|
| Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 | |
|
+31florin94 Adrian78 Dr2005 Nesebar t1972 ets2oltromânia ALEXCFR 92Dragos bubu riciu razvan - trenuri Peter Fodor mtk cristi ar @ndrey MariusM CalinIonMihai billy752-istu Luca tgv esCapeTUfres123 cardinal AeroX Luna Vitosa TER200 Adirmvl Cipri Andrei Neculai DUAL cfr500 Maddox IonutCFR2009 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mar 28 Noi 2023, 03:10 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Belgienii traverseaza tara in 2-3 ore, nu fac 20 de ore dintr-o parte intr-alta iar cand trebuie sa schimbe un tren, au indicatoare, nu se lovesc de tiganeala din Gara de Nord unde un provincial trebuie sa stea cu o mana pe telefon si cu alta pe portofel.
Poate in viitoare modernizare a GdN sa fie prins în plan și o pasarela cum este in Arad pe.la.mijlocul.peroanelor sa nu mai fie oamenii nevoiți să înconjoare atat |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mar 28 Noi 2023, 03:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Dar CLIENTII nu vor sa schimbe trenuri, mai ales cei care platesc pretul intreg sau au o mica reducere. Ati facut sondaje si studii in acest sens?
Nici belgienii nu voiau să schimbe trenuri. Dar a apărut mersul cadenţat, s-au definit anumite rute şi alea au fost. Pentru cine nu vrea cu trenul, costă 3 euro pe oră parcarea în Bruxelles şi taxa zilnică e de 35 euro pentru circulaţia prin oraş dacă maşina e sub euro-6. Ia uite cum a devenit atractivă schimbarea trenurilor
Evident, la ei nu există porcăria asta cu locul rezervat obligatoriu şi cu biletul valabil musai la un singur tren. La belgieni, si nu doar acolo, dar in majoritatea tarilor occidentale circula putine curse regulate de microbuze si autocare fata de Romania, Bulgaria, Grecia, unde calatoria cu trenul dureaza multe ore, nu exista legaturi eficiente intre localitati. Daca se va introduce in Bucuresti si alte orase taxa zilnica de 30 de euro, putini romani vor renunta la autoturisme deoarece vor alege alte metode de eludare a legii. Primarii nu vor face asa ceva, dar eu as vota un astfel de primar. Tichetele de parcare costă 3 lei pentru 1 oră in Oradea, 5 lei in capitala, in Cluj Napoca sunt mici, in Brasov ridicol de mici (zona zero doar 3 lei/h), municipiul Iasi - 5 lei/h, municipiul Constanta (Mamaia) : tarif Parcare Zona 0, 4 lei/h, prima oră 2 lei, iar prima jumătate de oră este gratuită, 2 ore – 6 lei, 3 ore – 10 lei. Tarifele de mai sus sunt prea mici iar majoritatea posesorilor de autoturisme NU renunta macar uneori la acest mijloc de transport. Doar Uniunea Europeana poate impune dublarea sau triplarea imediata a acestor tarife de parcare pe motiv de poluare. Pe urma vor veni mai multi romani la TREN forțați de împrejurări. Acum lumea caută locuri fără taxă de parcare, chiar dacă sunt pe trotuar sau pe străzile și bulevardele înguste.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 28 Noi 2023, 03:37, editata de 1 ori |
| | | SMDS
Numarul mesajelor : 574 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2499 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mar 28 Noi 2023, 03:14 | |
| - Citat :
Tarifele de mai sus sunt prea mici iar majoritatea posesorilor de autoturisme NU vor renunta macar uneori la acest mijloc de transport. Doar Uniunea Europeana poate impune dublarea sau triplarea imediata a acestor tarife de parcare. Pe urma vor veni mai multi romani la TREN. Daca as avea infrastructura feroviara din Elvetia, in secunda doi mi-as da la fier vechi Renault Caputurul 2 hibrid cu 5000km la bord. Dar nu am infrastructura aceea, asa ca prea curand nu am sa renunt la masina, multumesc. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mar 28 Noi 2023, 12:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Schimbarea în Gara de Nord e fezabilă în 2 condiţii:
1) ai trenuri din oră în oră Bucureşti - Mangalia 2) nu ai rezervare pe ele, deci te urci în care vrei până la destinaţie Care-s trenurile alea din oră în oră București - Mangalia ? Ai 1922ul la 6 dimineață dar care vară de vară îți pleacă cu vreo 60 minute întârziere. Ai la 7 directul 1981, ai la 8.20 directul 1994, apoi canci tren direct. Și cu sezonierul 1932 chiar ați dat-o în bară. Păi grosul călătorilor il genera Clujul nu Oradea. Mă mai repet odată, trebuia lăsat 1932ul așa cum îl știm (Cluj 19.30 - Mangalia 10), iar seara 1930ul să fi plecat din Mangalia la 19. Ce nu se găseau 7-8 vagoane și pentru el ? Dar unde nu e minte și își bagă nasul tot felul de specialiști... Băi numai pe stricat sunteți porniți. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mier 29 Noi 2023, 02:28 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Tichetele de parcare costă 3 lei pentru 1 oră in Oradea, 5 lei in capitala, in Cluj Napoca sunt mici, in Brasov ridicol de mici (zona zero doar 3 lei/h), municipiul Iasi - 5 lei/h, municipiul Constanta (Mamaia) : tarif Parcare Zona 0, 4 lei/h, prima oră 2 lei, iar prima jumătate de oră este gratuită, 2 ore – 6 lei, 3 ore – 10 lei.
Tarifele de mai sus sunt prea mici iar majoritatea posesorilor de autoturisme NU renunta macar uneori la acest mijloc de transport. Doar Uniunea Europeana poate impune dublarea sau triplarea imediata a acestor tarife de parcare pe motiv de poluare. Pe urma vor veni mai multi romani la TREN forțați de împrejurări. Acum lumea caută locuri fără taxă de parcare, chiar dacă sunt pe trotuar sau pe străzile și bulevardele înguste. Tarifele nu sunt mici, mai degraba soferii care vin la servici in centru cu masina nu dau nici un ban; nu stiu in alte orase, dar in Bucuresti ai situatia aberanta in care un sofer este amendat pentru ca nu a platit parcarea pe locurile marcate ca fiind cu plata, dar daca o parcheaza alaturi pe trotuar, nu pateste nimic. Anyway, chiar si la 1 leu/ora, la 9 ore/zi (program de lucru de 8 ore), 5 zile/saptamana, 22 de zile/luna, adica 220 de lei pe luna, tot ar fi considerat foarte scump de catre cei care vin cu masina la servici. N-are rost sa calculez pentru tarife de 3-5 lei/ora... Pe de alta parte insa, in marile orase (atat la noi cat si in afara), nu vad nicaieri promovate variantele pe baza de abonament: toti arunca preturi de 1-3-5 lei, dar cand intrebi "cat e pe saptamana? cat e pe luna?", nu prea primesti raspuns. De exemplu, n-am gasit nicaieri cat costa o luna de parcare la Straulesti sau la Arghezi. Toti te iau ca "iti dam gratis in intervalul..." care practic stimuleaza la pornitul motorului zilnic, cand normal ar trebui sa incurajezi omu' sa foloseasca masina doar in week-end-uri (cum fac eu, de exemplu, de multe ori nici atunci). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mier 29 Noi 2023, 03:12 | |
| Şoferii vin cu maşina pentru că transportul local e groaznic. Nu sunt benzi pentru autobuze, autobuzul stă în aceeaşi coloană... Plus că regulile de circulaţie sunt facultative, semaforul e orientativ, încadrarea pe benzi e mai puţin decât orientativă... Eu aici aş interveni, înainte de taxarea parcării. În Bruxelles dacă ai făcut dreapta de pe banda de înainte, în câteva zile îţi vine amenda prin poştă. La noi... fraierii stau o oră la un stop, jmekerii depăşesc coloaa şi se bagă în faţă.
Eu, din fericire, încă am picioare bune şi pot merge pe bicicletă. Asta în condiţiile în care am loc de parcare asigurat la serviciu. Pur şi simplu nu vreau să fac o oră pe sens în loc de 25 minute. Ieri am luat maşina şi am făcut 50 min la dus şi 55 la întors, azi pe bicicletă am făcut 22 minute. E mare diferenţă.
Revenind la trenuri şi autobuze, există şi în Belgia destule autobuze "judeţene", multe vin până în centrul Bruxelles-ului (fie la Midi, fie la Nord), dar merg destul de goale pe acolo, le folosesc doar cei care stau mai departe de gară + prin oraş opresc şi în staţiile normale. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |