| Discutii generale despre transport III | |
|
+29rich1974 DAS 2011 adytm TER200 CalinIonMihai Adrian78 razvan - trenuri Re6/6 Cipri Andrei Neculai Amiralul ciprian71 Peter Fodor DUAL cristi CFR alinx3330 aris86 ets2oltromânia Luna IonutCFR2009 AeroX ldh80 Adirmvl Norbi cardinal TVlad Nesebar riciu Dr2005 marius664 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 11 Aug 2020, 13:00 | |
| Bani pentru baietii destepti .De ce sa iei Smartron cand poti sa arunci cu banii in reparatii de rahat la niste troace obosite
https://clubferoviar.ro/licitatie-pentru-repararea-locomotivelor/?fbclid=IwAR0LJrRu6XtUUFacpsKZVUndN4-pWsUEmz2WXdcku3IB1SXkQijrQnEkABU |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 11 Aug 2020, 13:09 | |
| E un RR banal. Să ştii că şi Smartronul are nevoie de RR. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 11 Aug 2020, 13:21 | |
| Bani pentru campania electorală, via Gruia Stoica Păi Relocul și Pașcaniul să nu trăiască și ele? La drept vorbind troacele astea și-au cam trăit traiul și-au mâncat mălaiul cum se spune, n-ar mai trebui băgați bani în ele, trebuie să ne înnoim și noi, dar, na, băieții deștepți continuă să-și facă afacerile cu banii Statului, alții cu luatul de comisioane |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 11 Aug 2020, 13:31 | |
| Toate sunt niste vechituri ce trebuiesc aruncate la fier vechi, dar ei tin încă mortaciunea malaxoare din 40 cum sa arunce EA din 60-70 sau DA Suntem vai si amar!!! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 11 Aug 2020, 13:40 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 11 Aug 2020, 13:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- E un RR banal. Să ştii că şi Smartronul are nevoie de RR.
E vorba ca nu se mai justifica banii băgați în ele ca să tragă 1 sau 2.vagoane și după un 1 an ajung la gard ca piese nu se mai găsesc.. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 11 Aug 2020, 13:45 | |
| Lasati ca avem copiii garii nikonisti din banii parintilor care nu se mai satura sa pozeze vechiturile noastre. Unii s-ar arunca de pe acoperisul garii de nord daca le iei EA-urile (si gratuitatile pentru care abuzeaza ei sa mearga in celalalt capat al tarii doar ca sa pozeze nu stiu ce EA care nu trece prin satul lor). La noi nu doar ca avem inapti care nu sunt in stare sa achizitioneze nimic, avem si obsedati de niste table vechi carora le-a expirat vremea de mult timp. Ma uitam acum la transbordarile auto Piatra Olt - Slatina. Mai bine ca merge lumea cu autobuzul acolo decat cu malaxa. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 13 Aug 2020, 09:01 | |
| Odată cu reluarea zborurilor pe ruta București – Oradea, Blue Air a extins programul în parteneriat cu Aeroportul Oradea și cu Visit Oradea. Durata zborului este de 55 minute, conform Economica.net.
Blue Air își propune să promoveze călătoriile în țară și să încurajeze atât descoperirea și redescoperirea atracțiilor turistice și tradițiilor locale, cât și valorificarea potențialului cultural și economic al fiecărei destinații, mizând pe conexiuni rapide și accesibile.
Prețurile zborurilor pe rutele interne pornesc de la 9,99 de euro pe segment. Noul program exprimă strategia de repoziționare a Blue Air ca operator semnificativ pe piața românească.
Compania este în plin proces de consolidare a rețelei de rute interne și a legăturilor dintre Moldova, Transilvania și Banat cu sudul țării, și apoi între ele. Reluarea zborurilor București - Oradea este parte din acest proces, ruta făcând posibile călătorii de afaceri rapide, reuniuni de familie, city break, sejururi.
Blue Air operează următoarele rute interne: București – Timișoara: 10 zboruri / săptămână (rută nouă), București – Oradea: 4 zboruri / săptămână (rută nouă), București – Cluj-Napoca: 5 zboruri / săptămână (frecvență suplimentată), București – Iași: 4 zboruri / săptămână, Bacău - București 4 zboruri / saptămână (rută nouă), Bacău – Cluj-Napoca 3 zboruri / săptămână (rută nouă).
https://zcj.ro/economie/clujul-va-avea-cursa-aeriana-spre-bacau-costa-10-euro--202919.html?fbclid=IwAR3yFOdm-eEAY6S_CP0TQseCSwWEm2huWfivws1jCx2AI1rtwwt_LNpx5tY |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 16 Aug 2020, 23:35 | |
| Cursă auto(car) Masaro, un drum Iași - Bacău - București îl parcurge tot în 7 ore cât face și trenul de rang IR prin Vaslui, ba mai trece și pe la Aeroportul Otopeni. Azi plin ochi (toate locurile ocupate) deoarece cursa de după e scoasă din grilă. Și vorbesc despre cursa cu plecare din Iași la 10.30, pe toți pe care i-am întrebat au spus că ar fi preferat trenul, dar n-au un astfel de tren care la București să ajungă pe la un 17.30 - 18. CFR Călători îți oferă trenuri cu plecare din Iași 6/14/16 și sosiri în Capitală 13/21/23. Cerințe sînt doar că CFR C le dă cu picioru'. Alo, madam Elena Vlădescu, deșteptarea ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 17 Aug 2020, 09:30 | |
| Ce sa puna frate, ce ideei de dezvoltare sa aiba astia care au condus compania fara nici o plan de marketing, crezand ca daca scumpesti biletele aduci venituri mai mari cateva luni scoti compania din pierdere dar pw termen lung pierzi milioane de clienti Regiojet au lansat tren Praga Rijeka cu 13 vagoane si au avut succes ala astia de la noi le e frica si umbra lor si sa bage un tren experimental o baga pe aia am analizat balanta de cheltuieli si veniturir si nu da bine pkus ca ei habar nu au cum sa creasca veniturile Prelungesc1823 pana la Simeria si are si cativa calatori si tot nu e bine trebuie limitat dar ca trenul merge incet si e scump fata de maxi taxi sau ca lumea nu stie de el nu se intreaba de ce
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 17 Aug 2020, 12:04, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 17 Aug 2020, 10:06 | |
| - Vitosa a scris:
- Cursă auto(car) Masaro, un drum Iași - Bacău - București îl parcurge tot în 7 ore cât face și trenul de rang IR prin Vaslui, ba mai trece și pe la Aeroportul Otopeni. Azi plin ochi (toate locurile ocupate) deoarece cursa de după e scoasă din grilă. Și vorbesc despre cursa cu plecare din Iași la 10.30, pe toți pe care i-am întrebat au spus că ar fi preferat trenul, dar n-au un astfel de tren care la București să ajungă pe la un 17.30 - 18.
Cât de mare e autobuzul ăstora? _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 17 Aug 2020, 11:36 | |
| Sau puteai sa intrebi cati au ramas pe langa ca n-au mai avut loc??? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 17 Aug 2020, 12:52 | |
| Se poate găsi, cu un mic efort, şi o variantă de mers cu trenul de la 11 din Iaşi la Bucureşti. Asta ca să nu pui un tren de 240 locuri (3 vagoane) pentru călători de un microbuz de 20. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 17 Aug 2020, 13:45 | |
| Autocarul era mare, 50 de locuri. Full tot drumul. Repet, lumea ar vrea să ajungă la Capitală pe la orele 17, nu la 19.18 cât spui tu. Pe banii lor nu poți tu să le impui să meargă cu ce le oferă CFR Călători. Și garantat un astfel de tren ar aduna mult mai mulți călători. Ar fi mult până i s-ar duce vestea că există. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 01 Sept 2020, 16:50 | |
| Oare nu asa trebuiau sa arate cerintele si pentru ramele de la noi? Eu zic ca trebuia o licitatie pentru rame etajate de 2-3 unitati care ofera capacitate mare de transport plus biciclete bagaje lungime care se incadreaza la peroanele noastre.
The EMUs must be approved and delivered in time for the launch of the Stuttgart – Bodensee E-Network and the Stuttgart 21 and Stuttgart digitalised rail hub projects. Four vehicles must be approved for passenger operation by June 2024, followed by up to 20 vehicles by the third quarter of 2024. Between 70 and 80 vehicles must be approved for passenger operation in November 2025, with the remaining vehicles approved by June 2026.
The manufacturer will be responsible for maintenance and servicing, and must guarantee the vehicles’ energy consumption.
Each vehicle must have seating for 380 passengers, with capacity for up to 1757 passengers when operating in multiple. The trains must not exceed 212m in length when coupled together, measured over the middle of the coupling plates at the ends of the vehicle, and the distance from the centre of the coupling plates at the ends of the vehicle to the beginning of the first door must be at least 6m.
The trains should have selective door controls, to allow operation on 170m – 190m-long platforms. Each door should be at least 1400mm wide.
The EMUs must have a starting acceleration of at least 1.2m/s2 when operating both individually and in multiple. The average braking deceleration in single and double traction must not fall below 0.75m/s2 in the speed range from 200km/h to 0km/h and 0.9m/s2 in the speed range from 160km/h to 0km/h.
All vehicles must be equipped with ETCS on board units with Baseline 3 Release 2 (SRS 3.6.0) and ATO GoA 2. They must also be suitable for upgrade to FRMCS and meet Train Integrity Monitoring (TIM), Train Capability and Open CCS on-board reference architecture (Ocora) requirements.
The manufacturer must be able to supply additional EMUs that are compatible with the first tranche until 2032. The deadline to submitted offers or a request to participate has been extended from August 31 to September 23. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport III | |
|