|
| Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
+45adrian1293 @ndrey Re6/6 alinx3330 Cipri Andrei Neculai mtk Saruman mihai_tm Laurentiu Ciobanu Luca tgv Norbi ldh80 cristi CFR Vitosa stefan004 Nesebar Dr2005 Sableta Maddox bubu Adirmvl DUAL petre112 MariusM TVlad vatmanul ets2oltromânia florin94 4lacivica dan tm AeroX t1972 92Dragos Johnny84 Adrian78 IonutCFR2009 cristi_tgv cfr500 g.popovici razvan - trenuri riciu IR1822 cardinal Alastair ALEXCFR 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 14:00 | |
| 8021 va staționa 30 minute la Medgidia pentru a atașa vagoanele (poate chiar și locomotiva) ce vin de la Tulcea cu trenul 8650. Le duce la Constanța pentru salubrizare și revizia pe canal, apoi acestea pleacă înapoi la Tulcea cu trenul 8652. O porcărie de manevră. Cum 8652 circulă Constanța - Tulcea, tot așa și 8650 putea să fie tren direct Tulcea - Constanța. Tot o mare porcărie are loc și la trenurile alea 8653 și sezonierul 8651. Pe ale lui 8653 la aduce de la CT cu 8202 (nu i-am reținut numărul pe noul mers, va pleca la 7.36), pe ale lui 8651 le aduce de la Fetești iar seara le trimite înapoi la Fetești, când puteau să facă trenuri directe Constanța - Tulcea. Dar unde nu e minte ce poți să le ceri ? La fel și cu alea Pitești - Golești 9272 și 9271 care vor aduce automotorul pentru trenul Golești - Parc Krețulescu. Și mai staționează și atâta timp acolo. Ce avea dacă îl făcea tren direct Pitești - Parc Krețulescu ? Atâtea numere de tren, atâtea manevre, atâta derută în rândul navetistului, te doare mintea cine ia aceste decizii. Bun, să zicem că puțină lume mergea cu trenul R atâta distanță, dar mă repet ca să vezi și impactul acestui ordin aberant, personalul T + C va avea de câștigat 1h în plus la salariu. Și în situația acestor două exemple date vor mai fi și alte trenuri. Și mai pierzi și călători cărora nu le convine trambalatul de la un tren la altul. Și trenul R Constanța - Călărași Sud depășește limita de 120 km. Și dacă tot vorbim despre trenuri de navetă să vorbim și despre Botoșani care de la noul mers va avea primul tren spre Verești abia la ora 9.08 Păi dubarii să nu mănânce și ei o pâine? Păi atunci despre ce navetă vorbim? Și tot așa pauze lungi între trenuri vor fi și de la mersul 2023/2024 când se va ocupa ARF ? De fapt se ocupă încă de pe acum că orice modificare de mers din momentul de față se face numai cu acordul ARF. Dacă da, atunci chiar că nu se justifică existența acestei instituții. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 15:28 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Dar stai, mai sunt d-astea... Targoviste, Slatina, Pitesti de exemplu... fara IR... ce rusine mare... Ce-ar zice tanti Ursula daca din intamplare va dori sa vada cum e cu trenul prin Romania... o trimiti cu regio printre toti amarastenii ? Pai conditiile tot pentru naveta / Regio erau, doar tarifele erau pentru IR. Lasa, abia astept sa ma plimb cu amaratii, eu cu ~19 lei cu TrenPlus decat cu 33 ca acum. Visul oricarui pasionat. IR ramane sezonierul cu etajate. Bun pentru publicul dedicat. Daca era R-E CFR Calatori la Braila prin Urziceni nu mai carcoteai atat. |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 15:55 | |
| Câteva mențiuni privind mersul 2022-2023: - R 7367 staționează 44 minute in Făurei fără vreo manevră, doar îl așteaptă pe R 8204. Puteau să îl traseze după IR 1730....sau R 8204 ceva mai devreme.... - dimineața după R 7361 și până la IR 1571 nimic. Acum vreo 2-3 ani pleca R 7401 pe la vreo 5.20 și de la Făurei îl schimba în R 7371 care mai circulă și în prezent... - R 7360 va staționa in Buzău Sud 19 minute pentru cruci cu 1570 și 1571...oare nu îl puteau pune cu 10 minute mai devreme din Galați? Trenurile regio 7360, 7362, 5106 / 7363, 7365, 5104 de cele mai multe ori le-am văzut doar cu un etajat.... Etajul ăla de la 7360 / 7365 mai face un turnus până la Ploiesti Sud cu 5056/5057... TFC ul văd că face Buzău Mangalia și a mai adus încă o pereche pe București Galați... - perechea IR 1861 / 1862 pe timp de noapte fără cușetă sau dormitor.... doar cu 2-3 vagoane de clasa a 2-a... - perechea R 2417 / R 2411 nu va mai rebrusa în Vințu de jos, va merge pe racord |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 17:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Limita e 200 km, pentru că trenul R e pentru navetă şi nu prea face nimeni naveta pe distanţe atât de mari.
Eu credeam ca trenul R e pentru cei care vor sa dea mai putin pe bilet si nu se grabesc sa ajunga din A in B. Poate nu ma deranjeaza sa merg 2 zile cu un Regio Bucuresti-Satu Mare, de ce sa nu existe un astfel de tren daca ar avea profit? Ca uite, cel mai celebru Regio, Sibiu-Mangalia, cand era regio, mergea full de calatori pe toata distanta (ma rog, cu mai putine vagoane). De ce trebuie musai sa ai restrictie de distanta la Regio? Doar ca sa trebuiasca sa schimb 4 trenuri de la Buzau la Suceava? Cui ii foloseste aceasta manevra? Informativ, acum 3 luni am fost cu Regio de la Galati la Pascani: 7566, 5101, 5411 si am facut 6 ore si 46 de minute. Nu m-a deranjat, mi-am asumat ca face ceva mai mult dar m-a costat biletul cat o shaorma la Dristor. In afara de 7566 care era cam de dimineata, restul trenurilor au fost destul de pline. Sau poate pentru ca un calator ce merge cu Regio-urile astea cu vagoane 36-16, va beneficia de un confort sporit fata de calatorul de IR caruia i se baga pe gat loc la 20-83? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 17:44 | |
| Eu vreau explicatia LEGALA prin care este interzis sa ai tren regio pe mai mult de X kilometri.
Inteleg motivele economice, ca poate nu-i rentabil, ca poate nustiuce, dar de ce s-a decis ca un tren regio are voie sa circule maxim 120 de km? De ce nu 500?
Uite, eu am facut naveta o zi pe saptamana de la Galati la Bucuresti, 259 de km, o perioada si am sa o mai fac la primavara dupa ce da caldura. La o zi pe saptamana puteam sa fac naveta si la Vatra Dornei, trenul permitand acest lucru, iar salariul meu permitandu-mi sa dau 1000 de lei pe luna pe biletul la cuseta (altii dau mai mult sa foloseasca masina 5 zile/saptamana pana la servici).
Sau poate eram dispus sa iau un regio care sa plece la 12 noaptea din Galati si sa ajunga dimineata la Bucuresti (stiu ca a fost ceva de genul in anii 90), dormind pe scaun. Nu se chema naveta in acest caz? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 17:51 | |
| Carevasăzică cineva sus pus și-a pus amprenta asupra noului mers și nu vom mai vedea din partea operatorului CFR Călători automotoare desiro rulând mulți km pe sub catenară. Deci adio desiro Timișoara - Târgu Mureș, Timișoara - Sibiu, Caracal - Petroșani, Bucuresti - Păușa. Ideea în sine nu e rea dar mă întreb oare nu ar putea sugera și operatorilor privați să o lase mai moale cu fumigene rulând mulți km pe sub sârmă? Că tot se vorbește la minister despre norme, reducerea poluării, că vin alea pe hidrogen, etc etc. Să vorbim acum și despre subiectul Păușa. Din 11 decembrie nu va mai fi tren direct București - Păușa ci cu schimbare la Caracal. RE 9901 București Nord 9.20 Caracal 12.04 - 12.05 Craiova 12.54 RE 2521 Caracal 12.20 Păușa 14.44 RE 2522 Păușa 14.50 Caracal 17.14 IR 1836 Cluj 7.40 Caracal 17.40 - 17.41 București Nord 20.16 Trenul care va merge la Păușa va fi compus din automotor desiro. Acesta va avea turnusul Sibiu 2.20 Caracal 6.58 (RE 2010), Caracal 7.05 Craiova 8.09 (R 9391), Craiova 10.50 Caracal 12.00 (R 9392), Caracal 12.20 Păușa 14.44 (RE 2521), Păușa 14.50 Caracal 17.14 (RE 2522), Caracal 18.25 Sibiu 23.02 (RE 2011). Să vedem care va fi impactul acestei schimbări asupra pensionarilor. Iar minutul ăla staționare la Caracal (și 9901 și 1836) mi se pare puțin. Știu cîtă lume circulă în prezent cu trenurile 1521 și 1522 Să vezi balamuc duminica pe tren 1836.
Ce am mai remarcat, trenurile alea R Timișoara - Oradea circulă cu același număr 178 km. Pentru Regionala Timișoara nu este adliteram ordinul directorului ?
|
| | | Johnny84
Numarul mesajelor : 34 Reputatie : 850 Data de inscriere : 30/08/2022
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 18:06 | |
| Nu exista nicio explicatie legala. Asta cu trenuri "de naveta" si altele "turistice" este o tampenie si o nascocire a lor. Este o obsesie veche a lui Lolek de la ARF care pe vremea cand a fost DG la CFR CALATORI incepuse deja sa sparga in bucati trenurile Regio de ajungeai sa schimbi 3 trenuri pe 250 de km. Fostul Ordin prevedea o distanta de maxim 300km pentru trenurile RE ceea ce era de bun simt, o distanta normala.pentru Romania si ca urmare incepusera sa apara astfel de trenuri in general intre orase mari care generau suficient trafic. Ce s-a intamplat insa? A venit Bolek care inca de la inceput spumega impotriva lor, s-a unit cu Lolek care demult avea obsesia asta si au gasit ocazia sa isi aplice fiecare propriile fantezii. Plus ca amandoi erau enervati la culme ca fraierii (cum spun ei) pot sa mearga mai.ieftin.si nu doar cu dumele lor IR cu viteze medii 45 km/h. Asa ca Lolek si Bolek au ouat impreuna un nou Ordin prin care au "reglementat" ei cu ce trenuri.au voie sa mearga fraierii si pe ce distante. Astfel au impuscat doi iepuri dintr-o data: fraierii o sa dea o carutza de bani pentru nimic (vezi si noile trenuri IC care unele fac mai mult pe drum decat IR urile actuale) si au redus si compensatia de la bugetul statului, care si asa era insuficienta insa lor li se parea prea mare, de parca o dadeau din buzunarul lor, nu se platea tot din banii acelorasi fraieri. Scuze pentru postarea mai lunga, dar am vrut ca sa stie si cei care nu urmaresc poate cu atentie si nu cunosc detalii ce s-a urmarit prin aceste schimbari si "reguli". Lolek si Bolek stiu ca pot face ce vor, intrucat atat seful lor direct din MT cat si insusi ministrul sunt complet afoni si habar nu au cum arata un tren, au si recunoscut ca nu au mers de 30 de ani si nici nu le pasa. PS: de la noul mers trenurile Regio Bucuresti - Brasov de zi vor face aproape 4 ore jumate ca acum 15 ani (!!!), iar pe Bucuresti - Constanta trenurile RE care vor deveni IR vor face mai... mult cu 15 minute, desi tariful se va dubla. Si cate si mai cate. Dispret total fata de "fraieri" cum zic ei. Vorba lui Lolek: "Hai sa iesim din logica in care vrem servicii ca in Occident la preturi pe sfert". |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 19:47 | |
| - Vitosa a scris:
- Carevasăzică cineva sus pus și-a pus amprenta asupra noului mers și nu vom mai vedea din partea operatorului CFR Călători automotoare desiro rulând mulți km pe sub catenară. Deci adio desiro Timișoara - Târgu Mureș, Timișoara - Sibiu, Caracal - Petroșani, Bucuresti - Păușa.
Ideea în sine nu e rea dar mă întreb oare nu ar putea sugera și operatorilor privați să o lase mai moale cu fumigene rulând mulți km pe sub sârmă? Că tot se vorbește la minister despre norme, reducerea poluării, că vin alea pe hidrogen, etc etc. Să vorbim acum și despre subiectul Păușa. Din 11 decembrie nu va mai fi tren direct București - Păușa ci cu schimbare la Caracal. RE 9901 București Nord 9.20 Caracal 12.04 - 12.05 Craiova 12.54 RE 2521 Caracal 12.20 Păușa 14.44 RE 2522 Păușa 14.50 Caracal 17.14 IR 1836 Cluj 7.40 Caracal 17.40 - 17.41 București Nord 20.16 Trenul care va merge la Păușa va fi compus din automotor desiro. Acesta va avea turnusul Sibiu 2.20 Caracal 6.58 (RE 2010), Caracal 7.05 Craiova 8.09 (R 9391), Craiova 10.50 Caracal 12.00 (R 9392), Caracal 12.20 Păușa 14.44 (RE 2521), Păușa 14.50 Caracal 17.14 (RE 2522), Caracal 18.25 Sibiu 23.02 (RE 2011). Să vedem care va fi impactul acestei schimbări asupra pensionarilor. Iar minutul ăla staționare la Caracal (și 9901 și 1836) mi se pare puțin. Știu cîtă lume circulă în prezent cu trenurile 1521 și 1522 Să vezi balamuc duminica pe tren 1836.
Ce am mai remarcat, trenurile alea R Timișoara - Oradea circulă cu același număr 178 km. Pentru Regionala Timișoara nu este adliteram ordinul directorului ?
Legătură cu 1836 o sa fie un mare fiasco când ăla toată ziua are intarIziere de peste 30 de min Trebuia sa îl lase pe 1590 cu orarul de anul trecut și se pupau mai bine |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 22:17 | |
| Revin personalele (regiourile) de la orele 15, respectiv 20 dinspre Pitesti spre Bucuresti si retur. Practic mai trebuie rabdat o luna pana cand trenurile pe relatia Craiova Pitesti Bucuresti si retur nu vor mai opri in aproape toate statiile (9037+9038) Totusi mi se pare ciudat ca au adaugat anumitor trenuri oprire in Leordeni Arges |
| | | cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4275 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 13 Noi 2022, 23:27 | |
|
Legătură cu 1836 o sa fie un mare fiasco când ăla toată ziua are intarIziere de peste 30 de min Trebuia sa îl lase pe 1590 cu orarul de anul trecut și se pupau mai bine
iar in ceea ce priveste mizeria aia spre pausa e o mare tampenie, lumea vine de la bai nu poti sa i dai jos cu trolerele in caracal mai bine o dadeau la astra si o faceau cu un automotor
|
| | | Johnny84
Numarul mesajelor : 34 Reputatie : 850 Data de inscriere : 30/08/2022
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 14 Noi 2022, 07:43 | |
| Lumea pleaca si vine la bai cu Dacosul, nu cu mizeria de tramvai al CFR, care intarzie zilnic cu orele si in care te sufoci vara si mori de frig iarna.
Sunt o gramada de autocare care fac mult mai putin pe drum si ofera conditii excelente la tarife mult mai bune (chiar azi m-am uitat la Dacos oferte last minute Bucuresti -Calimanesti la 20 de lei !!!).
Mai bine ca a fost anulata mizeria, intrucat CFR nu era oricum in stare sa asigure un transport civilizat pe aceasta ruta. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 14 Noi 2022, 09:30 | |
| cand s-a construit racordul de evitare la Vintu de Jos ? interesant 2411 si 2417, care il evita(pe Vint). |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 14 Noi 2022, 09:48 | |
| - Johnny84 a scris:
- Lumea pleaca si vine la bai cu Dacosul, nu cu mizeria de tramvai al CFR, care intarzie zilnic cu orele si in care te sufoci vara si mori de frig iarna.
Sunt o gramada de autocare care fac mult mai putin pe drum si ofera conditii excelente la tarife mult mai bune (chiar azi m-am uitat la Dacos oferte last minute Bucuresti -Calimanesti la 20 de lei !!!).
Mai bine ca a fost anulata mizeria, intrucat CFR nu era oricum in stare sa asigure un transport civilizat pe aceasta ruta. Confirm si eu. Am fost de prea multe ori in Caciulata si o numai mana de oameni abia daca urca si coboara (d)in IR 1521 / IR 1522. Poate n-am nimerit eu zilele cand se sincronizeaza o hoarda de pensionari sa plece/soseasca. Dar la ordinea zilei grosul nu e aici in statiune. Si lume in statiune e tot anul, indiferent de anotimp/perioada. Diferenta e ca iarna nu mai umbla asa mult pe afara. Nici la restul trenurilor nu prea genereaza multi calatori halta Pausa. Interesul e mai mult pentru alte localitati. La sezonier (cu ore mai nefaste) la fel rar mai vad 1-2 persoane de abia se descurca sa stie unde sa coboare, intreband tot trenul daca coboara la Calimanesti sau mai incolo. La autocarele Dacos (desi sunt multi altii) totusi urca si coboara mai multa lume in toata zona Calimanestiului. Mai multa decat la tren, cel putin, nici acolo nu sunt la gramada. Oricum e plina in permanenta parcarea generoasa a complexului balnear/hotelier cu masini inmatriculate prin toata tara. Si cine nu vine cu masina personala poate tot se descurca, pensionarii au copii / rude si vin sa-i preia cu masina, nu stau la cheremul CFR-ului cu un singur tramvai asa cum va imaginati unii. Valea Oltului e 99% bazata pe rutier. Un singur tramvai din asta de la CFR Calatori n-are cum sa concureze. Nu este o optiune veritabila trenul aici ca pe Valea Prahovei, o zona mult mai privilegiata de asa ceva. Pana la urma nu e atat de crunt. Daca va fi automotor de Sibiu, poate va fi drumul mai fara batai de cap. Plus pretul mai mic. Deci ATC n-ar intra dupa cum se vede, ori are de gand mult mai tarziu. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 14 Noi 2022, 10:23 | |
| Legaturi in noul mers de tren:
Oradea 4:09 - Arad 6:25 Arad 6:19 - Bucuresti Nord 16:51
Oradea 5:35 - Cluj 8:19 Cluj 8:10 - Bucuresti Nord 16:51
Oradea 7:34 - Cluj 11:15 Cluj 11:10 - Bistrita 14:05
Sunt doar cateva din legaturile pe care le-am descoperit uitandu-ma fugitiv peste noul mers, dar cine stie cate alte surprize de genul voi mai descoperi in perioada urmatoare. Ma tot intreb cine gandeste si face mersul de tren la CFR Calatori? |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Lun 14 Noi 2022, 10:27 | |
| - cardinal a scris:
- Tecuci Iași regio face 170 km.
care e limita ? Oradea - Cluj Napoca, tren regio, 152 km Oradea - Timisoara, tren regio, 178 km |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |