|
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6895 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12296 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 09 Iul 2020, 21:08 | |
| Păi CFR Călători de ce nu angajează mai mulți mecanici de locomotivă/ automotor și personal de tren ? Ar fi cred persoane care au terminat un curs de calificare CENAFER in aceste domenii și ar vrea să se angajeze! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi 09 Iul 2020, 21:15 | |
| A angajat dar le trebuie 3 ani experiență (drumuri însoțiți de un mecanic formator) pentru ca apoi să-i lase în simplificat (singuri la drum). Nu e ca la domeniul auto, înveti legislație, 30 ore conducere, ai luat examenul apoi timp de un an de zile lămâia în geam și te experimentezi singur. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 10 Iul 2020, 03:22 | |
| Prea multe explicatii pentru nimic! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 10 Iul 2020, 07:23 | |
| Zici ca să le mai deschizi mintea ăstora ce habar nau mersul la calea ferată. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 10 Iul 2020, 13:13 | |
| Nu ai cu cine domne, chiar nu ai cu cine. Sunt persoane care traiesc in globul lor unde totul e roz si bine si sunt altele care abereaza toata viata pentru ca sunt paralele cu realitatea si traiesc din vise. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 10 Iul 2020, 22:47 | |
| Adica lumile paralele chiar exista? eu nu ma uit la emisiunile alea si nu prea stiu domeniul. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 10 Iul 2020, 23:23 | |
| - ldh80 a scris:
- Păi CFR Călători de ce nu angajează mai mulți mecanici de locomotivă/ automotor și personal de tren ? Ar fi cred persoane care au terminat un curs de calificare CENAFER in aceste domenii și ar vrea să se angajeze!
Angajeaza, pilele, cand e cazul... in rest, privatii sunt baza. Dar si lor, li se pun bete-n roate, CFR face si desface toate itele incurcate ale mersului trenurilor, facut in ultimii ani in interesul ceferistilor nu al calatorilor. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Mier 23 Sept 2020, 22:45 | |
| Nici pentru planul de mers 2020/2021 nu se întrevede vreo schimbare. Aceleași trenuri R, plus un IR 1589 București 6.34 Tulcea 12.10 Circulă în zilele de sâmbătă, și zilnic în perioada 12.06 - 05.09.2021, compunerea AM Desiro. 1588 Tulcea 13.10 București 18.53 Circulă în zilele de duminică, și zilnic în perioada 12.06 - 05.09.2021, compunerea AM Desiro. Asta ca să vă faceți o impresie când se va încheia și sezonul estival 2021. Și nici propunerile lui Florinelu' nu s-au pus în aplicare. Deci a plătit curentul consumat degeaba |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6895 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12296 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 16 Oct 2020, 12:30 | |
| Cu asa putine trenuri si cu timpii de mers asa de mari nu poti atrage calatori pe aceasta linie!
Statia Tulcea-Oras cati angajati mai are ? Mai exista acar la aceasta statie sau manevrarea macazurilor (manuale) , a semaforului de iesire si a barierei mecanice de la pasajul cu Strada Dumitru Ivanov o face tot impiegatul de miscare ?
Pacat de cladirea statiei- destul de mare si frumoasa- care sta in mare parte nefolosita (in afara de casiera si de seful statiei nu cred ca mai lucreaza alti ceferisti in aceea cladire)!
Remiza de locomotive Tulcea-Oras mai este utilizata (automotoarele mai sunt introduse/alimentate in aceea remiza) ?
Sunt curios cand a fost utilizat ultima data macazul din capatul infundat al statiei Tulcea-Oras si linia 4, pentru rebrusarea locomotivei!
Care mai este starea celor 5 sau 6 linii din fosta grupa de marfa a statiei Tulcea-Oras (liniile paralele cu strada Dumitru Ivanov) si a celor doua linii industriale ce se ramifica din aceasta fosta grupa de marfa, traverseaza strada Dumitru Ivanov si deserveau "Frigorifer" si portul comercial Tulcea ? De cand nu mai sunt utilizate aceste doua linii industriale ?
Mai demult un tren putea fi expediat din statia Tulcea-Oras spre statia Tulcea-Marfuri si pe un alt traseu: prin fosta grupa de marfa a statiei Tulcea-Oras, apoi pe calea ferata industriala ce trecea pe langa "fabrica de oxigen", apoi se unea cu linia care vine dinspre portul mineralier si "Antestatie Santier Naval", traverseaza la nivel Strada Taberei, merge paralel cu Strada Bizamului (prin extremitatea nord-vestica a municipiului Tulcea) si ajungea in "Antestatia ALUM/Ferom" si de aici mai departe pe calea ferata industriala ce trece peste Strada Isaccei si ajunge la statia Tulcea-Marfuri. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Vin 16 Oct 2020, 23:55 | |
| De ani buni remiza Tulcea Oraș e închisă iar automotoarele desiro sînt alimentate la Constanța. Nu te supăra că îți zic dar ești complet rupt de realitate. Mai ieși și tu din casă, mai fă o călătorie cu trenul, mai întreabă și tu un ceferist. Nu astepta aici pe forum să-ți vie totul mură în gură. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 17 Oct 2020, 12:25 | |
| Daca o sa mearga pe teren nu o sa mai poata concepe diverse scheme de ,,dezvoltare" socialista.
Acuma s-a mutat pe lokomotiv.ro cu toata literatura despre linia Husi. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6895 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12296 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Sam 17 Oct 2020, 13:55 | |
| Ma gandeam ca poate a calatorit cineva de pe acest forum recent pe aceasta linie sau daca exista membri pe acest forum care locuiesc in municipiul Tulcea, ca sa ne poata oferi informatii de la fata locului!
Eu am calatorit pe aceasta linie o singura data pana acuma- in anul 2002! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 18 Oct 2020, 18:56 | |
| Luna trecută pe 26 septembrie tren R 8652 Tulcea - Medgidia nu a circulat din cauză că automotorul desiro a rămas defect la ora plecării trenului. Timp de 4 zile l-au ținut în gară până a venit un dorel de la Bucuresti pentru a-i da de cap și a-l aduce la depoul lui de domiciliu. Și nici măcar nu s-au mai sinchisit să-l ducă în grupa tehnică cu toate că acesta se putea remorca în stare rece tras de un alt desiro mai târziu. Și cine să-l păzească acolo de vandalizare sau grafferi dacă remiza este închisă? Măcar în gară mai există un milițian. La trei zile din ziua cu pricina un localnic a postat poză cu el și comentariu, dar nu-mi mai aduc aminte grupul de pe feisbuc, ori pe grupul feroviari între profesie și pasiune ori pe grupul trenuri românești. Caută și ai să găsești postarea și discuțiile. Pentru cultura ta automotoarele desiro ce deservesc atât secția Tulcea cât și secția Mangalia sînt aduse sâmbăta cu tren IR 1589 (câte unul), fac serviciu timp de o săptămână, uneori chiar și două săptămâni dacă între timp nu prezintă defecțiuni majore, apoi în duminica următoare sînt trimise la București cu tren IR 1588 (tot câte unul) . Reparațiile minore li se fac în grupa tehnică Constanța unde există personal calificat să intervină la ele (vara există și la stația Mangalia), reparațiile majore li se fac la București. Alimentarea lor cu motorină se face la Constanța. Nici Medgidia nu mai e depou demult, e SELC și se subordonează depoului Ploiești. Mecanicii ce deservesc secția Tulcea vin de la Constanța (aparțin SELC Constanța). Poftim ți-am prezentat planul de măsuri (restructurare + reducerea cheltuielilor) luate de SNTFC nu de acum în mandatul actualului director general ci de prin 2013. În condițiile în care secția Tulcea nu dă pe afară de călători să zici că se merită înființarea unor posturi în plus de șefi de tură (3 minim), manevranți RTV, om care să răspundă de butoiul cu motorină, șef punct de lucru Tulcea Călători, pune numai un 2500 lei net de fiecare dar ca șef iei mai mult, și nici la Tulcea nu mai ai mecanici, ce rost ar avea reînființarea acestui punct de lucru ? Doar așa de dragul nostalgiei tale ? Plus că ți-am mai explicat eu ție mecanic de locomotivă să-l faci nu iei pe oricine de pe stradă îl școlești și îi pui covrigul/manșa în brațe ca la domeniul auto. Durează 3 ani. Și dacă nu e nimeni local să fie interesat de o astfel de funcție, că meserie nu mai e demult timp, de unde să-i iei? Că la Tulcea nu se mută nimeni de la Constanța, Fetești, București sau eu mai știu ce oraș din țară doar ca să îți ducă ție trenurile. Mai era unul pe la Constanța (pesedist) minte luminată ca și tine, de spunea că persedeu alocă (doar o dată la mutație) 7000 lei mecanicilor care se mută în alte orașe. Povești. Nimeni întreg la minte nu ar face schimbarea asta. Poate bighivii ăștia tineri fără familie care sînt în prezent pe la privați și plecați de acasă câte 2 săptămâni, ajung dimineața acasă iar seara ii sună gefer hai la muncă că am tren și nu am om, și iar reintră în circuit timp și de 2 săptămâni. Adu-ți aminte și de secția Rodna Veche redeschisă cu mare fast de fostul ministru Cuc ce soartă a avut. Da' bine nu se compară secția Rodna Veche cu secția Tulcea. Mai mult decât atât cât de convingător să mai fiu să înțelegi că remiza aia e out de mulți ani și că nu e rentabilă redeschiderea ei ?
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 18 Oct 2020, 20:45, editata de 1 ori |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6895 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12296 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 18 Oct 2020, 20:44 | |
| Cu acest plan de "restructurare si reducerea cheltuielilor" a gresit mult cine l-a conceput si aplicat- conducerea CFR Calatori! Cu asemenea masuri (numai de reduceri, taieri, etc) nu poti aveea trenuri mai dese, la ore potrivite, care sa atraga calatori!
Si mare greseala a facut CFR-Calatori ca nu a mai investit in intretinerea si modernizarea acestor remize de locomotive/automotoare situate la cap de linie (cum este si cea de la Tulcea-Oras), ca sa poata fi deservite/alimentate corespunzator automotoare sau locomotive, ca sa nu mai trebuiasca ca acestea sa fie duse la distante mari pentru alimentare/mici reparatii
La Tulcea-Oras ar fi suficienta: renovarea, consolidarea si modernizarea cladirii remizei si a unui dormitor pentru personalul de tractiune, o dotare minima pentru: alimentarea cu motorina, apa dedurizata, incarcare baterii de acumulatori si un laptop cu soft pentru depistarea eventualelor defectiuni la AM Desiro. Iar pentru deservirea acestor instalatii si dotari minime pentru o remiza ar fi suficient ca CFR-Calatori sa aibe angajati la remiza Tulcea-Oras un numar de 5 oameni (cate unul pe tura+ unul de rezerva)(care sa locuiasca in Tulcea).
Cu 4 AM Desiro se pot asigura 6 perechi de trenuri regio/zi Tulcea Oras- Constanta, iar in acest caz personalul de tren (mecanici+sefi de tren+controlori de bilete) poate veni de la Constanta, nefiind necesar ca acest personal de tren sa locuiasca (sa aibe domiciliul) in municipiul Tulcea! Daca ar fi aceste trenuri pe linia Medgidia- Tulcea Oras cu siguranta si numarul de calatori ar fi mai mare! |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum 18 Oct 2020, 21:02 | |
| Prietene, cu durere in suflet si cu scuzele de rigoare iti spun ca esti un caz pierdut... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
| | | | 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |