Tulcea la Bucuresti (pentru unele reparatii majore , periodice, capitale, etc) si alta este sa trebuiasca sa-l duci sa zicem in fiecare saptamana! Ma refer la consumul de motorina! Totusi normal ar fi ca operatiunile minime (de alimentare cu motorina, apa dedurizata, verificarea pe canal, incarcarea bateriilor de acumulatori) sa se poata face si la Constanta si la Tulcea! Cu nisip intradevar poate am exagerat- la locomotive stiu ca nu mai sunt demult functionare nisiparele; nu stiu daca la AM Desiro mai sunt functionale! Acuma nu cred ca ar fi o asa mare gaura in bugetul CFR-Calatori daca ar angaja 5 oameni (agenti, care sa aibe cam urmatoarele atributiuni: manipularea unor pompe de motorina, apa dedurizata, tinerea evidentei canditatii de combustibil depozitate, manipularea unor macazuri manuale din interiorul remizei Tulcea, etc), la Tulcea! La IDM, din cate stiam, programul normal de lucru este de 12 cu 24 si 12 cu 48 (adica dupa tura de zi au liber 24 de ore si dupa tura de noapte au liber 48 de ore)- de asta ziceam ca in mod normal, pentru asigurarea acestui program de lucru, trebuie 4+1 de rezerva/post! Acuma in acele statii unde serviciul de miscare este suspendat pe timpul noptii (sau intre anumite ore), evident ca nu mai este necesar de IDM pe durata suspendarii serviciului de miscare! Nu contest ca poate fi adevarat si ce spuneti (ca sunt statii unde exista doar doi angajati pe post de IDM)! Sunt cazuri in care un IDM sa trebuiasca sa stea la servici mai mult de 12 ore continuu (conform reglementarilor nu cred ca ar aveea voie) ?! Acuma de exemplul pot sa va spun cum era cu serviciul de miscare la Husi (evident inainte de 2012): erau in total 4 "revizori de ace" si un IDM "coordonator" (dar toti 5 faceau acceleasi lucruri) si lucrau in ture de 12 cu 24 si 12 cu 48! Pe perioada noptii (aproximativ intre orele 0.00- 4.30) serviciul de miscare era suspendat. Dar IDM/revizorul de ace ramanea la post si pentru acele cca 4 ore nu mai era platit ca si IDM/revizorul de ace ci ca muncitor necalificat/paznic, avand in principal ca sarcina paza si supravegherea instalatiei. In acel interval orar (cat era suspendat serviciul de miscare) instalatia SCB ramanea in functiune. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier 22 Feb 2023, 23:35 | |
| Timpii de mers din "mersul trenurilor 1988/1989" pe aceasta linie:
-Tulcea Oras- Medgidia, tren "cursa" (cu opriri in toate statiile si haltele, 15 opriri): 2 h si 40 minute (Tulcea Oras plecare 19.30, Medgidia sosire 22.10);
-Tulcea Oras- Medgidia, tren "accelerat" (oprire numai in Babadag): 2 h si 17 minute (Tulcea Oras plecare 12.40, Medgidia sosire 14.57);
-Medgidia- Tulcea Oras, tren "cursa" (cu opriri in toate statiile si haltele): 2 h si 51 minute (Medgidia plecare 18.54, Tulcea Oras sosire 21.45);
-Medgidia- Tulcea Oras, tren "accelerat" (cu oprire numai in Babadag): 2 h si 22 minute (Medgidia plecare 4.28, Tulcea Oras sosire 6.50).
Pe atunci pe aceasta linie circulau 5 perechi/zi de trenuri "cursa" si "personale" si o pereche/zi tren "accelerat" (aveea si vagon/vagoane de dormit).
Din cele 15 opriri care erau atunci, un numar de 4 opriri au fost/ar trebui anulate (in locurile unde nu coboara/nu ar cobora calatori): la fosta HM Derin, la fosta HM Istria, la fosta HM Codru si la statia Tulcea-Marfuri! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 23 Feb 2023, 00:19 | |
| hai sa vedem Lun Feb 15, 2016 - ldh80 a scris:
- Conform unui livret din 1989/1990, trenul A 832 Tulcea Oras- Medgidia- Bucuresti Nord, parcurgea intreaga distanta Tulcea Oras- Bucuresti Nord in 5 h si 20 minute (din care 2 h si 16 minute pe distanta Tulcea Oras- Medgidia).
Opririle erau de: 2 minute Babadag, 21 minute Medgidia, 2 minute Cernavoda Pod, 2 minute Fetesti si 3 minute Ciulnita.
VS era de: 80 km/h Tulcea Oras- Babadag, 100 km/h Babadag- Medgidia, 120 km/h Medgidia- Cernavoda Pod, 100 km/h Cernavoda Pod- Fetesti, 140 km/h Fetesti- Ciulnita, 100 km/h Ciulnita- Lehliu, 140 km/h Lehliu- Bucuresti Baneasa, 100 km/h Bucuresti Baneasa- Ramificatia Pajura si 80 km/h Ramificatia Pajura- Bucuresti Nord.
Minute restrictii erau: 2,30 Baia Dobrogea, 4,30 Medgidia, 3 Cernavoda Pod, 2,30 Fetesti, 6 Dor Marunt, 3 Pasarea si 2,30 Bucuresti Baneasa.
Compunerea era: Tulcea Oras- Medgidia= 11 vagoane (8 de clasa a doua, doua de clasa intai si un vagon-bar), respectiv Medgidia- Bucuresti Nord= 15 vagoane.
Asadar, daca in 1990 (in conditiile cand M800 nu era modernizata si reabilitata), un tren accelerat (si destul de greu ca si tonaj), acoperea distanta Tulcea Oras- Bucuresti Nord in 5 h si 20 minute (inclusiv cu 21 minute stationare in Medgidia), astazi, in conditiile in care M800 este modernizata si reabilitata, si daca infrastructura liniei 804 s-ar readuce la parametri din 1990, atunci cu siguranta un tren IR Tulcea Oras- Bucuresti Nord (compus din doua-3 vagoane, care din Medgidia sa fie atasate la unul din trenurile IR Constanta- Bucuresti) ar scoate cel putin accelasi timp de mers ca in 1990. Ori nu cred ca un autocar sau duba poate scoate un timp de mers mult mai mic de la Bucuresti la Tulcea decat 5 h si 20 minute.
In privinta traseului Tulcea Oras- Medgidia- Constanta , IN 1990, un tren C Constanta- Tulcea Oras, parcurgea traseul in 4 h si 4 minute (inclusiv cu 16 minute stationare in Medgidia, 7 minute in statia Nicolae Balcescu , 2 minute in Babadag, iar in rest cate un minut).
VS era de 75 km/h Constanta- Palas, 100 km/h Palas- Medgidia- Babadag si 80 km/h Babadag- Tulcea Oras. Minute restrictii erau: 4,30 Cogealac si 2,30 Tulcea Oras.
Compunerea era: 9 vagoane (8*seria 21-47 si 1*seria 11-47). Statia de domiciliul Constanta.
Asadar, astazi (cu M800 modernizata si reabilitata si cu linia 804 daca s-ar aduce la parametri din 1990), un automotor Desiro (mult mai usor si rapid ca si demaraj decat o garnitura compusa din 9 vagoane) ar acoperi distanta Tulcea Oras- Constanta in maxim 4 ore.
Ori nu cred ca un autocar sau duba poate acoperi distanta Tulcea- Constanta intr-un timp mult mai mic decat 4 ore. Joi Mar 17, 2016 - ldh80 a scris:
- Timpii de mers si minute restrictie pe linia 804- dintr-un livret din 1989/1990, pentru un tren A ccelerat
-Tulcea Oras- Tulcea Marfuri= 8
-Tulcea Marfuri- Cataloi= 11
-Cataloi- Mihail Kogalniceanu= 6
-Mihail Kogalniceanu- Zebil= 7
-Zebil- Babadag= 10
-Babadag- HM Codru= 10, 3
-HM Codru- HM Ceamurlia de Jos= 6
-HM Ceamurlia de Jos- Baia Dobrogei= 6
-Baia Dobrogei- Mihai Viteazu= 9
-Mihai Viteazu- HM Istria= 8
-HM Istria- Cogealac= 6
-Cogealac- Pod Casian HM= 7
-HM Pod Casian- Targusor Dobrogea= 8
-Targusor Dobrogea- Post ajutor Miscare aeroport Mihail Kogalniceanu= 9,3
-Post Ajutor Miscare Aeroport Mihail Kogalniceanu- Nicolae Balcescu= 3
-Nicolae Balcescu- HM Derin= 4,3
-HM Derin- Medgidia= 14,3
Minute restrictie:
-2,3 la Baia Dobrogei
-4,3 la Medgidia
Atunci trenul A 832 parcurgea traseul Tulcea Oras- Medgidia in 2 h si 16 minute, inclusiv cu 2 minute stationare in Babadag (Tulcea Oras plecare 14.40, Babadag 15.22/15.24, Medgidia sosire 16.56 si Medgidia plecare 17.17, Bucuresti Nord sosire 20.00).
Compunerea:
-Tulcea Oras- Medgidia: 11 vagoane, 44 osii, 550 tone (8 B, doua A, unul bar)
-Medgidia- Bucuresti Nord: 15 vagoane, 60 osii, 750 tone (in Medgidia se mai adaugau 4 vagoane sosite de la Constanta- doua B si doua AB). Mar 30, 2021 - ldh80 a scris:
- Timpii de mers ai trenurilor de calatori pe aceasta linie, asa cum erau in "mersul trenurilor 1988/1989":
1. Sensul Medgidia- Tulcea Oras:
-Tren C (cursa), cu 15 opriri: 2 h si 53 minute (inclusiv o stationare pentru incrucisare)
-Tren A (accelerat), cu oprire numai in Babadag: 2 h si 22 minute
2. Sensul Tulcea Oras- Medgidia:
-Tren C: 2 h si 49 minute
-Tren A: 2 h si 17 minute. Asadar ce ocupatiei ai sau nu ai daca ai atîta timp sa repeti mereu ideeile tale? sau lucrezi ceva ce iti permite sa stai pe telefon si sa tot scrii? vezi ca nu am inventariat tot ce ai repetat despre gari , IDM, acari , partida de manevra doar aici nu si pe restul liniilor din tara de care te-ai ocupat. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 06 Apr 2023, 10:51 | |
| Conform unui articol publicat pe site-ul "Focuspress" , cu titlul "Tulcea va avea un nou Plan Urbanistic General, ce va include crearea unui linii de centură, înființarea unui parc industrial și mutarea gării feroviare" (link-ul articolului https://focuspress.ro/tulcea-va-avea-un-nou-plan-urbanistic-general-ce-va-include-crearea-unui-linii-de-centura-infiintarea-unui-parc-industrial-si-mutarea-garii-feroviare/), prin actualizarea "planului urbanistic general", s-ar dori si mutarea garii (statiei CFR) Tulcea-Oras, de pe actualul amplasament!
Ceea ce cred ca ar fi o mare prostie- gara Tulcea-Oras este amplasata intr-un loc foarte bun, aproape de autogara si de portul de calatori si nu ar trebui mutata sub nici o forma! Cand s-a ales amplasamentul si au construit statia CFR Tulcea-Oras, autogara si portul de calatori, pe actualele amplasamente, la inceputul anilor 70', s-a avut in vedere ca toate aceste 3 obiective de transport sa fie situate cat mai aproape unele de altele, pentru a facilita transferul calatorilor intre tren/autobuz/vapor!
Foarte ciudate sunt si "variantele" unde-si imagineaza cei din primaria Tulcea ca ar "putea" fi "mutata" gara Tulcea-Oras: in zona strazii Dumitru Ivanov (dincolo de pasajul cu calea ferata) sau in zona strazii Tineretului, in apropiere de stadionul "Delta"!
Nu stiu cu ce-i "incurca" pe cei de la primaria Tulcea, daca statia CFR Tulcea-Oras ramane pe actualul amplasament! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 06 Apr 2023, 14:16 | |
| - ldh80 a scris:
- Conform unui articol publicat pe site-ul "Focuspress" , cu titlul "Tulcea va avea un nou Plan Urbanistic General, ce va include crearea unui linii de centură, înființarea unui parc industrial și mutarea gării feroviare" (link-ul articolului https://focuspress.ro/tulcea-va-avea-un-nou-plan-urbanistic-general-ce-va-include-crearea-unui-linii-de-centura-infiintarea-unui-parc-industrial-si-mutarea-garii-feroviare/), prin actualizarea "planului urbanistic general", s-ar dori si mutarea garii (statiei CFR) Tulcea-Oras, de pe actualul amplasament!
Ceea ce cred ca ar fi o mare prostie- gara Tulcea-Oras este amplasata intr-un loc foarte bun, aproape de autogara si de portul de calatori si nu ar trebui mutata sub nici o forma! Cand s-a ales amplasamentul si au construit statia CFR Tulcea-Oras, autogara si portul de calatori, pe actualele amplasamente, la inceputul anilor 70', s-a avut in vedere ca toate aceste 3 obiective de transport sa fie situate cat mai aproape unele de altele, pentru a facilita transferul calatorilor intre tren/autobuz/vapor!
Foarte ciudate sunt si "variantele" unde-si imagineaza cei din primaria Tulcea ca ar "putea" fi "mutata" gara Tulcea-Oras: in zona strazii Dumitru Ivanov (dincolo de pasajul cu calea ferata) sau in zona strazii Tineretului, in apropiere de stadionul "Delta"!
Nu stiu cu ce-i "incurca" pe cei de la primaria Tulcea, daca statia CFR Tulcea-Oras ramane pe actualul amplasament! In judetul si municipiul Tulcea se circula extrem de putin pe calea ferata, undeva la 0,5-1% . Ei nu se dau cu trenul catre restul tarii. Desigur, nici legaturile nu sunt eficiente, macar sa mai existe zilnic 2 perechi de trenuri in plus spre Medgidia. Traficul de marfa este redus, de asemenea. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 06 Apr 2023, 15:29 | |
| Asta asa este, dar ar fi o prostie sa fie mutata locatia actuala a statiei CFR Tulcea-Oras! Este situata foarte bine unde se afla in prezent- aproape de portul de calatori, de autogara si de "centrul civic" al orasului! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 06 Apr 2023, 20:38 | |
| E nevoie de teren pentru constructii pe faleza ce crezi. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 06 Apr 2023, 22:11 | |
| Nea Dane ador comentariile unora care se cred buricul pământului crezând că dacă scriu ei pe forumuri mailuri petiții facebook alte rețele de socializare, autoritățile nu vor mai face cum și-au propus ci se vor lua după x și y. Sunt convins că domn primar de la Tulcea nu a citit aceste comentarii și chiar dacă le-ar citi l-ar durea undeva la 2m distanță de proțap. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 06 Apr 2023, 22:32 | |
| SA vedem ce o sa propuna PUG-ul. Apoi trebuie dezbatere publica, sa vedem citi tulceni vor merge la dezbatere. Pe urma sa vedem ce o sa spuna CFR SA. Plus ca probabil mai trebuie si aviz MApN.
Dar e loc pe acolo de blocuri, vile sau hoteluri cu vedere spre Dunare sau spre lac. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 06 Apr 2023, 23:18 | |
| Orice desfiinţare de linie necesită un studiu amănunţit privind traficul feroviar pe următorii cel puţin 30 de ani. Pur pariu pe cât vreţi voi că n-are primarul din Tulcea aşa ceva. Sunt mulţi primari care au vise umede cu preluat terenuri şi gări ca să facă mall-uri şi blocuri în locul lor... au mai încercat şi alţii prin alte părţi, inclusiv Oprescu voia să desfiinţeze Gara de Nord şi să se oprească toate trenurile la Chitila. Evident, nu au sorţi de izbândă astfel de iniţiative. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 07 Apr 2023, 09:03 | |
| Pacat ca nu functioneaza la fel si la autogari, Constanta vrea sa-si mute autogara la marginea orasului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 07 Apr 2023, 09:24 | |
| Da, ca să mănânce şi CT Bus o pâine în plus... asta e gândirea tuturor edililor români, în loc să facă transport integrat cu judeţul, ei vor să te debarce la mama cucului şi să te oblige să mergi cu autobuzul lor. Bine, mulţi sunt păţiţi cu microbuzele suburbane care făceau toate staţiile din oraş, dar asta se putea rezolva printr-un contract de servicii publice. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 07 Apr 2023, 10:17 | |
| Cand in toata lumea se cauta solutii intermodale, noi desfiintam autogari aflate langa gari sau le mutam la mama naibii.
Normal ar trebui interzis prin lege asa ceva, ca cineva care vine din judet cu autocarul sa fie lasat direct la gara, nu sa mai ia inca un autobuz. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 07 Apr 2023, 11:32 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Cand in toata lumea se cauta solutii intermodale, noi desfiintam autogari aflate langa gari sau le mutam la mama naibii.
Normal ar trebui interzis prin lege asa ceva, ca cineva care vine din judet cu autocarul sa fie lasat direct la gara, nu sa mai ia inca un autobuz. Sau in gara sa fie autobuz dar care sa circule unde nu exista legatura cu trenul si sa nu se suprapuna cu vreo sectie |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
| | | | 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |