|
| Tulcea Oras | |
|
+8mielutu zburator ldh80 Nesebar Dr2005 AndreiStefan spiderpc Razvan Tudor Adirmvl 12 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Tulcea Oras Dum 28 Iul 2013, 17:13 | |
| |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Tulcea Oras Lun 30 Sept 2013, 22:55 | |
| |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4860 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mar 15 Apr 2014, 20:27 | |
| Nu mai exista tren direct pana la Tulcea din Bucuresti Nord? Vroiam sa ajung la Sulina... |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6223 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mar 15 Apr 2014, 20:37 | |
| In curand nu or sa mai existe trenuri de calatori pe ruta Medgidia-Tulcea Oras. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mar 15 Apr 2014, 20:40 | |
| E o grupă directă de la 12581 şi un tren la legătură la 1585. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mar 15 Apr 2014, 21:24 | |
| - spiderpc a scris:
- Nu mai exista tren direct pana la Tulcea din Bucuresti Nord? Vroiam sa ajung la Sulina...
http://mersultrenurilorcfr.ro/imtif/Rute.aspx?lng=ro Bucuresti Nord 7:20 - Tulcea 13:08 Tulcea 15:40 - Bucuresti Nord 22:04 Foloseste www.infofer.ro , este mult mai bun fata de cfrcalatori.ro . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mier 16 Apr 2014, 00:46 | |
| L-au anulat pe 8651?! Era foarte bun! Chiar l-am luat ca legatura a lui Sibiu-Mangalia pentru Tulcea. Ca dupa cateva ore sa am nava pentru Sulina. Plus ca astepta si un R de la Constanta! |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4860 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mier 16 Apr 2014, 08:46 | |
| Cum se mai circula pe sectiunea Medgidia - Tulcea? Am sanse sa prind cursa spre Sulina de la 13:30 daca sosesc cu 12581? Teoretic da, ca trenul soseste in Tulcea Oras la 13:08, dar care e realitarea? Pe infofer nu apare cu intarzieri. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mier 16 Apr 2014, 09:24 | |
| Din ce tin minte a ajuns la timp. A mers destul de bine AM-ul pe linia asta, dar e cu mult fata de potentialul ei. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mier 16 Apr 2014, 12:06 | |
| De regula ajunge conform programului , s-a intamplat sa se strice locomotiva si atunci a avunt intarziere dar altfel e punctual . Grupa Bucuresti-Tulcea e facuta cu 2 vagoane 20-83 , deci un confort sporit fata de ce era pana acum cu Desiro . |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Tulcea Oras Mier 16 Apr 2014, 23:04 | |
| Cate date despre aceasta statie:
-Cladirea actuala de calatori a statiei Tulcea-Oras a fost inaugurata (dupa cele scrise in "Judetele patriei- monografie 1980") in anul 1971 (cand a fost data in exploadare si statia Tulcea-Marfuri)
-Lungimea celor 4 linii (calculate cu wikimapia) ar fi de: -linia 1 cca 300 m; -linia 2 cca 300 m; -linia 3 cca 340 m (are posibilitate de rebrusare a locomotivei) -linia 4 cca 370 m (are posibilitate de rebrusare a locomotivei) Linia directa este linia 4. De cand nu mai este folosit acel macaz de langa cladirea de calatori (era foarte bun pentru rebrusarea locomotivei!) ?
-Asadar in statia Tulcea-Oras pot fi garate trenuri compuse si din 10-11 vagoane! De altfel in 1990 trenurile cursa de pe relatia Tulcea Oras-Constanta aveau pana la 11 vagoane (21-47, 11-47, de bagaje, conform unor livrete prezentate la topicul liniei 804), iar acceleratul Tulcea Oras- Bucuresti 9 vagoane!
-Statia dispune de o instalatie tip SBW si semnalizare mecanica.
-Ca o curiozitate, biroul de miscare din cate am vazut in 2002- singura data cand am calatorit pe aceasta sectie (atunci personalul de dimineata Tulcea-Oras - Constanta deja era compus numai din 3 vagoane- 29-22, 29-22, 11-47 tractate bineinteles de o locomotiva clasa 80)- nu se afla in cladirea de calatori, ci langa cabina de acar de la pasajul cu strada portului (singura statie unde am vazut ca impegatul de miscare nu s-a mai prezentat cu paleta verde sa dea plecarea trenului, ci acesta s-a pus in miscare la punerea pe liber a semaforului de iesire!)
-In afara de aceste 4 linii pentru calatori, statia mai are: o remiza de locomotive cu o hala cu 3 linii de remizare, placa de intoarcere, dormitoare pentru personalul de tractiune, turn de apa.
-Doua linii pentru remizarea vagoanelor de calatori. S-a spus ca la un moment dat Tulcea Oras ar fi avut si revizie de vagoane, ceea ce ma indoiesc! Vagoanele de calatori ce deserveau aceasta sectie aveau ca statii de domiciliul Constanta sau Medgidia.
-Un district de linii
-O "zona de triere", dispunand de 6 linii cu o lungime de cca 150 m fiecare, zona situata paralel cu strada portului, la nord de remiza. Aceea zona deservea: portul comercial, o hala apartinand santierului naval, si in continuuarea acestei zone, exista (mai este folosita ?) o linie ferata industriala, ce lega direct statia Tulcea-Oras cu zona industriala! Asadar de la Tulcea-Marfuri la Tulcea-Oras se poate ajunge prin doua variante feroviare: fie pe traseul actual, fie pe linia industriala ce supratraverseaza strada isaceei, trece pe langa Alum si Ferom, apoi se indreapta spre est, trece pe langa fabrica de oxigen si ajunge in aceea grupa de triere a statiei Tulcea-Oras.
-In 1990 probabil statia era deservita de cca 11 ceferisti pe fiecare tura de la miscare-comercial: un impegat de miscare, doi acari (un acar la pasajul cu strada portului, altul la pasajul cu strada isaceea. Desi acolo este bariera automata, dar exista si cateva macaze pentru linia industriala spre fabrica de mobila ), 2-3 manevranti de vagoane, 2 casieri, un magazioner, un lucrator la biroul de informatii, un sef de statie. Astazi cati mai sunt pe fiecare tura de la miscare-comercial ?
-Si ca o comparatie cu situatia de azi- "Plecari si sosiri din statia Tulcea-Oras in 1988/1989"
1. Ora 2.32 plecare C 8652/8691 la Constanta; 2. Ora 6.24 sosire C 8641 de la Medgidia (fara pereche) 3. Ora 6.50 sosire A 831 de la Bucuresti Nord (cu vagon de dormit) 4. Ora 7.11 plecare C 8654/8693 la Constanta 5. Ora 9.45 sosire C 8643 de la Constanta 6. Ora 11.36 sosire C 8692/8651 de la Constanta 7. Ora 12.40 plecare A 832 la Bucuresti Nord 8. Ora 15.08 plecare C 8656/8695 la Constanta (are in compunere vagoane directe la Bucuresti Nord) 9. Ora 18.45 sosire P 8051 de la Bucuresti Nord 10. Ora 19.30 plecare C 8658/8697 la Constanta 11. Ora 21.45 sosire C 8694/8653 de la Constanta 12. Ora 23.28 plecare P 8052 la Bucuresti Nord (cu vagon de dormit) 13. Ora 0.16 sosire C 8696/8655 de la Constanta
Deci 4 perechi/zi C Tulcea Oras- Constanta, si doua perechi trenuri/zi Tulcea Oras- Bucuresti Nord! A se compara cu situatia de azi- inclusiv ca numar de vagoane din compunere! |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4860 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Tulcea Oras Vin 12 Feb 2016, 23:07 | |
| Aspecte din timpul construirii noii gari CFR de la Tulcea si imaginea constructiei finalizate si pusa in functiune:
http://euscreen.eu/item.html?id=EUS_5CB13F189118420D9D6F8778FBEE27A1 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Tulcea Oras Dum 27 Mar 2016, 23:32 | |
| Vedere dinspre oraș și parcare. Liniile și clădirea gării în fundal, vedere de la capătul peronului (aici era remizat AM-ul Malaxa) Vedere dinspre peron Liniile 3 și 4. Nu știu cum ar fi putut un DA să rebruseze aici, spațiul este mult prea mic. Vedere spre linii. În fundal, se vede Malaxa 753. Aburoasa care păzește liniile abandonate și gara pustie. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Tulcea Oras Vin 25 Iun 2021, 23:45 | |
| In luna mai 2021 |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Tulcea Oras Joi 20 Oct 2022, 12:47 | |
| O schita cu liniile statiei Tulcea-Oras, asa cum erau in 1990. Schita am intocmit-o cu ajutorul imaginilor din "Google Maps" si "Google Earth" si cu ajutorul diverselor fotografii cu aceasta statie. Asa dupa cum se observa, in 1990 dispunerea liniilor era: -6 linii in "grupa de marfa" (grupul de linii paralele cu strada Dumitru Ivanov). Pe una din aceste linii se observa garat un plug de dezapezire. Probabil in aceasta zona se afla si sediul districtului de intretinere linii Tulcea-Oras. -4 linii in "grupa de calatori" (din care 3 cu peron pentru calatori) -3 linii la remiza de locomotive (astazi neutilizata) si inca doua care ajungeau la placa rotativa -Doua linii la pentru postul de revizie vagoane calatori (astazi desfiintat) -Din statia Tulcea-Oras se mai ramificau si cateva linii industriale (astazi toate neutilizate): -LFI pentru portul comercial Tulcea (linie ce traversa strada Dumitru Ivanov) -LFI pentru "Frigorifer" (linie ce traversa strada Dumitru Ivanov) -LFI spre "Ram. Oxigen" (locul din dreptul fostei fabrici de oxigen, unde linia dinspre statia Tulcea-Oras se unea cu linia dinspre "Antestatie Santier Naval")- "Antestatie ALUM". Asadar se putea ajunge din statia Tulcea-Oras in statia Tulcea-Marfuri si pe traseul prin incinta ALUM! -LFI care se ramifica din linia curenta in dreptul barierei cu strada Isaccei si deservea: fosta fabrica de mobila, fosta BJATM (dupa 1990- SC Comat SA), probabil un depozit de pacura sau CLU, un alt depozit (situat langa strada Viitorului. Era cumva depozitul cooperatiei de consum ?) Ultimul tren de marfa a ajuns in statia Tulcea-Oras aproximativ in anul 2007. Din punct de vedere al instalatiilor SCB statia Tulcea-Oras prezinta o adevarata "combinatie" de sisteme si instalatii SCB: macazuri mecanice (manuale), semnal mecanic ("semafor") de iesire, semnal luminos de intrare, o bariera mecanica (manuala)(la intersectia cu strada Dumitru Ivanov) si o bariera automata (BAT cu bariere; una dintre putinele instalatii BAT cu bariere si nu cu semibariere pe care am vazut-o)(la intersectia cu strada Isaccei). Ca o curiozitate, biroul de miscare nu se afla in incinta cladirii statiei, ci in aceea cladire mai mica, de langa pasajul cu strada Dumitru Ivanov. Echiparea statiei Tulcea-Oras cu o instalatie de centralizare electronica ar presupune: centralizarea electronica a unui numar de 19 macazuri simple si a doua "TDJ-uri" (macazuri duble), centralizarea electronica a unui numar de 7 saboti de deraiere, montarea a 4 semnale luminoase de iesire, montarea unei bariere automate (BAT) la pasajul cu strada Dumitru Ivanov si montarea unui numar de 23 semnale luminoase de manevra. Un numar de 4 macazuri simple (din incinta fostei remize de locomotive si a fostului post de revizie vagoane calatori) ar ramane macazuri mecanice (manuale). Centralizarea electronica a statiei ar permite si mutarea biroului de miscare in incinta cladirii de calatori a statiei, unde este spatiu destul pentru biroul de miscare si sala releelor. De asemenea mutarea biroului de miscare in incinta cladirii de calatori a statiei ar si facilita accesul impiegatilor de miscare la locul de munca (in prezent , de la cladirea statiei- langa care opresc si mijloacele de transport urban in comun- si pana la pasajul cu strada Dumitru Ivanov, unde se afla in prezent cladirea in care este biroul de miscare, este o distanta de cca 500 m). De asemenea ar trebui desfiintat macazul din linia curenta din dreptul barierei cu strada Isaccei (LFI care se ramifica din acel macaz nu mai sunt utilizate de mult timp), lucru care ar permite mutarea semnalului de intrare in statia Tulcea-Oras mai aproape de statie, aproximativ in dreptul curbei din apropierea fostei remize de locomotive. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Tulcea Oras | |
| |
| | | | Tulcea Oras | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |