|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 | |
|
+22cfr500 Cpi cristi CFR Vitosa Re6/6 ciprian71 Laurentiu Ciobanu vlad237 CalinIonMihai alexspn IDM69MDI ldh80 AeroX tudorstr44 cardinal IonutCFR2009 Dr2005 Adrian78 dan tm razvan - trenuri SMDS ALEXCFR 26 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Joi 08 Aug 2024, 23:05 | |
| - Vitosa a scris:
- Băi dar se aude că vrea Anchidin să intre pe piață cu acele automotoare IC 3 și IC4.
Punem pariu că renunță CFR C la niște trenuri pentru a-i face loc lui Anchidin ? Ii da si lui Roseanu niste trase cu atribuire directa ? Mai taie din portofoliul CFR, si asa nu mai are diesele la Iasi, multe ramase in 4 motoare, 2 motoare |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Joi 08 Aug 2024, 23:12 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- De aia n-au scos ei IR 1577 si au bagat IC 571, sau R 7360, 7369 anulate... S-a respectat CSP-ul ad-literam...
IC-ul a fost cuprins într-un act adiţional. Anulările propuse de dl. Titi la începutul verii au fost toate respinse şi neincluse în CSP. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Joi 08 Aug 2024, 23:13 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Vitosa a scris:
- Băi dar se aude că vrea Anchidin să intre pe piață cu acele automotoare IC 3 și IC4.
Punem pariu că renunță CFR C la niște trenuri pentru a-i face loc lui Anchidin ? Ii da si lui Roseanu niste trase cu atribuire directa ? Mai taie din portofoliul CFR, si asa nu mai are diesele la Iasi, multe ramase in 4 motoare, 2 motoare Este ilegală atribuirea directă a unui nou contract de către ARF. Anchidin n-are decât să viseze la cai verzi pe pereţi. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 09 Aug 2024, 10:37 | |
| Ne auzim in 2025, Dr2005. Uite si rimeaza. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 10 Aug 2024, 00:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Vitosa a scris:
- Băi dar se aude că vrea Anchidin să intre pe piață cu acele automotoare IC 3 și IC4.
Punem pariu că renunță CFR C la niște trenuri pentru a-i face loc lui Anchidin ? Ii da si lui Roseanu niste trase cu atribuire directa ? Mai taie din portofoliul CFR, si asa nu mai are diesele la Iasi, multe ramase in 4 motoare, 2 motoare Este ilegală atribuirea directă a unui nou contract de către ARF. Anchidin n-are decât să viseze la cai verzi pe pereţi. Daca inchiriaza o sectie neinteropeabila poate prelua pachetul respectiv, daca circula pe acolo un OTF pe ea sau daca nu circula poate introduce pachetul minim stabilit de CFR SA. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 10 Aug 2024, 01:12 | |
| Nu mai poate prelua nimic, că începând cu anul 2023 este interzisă atribuirea directă de către autorităţi al căror domeniu de competenţă este între statul. Cel mult se pot da atribuiri pe câteva luni cu condiţia să se organizeze licitaţie.
Singurul caşcaval la care poate visa Anchidim - în afară de vândut trenurile altcuiva - e un CSP local de la Bucureşti, Iaşi, Oradea sau alt oraş care are deja OMTI pentru a putea încheia astfel de contracte. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 10 Aug 2024, 08:59 | |
| Inseamna ca trebuie desfiintat ARF... Sper s-o faca urgent noua conducere care va fi aleasa de popor in decembrie, iar pe Roseanu sa-l trimita la catedra sa predea istorie... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 10 Aug 2024, 09:32 | |
| Pai am.vazut că în Polonia au introdus aia vreo 12 trenuri suplimentare pentru nu știu ce eveniment la.aia cum.se.poate? Că mă.indoiesc că anulează alte trenuri |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 10 Aug 2024, 12:35 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Inseamna ca trebuie desfiintat ARF... Sper s-o faca urgent noua conducere care va fi aleasa de popor in decembrie, iar pe Roseanu sa-l trimita la catedra sa predea istorie...
Legile se pot schimba oricând dacă există voință și inteligență. Se vor schimba unele... ARF nu are drept de schimbare a legislației, aceasta se va schimba în funcție de politicieni!!! Nimic nu poate fi bătut în cuie mulți ani! Se va schimba legislația feroviară și eu sper să fie introduse mai multe trenuri de mediu și lung parcurs, este nevoie. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 10 Aug 2024, 15:21 | |
| In primul rand cei de la ARF (ei sunt singurii care legal pot face asta) ar trebui sa modifice actualul "contract de servicii publice" astfel incat sa fie introduse si prevazute in el trenuri noi, pe trasee pe care in prezent nu circula trenuri de calatori (de exemplul introduse in actualul CSP sa zicem 6 perechi/zi de trenuri regio pe linia Crasna- Husi, dar si pe alte linii precum: Zorleni -HM Falciu Nord, Dolhasca- Falticeni, Floreni- Dornisoara, etc).
Apoi ministerul de finante ar trebui sa aloce resursele financiare necesare catre ARF, pentru ca, la randul sau, ARF-ul sa poata plati subventiile catre eventualii OTF de calatori, care ar dori sa opereze trenuri de calatori, pe aceste linii.
Apoi ARF-ul ar trebui sa organizeze licitatii publice pentru fiecare din aceste linii (ca am inteles ca ARF nu mai poate atribui direct contracte, fara licitatii, pentru un OTF de calatori), licitatii la care sa se prezinte toti OTF de calatori care ar dori sa opereze trenuri de calatori, pe aceste linii. Apoi, dintre toti participantii la licitatie, ARF alege si selecteaza un castigator (in functie de care criterii ?), castigator care are dreptul sa opereze trenuri de calatori pe linia respectiva si care are dreptul sa incaseze subventia de la ARF!
Intr-un fel faptul ca ARF nu mai are dreptul sa atribuie direct contracte catre OTF de calatori este un lucru bun- daca se organizeaza o licitatie pot participa mai multi OTF de calatori si dintre acestia se poate alege cel care prezinta oferta cea mai buna pentru calatori (calitatea si vechimea materialului rulant de care dispune, numarul de trenuri de calatori pe care-l poate introduce in circulatie pe linia respectiva, etc).
Sa luam exemplul liniei Brasov- Zarnesti: sa zicem ca se organizeaza o licitatie pentru selectarea unui OTF de calatori care sa opereze trenuri de calatori pe aceasta linie si se prezinta doi OTF de calatori- CFR Calatori si "Regio Calatori" si fiecare vine cu oferta lui. Daca CFR=Calatori vine cu oferta de a introduce sa zicem 3 sau 4 perechi de trenuri/zi iar "Regio Calatori" vine cu oferta de a introduce cate perechi de trenuri de calatori circula in prezent pe aceasta linie atunci ARF declara castigator "Regio Calatori" (care a venit cu o oferta mai buna), lucru care va fi evident in beneficiul calatorilor de pe aceasta linie! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 10 Aug 2024, 16:05 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Inseamna ca trebuie desfiintat ARF... Sper s-o faca urgent noua conducere care va fi aleasa de popor in decembrie, iar pe Roseanu sa-l trimita la catedra sa predea istorie...
Da... şi să îl aducem pe dl. ing. Gigi Gavrilă, că doar e inginer de material rulant. Şi după aia luăm şi rama aia CRRC Revenind la lucruri mai serioase, ARF a semnat la contracte de achiziţie de material rulant în 2 ani cât n-au semnat CFR-urile în 30 de ani. Problema e că pangalica o să o taie ăia care vor veni şi care îşi vor asuma toate meritele - Adrian78 a scris:
- Pai am.vazut că în Polonia au introdus aia vreo 12 trenuri suplimentare pentru nu știu ce eveniment la.aia cum.se.poate?
Trenuri necompensate... cum au fost şi alea puse de CFR C. pe Valea Oltului cât a fost închis drumul. - lhd80 a scris:
- In primul rand cei de la ARF (ei sunt singurii care legal pot face asta) ar trebui sa modifice actualul "contract de servicii publice" astfel incat sa fie introduse si prevazute in el trenuri noi, pe trasee pe care in prezent nu circula trenuri de calatori (de exemplul introduse in actualul CSP sa zicem 6 perechi/zi de trenuri regio pe linia Crasna- Husi, dar si pe alte linii precum: Zorleni -HM Falciu Nord, Dolhasca- Falticeni, Floreni- Dornisoara, etc).
Apoi ministerul de finante ar trebui sa aloce resursele financiare necesare catre ARF, pentru ca, la randul sau, ARF-ul sa poata plati subventiile catre eventualii OTF de calatori, care ar dori sa opereze trenuri de calatori, pe aceste linii. Nu se pot introduce linii noi în actualele CSP-uri atribuite direct. Pentru trenurile noi se vor face numai licitaţii (la pachet: trase+trenuri), deci tot ce e nou va fi în plus faţă de ce e acum. O să urmeze şi o licitaţie pentru 12 perechi pe Buc. - Giurgiu, dacă binevoieşte dl. Boloş să aloce bani. În rest, în ultimele luni, mare parte din activitatea ARF şi a MTI s-a concentrat pe accesarea de sume din Fondul de Rezervă al Guvernului pentru asigurarea funcţionării sistemului feroviar (adică CFR SA şi ARF), pentru că nici anul ăsta nu vom avea rectificare de buget (mă rog, dl. Boloş a zis că se mai gândeşte, dar e greu de crezut că vom avea rectificare). _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 10 Aug 2024, 20:04 | |
| Bun, deci ca sa introduci trenuri noi de calatori pe linii pe care in prezent nu circula trenuri de calatori ARF-ul ar trebui sa organizeze licitatii publice, la care sa se prezinte toti OTF de calatori care ar vrea sa opereze trenuri de calatori pe acele linii! Deci introducerea de trenuri noi de calatori, pe linii pe care in prezent nu circula trenuri de calatori, nu are nici o legatura cu actualul CSP si pentru asta nu trebuie modificat actualul CSP! Asta cred ca este cel mai important de retinut!
De exemplul daca ministerul de finante ar fi de acord sa aloce banii necesari pentru plata subventiei catre eventuali OTF de calatori care ar vrea (de exemplul) sa opereze trenuri de calatori pe linia Crasna- Husi atunci ARF ar trebui sa organizeze o licitatie publica la care sa se prezinte toti OTF de calatori, care ar vrea sa opereze trenuri de calatori pe linia Crasna- Husi! Asta vroiam sa stiu.
Deci pana la urma totul depinde de ministerul de finante, ca daca ARF-ul are banii disponibili pentru plata subventiei catre OTF de calatori poate organiza oricand astfel de licitatii publice! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8742 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Dum 11 Aug 2024, 01:05 | |
| - Vitosa a scris:
- Inițial la varianta asta m-am gândit și eu, adică trenul să vină de la Cluj Napoca, dar asta ar însemna un necesar de cel puțin 3 garnituri. Ceri prea mult.
Asa pare, ca cer mult ? Nu mi prea pasa de VD Doar fac conversatie Dar de ce trebuie sa vina de la Cluj ? Mai de aproape ce are ? Trenul VD Bistrita tot de la Cluj vine ? Sau trenurile Suceava Ilva Mica ? |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6760 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Mier 14 Aug 2024, 23:50 | |
| IR 1861/1862 Iasi -Tecuci-Buzau-Constanta IC 561/562 București-Bacau-Iasi |
| | | Cpi
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 1884 Data de inscriere : 01/11/2019
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Joi 15 Aug 2024, 17:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu mai poate prelua nimic, că începând cu anul 2023 este interzisă atribuirea directă de către autorităţi al căror domeniu de competenţă este între statul. Cel mult se pot da atribuiri pe câteva luni cu condiţia să se organizeze licitaţie.
Singurul caşcaval la care poate visa Anchidim - în afară de vândut trenurile altcuiva - e un CSP local de la Bucureşti, Iaşi, Oradea sau alt oraş care are deja OMTI pentru a putea încheia astfel de contracte. Ordinele prin care au fost aprobate incheierea de CSP-uri locale, de exemplu la Oradea, sunt publicate undeva? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |