Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Mar 05 Mai 2015, 22:19
In ce an a fost desfiintata semnalizarea mecanica si instalatia SBW din statia Harlau ? Desi statia Harlau aveea instalatie SBW si semnalizare mecanica in functiune in 1984, sectia aparea si atunci ca fiind "sectie cu conducere centralizata"!
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Mar 26 Mai 2015, 21:31
CabView pe ruta Podu Iloie-Harlau realizat de un pasionat din judetul Iasi. Merita vazut si apreciat
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Am fost si eu de Pasti pe linie cu Desiro, nu am putut face poze bune, acuma se vede bine la 00.31. De ce are linia asta macaz si linie de evitare ca o linie de manevra? linia e foarte scurta nu incape nimic intre opritorul fix si macaz, nici vorba sa mai fie marca de siguranta.
Lineus646
Numarul mesajelor : 577 Varsta : 30 Localizare : Iași, România Reputatie : 4052 Data de inscriere : 27/05/2015
Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Dum 31 Mai 2015, 13:03
Probabil cândva se efectuau manevre cândva, dar acuma este doar de formă, nu se folosește acea porțiune!
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Dum 31 Mai 2015, 13:20
Sau e portiune ramasa dintr-o veche racordare la M600.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
sau este o linie de evitare, deoarece linia 607 se racordeaza direct in unul din firele liniei 606 (sensul Letcani- Podu ILOAEI) neexistand posibilitatea primirii concomitente in statia Podu Iloaei, atat unui tren din directia Letcani cat s a unui tren din directia Harlau.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
sau este o linie de evitare, deoarece linia 607 se racordeaza direct in unul din firele liniei 606 (sensul Letcani- Podu ILOAEI) neexistand posibilitatea primirii concomitente in statia Podu Iloaei, atat unui tren din directia Letcani cat s a unui tren din directia Harlau.
Linia de la Dorohoi intra direct in firul I in Letcani si nu are o linie de evitare. Firul I din Letcani e linia nr. 2 din statie si linia 1 nu exista.
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
sau este o linie de evitare, deoarece linia 607 se racordeaza direct in unul din firele liniei 606 (sensul Letcani- Podu ILOAEI) neexistand posibilitatea primirii concomitente in statia Podu Iloaei, atat unui tren din directia Letcani cat s a unui tren din directia Harlau.
Probabil a existat si la Letcani linie de evitare undeva in zona cladiriilor de la L, insa astazi ca si atunci, inca se fac astfel de linii ca masura de siguranta. In PTE-ul nou de asta ar fi trebuit sa existe linia 1, avand si un astfel de rol !
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
Linia de la Dorohoi intra direct in firul I in Letcani si nu are o linie de evitare. Firul I din Letcani e linia nr. 2 din statie si linia 1 nu exista.
Probabil a existat si la Letcani linie de evitare undeva in zona cladiriilor de la L, insa astazi ca si atunci, inca se fac astfel de linii ca masura de siguranta. In PTE-ul nou de asta ar fi trebuit sa existe linia 1, avand si un astfel de rol !
Poate dupa modenizarea coridorului IX se va rezolva problema. Se va circula cu 160 km/h.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Şi linia de Dorohoi avea evitare la intrare în Leţcani dar a fost scoasă, probabil, când a fost scoasă şi linia 1. Mai sunt astfel de cazuri. Linia Floreni - Dornişoara are linie de evitare la intrare în Floreni. La fel şi Pojorâta - Fundu Moldovei.
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
Subiect: Re: 607 : Podu Iloaiei - Harlau Mier 31 Aug 2016, 17:06
Cat e viteza standard pe aceasta linie?
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
Pe aceasta sectie- desi "sectie cu conducere centralizata" si in anul 1984, existau totusi statia Harlau, care avea instalatie SBW si semnalizare mecanica! In ce an au fost desfiintata /scoase din functiune instalatia SBW si semnalizarea mecanica din statia Harlau ?
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Intrebi peste tot in ce an aia, in ce an aialalta, cind una cind cealalata.
In loc sa faci apologia comunismului mai bine ai pune mina sa trimiti un e mail la CFR SA cu intrebarile pe care le ai si daca primesti raspuns, sa il impartasesti si altora pe forum. Sint convins ca in timp ai primit multe informatii postate de altii aici pe forum, informatii obtinute in cele mai diverse moduri.
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
viteza standard nu am auzit pana acum, de cand viteza e standardizata??? daca te referi la viteza maxima prevazuta in livret atunci ea e de 70 km/h
Ce sa iti zic . Nu sunt singurul de pe forum care a scris asa. Si atunci indicatorul VS de ce l-au numit asa si nu l-au numit VM ???
Intrebarea avea un alt scop si anume, suntem multi care spun ca daca aceasta linie ar fi ajuns la Botosani sau daca ar ajunge candva , ar ajuta Botosaniul sa aibe legatura directa cu Iasi-ul. Dar ma tem ca nu e asa, daca pe aceatsa linie viteza maxima e de doar 70 km/h si daca mai tinem cont si de rebrusarea de la Podu-iLoaiei probabil un tren pana la Botosani ar face tot cam atata cat face si acuma prin Veresti. Am castiga insa la distanta, fiind mult mai aproape prin Harlau. Oricum nu vom vedea linie pe acolo in acest secol.