Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum 08 Mai 2022, 22:11
1831 4x21-76-9xx 30-76 WLAB
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mier 11 Mai 2022, 07:27
La 1668 de ce a fost scos vagonul de dormit? Nu sunt calatori?
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Vin 13 Mai 2022, 16:42
CalinIonMihai a scris:
La 1668 de ce a fost scos vagonul de dormit? Nu sunt calatori?
Calatori sunt, vagoane nu mai sunt. Vedeti ce-au facut acum, a inceput cu manevre iar, unii cred ca coruptia si incompetenta lor se pot ascunde asa usor. Perioada de cumparare a biletelor la trenurile soarelui a fost scurtata, de ce oare.. asa e cand sunt angajati multi Dorel pe relatii si ca mnoah varu e el mare sef la cotroceni, la nu stiu ce partid etc. , oricum mandatul cuiva va expira in curand si atunci trebuie totii sa plece ca nu va mai fi tati acolo oferindu-le protectie.
Revenind la intrebare astia nu stiu ce cuseta/dormitor pun in compunere azi sa nu mai vorbim de sezonul estival. Ei ar pune dormitor dar nu primesc bani pentru reparatii. Tot timpul cand l-am vazut trenul de Iasi avea plin la dormitor.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum 15 Mai 2022, 04:18
Nu sunt vagoane, vagonul de dormit Cluj-Viena si retur se scoate, pentru sezoniere nu sunt vagoane de asta nu s-au pus in vanzare ca inca nu se stie cate cusete/dormitoare vor circula, nu e nimic sigur inca. Cuseta de Salonic se pare ca nu va circula tot din lipsa de vagoane. Nu se investeste nimic in serviciul extra care aduce un plus de ban la buget, ei baga banii in toate carutele 20-68 si unde e cererea mare nu au ce sa ofere, lumea vrea cuseta/dormit dar nu sunt vagoane, bine vagoane sunt, dar nu sunt apte, nu le modernizeaza, nu le fac apte de drum, le tin la gard trase cu anii sa rugineasca degeaba. Lumea chiar vrea sa plateasca ceva in plus doar sa aibe unde sa doarma ca merg cate 8-10-14 ore dar biletele se epuizeaza inca din primele zile cand se pun in vanzare, in ziua plecarii mai gasesti cateva locuri la scaun clasa 2 daca le gasesti si pe alea, mucea. Asa e cand la butoane e cate un "Gigel" care a ajuns acolo prin diferite metode, nu stie ce e calea ferata si cum merge trenu, se si vede de la compunerea trenurilor pana la mersul trenurilor ca un alt "Gigel" baga 100 de trenuri pe o linie si pe alta o inchide ca el atat stie, doar linia x si pe acolo baga tot, pe linia y poate sa moara ca habar nu are. Astia sunt "specialistii" care au iesit din facultate ca rata prin apa si au ajuns in functii ca au avut "spate" . Uite asa se alege prafu de tot.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum 15 Mai 2022, 07:54
Las că ei baga 20 de mil de euro iara in etajate. Nu mai inventează vreo serie de vagoane sa mai modernizeze ceva că atâta știu doar sa modernizeze sa ia țiganii banii și cineva comisioanele și apoi ajung la gard.. Aici ajungi după ce ai vândut toate întreprinderile de reparatii la țigani și acuma stai la mana lor iar pentru cușete și dormitoare nu aloci bani
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 09:41
Nesebar a scris:
Nu sunt vagoane, vagonul de dormit Cluj-Viena si retur se scoate, pentru sezoniere nu sunt vagoane de asta nu s-au pus in vanzare ca inca nu se stie cate cusete/dormitoare vor circula, nu e nimic sigur inca.
Asa este. Cine spune altceva minte. Totul e vrajeala... Eu nu stiu daca 1992 se mai apuca sa mearga. la fel 1930. Acolo se pot prelungi 78/79 respectiv 1741/1742. pe M400 e cu ceva mai complicat fiind ca are si grupa Sighet la 1641. Probabil 1942 va circula dar fara grupele. Parca se va repeta anul 2012. Era asa : 1992 grupa Timisoara plus grupa Craiova-Mangalia cu saloane 20-87 , 936 nu a mai circulat, au pus 1632 prelungit, 1944 a circulat fara grupele.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 09:47
Mi se pare mega tristete sa o dea CFR Calatori de gard dupa ce vor scumpiri cu 20% si vom avea o vara fara covid/restrictii.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 10:37
Într-un VD intră 20 de călători, hai 30 dacă se vând cabinele cu 3 paturi. Într-un salon intră de la 78 în sus, plus că mai intră şi cei care merg diverse bucăţele de traseu, nu doar cap-coadă. La salon nu îţi trebuie însoţitor dedicat, nu trebuie spălate lenjerii şi curăţate perne şi saltele (vorba vine, că pernele, saltele şi pilotele nu cred că au văzut vreo igienizare de când au fost cumpărate... eu unul nici nu mă mai uit ce e sub cearceaf, că după aia mă apucă greaţa şi îmi piere somnul). A, da, VD-ul în general e full V/D şi D/L. Calculaţi voi ce e mai rentabil pentru CFR Călători.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 11:17
Eu cred că chiar o sa o de-a de gard.. Au început de câțiva ani când sezionerele avea doar 2-3 vagoane in plus fata de garniturile intersezoniere gen 1991/1921 iar de ani trecut au anulat și grupa de Deva la 1992 știind foarte bine că 1922 nu face fata in sezon cu garnitura aia de 9 vagoane.. Am văzut că slovacii folosesc vagoanele de transport auto cu supliment de 80 de euro..
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 11:20
Dr2005 a scris:
Într-un VD intră 20 de călători, hai 30 dacă se vând cabinele cu 3 paturi. Într-un salon intră de la 78 în sus, plus că mai intră şi cei care merg diverse bucăţele de traseu, nu doar cap-coadă. La salon nu îţi trebuie însoţitor dedicat, nu trebuie spălate lenjerii şi curăţate perne şi saltele (vorba vine, că pernele, saltele şi pilotele nu cred că au văzut vreo igienizare de când au fost cumpărate... eu unul nici nu mă mai uit ce e sub cearceaf, că după aia mă apucă greaţa şi îmi piere somnul). A, da, VD-ul în general e full V/D şi D/L. Calculaţi voi ce e mai rentabil pentru CFR Călători.
Atunci sa le anulam că la Slovaci Apropo daca s-ar externaliza serviciu sa vezi că interes și ce bani ar scoate.. Așa e CFR Calatori nu este in stare să mentina nici un serviciu începând de la VD, restaurant, transport biciclete nimic..
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 11:35
Depinde de perspectiva. Cat inseamna 20 cabine VD * ~ 500 lei cabina (estimez dupa 1 iulie) * ~ 90 zile, doar la un tren sezonier pe sens? Banii aia, crezi tu mister Dr2005, nu inseamna nimic in conturile CFR Calatori dupa un sezon estival? Banii aia aduc mai mult profit decat aduc navetistii (categorie idolatrizata de tine cu tot cu dispunerea locurilor in stil salon) de pe o sectie ca Tulcea - Medgidia in lunile alea. Si cu doua cabine ocupate de ar circula un asemenea vagon tot isi scoate drumul.
Plus ca ATC-ul zbarnaie de 5 ani de zile. Conditii corespunzatoare, grad bun de ocupare mereu. O placere sa folosesti un tren de noapte. Pacat ca ei au doar un tren. Au aratat ca se poate.
Nu, hai la etajat de la Sibiu la Mangalia ca oricum nu merge nimeni si nici nu trebuie cumva sa mearga. Tipic voua. Ajunsi in minister sa va excitati la tot ce scump si prost pentru plebe sau chiar nesatisfacerea cererii-ofertei. Nu inteleg de ce ati ajuns acolo, care mai e motivul vostru in afara de dat din clanta pe forumuri si sa ne spuneti ca e mai bine sa fie rau pentru ca deja e oricum rau. Repet, ce cautati acolo? Ca apoi sa spuneti ca nu e treaba voastra, ci a CFR Calatori. Parca erau fonduri in PNRR pentru modernizare cusete si dormitoare. As dori sa auzim ceva legat si de asta. Ah, nu, chiar si asta e treaba ARF? Nu tot in acelasi palat stati toti gramada?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 11:53
Pai unii sunt puși doar sa semneze că primarii.. Chiar zicea un securist întrebat de ce ajung nulități in posturi cheie.Pai daca ar ajunge unu deștept cu studii ar semna vreun act?Evident că nu..Așa toți ceilalți semnează fara să zică pass AeroX vina este in ograda CFR Calatori unde 3 directori puși bine dictează tot peste DG care și ăla e pus doar sa semneze și țin compania in mocirla după interesele unora și altora iar contractele se îndreaptă toate spre Remar Pașcani că așa s-au dorit.. Sunt anulate trenuri bune cu călători dar se țin în spate zeci de trenuri pe Valea Prahovei și Constanta ca acolo este miezul.Macar daca concurenta asta ar aduce ceva bun condiții dar în afara de RC și ATC cu automotoarele lor TFC este doar de umplutura..Le-au băgat pe Brașov Câmpia Turzii sa ia bruma.aia de elevi
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 12:10
Va uitati la acest film cu Eddy Murphy si o sa vedeti cum functioneaza CFR si politica din Romania. Sunt pusi exact sa nu faca nimic dar si aia pentru bani grei.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun 16 Mai 2022, 21:05
Dr2005 a scris:
Într-un VD intră 20 de călători, hai 30 dacă se vând cabinele cu 3 paturi. Într-un salon intră de la 78 în sus, plus că mai intră şi cei care merg diverse bucăţele de traseu, nu doar cap-coadă. La salon nu îţi trebuie însoţitor dedicat, nu trebuie spălate lenjerii şi curăţate perne şi saltele (vorba vine, că pernele, saltele şi pilotele nu cred că au văzut vreo igienizare de când au fost cumpărate... eu unul nici nu mă mai uit ce e sub cearceaf, că după aia mă apucă greaţa şi îmi piere somnul). A, da, VD-ul în general e full V/D şi D/L. Calculaţi voi ce e mai rentabil pentru CFR Călători.
Bine bine bagi 78+ călători într-un vagon salon dar aici vorbim despre sezonul estival. Lumea merge la mare cu bagaje, cu trolere, unde le mai bagi și pe astea? Domniile voastre din minister știți ce cere lumea? Cere cușete și dormitoare pe care onor compania aia pe care tu o vrei scoasă din rahat nu se ridică la pretențiile călătorilor. Se știa că vine sezonul estival și cfr călători ce face, bagă 20 milioane euro în repararea seriei 26/36-16. Da bine că țin 21-90urile la gard. Ști că 89-76le nu-i mai știu nr de parc circulă până la toamnă cu revizia prelungită din pix? Prietene, indiferent cât te-ai zbate tu, compania asta nu este pe drumul cel bun și nici nu va fi nici în următorii ani.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023
Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023