|
| Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
+45adrian1293 @ndrey Re6/6 alinx3330 Cipri Andrei Neculai mtk Saruman mihai_tm Laurentiu Ciobanu Luca tgv Norbi ldh80 cristi CFR Vitosa stefan004 Nesebar Dr2005 Sableta Maddox bubu Adirmvl DUAL petre112 MariusM TVlad vatmanul ets2oltromânia florin94 4lacivica dan tm AeroX t1972 92Dragos Johnny84 Adrian78 IonutCFR2009 cristi_tgv cfr500 g.popovici razvan - trenuri riciu IR1822 cardinal Alastair ALEXCFR 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 08 Dec 2022, 21:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Johnny84 a scris:
- Daca tot muncesc specialistii pana cad lati, poate "iau la puricat" si ne explica si noua cum de poate deveni din pix IR tramvaiul obosit TFC de Brasov, FARA PRIZE si cu scaune tari ca in etajat si mai ales motoarele TFC de Galati care nu au nici prize, nici clima si au 50 de ani. Alea nu trebuie sa respecte ordinul minune? Sau trebuie sa il respecte doar la tarife sa ii jupoaie pe prosti pentru nimic? Parca erau niste criterii obligatorii pentru trenurile IR. Daca tot muncesc expertii ARF pana cad sub masa - poate isi arunca un ochi si pe aceste aberatii.
Bre, de bătaie de joc şi mesaje în băşcălie să ştii că ne-am cam săturat cu toţii. De unde ştii tu ce tren o să folosească TFC la IR de la noul mers? Dacă ai o maşină a timpului, închiriază-ne-o şi nouă. Apropo, ADH (că au unul sau 2) are şi climatizare şi prize. Nu ştiu Talent-urile dacă au prize. Şi au mai fost trecute prin RK câteva VT624, nu ştiu ce au modificat la ele. Şi mai vezi că nu scrie nicăieri câte prize trebuie să fie într-un tren, dacă un Desiro, de exemplu, are priza funcţională din zona centrală, înseamnă că e corespunzător. Nu a vrut nimeni să pună nişte condiţii absurde ca să nu mai corespundă nimic, că materialul rulant nu creşte în copaci. La trenurile București - Brașov și Cluj - Câmpia Turzii - Brașov în mersul actual trimit bombardier talent, și cred că tot bombardier vor trimite și de duminică încolo. Ba chiar aș putea pune pariu că așa va fi. E lesne de înțeles văzând livretul acelor trenuri care prevede viteza maximă 100 km/h. Ce parc are TFC, bombardier talent și DH2 care merg doar cu 100 km/h, și VT624 care merg cu 120 km/h. Să trimită DH2 pe București - Brașov poate doar dacă crapă bombardierul. Iar acele VT624 sunt alergate Nehoiașu - București - Roșiori, Târgu Bujor - Galați - București, București - Constanța / Mangalia vara, Buzău - Mangalia vara. Dar domniile voastre din minister dacă nu coborâți în popor nu aveți de unde să știți ce e pe teren și cerințele călătorilor. Deși dvs din postura în care vă aflați puteți afla orice despre fiecare OTF, cu ce material rulant operează, pe ce rute și la ce trenuri. Dar bine că te-a interesat impactul asupra OTF dacă s-ar acorda Statutul Feroviarului, despre care aflu azi că s-a mai amânat cu încă un an. Vă e teamă că rămâneți în curul gol și nu mai are cine munci la calea ferată ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 08 Dec 2022, 22:28 | |
| @ldh80 Circulă 2 vagoane seria 20-68. Arhi suficiente la cîtă lume merge cu aceste trenuri 1861 și 1862. 1962 și 1960 e sezonierul. Ceea ce ceri tu ar însemna ca pe secția Constanța - Mangalia să facă rocada cu alt tren (dintre 1912, 1941, 1992). Să nu mai zic că ar trebui modificată și prestația T. Alt balamuc ar ieși între salariați și conducerea (depou / Central). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 08 Dec 2022, 22:56 | |
| Și uite așa niste bombalai o să pună iara botul la abureala unor parlamentari PSD ca le v-or trece statutul.. Da să iasă cine vrea cu statutul.poate așa se mai eficientizează și companiile astea decât să văd patru ciocănari la.Craiova când în Dresda.unde circula de zece ori mai multe trenuri era un singur manevrant care lega locomotiva că probabil altceva nu avea de făcut fiind doar rame si garnituri pushpull |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 08 Dec 2022, 23:14 | |
| Spune-i Adriane că GM-ul nu poate urca singurel 8 vagoane la Bârnova și că i se dă dublă tracțiune. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 08 Dec 2022, 23:27 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Putem sa stim si noi cine e ala de ii tot preseaza pe angajatii de la ARF sa ia la puricat livretele in cautarea incalcarilor din OMTI153/2011?
Sa stim si noi cine e, poate are familie, poate are copii, poate ii e cald cu toti dintii in gura...
In loc sa abroge imbecilitatea aia de OMTI 153/2011 care este in deserviciul fix al clientilor... OMTI 153/2011 a eliminat haiducia din transportul feroviar şi e prima dată în istoria căii ferate în România când sunt stabilite nişte criterii clare de încadrare în rangurile de tren. Aşa ceva nu a existat până acum, de fapt chiar OMTI 153/2011 a fost aiurea până la ultima modificare. Ţi se pare normal ca pe aceeaşi linie, două trenuri cu aceleaşi opriri, ambele subvenţionate în mod egal, să aibă tarif diferit? E concurenţă neloială şi viol de bani publici. CFR Călători are un grad de acoperire a costurilor de operare din legitimaţii de călătorie undeva între 40 şi 60% în funcţie de tren. Pe când privaţii sunt la sub 20% pe majoritatea trenurilor şi, eventual, banii de la stat se duc pe închiriat trenuri de la firme cu acelaşi patron. Sistemul trebuie să fie simplu şi intuitiv, să ştii că între A şi B toate trenurile de un anumit rang au aceleaşi opriri, să nu stai să te gândeşti dacă IR-ul următor opreşte la Ploieşti, de exemplu. Deci: - IC: reşedinţe de judeţ (cu 2 excepţii tehnice, incluse şi ele în mers - Teiuş şi Mărăşeşti) - IR: opririle de IC + oraşe + noduri feroviare + staţiuni de interes naţional - RE: opririle de IR + alte localităţi peste 2000 locuitori - R: opririle de RE + orice staţie conformă cu STI-urile în vigoare - RU: toate staţiile şi haltele întâlnite Cam asta a fost gândirea, dar recunosc că la R şi RU mai avem de lucrat. Următoarea etapă o să fie tariful unic Regio - InterRegio (eventual şi InterCity) cum e în toată Europa civilizată. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 08 Dec 2022, 23:36 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar domniile voastre din minister dacă nu coborâți în popor nu aveți de unde să știți ce e pe teren și cerințele călătorilor. Deși dvs din postura în care vă aflați puteți afla orice despre fiecare OTF, cu ce material rulant operează, pe ce rute și la ce trenuri.
Mai aveam un pic şi ziceam ,,Să mori tu?", dar nu-mi place expresia asta. Evident că ştim cine operează, cu ce, cât de vechi e şi alte detalii. Dar asta nu înseamnă că sunt informaţii publice pentru pus pe forumuri. Când vor apărea contractele de servicii publice în Monitorul Oficial al României, Partea I, vei remarca faptul că o parte din anexe sunt clasificate, conform legii. - Vitosa a scris:
- Dar bine că te-a interesat impactul asupra OTF dacă s-ar acorda Statutul Feroviarului, despre care aflu azi că s-a mai amânat cu încă un an. Vă e teamă că rămâneți în curul gol și nu mai are cine munci la calea ferată ?
Da, m-a interesat impactul şi există o hârtie scrisă chiar de mine şi aprobată de conducerea MTI în care scrie negru pe alb că solicităm aplicarea în integralitate a Legii 195/2020! La fel de adevărat e că Ministerul Muncii, văzând că nu poate introduce un articol de prorogare pe toată legea (că nu e atributul lui să reglementeze căi ferate), a introdus un astfel de articol de prorogare pe singurele articole din Legea 195/2020 care fac referire explicită la obiectul de activitate al Ministerului Muncii şi anume articolele 34 şi 35, cele cu pensionările. Restul dispoziţiilor Legii 195/2020 se vor aplica de la 1 ianuarie 2023, inclusiv cel cu raportarea salariilor la salariul minim. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 09 Dec 2022, 10:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- E concurenţă neloială şi viol de bani publici. CFR Călători are un grad de acoperire a costurilor de operare din legitimaţii de călătorie undeva între 40 şi 60% în funcţie de tren. Pe când privaţii sunt la sub 20% pe majoritatea trenurilor şi, eventual, banii de la stat se duc pe închiriat trenuri de la firme cu acelaşi patron.
Sistemul trebuie să fie simplu şi intuitiv, să ştii că între A şi B toate trenurile de un anumit rang au aceleaşi opriri, să nu stai să te gândeşti dacă IR-ul următor opreşte la Ploieşti, de exemplu. Deci: - IC: reşedinţe de judeţ (cu 2 excepţii tehnice, incluse şi ele în mers - Teiuş şi Mărăşeşti) - IR: opririle de IC + oraşe + noduri feroviare + staţiuni de interes naţional - RE: opririle de IR + alte localităţi peste 2000 locuitori - R: opririle de RE + orice staţie conformă cu STI-urile în vigoare - RU: toate staţiile şi haltele întâlnite Cam asta a fost gândirea, dar recunosc că la R şi RU mai avem de lucrat.
Următoarea etapă o să fie tariful unic Regio - InterRegio (eventual şi InterCity) cum e în toată Europa civilizată. Eu sunt un simplu calator salariat platitor de taxe si impozite de cca 1000 de euro/luna catre statul romulan. Practic si eu subventionez transportul feroviar, cu diferenta ca eu chiar folosesc aceste servicii, altii nu s-au mai suit intr-un tren din anii 90. Ce se propune aici (ca o faci tu, ca ARF, habar n-am, cineva oricum trebuie sa aprobe) este o crestere a tarifelor de transport FARA A SE CRESTE CALITATEA SERVICIILOR. La momentul actual, cu exceptia axei modernizate Brasov-Constanta, diferentele de viteza intre R si IR sunt mici, inclusiv pe rute de pana la 300 de km, poti sa ai diferente de maxim o ora; nu mai discutam de confort cand vedem etajate la IR si saloane 20-83 ce fac 20-68-urile sa para lux. Eu ca si calator, cand aleg CFR in dauna masinii personale care putrezeste in fata blocului, o fac pe criteriul "e prost, pana mea, dar macar e ieftin si ma scuteste de ghertoii din trafic". Acum, bagam etajate la tarif de IR si punem R8001 sa stea 22 de minute la Fetesti ca sa plece apoi ca R8021 ca sa ocolim o aberatie din OMTI cand trenul ala putea merge direct. Si multe alte exemple, cand Personalele pe vremuri puteau merge Bucuresti-Ciceu fara sa se planga vreun calator. "Cine merge in concediu nu merge cu trenuri de naveta" si daca sunt un pensionar pe care nu-l deranjeaza sa faca 12 ore de la Bucuresti la Suceava pentru ca are timp, care e problema? De asta avem R si IR, pentru ca omul sa poata alege cu ce merge in functie de buget. Ca oricum ai aberatii gen 200 de km in 4 ore la IR. Ce face ARF acum este de fapt o crestere a tarifelor per km per pasager fara ca operatorul de transport sa ofere ceva in plus; tu ai da 4 lei pe o paine in loc de 1 leu doar pentru a elimina haiducia din domeniul subventiilor cu graul ? (ipotetic vorbind) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 09 Dec 2022, 18:58 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Ce se propune aici (ca o faci tu, ca ARF, habar n-am, cineva oricum trebuie sa aprobe) este o crestere a tarifelor de transport FARA A SE CRESTE CALITATEA SERVICIILOR.
Tarifele de transport au fost neschimbate 9 ani, apoi au venit cei 20% din iulie. Cât era un litru de motorină în 2013? Cât era salariul minim? Cât era un Kwh? Iar în ăştia 9 ani, ai ajuns să ai inclusiv climatizare pe majoritatea trenurilor regio, la care în 2013 nici nu visai. - Laurentiu Ciobanu a scris:
- La momentul actual, cu exceptia axei modernizate Brasov-Constanta, diferentele de viteza intre R si IR sunt mici, inclusiv pe rute de pana la 300 de km, poti sa ai diferente de maxim o ora; nu mai discutam de confort cand vedem etajate la IR si saloane 20-83 ce fac 20-68-urile sa para lux.
Diferenţa de viteză între R şi IR e că la R nu prea se cer trase de mai mult de 80 - 100 km/h... motivul e de ordin economic, dacă opreşti din 2 în 2 km, nu are rost să uzezi locomotiva şi frânele atingând 120 km/h şi apoi repede la frână pentru următoarea haltă. 8001 nu stă la Feteşti din cauza vreunui ordin, 8001 stă la Feteşti pentru că cineva ,,deştept" din CFR Călători s-a gândit să îl facă 2 în 1 cu un tren Tulcea - Constanţa şi, ca să nu stea o oră în Medgidia, a împărţit staţionarea aia în 2 între Feteşti şi Medgidia. Pe unde nu a fost cazul de aşa ceva, o să vezi că scrie în mers ,,Trenul X are vagoane de la trenul Y", iar ,,capetele" de linie sunt oricum puncte în care se fac rebrusări sau schimbări de locomotivă, deci nu se pierde niciun minut în plus faţă de mersul actual. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 09 Dec 2022, 19:16 | |
| Eu nu ma refeream la cat e pretul biletului/km la regio vs pretul biletului/km la interregio (e ok, am inteles ca trebuie sa creasca cu inflatia, cu costurile, cu etc), ci ma refeream la faptul ca sunt obligat fortat sa merg cu IR DOAR pentru ca acel tren are un parcurs mai mare de 200 de km si nu mai poate fi considerat tren de naveta.
De asemenea nu vorbesc de trase cu viteza de 80-100 de km/h, ci de sectii (gen Sibiu-Brasov) unde la regio ai viteza medie de 38 km/h iar la IR de 45 km/h. Evident ca viteza maxima pe sectie e de 60 (probabil), si internationalul de Budapesta si Regio-ul de Sercaia merg cu aceeasi viteza, diferenta de viteza medie e data doar de numarul mai mic de opriri.
Nu stiu cum sa zic, dar nu mi se pare justificat sa platesc tarif de IR la viteza asta medie doar pentru ca parcursul trenului e mai mare de 200 de km.
De ce sa nu am Regio Sibiu-Mangalia, de exemplu? Idem, ai diferente de pret intre clasa 1 si clasa 2a, asa trebuie sa ai si alternative de transport. In Franta sau Spania, daca n-ai bani de TGV sau AVE, iei frumos trenul regional; cu schimbari in masura posibilitatilor. La noi, musai IR.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 09 Dec 2022, 22:06 | |
| Dar trenul ăla de dimineață Tulcea - Medgidia de ce nu a fost trasat direct la Constanța? Ani la rând garnitura aia (2 vagoane 20-54) au atașat-o la Medgidia la trenul 8201 Buzău - Constanța. Garnitura pentru 8653 Medgidia - Tulcea (cu excepția sezonului estival) o aduc de la Constanța la Medgidia atașată la 8202. 8653 ca tren direct Constanța - Tulcea de ce nu poate fi ? Pentru 8652 și 8654 au găsit resurse să le facă directe la Constanța. Nu mai știu anul de când merge așa.
Apropo de faze de genul. 9346 Giurgiu - Videle, ani la rând automotorul desiro ce venea cu acest tren (de fapt încă mai vine până mâine ultima zi a mersului 2021/2022) la Videle îl atașau la trenul 1522 Păușa - București. Acu că trenul 1522 dispare din mersul 2022/2023, trenul 9346 va veni direct la București. R 9346 Giurgiu 15.38 Videle 17.20 București Nord Gr A 18.21 La sector îl urmează R 9306 Roșiori Nord 16.22 Videle 17.25 București Nord Gr B 18.33 9346 cum de s-a putut prelungi la București iar 8650 (Tulcea - Medgidia) nu s-a putut prelungi la Constanța?
Eu înțeleg că mersul rangului R și-l făceau fiecare Regională în parte, dar chiar nimeni din ploaia de directori cei are CFR C să nu-i verifice pe ăștia de la plan mers ia stați mă ce faceți aici e bine nu e bine, de unde imi vine mecanicul, unde merge, de ce am 2 locomotive aici, etc. În felul acesta dispar și anomaliile alea cu locomotive la roată la tren R cu 1-2 vagoane. Cu ocazia asta nu mai ,,șomează,, nici mecanicul care merge 'la roată'.
Băi ARF-ule, că tot există 2 trenuri Bucuresti - Timișoara la 2 ore unul după altul (1691 și 349) poate reușiți să băgați și din sens invers tren Timișoara plecare 11 București sosire 21. În felul acesta nu mai ,,șomează,, un mecanic de la Timișoara la Drobeta Turnu Severin și nici nu vom mai vedea 2 locomotive la trenul 348. Iar 73-ul cu 3 vagoane sunt arhi suficiente tot drumul. Nu-i mai trebuie atașată garnitura care se duce la Tm cu 1691, care aceasta s-ar întoarce cu trenul de 11 Timișoara - București 21. Trebuie urmărit turnusul MR cât și T, dar cine să o facă? Bine aici mă refer la directorimea de la CFR C. Și sunt convins că trenul propus ar avea mult mai mulți călători decât are 73-ul. Mai ales acu că înaintea lui va veni un RE (9918) Craiova 19.15 - București 22.38
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Vin 09 Dec 2022, 23:08, editata de 2 ori |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 09 Dec 2022, 22:37 | |
| - Vitosa a scris:
Trebuie urmărit turnusul MR cât și T, dar cine să o facă? Bine aici mă refer la directorimea de la CFR C. Face parte din categoria secrete de Stat, nu trebuie sa se afle pe forumuri... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 11 Dec 2022, 11:12 | |
| - ldh80 a scris:
- Adrian78 a scris:
Pai CFR Călători încurajează doar legăturile IR-IR și ai pe 1667 la 04.04 din Vaslui și ajunge la 05.11 la Iași Apoi mai ai și privatul la 6.11 din Vaslui și apoi tren direct 1830 la ora 09.21 Dar poate sunt si calatori din statiile si haltele dintre Vaslui si Iasi (gen Balteni, Rebricea, Barnova, Grajduri, etc) unde nu opreste IR-ul si care ar vrea sa mearga cu IR 1833 spre Timisoara! Nu cred ca ar fi imposibil ca IR 1833 sa plece din Iasi cu 20 de minute mai tarziu!
1830 are dezavantajul ca merge numai pana la Cluj-Napoca (nu ajunge la Timisoara).
Cu privatul ajungi in Iasi prea tarziu si nu-l prinzi nici pe 1833 nici pe 1541!
Buna ar fi si o grupa de vagoane directe Iasi- Vaslui- Tecuci - Marasesti- Adjud- Siculeni- Brasov (cum era mai demult, cand cele doua grupe Suceava- Brasov pe M500 si Iasi- Brasov pe M600 se uneau in Adjud; ca sa nu trebuiasca sa aloci locomotive diesel suplimentare pentru o astfel de grupa de vagoane directe Iasi- Vaslui- Brasov aceasta grupa ar putea circula, pe distanta Iasi- Vaslui- Tecuci, combinata cu IR 1660 la dus si cu IR 1665 la intors) dar si o a treia pereche de IR Iasi- Galati (care sa fie o grupa de vagoane directe Iasi- Galati, care sa circule pana la/de la Tecuci combinata cu IR 1662 la dus si cu IR 1663 la intors)!
1. Din județul Vaslui se poate schimba trenul în București pentru cine vrea să ajungă la Timișoara și Arad. Sunt puține legături, dar există. 2. Sunt așa de puțini călători în trenurile 1541 și 1543 între localitățile Adjud și Miercurea Ciuc sau retur din cauza ocolului și a duratei mari prin Adjud - Siculeni, iar la vagoanele prin Vaslui atașate lor și mai puțini. Doar în zilele de vineri și duminică se ocupă toate locurile pe scaune între localitățile Iași și Adjud, respectiv Sfântu Gheorghe și Brașov, dar si pe sensul opus. Sunt de abia două - trei vagoane. Marea majoritatea au reduceri și gratuități. Să nu confundăm cu transportul rutier care are drum direct (scurt) și modern între Brașov și Bacău și mai departe în restul Moldovei. Acum putem observa gradul de utilizare la toate trenurile CFR C. în timp real. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 11 Dec 2022, 13:14 | |
| Dacă mare parte din angajații de la ARF ar primi și bonusuri în funcție de numărul de călători (clienți), ar fi mult, mult mai atenți și mai dornici să își îndeplinească targetul, ar fi bine. Trenurile ar fi introduse în circulație mai eficient, conform doleanțelor. La multe firme private, angajații așa primesc în plus față de salariu. După model occidental. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 11 Dec 2022, 14:56 | |
| - razvan - trenuri a scris:
Acum putem observa gradul de utilizare la toate trenurile CFR C. în timp real. Nu stii chiar totul... N-ai aflat ca exista si varianta cu „restul de locuri erau pline cu navetisti” ? Aia care coborau la salina Tg Ocna, la rafinaria din Onesti si la combinatul chimic Borzesti... Legenda spune ca erau culoarele pline de ei... Nu-i asa domn director ? Hai ca tu vezi tot ce misca in sistemul CFR, de la deconturi pana la abonamente |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 11 Dec 2022, 15:55 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
Acum putem observa gradul de utilizare la toate trenurile CFR C. în timp real. Nu stii chiar totul... N-ai aflat ca exista si varianta cu „restul de locuri erau pline cu navetisti” ? Aia care coborau la salina Tg Ocna, la rafinaria din Onesti si la combinatul chimic Borzesti... Legenda spune ca erau culoarele pline de ei... Nu-i asa domn director ? Hai ca tu vezi tot ce misca in sistemul CFR, de la deconturi pana la abonamente Desigur, asta se aplică la toate trenurile, nu doar la acestea două. Iar navetiștii circulă pr distanțe mici. Iar între municipiile Bacău și Comănești/Onești sunt mai mulți navetiști fiind reședință de județ în raport cu linia 501. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |