| 607 : Podu Iloaiei - Harlau | |
|
+28IonutCFR2009 AMX 97-0548-4 dan tm mielutu zburator Radu kasapis2007 @ndrey Vitosa Adrian78 NicuS cfr500 Nesebar Dutzu DAS 2011 Czirjak Arpad Dr2005 Semafor ATM alinx3330 COSTACHE MIHAIL lovekomotive mishu88 sorinucu MariusM Vlad PrisecaruFlorin mi.tudor myster2008 32 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 05 Sept 2016, 10:16 | |
| Mai incet cu pianul pe scari si cu nervii...
Nu exista viteza standard.
Pe o sectie in urma verificarilor se stabileste viteza maxima admisa pentru circulatie care poate fi diferita de viteza maxima de la momentul constructiei.
De exemplu o linie construita pentru viteza maxima 120 km/h la un moment dat viteza maxima admisa poate fi 100 km/h.
Apoi se face mersul trenurilor unde se iau in calcul mai multe elemente cum ar fi tonajul, mijlocul de remorcare, rangul trenului etc. astfel ca un tren marfar poate primi un mers stabilit la 70 km/h, un IR(accelerat) poate primi un mers de 100 km/h, un regio poate primi mers cu viteza maxima 80 km/h, iar un tren compus din Malaxe va primi cu 70 km/h
Cred ca iti este destul de clar ca nu exista indicator VM deoarece nu e clar care viteza maxima, a trenului, a locomotivei sau a liniei(constructiva sau in exploatare).
prin urmare exista indicatorul VS adica VITEZA STABILITA unde viteza stabilita este tocmai viteza stabilita prin livret asa cum ti-am explicat mai sus. Adica la intilnirea indicatorului VS, mecanicul trenului va circula cu viteza maxima din livret stabilita pentru trenul lui.
De aceea pe linia 800 unele trenuri au VS =160 km/h iar cel din urma lui poate avea VS 150 km/h iar urmatorul chiar 100 km/h, iar daca ar circula o Malaxa de la Medgidia la Constanta va avea VS 70 km/h. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 05 Sept 2016, 10:25 | |
| - dan tm a scris:
- Mai incet cu pianul pe scari si cu nervii...
Nu exista viteza standard.
Pe o sectie in urma verificarilor se stabileste viteza maxima admisa pentru circulatie care poate fi diferita de viteza maxima de la momentul constructiei.
De exemplu o linie construita pentru viteza maxima 120 km/h la un moment dat viteza maxima admisa poate fi 100 km/h.
Apoi se face mersul trenurilor unde se iau in calcul mai multe elemente cum ar fi tonajul, mijlocul de remorcare, rangul trenului etc. astfel ca un tren marfar poate primi un mers stabilit la 70 km/h, un IR(accelerat) poate primi un mers de 100 km/h, un regio poate primi mers cu viteza maxima 80 km/h, iar un tren compus din Malaxe va primi cu 70 km/h
Cred ca iti este destul de clar ca nu exista indicator VM deoarece nu e clar care viteza maxima, a trenului, a locomotivei sau a liniei(constructiva sau in exploatare).
prin urmare exista indicatorul VS adica VITEZA STABILITA unde viteza stabilita este tocmai viteza stabilita prin livret asa cum ti-am explicat mai sus. Adica la intilnirea indicatorului VS, mecanicul trenului va circula cu viteza maxima din livret stabilita pentru trenul lui.
De aceea pe linia 800 unele trenuri au VS =160 km/h iar cel din urma lui poate avea VS 150 km/h iar urmatorul chiar 100 km/h, iar daca ar circula o Malaxa de la Medgidia la Constanta va avea VS 70 km/h. Multumesc pentru clarificare. Un raspuns foarte clar si profesionist. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Sam 10 Sept 2016, 21:24 | |
| HM Belcesti are doar o linie in abatere care deserveste o rampa. Habar nu am daca e folosita, daca nu ...desfiintarea. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Sam 10 Sept 2016, 22:11 | |
| |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Sam 10 Sept 2016, 23:34 | |
| Acea linie in abatere e pentru incarcari/descarcari marfuri. Nu se fac incrucisari. Nu am vazut marfare pe aceasta sectie. Lungimea liniei directe e de 400 m. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Dum 11 Sept 2016, 12:42 | |
| Am intrebat de ce ,,desfiintarea" nu am intrebat la ce e folosita.Asadar de ce desfiintarea ei?
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Dum 11 Sept 2016, 15:37 | |
| Să desfiinţeze Hm şi să facă P. Aj. M.. Aşa au făcut la Ceamurlia de Jos, au desfiinţat Hm, după care s-au trezit că au comenzi pentru un siloz din zonă şi au înfiinţat un P. Aj. M. într-un chioşc improvizat. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 12 Sept 2016, 08:52 | |
| Eu m-am prins ca vorbeste de la bloc fara sa stie.
Era o discutie recenta aici daca lipsa unei cai de comunicatii nu face o zona neatractiva http://www.forumtrenuri.com/t4877p100-propuneri-pentru-mersul-trenurilor-2016-2017#292731
E usor sa spui sa desfiintezi linia aia, dar pe ce motiv? doar asa ca mi se pare mie ca trebuie desfiintata.
S-a desfiintat Padureni HM si acuma e PM deoarece fostul Comtim are linii si foloseste vagoane. S-a cerut trafic de marfa chiar in statia Giera pentru trenuri de cereale.
o firma italiana din Peciu Nou plateste taxa de acces pentru fiecare camion/zi ca sa aduca cerealele in statia Timiseni, la peciu Nou exista linii dar nu au macaz.
Mai sint si exemplele date de doctor.
c2016 cam cit circuli cu trenul si cit iti incomodeaza calatoria pe linia asta existenta liniei publice din Belcesti? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 12 Sept 2016, 09:32 | |
| Desfiintarea unei halte de miscare presupune niste costuri pentru cei de la CFR Infra. Sunt zeci de HM-uri care urmeaza a fi desfiintate dar nu exista fondurile necesare. Sunt altele prioritatile momentului: reparatii la poduri si podete care stau sa cada, terasamente care trebuie consolidate, instalatii SCB „coapte” cu durata de exploatare demult expirata. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 12 Sept 2016, 09:45 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Desfiintarea unei halte de miscare presupune niste costuri pentru cei de la CFR Infra. Sunt zeci de HM-uri care urmeaza a fi desfiintate dar nu exista fondurile necesare. Sunt altele prioritatile momentului: reparatii la poduri si podete care stau sa cada, terasamente care trebuie consolidate, instalatii SCB „coapte” cu durata de exploatare demult expirata.
Si care sunt mai exact costurile ? Personal nu mi-as dori sa se intample asta, probabil vor trebui dati si niste oameni afara ceea ce nu e de dorit. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 12 Sept 2016, 12:14 | |
| Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 12 Sept 2016, 12:16 | |
| - c2016 a scris:
- Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.
La Cotnari statia pare foarte departe de localitate. Poate din lipsa de calatori. Oricum cred ca daca nu era RegioTrans linia era inchisa. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 12 Sept 2016, 13:25 | |
| - c2016 a scris:
- Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.
E invers ,Belcesti e mai mare ; de obicei atat la Cotnari cat si la Belcesti se formau si incrucisau trenuri de marfa ,iar trenurile de calatori incrucisau la Hm Spinoasa,desfiintata in 1997. Nu are sens sa se desfiinteze HM Belcesti,utilitatea sa este data de posibilitatea inrucisarilor( accidentale din anumite motive) . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 12 Sept 2016, 14:07 | |
| - laurentzu a scris:
- c2016 a scris:
- Pe sectia asta mi se pare ciudat ca au desfiintat statia Cotnari care era mare si au lasat Belcesti. La Belcesti trebuia sa ramana si linia 2 abatere pentru incrucisari.
La Cotnari statia pare foarte departe de localitate. Poate din lipsa de calatori. Oricum cred ca daca nu era RegioTrans linia era inchisa. Decizia de desfiinţare a unei staţii sau Hm se ia în funcţie de numărul de trenuri, nu de numărul de călători. CFR Călători e liber să-şi menţină casa de bilete şi dacă halta devine HC sau PO. _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Lun 12 Sept 2016, 17:39 | |
| Păi bun, câte trenuri trebuie să fie ca să taie un Hm? Mă uit la haltele de pe secții unde trec 3 trenuri pe zi și alea cu Desiro, iar abaterile sunt praf și pulbere, în unele cazuri crescând deja copăcei pe ele. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau | |
| |
|
| |
| 607 : Podu Iloaiei - Harlau | |
|