|
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 12:58 pm | |
| Nu vrei sa înțelegi nimic. Tocmai pentru asta e mașină ca sa nu te chinui aiurea prin Dobrogea. Cine a zis ca trebuie sa aibă toți permis și mașină ? E suficient să aibă 2-3 inși din cei 10.
Ai calculat cat costă sa meargă 4 inși din Târgoviște până la Tulcea să vezi cu ce e mai ieftin și mai rapid ?
Poți să compari orășelul Huși cu capitala ? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 1:28 pm | |
| Cu preturile intradevar- mai ales la IR- s-a gresit enorm cu marirea acestor preturi, dupa anii 1990!
Preturile la trenurile IR in special ar trebui sa tina cont de doua aspecte
1. Sa nu depaseasca un procent de 5% din salariu minim net pe economie (adica sa existe aceea corelatie intre preturi si salarii, asa cum era inainte de 1990). Astfel, pretul unui bilet intreg la trenurile IR cu cel mai lung traseu din Romania (Satu Mare- Mangalia, Satu Mare- Bucuresti si Iasi- Timisoara) , nu ar trebui sa depaseasca un procent de maxim 5% din salariu minim net pe economie (ca sa se atraga calatori, si trenul sa fie din nou mijlocul de transport folosit de marea masa a populatiei).
2. Daca autoritatile nu ar fi corupte si nu ar exista interese ascunse (dar evidente), pe traseele paralele cu calea ferata, nu ar trebui sa se dea nici un fel de licenta pentru transport interurban auto de calatori.
Nu ar trebui sa existe de exemplul nici un fel de autobuz, duba sau autocar pe trasee precum Tulcea- Bucuresti, Tulcea- Constanta sau Tulcea- Babadag.
Sau daca exista , pretul trenului IR ar trebui sa fie de maxim 60% din pretul transportului auto pe acceiasi distanta.
La trenurile R ca pret situatia este mai buna.
De exemplul pe ruta Vaslui- Iasi- Pascani (pe care calatoresc destul de des), pretul trenului R de cca 18 ron nu mi se pare exagerat de mare! Iar conditiile oferite in vagoane mi se par destul de bune, si timpii de mers sunt aproximativ acceiasi ca in 1990! Deci se poate!
|
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 3:29 pm | |
| - ldh80 a scris:
Cu preturile intradevar- mai ales la IR- s-a gresit enorm cu marirea acestor preturi, dupa anii 1990!
Preturile la trenurile IR in special ar trebui sa tina cont de doua aspecte
1. Sa nu depaseasca un procent de 5% din salariu minim net pe economie (adica sa existe aceea corelatie intre preturi si salarii, asa cum era inainte de 1990). Astfel, pretul unui bilet intreg la trenurile IR cu cel mai lung traseu din Romania (Satu Mare- Mangalia, Satu Mare- Bucuresti si Iasi- Timisoara) , nu ar trebui sa depaseasca un procent de maxim 5% din salariu minim net pe economie (ca sa se atraga calatori, si trenul sa fie din nou mijlocul de transport folosit de marea masa a populatiei).
2. Daca autoritatile nu ar fi corupte si nu ar exista interese ascunse (dar evidente), pe traseele paralele cu calea ferata, nu ar trebui sa se dea nici un fel de licenta pentru transport interurban auto de calatori.
Nu ar trebui sa existe de exemplul nici un fel de autobuz, duba sau autocar pe trasee precum Tulcea- Bucuresti, Tulcea- Constanta sau Tulcea- Babadag.
)) Pretul unui bilet trebuie sa acopere costurile. Daca pretul ar fi mai mic subventia ar fi mai mare. Eu nu folosesc des trenul deci nu-mi convine sa platesc pt ceva ce nu prea folosesc. Nu pretul biletului e problema (care si asa nu acopera costurile) ci faptul ca romanii au salarii mici.
Sau daca exista , pretul trenului IR ar trebui sa fie de maxim 60% din pretul transportului auto pe acceiasi distanta.
La trenurile R ca pret situatia este mai buna.
De exemplul pe ruta Vaslui- Iasi- Pascani (pe care calatoresc destul de des), pretul trenului R de cca 18 ron nu mi se pare exagerat de mare! Iar conditiile oferite in vagoane mi se par destul de bune, si timpii de mers sunt aproximativ acceiasi ca in 1990! Deci se poate! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 16, 2016 8:40 pm | |
| Inainte de 1990 trenurile de Tulcea Oras aveau 9 vagoane din mai multe motive, printre care: - numarul de masini personale era de 10 ori mai mic fata de azi - benzina se vindea rationalizat - tarifele CFR erau rezonabile fiind corelate cu salariile de la acea data - timpii de mers erau cu 25 % mai mici decat azi - populatia avea o disponibiltate mai mare la deplasari in scop recreativ sau pentru a efectua concediul de odihna la o unitate de cazare din Delta Dunarii. Acest ultim factor este cel mai important si de fapt cauza principala a scaderii numarului de calatori la tren mai ales in zilele de weekend. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Mar 17, 2016 12:15 am | |
| Mai e un motiv: nu exista alternativă. De aia nu aveai de ales decât să pierzi ore bune între legături şi să ocoleşti juma' de ţară. Nu m-ar mira ca şi un drum Iaşi - Tulcea să se fi făcut cu trenul via Medgidia, nu cu schimb cu autobuz la Galaţi sau Brăila cum ar fi fost normal. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Mar 17, 2016 12:28 am | |
| - Dr2005 a scris:
- Desiro de Tulcea e împotriva firii, nu ar trebui să existe. Cel mult să circule VSD când e 1821/2 full, jar pe Medgidia-Tulcea să meargă ca R în locul Malacei de la ora aia.
Însă în restul anului ce faci? Cel mai bine e să ai legătură la Medgidia și ea să fie instrucțional asigurată, nu ca 1823 cu trenurile de Giurgiu.
In restul anului crezi ca ai nevoie de tren spre Dobrogea si Delta ? Compari si tu ca ldh80 801 cu 804 adica compari frigul cu vara ? Tu daca te duci la mare iarna te duci cateva ore maxim si cateva poze si ai fugit in schimb vara nu-ti mai vine sa pleci As fi apreciat daca ai fi spus ca e nevoie de acea sageata IR Buc.Nord-Medgidia-Tulcea din 1 mai pana la 1 octombrie nu tot anul Mai lasati naibi ce zice infoferul sau NASA ca ambele dau cu virgula si inca destul de grav multe trenuri apar ca au plecat regulat din statia de formare ( in unele cazuri se intelege faptul ca 9343 a plecat inainte sa soseasca 1823 in Videle ) cand colo legatura s-a realizat. Un minut, doua dar sa treci din burta 5 minute deja e prea mult si nu am patito doar odata ci de n ori. Se merge pe premiza ca lasa ca si asa sunt timpi largi si se recupereaza sau mai e varianta explicatiei de catre IDM pentru acea intarziere chiar si de 2-3 minute, fereasca Sfantul de vrun accident sa vezi ce scandal iese si pentru 3 minute puse din burta, ati vazut acum ceva timp cum aparea la Ister 473 ca ar fi facut 3 minute din Chitila pana in Gara de Nord - Dr2005 a scris:
- Mai e un motiv: nu exista alternativă. De aia nu aveai de ales decât să pierzi ore bune între legături şi să ocoleşti juma' de ţară. Nu m-ar mira ca şi un drum Iaşi - Tulcea să se fi făcut cu trenul via Medgidia, nu cu schimb cu autobuz la Galaţi sau Brăila cum ar fi fost normal.
Noi degeaba spunem aici pe forum de legatura auto spre Tulcea din Braila prin Macin dar oare cate curse de autocar/duba exista pe traseul Braila-Macin-Tulcea ? Pe autogari.ro exista 5 curse dar la ce orare are doar 3 cred ca circula in realitate. Asa vrem si speram ca peste 10 ani cand va fi gata Brasov-Sighisoara sa se scurteze drumul spre Targu Mures, adica cu IR-ul pana la Sighisoara maxim 4 ore si apoi inca 1 ora cu autocarul pana la TG.mures mai repede si decat varianta directa cu CDI-ul pe aceeasi ruta si mult mai rapida decat varianta existenta cu trenul pe M400 pana la Deda si apoi in jos la TG.Mures. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Mar 17, 2016 10:15 pm | |
| Timpii de mers si minute restrictie pe linia 804- dintr-un livret din 1989/1990, pentru un tren A ccelerat
-Tulcea Oras- Tulcea Marfuri= 8
-Tulcea Marfuri- Cataloi= 11
-Cataloi- Mihail Kogalniceanu= 6
-Mihail Kogalniceanu- Zebil= 7
-Zebil- Babadag= 10
-Babadag- HM Codru= 10, 3
-HM Codru- HM Ceamurlia de Jos= 6
-HM Ceamurlia de Jos- Baia Dobrogei= 6
-Baia Dobrogei- Mihai Viteazu= 9
-Mihai Viteazu- HM Istria= 8
-HM Istria- Cogealac= 6
-Cogealac- Pod Casian HM= 7
-HM Pod Casian- Targusor Dobrogea= 8
-Targusor Dobrogea- Post ajutor Miscare aeroport Mihail Kogalniceanu= 9,3
-Post Ajutor Miscare Aeroport Mihail Kogalniceanu- Nicolae Balcescu= 3
-Nicolae Balcescu- HM Derin= 4,3
-HM Derin- Medgidia= 14,3
Minute restrictie:
-2,3 la Baia Dobrogei
-4,3 la Medgidia
Atunci trenul A 832 parcurgea traseul Tulcea Oras- Medgidia in 2 h si 16 minute, inclusiv cu 2 minute stationare in Babadag (Tulcea Oras plecare 14.40, Babadag 15.22/15.24, Medgidia sosire 16.56 si Medgidia plecare 17.17, Bucuresti Nord sosire 20.00).
Compunerea:
-Tulcea Oras- Medgidia: 11 vagoane, 44 osii, 550 tone (8 B, doua A, unul bar)
-Medgidia- Bucuresti Nord: 15 vagoane, 60 osii, 750 tone (in Medgidia se mai adaugau 4 vagoane sosite de la Constanta- doua B si doua AB). |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 23, 2016 8:58 pm | |
| Pentru linia 804, o readucere la parametri din 1990 ar fi suficienta! De altfel, datorita curbelor si rampelor, pe sectorul Medgidia- Babadag, chiar cu suprastructura caii in perfecta stare (inclusiv cu podete in totalitate noi), nu s-ar putea merge cu mai mult de 100 km/h!
Iar fostele Halte de Miscare de la Pod Casian si Istria aveau rolul lor- acela de a facilita incrucisari de trenuri, si de aceea cred ca ar trebui reinfiintate ca si HM-uri! S-ar creea mult mai multe posibilitati de incrucisare a trenurilor pe aceasta linie!
La fel si pentru fostele statii Zebil (care deservea si o cariera de piatra) si Mihail Kogalniceanu! |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier Mar 23, 2016 9:09 pm | |
| @ldh80, încearcă să trasezi niște trenuri și pe linia pe unde a fost Vatmanul! Poarte ne reîntoarcem în comunism și e nevoie pentru oamenii muncii! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin Apr 01, 2016 3:52 pm | |
| Pentru sezonul estival 2016 804 Medgidia - Tulcea Oras by Ali Karpeten, on Flickr Sunt cateva legaturi pentru/de la Tulcea Oras cu Constanta si Bucuresti enumer doar cele mai importante ca tarife sau durata de mers : R 8002 Constanta -Buc.Obor sosire Medgidia la 06:44 legatura pentru Tulcea Oras la 07:17 cu R 8651 Medgidia - Tulcea Oras. IR 1580 Constanta - Buc.Nord sosire Medgidia la 09:03 legatura pentru Tulcea Oras la 09:10 cu IR 1989 Buc.Nord - Medgidia - Tulcea Oras. IR 1585 Buc.Nord - Constanta sosire Medgidia la 16:04 legatura pentru Tulcea Oras la 16:23 cu R 8655 Medgidia - Tulcea Oras. R 8654 Tulcea Oras - Medgidia sosire Medgidia la 19:47 legatura pentru Constanta la 20:02 cu R 8203 Buzau - Constanta. R 8654 Tulcea Oras - Medgidia sosire Medgidia la 19:47 legatura pentru Buc.Nord la 20:26 cu IR 1922 Mangalia - Sibiu. In schimb e o legatura care nu se prinde pentru 10 minute IR 1988 soseste in Medgidia la 16:10 iar la 16:04 pleaca IR 1585 spre Constanta. Ca pret si durata cea mai buna legatura ramane pentru intoarcere R 8654 + IR 1922 Tulcea Oras - Medgidia - Buc.Nord ( 16:20 - 19:27/20:26-22:25 cu o durata de 6h25' din care 39 minute pauza la Medgidia ) la cel mai mic pret posibil. 1. 45,70 lei Pret Intreg in ziua plecari cu loc la IR 1922. 2. 41,80 lei Pret Intreg in ziua plecari fara loc la IR 1922. 3. 27,10 lei in ziua plecari cu loc la IR 1922 pentru elevi si studenti. 4. 23,20 lei in ziua plecari fara loc la IR 1922 pentru elevi si studenti. 5. 34,10 lei cu anticipatie de peste 21 de zile, Pret Intreg cu tot cu loc la IR 1922. 6. 30,20 lei cu anticipatie de peste 21 de zile, Pret intreg fara loc la IR 1922. IR 1989 Buc.Nord - Tulcea Oras tren direct cu automotor sageata albastra 5h40' IR 1988 Tulcea Oras - Buc.Nord tren direct cu automotor sageata albastra 5h19' Preturi : la 73,10 lei in ziua plecari sau 55,80 lei cu anticipatie peste 21 de zile. Elevii si studenti cu legitimatie platesc si ei 52,80 lei iar studenti cu cupoane 36,55 lei. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Apr 14, 2016 3:15 pm | |
| Schitele statiilor si HM-urilor de pe linia 804 (asa cum erau in 1990) 1. Fosta HM Derin (acum h) |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Apr 14, 2016 3:21 pm | |
| De unde iei tu schitele?cit de reale sint?
Schita statiei nu se face oblic asa cum o vedem noi pe harta, se face in plan orizontal indicind nordul printr-o sageata orientata spre nord astfel incit sa deducem orientarea in teren. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Apr 14, 2016 3:32 pm | |
| Schitele (pentru linia 804) le-am intocmit si cu ajutorul fotografiilor de pe acest topic, si cu ajutorul unor poze de pe Google earth, si cu ajutorul wikimapia. Multumesc de sfat. 2. Statia Nicolae Balcescu |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Apr 14, 2016 3:40 pm | |
| 3. Post Ajutor Miscare Mihail Kogalniceanu |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Apr 14, 2016 3:57 pm | |
| 4. HM (fosta statie) Targusor-Dobrogea |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
| | | | 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |