|
| Mersul trenurilor 2020-2021 | |
|
+41Luca tgv esCapeTUfres123 billy752-istu Cipri Andrei Neculai skillz1337 MariusM LUC38 florin94 Vale aris86 Theo A. 92Dragos Petre_IFTE marius_catalin84 Theijs ciprian71 adytm vlad237 Alastair ALEXCFR alinx3330 cardinal riciu cfr500 dan tm Luna TER200 Peter Fodor marius664 Saruman cristi ar Vitosa DUAL AeroX IonutCFR2009 Adrian78 Adirmvl bubu cristi CFR Dr2005 Nesebar 45 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Dum 03 Ian 2021, 22:50 | |
| - aris86 a scris:
- Pe București - Sibiu, cumperi 2 bilete, nu mai cumperi unul singur, nu va câștiga tot CFR, ca nu se mai cumulează numărul de km.
72,6 lei e biletul acum la 1529, cu tot cu loc. După schimbare: Bucureşti - Braşov (IR): 44,7 lei Braşov - Sibiu (R): 20,7 lei Total: 65,4 lei Fidelitate: - 6,54 lei Loc la IR: 3,9 lei Loc la R: 3,9 lei Total: 66,66 lei Deci călătorului îi iese o economie de o bere în gară, în vreme ce CFR Călători încasează de patru ori (DE PATRU ORI) mai multă compensaţie pe Braşov - Sibiu. Adică pentru economia de 6 lei făcută de câţiva călători (apropo, 1529 e cu o oră în faţa lui 472, la ce naibii trebuie 2 trenuri de Sibiu unul după altul? Mai bine mai puneau 4 - 5 opriri în plus la 472 între Braşov şi Sibiu şi nu mai trebuia grupa de la 1529 şi DA-ul aferent). Ştiţi când o să se vadă tâmpenia asta? La următorul act adiţional, în care o să dispară o groază de trenuri R de pe o groază de secţii, câtă vreme se dă iar voie la trenuri cu mers de IR şi subvenţie de R, dar numărul de tren-km la R şi IR trebuie să rămână acelaşi, că RE e tot rang IV. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Dum 03 Ian 2021, 22:59 | |
| Cand RE se formeaza din IR si calatorul vine cu acel IR apoi continua cu RE format din IR NU mai plateste locul a doua oara, pe biletul Bucuresti-Sibiu de exemplu la IR si RE 1529 + 2105 se emite biletul cu acelasi loc/vagon, calatorul plateste o singura data rezervarea.
Daca CFR incaseaza o compensatie mai mare asta e foarte bine, asa treuie, sa primeasca bani gramada de la stat ca transportul feroviar trebuie sustinut de stat, nu trebuie si nu are cum sa fie profit din incasari.
472 nu are ce opriri sa primeasca in plus, din contra, fiind tren international opririle lui trebuiau sa fie, Bucuresti, Ploiesti, Predeal, Brasov, Fagaras, Sibiu, Simeria, Deva, Arad, Curtici, deci fra oprire Sibiu-Simeria si anulat Codlea, iar ca si tarifare trebuie sa fie IC. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Dum 03 Ian 2021, 22:59 | |
| Vezi ca la RE este 1 leu rezervarea de loc Interesele sunt doar ca privatii sa ia subventii cat mai bune calatori conteaza doar pentru statistici dar ce sa mai zici cand Gavrila vine de la ASTRA e cam putin conflict de interese iar toti operatori privati sunt burdujiti cu tot felul de fost directorasi din regionale si minister deci peste 10.ani tot aici vom fi |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Dum 03 Ian 2021, 23:18 | |
| - aris86 a scris:
- Pe București - Sibiu, cumperi 2 bilete, nu mai cumperi unul singur, nu va câștiga tot CFR, ca nu se mai cumulează numărul de km.
Ar trebui regândit întregul sistem de taxare şi de compensare, cu tarif unic indiferent de rang. Tariful actual de R pentru distanţe de până în 80 km, media celor de R şi IR pentru 80 - 200 km şi cele de IR pentru ce e peste. Apoi regândită şi componenta pe călător-km a compensaţiei, corespunzător: cea de de R pentru biletele pe sub 80 km, media R-IR pentru 80-200 km şi cea actuală de IR pentru peste 200 km. În felul ăsta, statul nu ar mai subvenţiona turismul sau vizita anuală la mătuşa din colţul opus al ţării. Valorile actuale ale compensaţiei: - 17.347,4676 lei pe mia de tren-km, orice rang - 47,4236 lei pe mia de călători-km rang interregio - 299,0620lei pe mia de călători-km rang regio Văd că în mesajul meu am zis că CFR Călători va încasa de 4 ori mai mult... am greşit, va încasa de ŞASE ORI mai mult. - Adrian78 a scris:
- Vezi ca la RE este 1 leu rezervarea de loc
E 1 leu că atât vrea CFR Călători. Tariful maximal de deservire generală e 4 lei pe loc, nimic nu îl împiedică pe Dl. Costescu să aplice tariful ăsta. - Adrian78 a scris:
- Gavrila vine de la ASTRA e cam putin conflict de interese iar toti operatori privati sunt burdujiti cu tot felul de fost directorasi din regionale si minister deci peste 10.ani tot aici vom fi
Păi toţi OTF privaţi au conducere şi personal care a lucrat la CFR înainte. Chiar şi Gigi Gavrilă înainte de Astra a lucrat la SNCFR, CFR Călători şi AFER înainte să ajungă la Astra. - Karpaty a scris:
- Daca CFR incaseaza o compensatie mai mare asta e foarte bine, asa treuie, sa primeasca bani gramada de la stat ca transportul feroviar trebuie sustinut de stat, nu trebuie si nu are cum sa fie profit din incasari.
De acord că nu trebuie să facă profit din încasări, dar asta nu înseamnă că trebuie arsă motorina de pomană cu 2 trenuri unul după altul şi juma' de zi pauză. Din astea 2 trenuri, unul e cu opriri prea multe, ca să iasă la număr, altul e cu opriri prea puţine. De 2 ori mai multă motorină, de 2 ori mai mult personal, de 2 ori mai mult TUI... iar de banii aruncaţi aşa, se putea intra pe una din secţiile fără trafic or pune trenuri pe intervalele orare rămase goale de la noul mers (gen Suceava - Bacău unde e pauză de la 10 dimineaţa la 10 noaptea). - Karpaty a scris:
- 472 nu are ce opriri sa primeasca in plus, din contra, fiind tren international opririle lui trebuiau sa fie, Bucuresti, Ploiesti, Predeal, Brasov, Fagaras, Sibiu, Simeria, Deva, Arad, Curtici, deci fra oprire Sibiu-Simeria si anulat Codlea, iar ca si tarifare trebuie sa fie IC.
La tarif de IC, n-ar mai merge nici dracu' cu el. Uite ce opriri are acelaşi tren la unguri: 06:28 Curtici 06:59 06:09 Lőkösháza 06:49 07:00 Kétegyháza 07:01 07:16 Békéscsaba 07:20 07:26 Murony 07:27 07:31 Mezőberény 07:32 07:45 Gyoma 07:46 07:59 Mezőtúr 08:00 08:08 Kétpó 08:08 08:26 Szolnok 08:27 09:50 Budapest-Keleti La noi are 14 opriri pe 616 km, la unguri are 9 opriri pe vreo 250 km. Na, la ei primează călătorul lor, preferabil cu abonament, navetist, nu turistul român. E secţie cu mers cadenţat, toate trenurile de pe parcursul zilei opresc la fel şi aia e. Dacia are mai puţine opriri că e pus în mijlocul nopţii, dar ,,recuperează" după Budapesta când evident face serviciul de IR cadenţat pe Budapesta - Hegyeshalom. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Lun 04 Ian 2021, 02:33 | |
| - Dr2005 a scris:
(gen Suceava - Bacău unde e pauză de la 10 dimineaţa la 10 noaptea).
- Karpaty a scris:
- 472 nu are ce opriri sa primeasca in plus, din contra, fiind tren international opririle lui trebuiau sa fie, Bucuresti, Ploiesti, Predeal, Brasov, Fagaras, Sibiu, Simeria, Deva, Arad, Curtici, deci fra oprire Sibiu-Simeria si anulat Codlea, iar ca si tarifare trebuie sa fie IC.
La tarif de IC, n-ar mai merge nici dracu' cu el. Uite ce opriri are acelaşi tren la unguri: 06:28 Curtici 06:59 06:09 Lőkösháza 06:49 07:00 Kétegyháza 07:01 07:16 Békéscsaba 07:20 07:26 Murony 07:27 07:31 Mezőberény 07:32 07:45 Gyoma 07:46 07:59 Mezőtúr 08:00 08:08 Kétpó 08:08 08:26 Szolnok 08:27 09:50 Budapest-Keleti La noi are 14 opriri pe 616 km, la unguri are 9 opriri pe vreo 250 km. Na, la ei primează călătorul lor, preferabil cu abonament, navetist, nu turistul român. E secţie cu mers cadenţat, toate trenurile de pe parcursul zilei opresc la fel şi aia e. Dacia are mai puţine opriri că e pus în mijlocul nopţii, dar ,,recuperează" după Budapesta când evident face serviciul de IR cadenţat pe Budapesta - Hegyeshalom. Iar vorbesti balarii, iti place sa bati campii aiurea, de la 10 la 22 din Suceava la Bacau ai la 12.45 IR 1754 care merge la Bucuresti, deci nu e la 10, e la 13, miezul zilei, apoi ai Regio destule, dar mai bine recunoaste ca mori tu de ciuda zi adevarul, nu te mai da in spectacol ca te doare de omul de rand, te doare in c... de Ion si Vasile, mori tu de oftica ca exista si servicii de mai de top, asta e problema ta. Nu imi spune mie unde opreste ISTER la unguri ca stiu mai bine ca tine, cand mergeam eu pe international tu te incaltai cu fesu. In alta ordine de idei ISTER a aparut in anii 90 spre sfarsit si era un tren de top, atunci catalogat EN, un tren care zbura, nu oprea Brasov-Simeria, sau Sighisoara-Simeria, nu mai stiu exact, nu pot verifica acum ca nu sunt acasa sama uit in arhiva personala cu mersul trenurilor. Deci, ISTER era un tren de viteza, pleca la 19 si la 7 ajungea la destinatie. Ca acum a devenit o caruta si bataie de joc e alta treaba. Un tren international nu trebuie sa fie caruta sa opreasca peste tot! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Lun 04 Ian 2021, 03:23 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Iar vorbesti balarii, iti place sa bati campii aiurea, de la 10 la 22 din Suceava la Bacau ai la 12.45 IR 1754 care merge la Bucuresti, deci nu e la 10, e la 13, miezul zilei, apoi ai Regio destule, dar mai bine recunoaste ca mori tu de ciuda zi adevarul, nu te mai da in spectacol ca te doare de omul de rand, te doare in c... de Ion si Vasile, mori tu de oftica ca exista si servicii de mai de top, asta e problema ta.
Şi după 1754, următorul e 1756, la 9h54min distanţă. Trebuia să scriu de la 12 la 22... iar ca să îl iei pe 1754 venind de la Botoşani, trebuie să pleci de acolo la 11:20. Îţi reamintesc că în mersul de tren anterior, care era făcut pentru călător, nu ca să se laude conducerea CFR Călători pe Facebook, puteai pleca la 15:08 din Botoşani, ajungeai la 16:20 în Vereşti şi 6 minute mai târziu venea 381, care te ducea până la Bucureşti. Acum nu mai ai cum, dacă vrei să mergi din Botoşani la Bucureşti... ghinion, ori pierzi toată ziua pe drum, ori pierzi toată noaptea pe drum. Da' bine că există vagon direct Botoşani - Timişoara şi că expresele d-lui. Costescu opresc la Adjud, Mărăşeşti şi Mizil, că le-ar zbura osiile alea frumoase cu frâne cu disc dacă ar opri la Vereşti, Dolhasca, Paşcani şi Roman. Diferenţa de timp faţă de un tren cu oprire? 8 minute! Comparaţia am făcut-o cu 1752, care şi el ataşează vagoane în parcurs (la Bacău). Pentru 8 minute sunt aruncaţi la gunoi câteva sute de călători zilnic. - Karpaty a scris:
- In alta ordine de idei ISTER a aparut in anii 90 spre sfarsit si era un tren de top, atunci catalogat EN, un tren care zbura, nu oprea Brasov-Simeria, sau Sighisoara-Simeria, nu mai stiu exact, nu pot verifica acum ca nu sunt acasa sama uit in arhiva personala cu mersul trenurilor. Deci, ISTER era un tren de viteza, pleca la 19 si la 7 ajungea la destinatie. Ca acum a devenit o caruta si bataie de joc e alta treaba. Un tren international nu trebuie sa fie caruta sa opreasca peste tot!
Culmea luxului acum 80 de ani era zeppelinul. Până s-a prăbuşit, ocazie cu care industria aviatică s-a concentrat pe îmbunătăţirea avioanelor. În vreme ce MAV (şi OeBB şi alţii) a ştiut să treacă în istorie vagoanele închise în trafic intern şi separarea traficului intern de internaţional (înainte de '89 avea şi asta rostul ei, să nu intre străinii în legătură cu localnicii), CFR Călători a tot revopsit zeppelinul şi l-a pus în trafic. De aia avem 2 trenuri unul după altul pe Bucureşti - Sibiu, că unul e internaţional şi unul nu, nu contează că după aia e pauză până ziua următoare. De aia avem şi 2 trenuri de noapte de la Iaşi la Bucureşti la 2 minute unul de altul... că, teoretic, unul trebuie să care nişte vagoane aduse dintr-o ţară ex-sovietică, care oricum sunt doar Vd şi cuşete, deci nu sunt accesibile oricui dar, na, trenul ăsta trebuie să oprească peste tot de la Paşcani la Bucureşti, deşi n-are pe cine dracului să ia de acolo, neavând Vd-uri româneşti şi fiind la mică distanţă de alte 2 (două) trenuri de lung parcurs (1756 şi 1654), ambele cu Vd-uri şi clase. Bine măcar că i-au pus oprire la Tg. Frumos, după tone de petiţii pe tema asta. Poate ar trebui să facem un topic despre aberaţiile noului plan de mers, precis se va umple în câteva zile. După care îl scoatem la imprimantă şi îl trimitem domnului ministru, când va trebui decisă prelungirea mandatului actualului director general de la Călători. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Lun 04 Ian 2021, 04:37 | |
| Grav se manifesta invidia la unii, de fapt la tine sunt multe combinate, doamne fereste, sa fie la tine acolo. Este o mare invidie, o ura imensa fata de oameni combinata cu o grandomanie dar nu stiu daca e chiar grandomanie, ceva si multe combinate tot sunt la tine, impresia ca tu esti Dumnezeu 2, ca tu esti miezul, faptul ca raspunzi la toata lumea si tu sa ai ultimul cuvant....................fereasca Dumnezeu! Bine nu te faci niciodata singur. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Lun 04 Ian 2021, 14:20 | |
| Dr2005, uite aici exemplu de mers facut anti-calatori:
IR 1883 Titu 10:20 - Targoviste 10:48 R 15102 Targoviste 10:47 - Ploiesti Sud 12:30
Aaaa, da, este si varianta asta:
R 15161 Titu 09:08 - Targoviste 09:50 R 15102 Targoviste 10:47 - Ploiesti Sud 12:30
Dar de ce mereu calatorul este batjocorit fiind nevoit sa astepte ore prin gari pentru o legatura, cand operatorii s-ar putea intelege (fara sa-si dea in cap) in folosul calatorilor. N-ai sa vezi asta, doar traim in Romania unde toate se intampla pe dos.
Asa ca, faza cu lipsa legatura convenabila Botosani-Bucuresti, nu e singulara... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Lun 04 Ian 2021, 22:55 | |
| Mai ales că între CFR C și TFG există un parteneriat. Dar totul până la publicul călător se pare. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 07 Ian 2021, 22:35 | |
| Opririle trenurilor IR București - Constanța - București la stația București Băneasa sînt absolut inutile. Nu urcă și nici nu coboară călători. Trenurile de Fundulea circulă goale. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 07 Ian 2021, 23:22 | |
| Cine sa verifice cate bilete se vand pe sectia X e greu sa deschizi aplicatia.. Asa ar trebui anulate zeci de opriri in halte din camp in statii unde urca si coboara doar impegatii sau aia de la. L dar pierd aia de la CNCFR fiecare leut de la opriri |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Vin 08 Ian 2021, 08:18 | |
| Din 12/13.01.2020 la 1765/1766 Iasi-Timisoara, grupa de Iasi va avea 3 vagoane 22-76 si cea de Botosani un vagon 22-76. Oricum 5564/5563 nu mai au decat legatura de la 1831/1832, nemaiavand legatura cu Bucurestiul. |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Vin 08 Ian 2021, 19:58 | |
| - cfr500 a scris:
- Din 12/13.01.2020 la 1765/1766 Iasi-Timisoara, grupa de Iasi va avea 3 vagoane 22-76 si cea de Botosani un vagon 22-76. Oricum 5564/5563 nu mai au decat legatura de la 1831/1832, nemaiavand legatura cu Bucurestiul.
oricum nu rupe "gura targului" cu numarul de calatori de fiecare data am vazut maxim 5 calatori in acel vagon raportat la consum, avand in vedere ca e un LDH si uneori cand se strica LDH e LDE nu prea se amortizeaza acea trasa de tren |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Vin 08 Ian 2021, 20:17 | |
| Normal ar trebui sa ia și călătorii de la 1653 |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Sam 09 Ian 2021, 03:49 | |
| - cfr500 a scris:
- Si IR1863/1866 Iasi- Galați compus cu Desiro ar trebui sa fie RE. Practic e un tren regional cu opriri puține.
ăsta se întâmplă destul de des să fie locomotivă plus 2 vagoane. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2020-2021 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |