|
| Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
+45adrian1293 @ndrey Re6/6 alinx3330 Cipri Andrei Neculai mtk Saruman mihai_tm Laurentiu Ciobanu Luca tgv Norbi ldh80 cristi CFR Vitosa stefan004 Nesebar Dr2005 Sableta Maddox bubu Adirmvl DUAL petre112 MariusM TVlad vatmanul ets2oltromânia florin94 4lacivica dan tm AeroX t1972 92Dragos Johnny84 Adrian78 IonutCFR2009 cristi_tgv cfr500 g.popovici razvan - trenuri riciu IR1822 cardinal Alastair ALEXCFR 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 27 Feb 2023, 10:41 | |
| Ieri dupa-amiaza IR-urile au plecat pline de la Constanta, mai aveau locuri doar la cl 1. E si normal, biletul la cl2 costa mai putin decat biletul la autocar, plus ca face cu o jumatate de ora mai putin si cu cam acelasi confort.
Eu am venit cu R8022, am preferat sa admir peisajul, nu ma grabeam nicaieri. A fost destul de liber pana la Ciulnita, aici s-a urcat mai multa lume, dar si de aici a fost ok. La Ciulnita, dinspre Slobozia venise un Desiro, dinspre Calarasi un EA cu un etajat. Nu toata lumea a urcat in 8010, multi asteptau 1682; daca oamenii vor sa dea 42 de lei in loc de 21 de lei ca sa mearga in picioare, problema lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 27 Feb 2023, 12:25 | |
| - Vitosa a scris:
- Nu până acuma nu le foloseau și la acele trenuri R.
Și iar te-am prins dându-ți cu părerea fără să ști adevărul. Încep lucrări în grupa tehnică Constanța cu închiderea totală a acesteia. De aia duc acele vagoane la Mangalia. La câte trenuri au punct terminus stația Constanța nici nu ar avea unde să le țină pe toate în gara Constanța. Două linii, chiar 3 uneori, se umple numai cu locomotive și automotoare remizate. Mă crezi dacă îţi spun că nu mă interesează cum îşi gestionează CFR Călători bucătăria internă? Societatea are CA, are director, are personal, e problema lor ce fac. Dar am nimerit-o cu motivele tehnice... nu mai au unde ţine vagoanele, deci dacă e rost de o locomotivă, de ce nu? Iar acum, dacă tot le cunoşti pe toate, de ce nu ne spui compunerile celorlalte trenuri de pe Constanţa - Mangalia şi cum se modifică ele de la 1 martie? - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Nu toata lumea a urcat in 8010, multi asteptau 1682; daca oamenii vor sa dea 42 de lei in loc de 21 de lei ca sa mearga in picioare, problema lor.
De unde ştii că nu şi-au luat biletul în avans? Apoi, mai e şi diferenţa de timp, că şi timpul costă bani. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 27 Feb 2023, 15:19 | |
| Ma rog, mai bine pentru mine, ca n-am chef de aglomeratie.
La trenuri vad ca cele mai libere trenuri sunt Regio-urile, IR-urile sunt pline pana la refuz, chiar si pe Buc-Ploiesti unde nu e mare diferenta de timp. De asemenea, la trenurile private catre Brasov, idem, full TFC, full RC, idem ATC. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 27 Feb 2023, 15:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Nu până acuma nu le foloseau și la acele trenuri R.
Și iar te-am prins dându-ți cu părerea fără să ști adevărul. Încep lucrări în grupa tehnică Constanța cu închiderea totală a acesteia. De aia duc acele vagoane la Mangalia. La câte trenuri au punct terminus stația Constanța nici nu ar avea unde să le țină pe toate în gara Constanța. Două linii, chiar 3 uneori, se umple numai cu locomotive și automotoare remizate. Mă crezi dacă îţi spun că nu mă interesează cum îşi gestionează CFR Călători bucătăria internă? Societatea are CA, are director, are personal, e problema lor ce fac. ni. totusi ministerul reprezinta proprietarul adica statul, CFR Calatori nu e a consiliului de administratie, e a statului ar trebui sa va intereseze. Daca nu atunci trebuie alt proprietar care sa actioneze ca un adevarat proprietar. Restul scuzelor e doar gargara. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 27 Feb 2023, 21:16 | |
| Nu-l interesează dar îl tufe grija că bagă mecanicii dormitor că nu se schimbă nuștiu unde că grupa aia de vagoane duce către nicăieri... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 27 Feb 2023, 21:19 | |
| Plus ca se baga cu ordine unde sa opreasca, unde sa nustiu ce |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 27 Feb 2023, 21:55 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- IR1581 Buc-Medgidia 7:30 - 9:28
R8653 Medgidia-Tulcea 9:36 - 12:35. Pana aici, nimic deosebit.
INSA, avem R8001 Buc-Medgidia 6:20-9:52 Practic cine vrea sa vina cu un tren mai ieftin sau urca de pe la Fundulea sau Lehliu nu are posibilitatea de a ajunge la Babadag sau Tulcea. Cireasa de pe tort e ca, atunci cand intra 8001 in Medgidia, vede binemersi ca 8653 de-abia a intrat pe linia catre Tulcea. Era greu oare ca 8653 sa fi avut plecarea la 9:56? Ca ar fi ajuns la Tulcea la 12:55, vapoarele de Sulina sau Sfantu Gheorghe oricum pleaca la 13:30. Vorbesc de sambata dimineata, cand la Medgidia era 9:51 si R8653 ar fi trebuit sa fie departe, dar nu era.
Se poate face o petitie in sensul asta? Pe site-ul CFR e ca si cum nu le-as face.
Idem la Ciulnita, R8001 ajunge la 8:07, trenul 8591 de Calarasi pleaca la 8:55, in conditiile in care vine din urma R8003 la 9:11, pratic 8591 ar fi putut pleca la 9:15, de exemplu. La fel 8582 catre Slobozia, pleaca la 8:56, e ratat si el de 8003. Urmatoarele trenuri spre Slobozia sau Calarasi mai sunt la pranz Tovarășe, aspectul ăsta l-am semnalat și ei prin decembrie ianuarie. Dar hai să vedem cum era anul trecut (mersul 12.12.2021/10.12.2022) R 8001 București Nord 6.15 Medgidia 9.26 - 9.27 Constanța 10.05 R 8101 București Nord 5.58 Medgidia 9.33 - 9.34 Constanța 10.12 (a circulat 17.12 - 20.12.2021, 29.04 - 03.05 și 11.06 - 18.09.2022). R 8653 Medgidia 9.38 Tulcea Oraș 12.44 Nici 8001 și nici 8101 nu îl prindeau pe R 8385 Constanța 10.00 Mangalia 11.01 (perioade în care nu a circulat 17.12 - 20.12.2021, 29.04 - 03.05.2022 și 11.06 - 11.09.2022) de ce nu circula? fiindcă operatorul național l-a lăsat pe operatorul privat Astra Transcarpatic să ciugule acesta în perioadele când nu a circulat 8385ul. Chipurile nu sunt călători mai facem niște economii. IR 11505 București Nord 7.12 Constanța 9.50 - 9.54 Mangalia 11.03 (compunerea automotor IC2). R 8011 București Obor 7.23 Ciulnița 9.00 - 9.01 Fetești 9.36 R 8021 București Obor 7.23 Ciulnița 9.08 - 9.10 Fetești 10.06 (a circulat 17.06 - 12.09.2022) IR 1583 București Nord 8.30 Ciulnița 9.25 - 9.26 Constanța 10.40 R 8591 Ciulnița 9.30 Călărași Sud 10.02 R 8582 Ciulnița 9.31 Slobozia Veche 10.00 De la an la an mai strică niște legături mai tufe niște trenuri mai alungă niște călatori. Dar ia să îi vedem pe ARF ce mers al trenurilor concep ei ?! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 27 Feb 2023, 22:27 | |
| @Dr2005 8381/8384 malaxorul vieții 1862/8383 vagoane (20-68uri cred, cel puțin 2 deastea are în prezent tren 1861, care astea vin de la Iași cu tren 1668 și detașate la Buzău). 8385 etajate. 538/8387 vagoane (21-76, 10-90, și ce o mai avea trenul 538, nu știu că eu nu mă uit după vagoane mă uit după fete ). 8386/8389 vagoane (cred că vor fi 20-68urile venite cu tren 1861). 8391 malaxor. 8388 malaxor. 8390/1682 vagoanele lui IC 538. 8392/8393 malaxor. 8394 etajate. 8395 malaxor. 8397 etajat. 1887/8399 vagoane (+ la semnal garnitura sosită cu tren 1589). 8396 malaxor. 8398/1862 vagoane (20-68). La Buzău le atașează la tren 1667. 8380/1580 vagoane (+ la semnal garnitura ptr tren 1582). 8382 etajate. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 28 Feb 2023, 10:17 | |
| Pentru trenul IR 1962, ar fi bun sa plece din Iasi dupa trenul IR 1668, astfel incat sa asigure o legatura si de la trenul IR 401, pentru eventualii calatori din Chisinau, care, in perioada sezonului estival, ar vrea sa ajunga la Constanta, astfel:
Iasi plecare 23.18, Nicolina 23.23/23.24, HM Barnova 23.45 , Buhaiesti 00.06/00.07, Vaslui 00.27/00.29, Crasna 00.44/00.45 (in acest fel ar asigura si legatura de la un eventual tren Husi- Crasna, Husi plecare 23.00, Crasna sosire 23.57), Barlad 1.17/1.19, Tecuci 1.55/2.10 si mai departe pe linia 704.
Locomotiva diesel a Iasului care duce IR 1962 ar trebui sa mearga numai pana in Tecuci, iar din Tecuci sa duca, inapoi spre Iasi, IR 1960.
Din Tecuci pana la Constanta IR 1962 ar putea fi dus de o electrica a Tecuciului (sau a Galatiului), iar IR 1960 sa fie dus, pana in Tecuci, de o electrica a Constantei (ca tot linia 704 este electrificata)!
Pentru ca IR 1962/1960 sa nu mai intre si sa mai rebruseze in statia Barbosi- Calatori (mai ales daca ar fi tractat cu electrica de la Tecuci la Constanta, intrarea si rebrusarea in statia Barbosi Calatori nu ar mai aveea sens, dpdv tehnic), din HM Sendreni spre Braila, ar putea utiliza linia de racord (daca aceea linie mai exista in teren si daca mai poate fi utilizata) , dintre: Ram. Barbosi Triaj Post 14- Podul peste Siret- Ram. Barbosi Port- spre Braila (linie de racord care permite accesul dinspre Tecuci spre Braila, evitand statia Barbosi-Calatori).
Ar ramane o problema pentru cei din Galati care folosesc IR 1962/1960! Insa oricum, chiar si in situatia actuala, mai ales la aceea ora noaptea, cine locuieste in orasul Galati si vrea sa mearga cu IR 1962/1960 la Constanta/Mangalia, tot cu un mijloc de transport se duce pana la gara Barbosi (ma indoiesc ca cineva din Galati, ar merge, la aceea ora noaptea, pe jos, pana la gara Barbosi!). Solutia ar fi ca IR 1962/1960 sa opreasca in HM Sendreni (pentru calatorii din Galati), iar SC Transurb SA Galati sa puna un autobuz urban, la aceea ora, intre centrul orasului Galati si gara Sendreni. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 28 Feb 2023, 13:30 | |
| Oprirea in statia Barbosi aduce calatori de la Galati, Barbosiul e a doua gara a Galatiului de fapt, e chiar legata cu autobuz de oras. Practic le permite galatenilor o zi la mare exact cum o face Cucuveaua la Bucuresti.
Insa la Barbosi se poate evita rebrusarea printr-una din cele doua bucle ce ocolesc statia, eventual manevrat trenul inapoi 100 de metri ca sa opreasca fix in statie. Dar probabil se doreste schimbarea locomotivei si a partidei la Barbosi. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 28 Feb 2023, 15:42 | |
| Dar care ar fi motivul pentru care sa se doreasca neaparat schimbarea locomotivei/partidei in Barbosi Calatori ?!
Daca tot este electrificata linia 704 normal ar fi ca trenurile IR 1962/1960 , IR 1864/1866 si IR 1832/1830 sa mearga cu tractiune electrica pe 704, iar schimbarea locomotivei (diesel/electrica si invers) sa se faca in Tecuci! |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 28 Feb 2023, 20:06 | |
| Uitasem ca la nord de Tecuci linia nu e electrificata. Daca trenurile IR 1962/1960 , IR 1864/1866 si IR 1832/1830 vin cu GM pana la Galati si de aici continua cu electrica, atunci are sens rebrusarea la Barbosi, bucla de ocolire sudica momentan e inchisa (disc rosu). De cea care intra in Triaj nu mai discutam, probabil e complicat sa faci parcursul trenului de calatori prin triaj. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 28 Feb 2023, 20:46 | |
| Pai asta am intrebat- de ce aceste trenuri nu sunt tractate cu locomotive electrice intre Tecuci- HM Sendreni/Barbosi Calatori/Galati ?!
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 28 Feb 2023, 21:11 | |
| Nu era vorba că mai trebuie o substație ? Parca zicea cineva că a văzut trenuri Regio trase de EA pe 702? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 28 Feb 2023, 22:42 | |
| - ldh80 a scris:
- Pai asta am intrebat- de ce aceste trenuri nu sunt tractate cu locomotive electrice intre Tecuci- HM Sendreni/Barbosi Calatori/Galati ?!
Din considerente de prestație. Cu un singur mecanic duci trenul de la Galați la Iași, și invers. Tu ceri să se schimbe la Tecuci mijloacele de remorcare, asta ar însemna încă un 15-20 minute la livret staționarea ptr schimbatul locomotivelor, plus prestație 2 mecanici, unul care a venit de la Galați și un altul care ar duce trenul de Tecuci la Iasi. Risipă de personal, risipă de locomotive, și așa parcul cald e mic și mai e și defectuos. La fel și cu sezonierul Iași - Mangalia că de ce nu-i pune electrica la Tecuci. Nu i-o pune din 2 motive, din considerente de prestația mecanicilor (că de aia schimbă locomotiva la Barboși) și din considerente de material rulant. Vine vara trenuri multe, bineînțeles cu sezoniere cu tot, locomotive puține, și mai crapă și des. Iar ca să ducă electrica la Tecuci ptr a-l prelua pe 1962 ori o duci dublă la tren R, o detașezi la Tecuci și o dai la sezonier (la fel și pe cea de la tren 1960 o aduci înapoi la depoul Galați tot dublă la un tren R), deci crești necesarul de mecanici. Am râs azi când ai fost nostim cu prima postare, locomotivă de la depoul Tecuci (sau Galați) să ducă 1962ul la Constanța, iar 1960ul să fie făcut cu locomotivă de Constanța. Dar tren de întoarcere le-ai găsit acestor locomotive? Cred că ști și tu că aia care vine de la Brașov se întoarce înapoi la Brașov, aia care vine de la Timișoara se întoarce înapoi la Timișoara, aia care vine de la Suceava se întoarce înapoi la Suceava, aia care vine de la București se întoarce inapoi la București. Așa și locomotivele propuse de tine trebuie să facă cale întoarsă înapoi de unde au venit. Depoul Tecuci nu deține locomotive. Doar niște malaxe seria 700 foarte defectuoase, fapt pentru care până la noi ordine au fost retrase din circulație. Iar la Constanța nu e depou. La Medgidia da. De fapt e depou doar cu numele, scriptic e SELC. Iar cu 2 locomotive ce să faci mai repede? Le iei de la trenuri R ca să le dai la sezoniere ? Și în locul lor nu trebuie să aduci altele ? De unde le aduci că nu le iei de la librărie ! Depoul Galați asigură locomotiva la trenurile 1962, 1970. În schimb mi-ai plăcut la faza cu propunerea ca sezonierul să plece din Iași la 23.18, asta ar însemna să nu mai ajungă în Mangalia la 6.30 ci la 8.30, fapt pentru care ar trebui modificat mersul sezonierelor, că din propunerea ta rezultă că pe distanța Fetești - Mangalia s-ar suprapune cu mersul celui ce vine de la Satu Mare (1941). Dar nu zici rău și poate că nu ar fi imposibil. Oricum termenul pentru finalizarea lucrărilor și electrificarea Agigea Ecluză - Mangalia are deadline 2027. Deci mai avem de așteptat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |