|
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
myster2008 Administrator
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 42 Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania Reputatie : 7075 Data de inscriere : 15/08/2008
| Subiect: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 15 Aug 2008, 20:23 | |
| Aici veti posta tot ce este legat de aceasta ruta. Tot ce este off-topic va fi sters! |
| | | marius_m
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 5684 Data de inscriere : 01/06/2009
| Subiect: Medgidia-Tulcea Lun 01 Iun 2009, 13:40 | |
| Linie simpla, cea mai lunga linie infundata de la CFR (144km) si singura linie care face legatura cu Delta Dunarii, a fost inaugurata in 1939 si traverseaza Dobrogea de la S la N. Pe toata distanta nu sunt decat 12 gari (in medie o gara la 12 km!). Acestea Sunt: Derin (km 14), Nicolae Balcescu (km 19) Targusor Dobrogea (km 34), Cogealac (km 54), Mihai Viteazu (km 72), Baia Dobrogea (km 82), Ceamurlia de Jos (km 88), Babadag (km 105), Zebil (km 114), Cataloi (km 130), Tulcea Marfuri (km 139), Tulcea Oras (km 144). Legatura cu Bucuresti e asigurata de o Sageata Albastra care circula cu rang de IC sau Rapid. In rest mai circula 2 perechi de Personale pe zi si trenuri de marfa. In anii 90 circulau 5 perechi de personale Constanta-Tulcea, un personal de noapte Bucuresti Obor-Tulcea si un accelerat Bucuresti Nord-Tulcea. De remarcat evolutia negativa a timpilor de mers pe aceasta ruta de la 2h 16 min in 1990 la aproape 3 ore azi pentru rapid! Vitezele au scazut si ele de la 100 km/h la 80 km/h intre Medgidia-Babadag si de la 80 km/h la 50 km/h intre Babadag-Tulcea. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 02 Iun 2009, 11:59 | |
| In 15-07-2007, am executat un drum cu trenul personal pe ruta Tulcea- Bucuresti. Motivul principal a fost acela de a vedea linia Tulcea - Medgidia. Gara Tulcea e situata intre Dunare si lacul Ciuperca. Are 4 linii, si la iesire exista o remiza si o mica revizie. http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7120872.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7120841.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7120847.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151152.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151157.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151153.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151158.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151161.jpg
linia este foarte interesanta, serpuieste pe dealuri, astfel incit de multe ori ai senzatia ca te intorci de unde ai venit. Cladirile de pe traseu pot fi discutate la ,,arhitectura CFR" fiind specifice. In statia Cataloi am gasit o locomotiva din 1963, poate imi explica cineva ce e cu tuburile din acoperis. http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151199.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151198.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151197.jpg Iata ce a ajuns statia Mihail Kogalniceanu http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151205.jpg Statia Babadag, in silozul alaturat am pozat o locomotiva de manevra
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151237.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151242.jpg statia Codru e abandonata.Acolo e si un fost racord care ducea la o unitate militara.Posibil si aceasta e o fosta unitate. http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151249.jpg Statia Ceamurlia de Jos mai pastreaza si numele vechi. http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151263.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151262.jpg O alta cladire cu inscriptia CFR 1945, care e pe cale sa isi schimbe aspectul si destinatia.Proprietarul cred ca e deja un privat http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151284.jpg O cladire asemanatoare, care deja si-a schimbat aspectul ... http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151336.jpg ...este in statia Tirgusor Dobrogea http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151334.jpg linia Aeroportului Mihail Kogalniceanu din Constanta este racordata in curenta si este acoperita de semnale mecanice si de un semnal de manevra.In mod interesant statia cea mai apropiata se numeste Nicolae Balcescu http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151345.jpg Situata in plin cimp, dar inca deservita de IDM este HM Derin http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151369.jpg
Am ajuns in Medgidia, unde se lucra la linie http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151383.jpg http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/tulcea/P7151385.jpg |
| | | Aditu
Numarul mesajelor : 1 Reputatie : 5635 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Buna seara. Sam 20 Iun 2009, 03:18 | |
| Foarte frumoase pozele.In poza unde se afla DA-ul de la Remiza Tulcea,chiar langa el,in cladirea aceea mica se afla dormitorul de mecanici,care este foarte curat si unde poti dormi foarte bine.Cat despre DA-ul din Cataloi,stiu doar ca apartine de CFR Infrastructura.Cat despre acele tuburi,ma pot interesa la ce servesc. |
| | | cgatutun
Numarul mesajelor : 1 Reputatie : 5613 Data de inscriere : 13/07/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 13 Iul 2009, 00:29 | |
| In realitate, in ani '90 - '95, pe ruta Medgidia - Tulcea, mai existau inca 5 sau 6 Statii sau HM, dar care au fost desfiintate din diverse motive. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 13 Iul 2009, 08:59 | |
| - cgatutun a scris:
- In realitate, in ani '90 - '95, pe ruta Medgidia - Tulcea, mai existau inca 5 sau 6 Statii sau HM, dar care au fost desfiintate din diverse motive.
Poti sa fi mai explicit? E vorba de statii desfiintate complet sau retrogradate la alt rang? |
| | | Seby
Numarul mesajelor : 21 Reputatie : 5756 Data de inscriere : 11/03/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 13 Iul 2009, 16:52 | |
| - dan tm a scris:
- cgatutun a scris:
- In realitate, in ani '90 - '95, pe ruta Medgidia - Tulcea, mai existau inca 5 sau 6 Statii sau HM, dar care au fost desfiintate din diverse motive.
Poti sa fi mai explicit? E vorba de statii desfiintate complet sau retrogradate la alt rang? Eu stiu de doar 2 statii: Istria si Pod Casian (sper sa nu ii gresesc denumirea) care au fost desfiintate complet de prin 2005-2006. Cu toate ca in 2007 la Pod Casian trenul a oprit ca sa urce revizorul de cale. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mar 14 Iul 2009, 08:27 | |
| trenul opreste in 2 locuri la un fel de PO. Eu nu am postat aici toate statiile. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 20 Sept 2009, 16:15 | |
| Cateva date despre constructia acestei linii: Linia a fost inceputa in 1910 iar in 1912 se putea circula pana la Cogealac (km 55). In 1916 se da in exploatare si distanta Cogealac - Istria (km 63). Astazi gara Istria este desfiintata devenind halta. In octombrie 1916, lucrarile au fost intrerupte. Lucrarile au fost reluate in 1924 astfel ca la 1 octombrie 1925 a fost inaugurata si portiunea Istria - Babadag. Lucrarile au fost din nou intrerupte aproximativ 10 ani. Intre 1935 si 1938 au fost terminati ultimi 40km pana la Tulcea. Cu ocazia reluarii lucrarilor s-a ales alt traseu decat cel prevazut cu 10 ani in urma abandonandu-se tunelul Cataloi care fusese construit in 1916 in proportie de 20% si care avea 950 m lungime. Acel tunel ar fi usurat coborarea traseului spre Tulcea. Linia a fost data in exploatare la 28 martie 1938 Sursa "Constructii pentru Transporturi in Romania" |
| | | loryjonel
Numarul mesajelor : 17 Reputatie : 5512 Data de inscriere : 07/11/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 08 Noi 2009, 18:31 | |
| Am vazut in mers o statie un punct de oprire introdus acum sau poate era si inainte dar netrecut in mers ce este cu el? Ram.M.K.Aj.M. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Lun 09 Noi 2009, 08:09 | |
| R.M.K.P. Aj M.- ramificatia Mihai Kogalniceanu Post Ajutor Miscare. este un punct de ramificare in linie curenta, acoperit de semnale de trecere si de manevra.mecanice.
Mai concret este locul in care linia tehnica a Aeroportului Mihail Kogalniceanu Constanta se racordeaza la reteaua feroviara. Nu are legatura cu statia Mihail Kogalniceanu de pe aceasta linie. Este in apropiere de statia Nicolae Balcescu daca nu ma insel.
Vezi ca este o poza pusa de mine mai sus. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 31 Ian 2010, 17:35 | |
| Am vazut pe infofer ca au scos 2 trenuri din cele 3 care erau pe fiecare sens deci concluzie mai e doar un tren personal Medgidia-Tulcea si retur asta a ramas din aceasta linie , practic toata lumea din acest oras foloseste ca mijloc de transport duba sau autocarul degeaba mai are si legatura feroviara de la calatorii care nu cumpara bilete si pana la conducerea cfr care nu asigura legaturi optime toti au o parte din vina despre decaderea CFR , pe de alta parte de acolo din minister de la conducere se doreste aceasta decadere altfel nu imi explic aceasta nepasare a autoritatilor ........ |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 31 Ian 2010, 18:01 | |
| Cred ca noua strategie a Ministerului Transporturilor la CFR Calatori este asa : se analizeaza fiecare tren in parte in raport cu nr calatori si bilete vandute . Calatori multi , bilete putine , decizia este anulare tren . Au renuntat la acele razii organizate de politie si controlul CFR asupra calatorilor fara bilet . Eu cel putin n-am mai vazut ca se mai organizeaza asa ceva , in schimb anulari de trenuri sunt aproape saptamanal . In acest timp firmele de transport auto jubileaza in asteptarea noilor clienti la care CFR a renuntat de buna voie , nestiind ce masuri sa ia pentru eficientizarea transportului feroviar . |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 31 Ian 2010, 19:07 | |
| Cand am fost la Tulcea ultima oara, gara era pustie, iar autogara era atat de aglomerata incat nu puteai arunca un ac. |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5832 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 31 Ian 2010, 21:08 | |
| Si asta in principal este din vina controlorilor, pentru ca iau spaga in loc sa taie bilete. CFR-ul se increde in nasi ca sa estimeze nr de calatori. Daca sint 200 de calatori si bilete se vind doar 50, automat nr de calatori pe acel tren este de 50, nu? Biletele a 150 de oameni merg la nasi. Ca atare, e nerentabila ruta, deci o inchidem. "Rezolvam" nasii, rezolvam si o mare parte din probleme. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
| | | | 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |