|
| Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
+45adrian1293 @ndrey Re6/6 alinx3330 Cipri Andrei Neculai mtk Saruman mihai_tm Laurentiu Ciobanu Luca tgv Norbi ldh80 cristi CFR Vitosa stefan004 Nesebar Dr2005 Sableta Maddox bubu Adirmvl DUAL petre112 MariusM TVlad vatmanul ets2oltromânia florin94 4lacivica dan tm AeroX t1972 92Dragos Johnny84 Adrian78 IonutCFR2009 cristi_tgv cfr500 g.popovici razvan - trenuri riciu IR1822 cardinal Alastair ALEXCFR 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 05 Feb 2023, 16:12 | |
| Lasă pandemia, profit a avut până în 2017 inclusiv. În 2018 a început declinul. Și dacă tot spui că CFR C a încasat bani de pe urma studenților, unde sunt banii, sau mai bine spus unde s-au scurs banii ? Nu cumva guvernul de atunci ia dat cu o mână și ia luat înapoi cu cealaltă? Că CFR C nu mai avea bani nici pentru reviziile vagoanelor, de mergeau alea cu revizia din pix prelungită pe încă 6 luni. Cum mai întâlnim cazuri și în 2023. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 06 Feb 2023, 01:12 | |
| A avut profit pentru că a ,,uitat" să plătească TUI. Ba a mai primit şi câteva majorări de capital în perioada aia. Şi a mai avut şi atunci revizii prelungite din pix. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 06 Feb 2023, 08:28 | |
| La studenti mai bine ar face ceva cu anumite costuri mai importante de zeci de ori. Nu trenul e atat de important. Au 50% la IC, e deja mai bine fata de cum era in trecut. Eu n-am 25% cu CTP. Cunosc un amic student la Politehnica (ETTI) in anul 1, deja s-a mutat din Regie, netolerand costurile mari in timpul iernii pentru un camin studentesc. Mult mai mari decat alea de acum 10 ani cand eram si eu student si plateam super putin. Cica a ajuns si la aproape 800 lei pe luna. A zis ca banii aia mai bine ii va da pentru o camera intr-un apartament inchiriat prin Drumul Taberei. El e din Slatina, trenurile costa acum un chilipir, toate R-E, 50% pentru R-E e mega accesibil. E mai scump meniul la Mec decat biletul de tren. Insa chiar si asa, e determinat sa inceapa un job part-time dupa sesiune, desi asa cum stim, la Politehnica orarul cursurilor este nefavorabil pentru job-uri in paralel, plus ca in general e foc continuu pentru cine vrea sa se tina de studii. Lasa ca aia 50% ii responsabilizeaza. Altii chiar se plimbau de nebuni, sulea mai studia ceva. Ex ministrul Sova cand l-a vrut demis pe dl Szentes dadea vina pe faptul ca n-a facut reviziile MR doar ca sa incheie anul pe profit si ca sa-si primeasca nu stiu ce bursa de performanta pe care n-a luat-o niciodata. Dar asta era un pretext pentru a-i aduce pe altii competenti si niste indivizi de-a dreptul dezgustatori. Nu mai vreau sa se intoarca epoca Smart. Nici epoca asta de acum nu e grozava, dar da, pe raza regionalei Craiova chiar au existat rezultate de la Noul Mers. Favorabile pentru publicul calator, dar sa tinem cont ca in viitorul apropiat urmeaza intarzieri mari datorita santierelor pe baza PNRR. Si sa nu uitam de reintroducerea AM900 pe la Curtea de Arges si Campulung. Ei dau vina pe lipsa Desiro sau pe calatorii tot mai putini (cat au fost tarifele IR fara oferte la IR Pitesti - Bucuresti). Dar daca va uitati la grupele de Desiro la trenul cutare cu grad de ocupare sub 50% sau ce turnusuri au oricum Sagetile o sa vedeti ca e facut cu intentie ca sa nu se trimita Desiro si pe 105 si pe 106, pur si simplu. Nici macar angajatii nu suporta ce program au pe la Campulung. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 06 Feb 2023, 08:47 | |
| - AeroX a scris:
- La studenti mai bine ar face ceva cu anumite costuri mai importante de zeci de ori. Nu trenul e atat de important. Au 50% la IC, e deja mai bine fata de cum era in trecut. Eu n-am 25% cu CTP.
Cunosc un amic student la Politehnica (ETTI) in anul 1, deja s-a mutat din Regie, netolerand costurile mari in timpul iernii pentru un camin studentesc. Mult mai mari decat alea de acum 10 ani cand eram si eu student si plateam super putin. Cica a ajuns si la aproape 800 lei pe luna. A zis ca banii aia mai bine ii va da pentru o camera intr-un apartament inchiriat prin Drumul Taberei. El e din Slatina, trenurile costa acum un chilipir, toate R-E, 50% pentru R-E e mega accesibil. E mai scump meniul la Mec decat biletul de tren. Insa chiar si asa, e determinat sa inceapa un job part-time dupa sesiune, desi asa cum stim, la Politehnica orarul cursurilor este nefavorabil pentru job-uri in paralel, plus ca in general e foc continuu pentru cine vrea sa se tina de studii.
Lasa ca aia 50% ii responsabilizeaza. Altii chiar se plimbau de nebuni, sulea mai studia ceva. Puteau pune si reducere de 80%, important era ca cealalta parte sa plateasca macar o mica parte din bilet, nu sa aiba gratis si sa rezerve la 2 trenuri in acelasi timp. Dar deh, la noi masurile se dau fara cap. 800 de lei pe luna pentru un loc in camin cu alti 3-4 insi e japca pe fata, chiar nu mai renteaza, eu dau la gararoniera 900 rata+restul de cheltuieli, in cu totul alte conditii. Stiu ca erau multi care tot dadeau la facultate pana pe la 30 de ani ca sa aiba cazare ieftina in Bucuresti. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Lun 06 Feb 2023, 13:02 | |
| Au facut bine de au retrogradat trenurile de Pitesti la regio expres, acum sa faca si o analiza sa vada exact pe cele cu calatori, iar la anumite ore sa le scoata pe cele fara calatori..ma uitam pe Cimpulung muscel cum se chinuiau bietii oameni in cotetele acelea de automotoare malaxa. Pacat, macar duminica dupaamiaza si vinerea seara sinmbata dimineata trebuia lasat tren direct Bucuresti Cimpulung,coboara omul si schimba in Golesti, o sa plece omul la auto decti sa se lase umilit in ultimul hal de un sef de la CFR pe care la apucat reducerea chelruielilor..Asta o tin una si buna reducerea cheltuiilor si lipsa calatorilor, asta iti spun..calatori sint dar pe toate sectiile numai ca la noi este o traditie..trenurile cu calatori sint fie anulate fie mutate la o ora nepotrivita si gata sa rezolvat..Economii se fac am vazut, se plimba o locomotiva cu un vagon, de ce? Simplu sa fie tren la nunar, caci din biletele vindute pentru un vagon nu se plateste nici apa de la toalete...nu acuz sinu defaimez pe nimeni, dar sint multi ,,,orbi, care vad,,,, prin ministere si prin tot felul de autoritati care incaseaza salarii degeaba..pacat, pentru noi astia nostalgicii de aici care vin cu propuneri si solutii chiar foarte bune,dar nu se uita cine trebuie la ele, chiar daca se uita se face ca nu le vede.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 06 Feb 2023, 14:23 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Puteau pune si reducere de 80%, important era ca cealalta parte sa plateasca macar o mica parte din bilet, nu sa aiba gratis si sa rezerve la 2 trenuri in acelasi timp. Dar deh, la noi masurile se dau fara cap.
Nu puteai să rezervi 2 trenuri în acelaşi timp, astea sunt poveşti de la diverşi frustraţi. Nu te lăsa xSell să dai 2 bilete pe aceeaşi rută. De fapt, şi ca să dai două bilete în aceeaşi zi tot primeai avertisment că pentru ziua aia s-a luat deja bilet pe ruta A-B pentru CNP-ul respectiv. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 06 Feb 2023, 16:16 | |
| Este evident ca la Curtea de Arges si Campulung, fiind zone mai pretentioase, cu o concurenta auto serioasa, n-ai cum sa gestionezi eficient activitatea acolo la ce capacitate oferi tu ca operator de stat. Pentru mine arata acum a teren pregatit pentru a chema un operator privat. De fapt, asta si sper, decat sa chinuie calatorii cu AM 900. Intentiile sunt clare pentru a nu mai trimite AM Desiro. Cat despre gratuitati... Se putea face abuz, intr-adevar, de fapt elevii (mai mari si experimentati) inca pot profita. Orice elev poate achizitiona acum bilete online cu datele celorlalti colegi, iar ei sa nu se prezinte. De exemplu, pot sa-si ia un compartiment la vagon 22-96 doar pentru ei, acolo da sistemul locurile mai intai. Sa mearga numai doi si sa ocupe 5-6 locuri. La gratuitatea studentilor a fost si mai aiurea pentru ca atunci erau trenurile si mai subcapacitare decat acum. Iar studentii au nevoie mai mare de mobilitate decat elevii care invata majoritatea in aceeasi localitate. Plus plimbarile aiurite in weekend, asa de plictiseala. De fapt, unele plimbari se faceau chiar foarte suspect si in timpul cursurilor. De asta erau o mie de draci si lumea atat de divizata. Nici acum nu se preteaza, sincer. Plus ca nu a fost niciun progres nicaieri. Ba chiar la unele rute s-a renuntat operarea chiar in timpul gratuitatii studentilor, una atat de irelevanta, din punctul asta de vedere, unul deseori invocat de ei, avand impresia ca CFR-ul se va prabusi fara ei. Daca am avea atatea rame/automotoare si vagoane de n-am avea ce face cu ele, da, n-ar mai fi nimeni deranjat ca merg atatia gratis. Dar cand tu ca operator de stat ai in mare parte servicii deficitare...chiar nu e cazul sa ne bazam pe atatea mocangeli fara rost. Plus ca inveti si prost o natie sa primeasca multe de-a gata, ca li se cuvine asa ca-s toti misto la gramada si merita totul gratis. Antrenezi viitori adulti cu probleme emotionale delicate, buni doar sa ceara, dar sa nu ofere nimic altceva decat arogante, nu mai e nimeni special ca ei. Isi permit sa plateasca 90% dintre ei. Numai ca unii doar nu vor, de fapt toata ideea era sa se simta privilegiati si superiori altora care sigur nu au studii si de aia sunt ofticati. In Pitesti aveam un vecin la bloc care o ducea chiar binisor financiar, parintii isi permiteau sa-i ofere propria masina, deci avea si permis, a dat la Politehnica pentru ca stia maica-sa ca am dat eu. Mereu era ea curioasa de ce planuri aveam eu inca de acum aproape 15 ani, la plata intretinerii astea erau barfele cu administratorul. Ca unde ma duceam, sa se duca si fii-sau, care spre deosebire de mine a avut si mai multa ambitie sa dea si la doctorat (nu stiu daca mai are de gand sa-l si termine la cate figuri are in cap). Dar cu masina mergea 90% din timp la facultate, iar baiatul tot statea sa se dea cocos pe Facebook ca nimeni nu e ca el, el merita statuie, chiar daca mergea cu masina, dar tot voia gratuitatea la tren fara un motiv real, de fapt motivul era ca ii creste statutul mai mult. Atat. I se rupe de CFR in rest, oricum o mizerie pentru cei ca el, nu l-am vazut macar o data mergand cu trenul de la Pitesti la Bucuresti. In atatia ani il vedeam. Ba chiar foarte multi dintre cei ca el mai vociferau indoctrinati de asociatii...ca CFR-ul supravietuieste datorita lor. Chiar daca mergeau toti cu trenul sau nu. Dar credeau in aceleasi lozinci. Ei nu concepeau altfel ca ar mai merge vreun student cu trenul. Dar, repet, ei erau convinsi ca supravietuieste datorita lor, genul de oameni care au impresia ca totul trebuie sa se invarta in jurul lor. Pentru ca exista si atat. Doar atat a reusit acea gratuitate sa faca, sa-i faca sa se simta speciali. Mai hilar, cine nu agrea asa ceva era comunist frustrat votant PSD, in conditiile in care ei beneficiau de o pomana electorala chiar de la PSD. N-am pomenit asa ceva. Si chiar PNL-USR le-au taiat pomana. A fost maxim. Unii nici asa n-au inteles o iota. Atat de ipocriti si terminati sunt, dar au atatea arfe de intelectuali si abia stiu sa treaca strada. Ei de fapt inca se jura ca nu e nimic electoral. Cu toate dovezile in fata. Asta inseamna manipularea si tampirea perfecta a acestor generatii. |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5496 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 06 Feb 2023, 17:18 | |
| Stie cineva, despre modificarea lui 1838 cu privire la alta ora de plecare din st. Cluj napoca incepand din martie? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 07 Feb 2023, 00:15 | |
| - AeroX a scris:
- Este evident ca la Curtea de Arges si Campulung, fiind zone mai pretentioase, cu o concurenta auto serioasa, n-ai cum sa gestionezi eficient activitatea acolo la ce capacitate oferi tu ca operator de stat. Pentru mine arata acum a teren pregatit pentru a chema un operator privat.
Ai vreo dovadă sau e teoria conspiraţiei? Că de ani de zile văd placa asta cu privaţii pe la diverşi utilizatori ai forumului şi uite că de prin 2015 nu s-a mai extins niciun privat pe liniile neinteroperabile. Chiar şi când circula RT la Câmpulung şi Curtea de Argeş, planul de mers era făcut pentru Bucureşti (adică pentru studenţii de V şi D, în rest se căra aer) şi atât, nu s-a complicat nimeni cu naveta, câtă vreme nu poţi concura cu microbuzul care te ia, la propriu, din faţa porţii, indiferent cât de jos ţii preţurile. Îţi trebuie o categorie sigură de călători, care la tren nu pot fi decât elevii de la un liceu de provincie ori care navetează la liceu pe o rază de o oră în jurul unui oraş (cât e distanţa depinde de viteza de circulaţie) şi stundeţii, care în general merg V spre casă şi D spre oraş. Altceva nu ai ce să transporţi. Nu mai zic că juma' din forţa de muncă angajată la privat (deci nu la primărie, şcoală, spitale, fisc) cam lucrează la Dacia, care are curse auto proprii, ce duc angajaţii din faţa casei până în curtea fabricii, fix în faţa secţiei unde lucrează (sunt vreo 13.000 de angajaţi la Dacia, iar uzina are o suprafaţă mai mare decât oraşul Mioveni, nici să vrea nu ar putea acei angajaţi să folosească trenul sau alte forme de transport regulat). - AeroX a scris:
- Se putea face abuz, intr-adevar, de fapt elevii (mai mari si experimentati) inca pot profita.
Orice elev poate achizitiona acum bilete online cu datele celorlalti colegi, iar ei sa nu se prezinte. De exemplu, pot sa-si ia un compartiment la vagon 22-96 doar pentru ei, acolo da sistemul locurile mai intai. Sa mearga numai doi si sa ocupe 5-6 locuri. Ce spui tu se numeşte fals în înscrisuri oficiale şi e caz penal. Se făcea, pe vremuri, cu autorizaţiile de călătorie, ca să stai singur în compartiment (luai autorizaţiile colegilor şi rezervai locuri), asta până s-a prins toată lumea de şmecherie şi s-a făcut rezervarea contra cost la autorizaţie. Şi uite cum nu a mai luat nimeni rezervări de loc la autorizaţii, mai ales că, oricum, nu erau nici atunci obligatorii şi la ce bun să ai autorizaţie, dacă tot tre' să stai juma' de oră la coadă? O să se rezolve simplu şi asta, o să dispară rezervare obligatorie şi atunci degeaba rezervi tu 5 locuri, că o să se suie alţii fără loc în tren şi se vor aşeza acolo, că vor vedea că e liber - AeroX a scris:
- In Pitesti aveam un vecin la bloc care o ducea chiar binisor financiar, parintii isi permiteau sa-i ofere propria masina, deci avea si permis, a dat la Politehnica pentru ca stia maica-sa ca am dat eu. Mereu era ea curioasa de ce planuri aveam eu inca de acum aproape 15 ani, la plata intretinerii astea erau barfele cu administratorul. Ca unde ma duceam, sa se duca si fii-sau, care spre deosebire de mine a avut si mai multa ambitie sa dea si la doctorat (nu stiu daca mai are de gand sa-l si termine la cate figuri are in cap).
Dar cu masina mergea 90% din timp la facultate, iar baiatul tot statea sa se dea cocos pe Facebook ca nimeni nu e ca el, el merita statuie, chiar daca mergea cu masina, dar tot voia gratuitatea la tren fara un motiv real, de fapt motivul era ca ii creste statutul mai mult. Atat. I se rupe de CFR in rest, oricum o mizerie pentru cei ca el, nu l-am vazut macar o data mergand cu trenul de la Pitesti la Bucuresti. In atatia ani il vedeam. Ba chiar foarte multi dintre cei ca el mai vociferau indoctrinati de asociatii...ca CFR-ul supravietuieste datorita lor. Chiar daca mergeau toti cu trenul sau nu. Dar credeau in aceleasi lozinci. Ei nu concepeau altfel ca ar mai merge vreun student cu trenul. Dar, repet, ei erau convinsi ca supravietuieste datorita lor, genul de oameni care au impresia ca totul trebuie sa se invarta in jurul lor. Pentru ca exista si atat. Doar atat a reusit acea gratuitate sa faca, sa-i faca sa se simta speciali. O maşină la mâna a doua se vinde cu vreo 5 - 6000 de euro, iar în România impozitele sunt mici, rovinieta e cantitate neglijabilă, asigurarea o faci pe numele lu' tăticu la 5-600 lei pe an, ITP-ul e 120 lei la 2 ani, iar parcarea e moka mai peste tot. Adică plăteşti doar benzina care, să fim serioşi, dacă te susţin puţin părinţii sau ai un job decent, ai de unde să o acoperi, mai ales că o să o foloseşti doar la navetă de la cămin acasă şi retur, câtă vreme traficul în Bucureşti e cum e şi, oricum, ai gratuitate şi la metrou şi la STB. Dar bine că ţinem căminele pline cu studenţi din Ploieşti, Târgovişte, Titu, Lehliu sau alte localităţi în care se poate ajunge cu trenul mai rapid decât ajung eu din Dr. Taberei pân' la Gara de Nord cu 93, pentru că Guvernul nostru, al tuturor, găseşte LUNAR 2 miliarde de lei pentru pensii speciale (unde intră inclusiv foştii ofiţeri de la Secu' + poliţişti pensionaţi la 40 de ani care fac cumul pensie+salariu), dar nu găseşte 300 milioane lei PE AN pentru gratuitatea studenţilior. Dar e uşor să îi înjuri pe studenţi, ăsta e rezultatul a 45 de ani de comunism, intrat adânc în ADN-ul românilor. Şi Ceaşcă ura intelectualii, nu mai zic de Dej... iar condiţia să ajungi într-o funcţie bună era să fii de origine sănătoasă, adică 4 clase şi fiu de ţăran sau de muncitor în fabrică (tovarăşa savant de renume mondial avea numai 3 clase terminate. Ceaşcă avea 4, după aia se angajase ucenic la cizmărie). Şi dacă iei la puricat fostele ,,cadre" din Miliţie şi MApN care au ajuns în vârfu carierei până la '89, o să vezi că cei mai mulţi au maxim liceul, eventual făcut la seral la 40 de ani. Dacă făceai o facultate în vremea aia, te trimitea Partidul undeva la mama cucului, să nu care cumva să poţi să comunici cu alţii ca tine, că cea mai mare frică a lui Ceaşcă erau cei mai deştepţi ca el. Şi uite că s-a găsit un inginer hidrotehnic, cu studii inclusiv la Moscova, să-i ia şi viaţa şi să-i ia şi funcţia, deci de ce i-a fost frică, n-a scăpat Nu îmi vine să cred că generaţia tânără încă gândeşte ca pe vremea aia şi încă vede stundeţii ca fiind vinovaţi de toate relele de pe lume. - Citat :
- Si chiar PNL-USR le-au taiat pomana. A fost maxim. Unii nici asa n-au inteles o iota. Atat de ipocriti si terminati sunt, dar au atatea arfe de intelectuali si abia stiu sa treaca strada. Ei de fapt inca se jura ca nu e nimic electoral. Cu toate dovezile in fata. Asta inseamna manipularea si tampirea perfecta a acestor generatii.
Facilitatea a tăiat-o disperatul de Cîţu, care ajunsese să se creadă Boc 2 şi a profitat de USR care avea unic scop în viaţă să fie anti-ăia-de-au-fost-înaintea-lor, nu contează că e bine sau rău. Numai că acest Cîţu a fost atât de plin de el (deşi nu avea un trecut chiar vesel - începând cu condusul băut prin SUA şi terminând cu speculaţiile financiare făcute la criza din 2009-2010 care l-au costat şi postul de la ING Bank), de nici măcar partidul lui nu l-a mai vrut. Un personaj oribil, care a ajuns rapid la groapa de gunoi a politicii româneşti şi sper ca acolo să rămână. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 08 Feb 2023, 07:19 | |
| Trantorii nu trebuie sa se plimbe pe mocangeala, zi de zi pe tren la plimbare lka munte si la mare, sa puna mana sa munceasca nu sa se plimbe pe spinarea altora care muncesc si sa ii si suporte cu figurile lor de milogi pomanagii! Daca fac scoala fac pentru ei nu pentru altii sa ii tina pe mocangeala! Sa faca scoala cei ce i-si permit si ii duce capu nu toti neica nimeni se gasesc sa aibe diplome dar nu stiu sa treaca strada fara zebra, care e vagonu 2 ca pe toate scrie 2, asta e nivelul "intelectualilor" La munca si sa plateasca ce consuma! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 08 Feb 2023, 15:25 | |
| Si PSD-ul de unde sa mai adune voturi? Stati sa vina 2024, anul cu alegeri sparlamentare... sa vedeti pomeni si pomanagii... |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 08 Feb 2023, 16:54 | |
| - Nesebar a scris:
- Trantorii nu trebuie sa se plimbe pe mocangeala, zi de zi pe tren la plimbare lka munte si la mare, sa puna mana sa munceasca nu sa se plimbe pe spinarea altora care muncesc si sa ii si suporte cu figurile lor de milogi pomanagii!
Daca fac scoala fac pentru ei nu pentru altii sa ii tina pe mocangeala! Sa faca scoala cei ce i-si permit si ii duce capu nu toti neica nimeni se gasesc sa aibe diplome dar nu stiu sa treaca strada fara zebra, care e vagonu 2 ca pe toate scrie 2, asta e nivelul "intelectualilor" La munca si sa plateasca ce consuma! Problema e ca studentii sunt cel mai putin mocangii dintre toate categoriile de asistati si cu potentialul de a-si plati biletele de tren in primul an de munca. Ah, ca nu trebuia dat 100% moca, partea a doua, puteau sa le dea reducere de 80-90%, adica sa suporte si ei o parte din bilet, eventual si intr-o limita de 104 (2x52 de saptamani) calatorii anuale. Asa i-ar fi stimulat sa-si economiseasca calatoriile pentru vara, caci pentru un student e mai sanatos sa umble vara prin tara cu un cort in bagaj si sa-si gateasca la primus decat sa-si piarda vara scuipand seminte langa un pet de bere in fata blocului ca sa devina un viitor bombardier. In alte tari fetele de 16 ani fac inconjurul lumii singure intr-o barca, noi ne tinem copiii intr-o bula ca sa ajunga inadaptati la maturitate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 08 Feb 2023, 19:26 | |
| Pai eu as fi optat pentru sistem din alte țări gen Cehia unde tinerii până în 26 de ani au reducere 50% la.fel.si cei peste 55 de ani. Oricum la ce pensii au unii nu cred că mai merita reducerea de 50% Și aș fi făcut credite școlare pentru studenți cu dobândă zero nu doar.credite imobiliare sa umplem de profit niste samsarii imobiliari de.la.dezvoltatori la agenți imobiliari
Și toate aceste scumpiri ar trebui sa se regăsească undeva in învestitură în material.rulamt în servicii mai bune că a trecut 8 luni și nu a aschimbar nimic tot vagoane jegoase locomotive care se defectează in camp ,legături proaste. Chiar de la.Simeria la.Alba Iulia pe.linie modernizată de 140km/h mi se.pare aiurea că un regio să facă 76 de km într-o oră.jumatate.De ce nu circula aici cu 120km/h că nu se asigura procentul de frânare ? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 09 Feb 2023, 09:31 | |
| Problema cu creditele studentesti e ca nu mai e prea atractiva facultatea, un absolvent de studii superioare in marea majoritate a cazurilor castiga la fel sau mai putin decat un meserias bun. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 09 Feb 2023, 16:03 | |
| - Adrian78 a scris:
- Și aș fi făcut credite școlare pentru studenți cu dobândă zero nu doar.credite imobiliare sa umplem de profit niste samsarii imobiliari de.la.dezvoltatori la agenți imobiliari
Asta se face în SUA. De regulă după ce te angajezi, vreo 30 de ani tot plăteşti, caz în care nu eşti eligibil pentru altfel de credit (de ex ipotecar). Dacă a trecut timpul, vine banca şi îţi ia tot ce ai şi ajungi în stradă. Ăsta e sistemul pe care-l vrei la noi? - Citat :
- de la.Simeria la.Alba Iulia pe.linie modernizată de 140km/h mi se.pare aiurea că un regio să facă 76 de km într-o oră.jumatate.De ce nu circula aici cu 120km/h că nu se asigura procentul de frânare ?
Cel mai lent regio face o oră şi 16 minute de la Simeria la Alba Iulia. Nu ai de ce să mergi cu mai mult de 100 km/h, când opreşti o dată la 3 - 4 km. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |