|
| Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
+45adrian1293 @ndrey Re6/6 alinx3330 Cipri Andrei Neculai mtk Saruman mihai_tm Laurentiu Ciobanu Luca tgv Norbi ldh80 cristi CFR Vitosa stefan004 Nesebar Dr2005 Sableta Maddox bubu Adirmvl DUAL petre112 MariusM TVlad vatmanul ets2oltromânia florin94 4lacivica dan tm AeroX t1972 92Dragos Johnny84 Adrian78 IonutCFR2009 cristi_tgv cfr500 g.popovici razvan - trenuri riciu IR1822 cardinal Alastair ALEXCFR 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 18 Iul 2023, 21:59 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar eu NU am afirmat să îl desființeze pe 1962 via Vaslui ! Mai recitește odată postarea. Eu am spus așa, deoarece sunt niște probleme pe care le-am expus în postare și că e cerere mare de bilete din Iași, se mai poate folosi și varianta via Pașcani. Ieșenii să meargă la mare via Pașcani. Trenul 1962 să fie folosit de locuitorii din județul Vaslui.
Pentru cultura ta, vezi că azi a mai crăpat un GM, 981 cu pistoanele ieșite din blocul motor. Încă unul două GM să crape și s-a rupt filmul cu asiguratul tracțiunii trenurilor pe M600.
Pe sait se observă cum 1543 are călători mulți în relația Bacău - Iași. De ce l-ar desființa cfr călători? Vrei tu să fie trenurile alea pe M600 cu multe vagoane să chinui GM-ul să urce Bîrnova. Imi cer scuze- eu am inteles ca ati spus sa-l desfiinteze pe 1962 via Vaslui! Dumneavoastra ati propus sa se introduca un tren nou pe ruta Iasi- Pascani- Bacau- Constanta/Mangalia! Ideea este una buna, dar pentru cei din orasele de pe M500 care vor sa ajunga la Constanta/Mangalia este si sezonierul Suceava- Constanta/Mangalia! In cazul lui 1541/1543 se poate face asa: sa fie compus din doua grupe (o grupa de vagoane Suceava- Brasov care sa circule pe M500 si o grupa de vagoane Iasi- Brasov care sa circule pe M600). Cele doua grupe sa se uneasca/sa se desparta in Adjud si apoi sa mearga impreuna via Siculeni! Varianta asta a fost utilizata prin 2009- 2010 (stiu ca atunci am mers de la Husi la Brasov cu trenul si am schimbat numai in Crasna). Si atunci grupa de vagoane Iasi- Vaslui- Brasov (care in Adjud se atasa la grupa Suceava- Brasov) nu a avut mai mult de doua sau 3 vagoane! Iar daca IR-urile 1660 si 1665 au sa zicem cca 5 vagoane, daca le mai pui inca doua-3 vagoane Iasi- Brasov (intre Iasi- Tecuci/Marasesti) ar fi o problema foarte mare mare pentru locomotiva diesel ? La 5 vagoane ar fi 250 tone, plus inca 150 tone iese in total 400 tone! Pentru Barnova daca nu gresesc tonajul maxim admis (in simpla tractiune 060-DA) este de 500 sau 550 tone! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 18 Iul 2023, 22:28 | |
| GM-ul are MD în 2 timpi și dacă mai e și în 4 motoare s-a rupt filmul pe Bîrnova. 1665 și 1660 în zile din ajunul sărbătorilor legale sînt suplimentate cu vagoane (7 - 8 ), dacă mai vi și tu cu 3 de la Brașov ești cam la limita depășirii tonajului. Dacă mă iei cu ști pe vremuri trenurile aveau 12 vagoane e altă discuție. Nici 060DAul modernizat cu inda nu mai ține timpii de mers cu atatea vagoane. De fapt nici nu poate climatiza atâtea vagoane. În 16/17.07 la tren 1912 a fost DA670 (Sibiu - Pitești), cu 3 vagoane etajate la Pitești a ajuns cu o oră întârziere. D-ta nu cunoști multe dar încă te mai crezi în trecut. Vremurile s-au schimbat radical, locomotivele sînt praf. Doar le vopsim și zicem că le-am reparat. În vremurile astea și la 500tone se asigură dublă tracțiune Iași - Bîrnova, Grajduri - Iași. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 18 Iul 2023, 23:51 | |
| din Barboși nu se pot atașa / detașa măcar un etajat ?la 1962 Întreb , nu dau cu parul |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 19 Iul 2023, 14:22 | |
| - cardinal a scris:
- din Barboși nu se pot atașa / detașa măcar un etajat ?la 1962
Întreb , nu dau cu parul Nu dai cu parul dar treaba asta implică niște schimbări. În primul rând ca să îți aducă vagonul de la Galați ar trebui să modifice trasa pe care vine locomotiva electrică de la Galați din trasă "L izolată" în trasă comercială, adică CFR C să nu mai plătească TUI pentru trasa L pentru care oricum nu încasează compensație, în trasă comercială pentru care oricum plătește TUI dar va încasa compensație. Apoi livretul sezonierului e de 140 km/h, vagonul e de 120 km/h, automat diferă și procentul de frânare de la 140 la 120 km/h. Mai departe trebuie ordin de circulație pe care IDM îl va înmâna mecanicului trenului, acesta va ști că viteza trenului nu va depăși 120 km/h nici pe distanțele unde în livret scrie 140. Sau varianta schimbată trasa trenului, procentul de frânare aferent vitezei de 120 km/h, poate chiar schimbat și nr trenului. Nu e așa de simplu pe cât credeți unii, știi, să îi mai pună un vagon, sau, vrem un tren care să treacă pe la văscăuți și să se întoarcă pe la cucuieții din deal. Gata zis și făcut. Nu, nu e așa de simplu. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 19 Iul 2023, 15:09 | |
| de la noul mers, cu o noua trasa, se poate ? sa ataseze facultativ un vagon( de 140), nu neaparat etajat. locomotiva aia singura circula noaptea, cand nu merge nici dracu pe acolo. nu e prea circulat nici ziua, darmite noaptea PS tin minte ca l-am vazut cu un etajat in coada, acum vreo cativa ani. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 19 Iul 2023, 21:27 | |
| - cfr500 a scris:
- 1541/1543 Iasi-Brasov va avea transbordare auto cateva saptamani intre Lunca de mijloc si Sâncrăieni. Unde se fac lucrari si ce fel?
Transbordare cu mijloace auto între stațiile CF Miercurea Ciuc și Lunca de Mijloc - montare podeț CF nou. CFR Infrastructura Brașov - lucrări de înlocuire a podețului de cale ferată situat între stațiile Livezi Ciuc - Lunca de Sus, la km 129+710 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 21 Iul 2023, 10:15 | |
| Și la Miercurea Ciuc au loc lucrări, și tot cu transbordare auto e
https://www.radiomures.ro/stiri/circulatia-feroviara-intre-siculeni-si-sancraieni-judetul-harghita-va-fi-oprita-pana-pe-13-august.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 21 Iul 2023, 10:20 | |
| De la 1 august se redeschide circulația trenurilor pe racordul dintre R3 și R5 Pantelimon. Trenurile București Nord - București Obor nu vor mai rebrusa prin stația Pantelimon ci vor circula pe racordul direct. Călătoria se va reduce de la 50 minute la 29 minute. Deja au apărut trenurile pe sait, 13195, 13197. Surprinde totuși că nu vor mai opri la Dragonul Roșu. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 21 Iul 2023, 14:06 | |
| Poate pentru ca nu cumpara nimeni bilet?
Cand am mai luat trenul de la Obor catre Constanta, am prins destui "apasi" care fumau in tren si coborau la Dragon; am dubii ca aveau bilet. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Sam 22 Iul 2023, 17:10 | |
| - Vitosa a scris:
- Surprinde totuși că nu vor mai opri la Dragonul Roșu.
Păi nu mai au unde să oprească. Iar un peron făcut de NIRO din fonduri proprii nu e tocmai punct de oprire după normative. Probabil se vor rezolva şi aspectele birocratice la un moment dat. A, da, cele două perechi de trenuri oricum sunt nişte garnituri goale trecute în mers doar pentru compensaţie, scopul lor e să ducă/aducă locomotive de la BC şi vagoane de la Griviţa. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 23 Iul 2023, 12:06 | |
| În perioada 24 iulie – 9 august 2023 se execută lucrări de întreținere a suprastructurii CF care să asigure planeitatea și racordarea dintre carosabilul rutier și sistemul elastic ale pasajului de la Gara de Nord Tecuci.
În acest scop, în perioada menționată, timp de 10 zile, se închide total circulația rutieră, la trecerea de nivel care intersectează strada Gheorghe Petrașcu din Tecuci.
Participanții la trafic sunt sfătuiți să fie vigilenți în această zonă, să folosească rutele ocolitoare și să respecte indicațiile polițiștilor rutieri. https://www.tecuceni.com/2023/07/23/se-inchide-circulatia-rutiera-si-feroviara-la-gara-de-nord/?fbclid=IwAR3ptHMZYqY0tiCWfhbS23Pp2jNtvM4oGWLXBFMZF5s9TF74OF-gngXvpN0
Trenurile interregio București - Iași și Iași - București vor circula cu numere 12000. Când vă planificați călătoria consultați saitul oficial al CFR Călători www.cfrcalatori.ro |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 23 Iul 2023, 12:19 | |
| București, 21 iulie 2023 TRANSBORDARE cu mijloace AUTO între stațiile JIBOU - ZALĂU NORD/JIBOU - SĂCUIENI Pe raza SRCF Cluj se desfășoară, până la sfârșitul lunii iulie, lucrările de reparație periodică cu mașini grele de cale cu ciuruirea integrală a prismei de piatră spartă pe intervalul CF Zalău Nord - Mirșid, între km 94+470 - 104+990, pe o lungime totală de 10,520 km, lucrări necesare pentru restabilirea parametrilor geometrici ai căii, eliminarea materialelor uzate din componența căii, refacerea omogenității şi elasticității patului de balast şi refacerea completă a calităților drenante ale pietrei sparte din prisma de balast. Lucrările se execută cu închiderea totală a liniei pe intervalul CF Zalău Nord - Mirșid! Pentru continuitatea traficului feroviar se asigură transbordare cu mijoace auto a călătorilor pe relațiile JIBOU - ZALĂU NORD, respectiv JIBOU - SĂCUIENI, și retur, până în data de 31 iulie 2023! Etape de execuție: ►înlocuirea materialelor din componența căii, uzate sau lipsă (traverse necorespunzătoare, material de prindere uzat; ►asigurarea calității drenante a prismei de piatră spartă prin ciuruire mecanizată şi completări de piatră spartă; ►refacerea reazemelor elastice sub talpa traverselor; ►readucerea profilului în lung şi a celui transversal la declivitățile şi la dimensiunile realizate la construcția liniei, prin coborârea nivelului stratului de piatră spartă, sub talpa traversei, la 30 cm; ►eliminarea defectelor de curbură şi corectarea elementelor geometrice ale curbelor prin retrasare şi montarea reperelor fixe; ►profilarea prismei de piatră spartă şi amenajarea contrabanchetelor la dimensiunile prescrise; ►asigurarea scurgerii apelor prin refaceri de șanțuri şi decolmatări de podețe; Utilaje: ► mașina de ciuruit tip PLASSER RM 80-U ► mașina de burat BNRI – 85 (buraj I) ► mașina PLASSER 09-32 CSM (buraje II și III) Adresăm scuzele necesare călătorilor pentru disconfortul creat și îi asigurăm că aceste lucrări sunt necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de transport și creșterea gradului de siguranță. CFR Infrastructura Cluj - reparație periodică cu mașini grele de cale pe intervalul CF Zalău Nord - Mirșid Sursa, saitul administrat pe facebook de Oana Brânzan, CFR Infrastructura https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0r3gBqP53T7YqVUFhzoP6AnawecCBqUiXRrcJmLrsiJFiuafQEFXngvX3TBYPchZYl&id=100057077725915&sfnsn=mo |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 26 Iul 2023, 21:46 | |
| Începând cu 26.07.2023 și până la noi dispoziții trenurile R 8008 Fetești - Bucureşti Obor și R 8009 Bucureşti Obor - Fetești se anulează. Începând cu 29.07.2023 și până la noi dispoziții, numai în zilele de sâmbătă duminică și sărbători legale, trenurile R 8002 Fetești - Bucureşti Obor și R 8103 Bucureşti Obor - Fetești, se anulează. Idem și trenul R 8003 Bucureşti Obor - Fetești începând cu 12.09.2023 se anulează în zilele de sâmbătă duminică și sărbători legale. Începând cu 29.07.2023 și până la noi dispoziții trenul RE 9202 în relația Pitești - Bucureşti Nord Gr A nu circulă în zilele de sâmbătă și duminică. Idem și trenul RE 9211 Bucureşti Nord Gr A - Pitești Începând cu 30.07.2023 nu circulă în zilele de sâmbătă și duminică. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 28 Iul 2023, 11:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Surprinde totuși că nu vor mai opri la Dragonul Roșu.
Păi nu mai au unde să oprească. Iar un peron făcut de NIRO din fonduri proprii nu e tocmai punct de oprire după normative. Probabil se vor rezolva şi aspectele birocratice la un moment dat. A, da, cele două perechi de trenuri oricum sunt nişte garnituri goale trecute în mers doar pentru compensaţie, scopul lor e să ducă/aducă locomotive de la BC şi vagoane de la Griviţa. Na că a apărut peronul (click pe link, apoi click pe imaginea din link) https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-trenul-metropolitan-bucuresti-dragonul-rosu/ Întrebarea este de ce s-a construit acest peron improvizat, înainte de finalizarea studiului de fezabilitate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |