|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+29rich1974 DAS 2011 adytm TER200 CalinIonMihai Adrian78 razvan - trenuri Re6/6 Cipri Andrei Neculai Amiralul ciprian71 Peter Fodor DUAL cristi CFR alinx3330 aris86 ets2oltromânia Luna IonutCFR2009 AeroX ldh80 Adirmvl Norbi cardinal TVlad Nesebar riciu Dr2005 marius664 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 28 Apr 2021, 23:40 | |
| Normal că urlă, câtă vreme parcarea e practic moka în Bucureşti (chiar şi cu scumpirile anunţate de la anul la parcările de reşedinţă), limita de viteză e orientativă, încadrarea pe benzi la fel, iar galben la semafor înseamnă că trebuie să îi dai talpă mai tare. Poţi să faci 100000000000000000 de km de linie tramvai şi să cumperi o infinitate de tramvaie, câtă vreme nu intervii în traficul rutier general (cu amenzi, că altfel n-ai cum), vor fi degeaba. Şi mai trebuie să intervii li la trotuare şi treceri de pietoni, că pe unele bulevarde (gen Pantelimon, Chişinău) ai nişte trotuare prea înguste, nu mai zic de străzile dintre blocuri unde rar ai loc pe trotuar din cauza maşinilor parcate acolo. Nici la Botoşani nu e cu mult diferită situaţia, cu tramvaiul mergeau elevii la/de la şcoală şi pensionarii, erau foarte puţini călători din categoria oamenilor muncii... când am fost anul trecut am reuşit şi să merg o staţie gratis, pur şi simplu nu a venit taxatoarea (deşi eram cu banii în mână), aştepta să ajungă în centru şi apoi începea să taxeze. Bonus, după ce i-ai plimbat cu Isuzu cu podea joasă şi aer condiţionat, mai merge ăl' cu coarne cu Tatra (deşi e cu chopper şi frână recuperativă), câtă vreme şi în Botoşani e traficul la fel ca în Bucureşti, de fapt chiar mai agresiv (nu opreşte nimeni la treceri de pietoni, de exemplu). Fix ca pe linia 5... unde o să treci oamenii de la Citaro Hybrid fabricat în 2020 la V3A fabricat în 2010, doar că percepţia publică e că V3A-ul e din '73, poţi să le arăţi şi certificatul de înregistrare pe care scrie 2010, că tot nu te vor crede. Bonus 2, la 5 al nostru rămâne tot linia veche (într-un hal fără de hal) şi dispare şi legătura cu Carrefour Băneasa (că STB visează că oamenii din Aviaţiei merg cu 5 la Sf. Gheorghe şi pe jos la Unirii, nu cu M2; şi 605 actual cară aer între Dinamo şi Sf. Vineri, grosul călătorilor e spre Carrefour Băneasa, legătură care va dispărea). Modernizarea liniei 5 e doar o idee, nici măcar la nivel de studiu de prefezabilitate. Se face o reparaţie (a se citi cârpeală) cu materialul semibun rămas la Secţia Linii după modernizarea altor linii (dale de beton, şină tip OR, fir) şi se montează un rebrusament la Piaţa Băneasa, unde era şi înainte. Practic e o improvizaţie jalnică, sper măcar să îi ducă capul să pună garduri la linie (ca fapt divers, pe Şos. Olteniţei a început demontarea gardurilor, nu ştiu de ce), că altfel pe lângă viteza de circulaţie de 20 - 25 km/h, o să mai stea bietele tramvaie şi în coloană, asta când nu va parca vreunul pe linie, că la 15 - 20 minute între tramvaie şi după atâţia ani fără tramvai, poţi crede că nu circulă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 30 Apr 2021, 23:41 | |
| La noi se mictionau direct cu un email copy/paste |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 02 Mai 2021, 21:05 | |
| S-au blocat si aici..
https://republica.ro/delta-dunarii-destinatia-care-a-luat-fata-litoralului-de-1-mai-si-paste |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 02 Mai 2021, 23:22 | |
| Dar cu ce or fi trecut din Tulcea spre Deltă? Atâtea bărci şi bărcuţe or fi fost? Că programul Navrom-ului e... mă rog, judacaţi-l voi: https://www.navromdelta.ro/program-si-preturi/ Nici capacitate nu cred că au pentru 8000 de turişti care să vină în aceeaşi zi. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 03 Mai 2021, 00:47 | |
| DAr pentru delta nu trebui ,,permis" de la rezervatia biosferei?
intreb ca nu mai verifica acuma pe saitu lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 03 Mai 2021, 01:18 | |
| Ba da, legal vorbind îţi trebuie permis, pe care poţi să îl iei de la un automat din port (un aparat AlienConcept ca cele pentru transport public) sau de pe site http://arbdd.abt.ro/home/access
Mă gândesc, totuşi, cine stă să verifice, câtă vreme propriatarii de resorturi (cum le place pseudojurnaliştilor să spună, deşi resort înseamnă arc, nu staţiune ca în engleză) au pontoanele lor, deci nu trec prin porturile prin care trec navele Navrom. Am auzit tot felul de poveşti de la diverşi amici care se mai duc pe la Corbu şi Vadu, care variau de la ,,nu era nici dracu' pe acolo" până la ,,am dat 30 lei şpagă că n-am ştiut că e 20 lei permisul". Acuma, ca tot ce se face în ţara asta şi ca orice parc natural, modul de percepere a taxei probabil ţine cont de cheful paznicului şi de mutra turistului, asta dacă există vreun paznic. La fel e prin toate parcurile naturale, de ex. am fost la Babele de n ori şi niciodată nu am găsit pe cineva care să îmi încaseze taxa aia de 10 lei de persoană, 100 lei foto şi 1500 lei video (că dacă le pun pe net, automat sunt în scop documentar chiar dacă nu iau bani pe ele), pe care oricum, dacă aş vrea, nu aş putea decât să le plătesc la Moreni la sediul administraţiei, cash. Ultima oară era un panou cu plata prin SMS pus acolo, dar nu ştiu câţi plăteau. Recunosc că eu nu am făcut-o. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 03 Mai 2021, 22:41 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 11 Iun 2021, 11:24 | |
| La trenurile IR ar fi sinucidere curata în 15% in plus
Biletele de călătorie la toți operatorii s-ar putea scumpi. CFR Călători studiază posibilitatea achiziționării a 20 de rame 11 iunie 2021 Conducerea CFR Călători a trimis Ministerului Transporturilor o notă justificativă în care explică necesitatea scumpirii legitimațiilor de călătorie.
doru.cireasa@clubferoviar.ro
cercetare disciplinară la CFR Călători automotoarele sechestrate noul șef al CFR Călători O cerere similară a fost formulată și de operatorii de călători privați. O ajustare a biletelor nu a mai fost făcută din 2013, a explicat vineri directorul general al CFR Călători, Ovidiu Vizante. El a refuzat să spună care e majorarea menționată, însă informațiile CFR Călători sunt că s-ar fi solicitat încă de acum câteva săptămâni o creștere de 15%. Potrivit directorului general, inflația însumată a perioadei de după 2013 ar fi de 16,3%.
Vizante a vorbit de un management de criză al companiei conduse de el care nu s-ar găsi financiar în una dintre cele mai bune forme. Club Feroviar a explicat că Autoritatea de Reformă Feroviară a tăiat anul ăsta companiei 200 milioane lei la compensație acordată de stat. În plus, datoriile către CFR SA s-au dublat în mandatul fostului director general al CFR Călători, Dan Costescu.
În altă ordine de idei, Ovidiu Vizante a anunțat introducerea unei aplicații de mobil prin care să poată fi achiziționate biletele de călătorie. Informațiile au fost furnizate vineri în cadrul unei deplasări spre Constanța cu ocazia lansării Trenurilor Soarelui. Totodată, Ovidiu Vizante a menționat o cercetare de piață privind posibilitatea achiziției de către CFR Călători a 20 de rame destinate curselor Regio.
Trenurile Soarelui, lansate în week-end CFR Călători a anunțat oficial joi că, începând cu 11/12 iunie, va lansa programul estival de transport Trenurile Soarelui 2021. Până la data de 5/6 septembrie, turiștii vor avea la dispoziție 40 de trenuri care vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării.
CFR Călători va prelungi spre Mangalia – din 11/12 iunie – circulația unor trenuri care aveau ca destinație finală București Nord. Apoi, din 25/26 iunie vor fi introduse noi trenuri ce au ca destinație exclusivă litoralul Mării Negre și Delta Dunării. Astfel, programul complet din 25/26 iunie este următorul:
38 de trenuri directe (19 dus/19 întors) și ramurile aferente care pornesc din principalele orașe vor avea ca destinație/plecare litoralul românesc, dintre care 18 trenuri (9 dus/9 întors) au ca destinație/plecare Mangalia. 32 de trenuri (16 dus/16 întors) vor asigura legătura capitalei cu litoralul și retur (12 perechi din București Nord, 3 perechi din București Băneasa, 1 pereche din București Obor). Pentru călătoria în Delta Dunării, din 12 iunie 2021, trenurile RE 8007/RE 8653 și RE 8658/ RE 8008 vor asigura zilnic, pe întreaga durată a sezonului, legătura directă București Nord – Tulcea Oraș și retur. De asemenea, în fiecare zi, 4 trenuri (2 dus/2 întors) vor continua să circule între Medgidia și Tulcea. Programul detaliat cu trenuri, rute și ore de circulație poate fi consultat AICI.
Noutăți la Trenurile Soarelui 2021 În acest sezon, Trenurile Tineretului IR 1924 și IR 1923 Sibiu – Mangalia și retur vor avea în compunere vagon de dormit, iar pe distanța București Nord – Mangalia vor avea tarife de Regio Expres.
Pentru turiștii din Brașov, legătura cu Constanța și retur va fi asigurată cu patru perechi de trenuri directe, printre care se numără și noul tren IR cu condiții de IC – Tomis Expres (IR 1686, IR 1688).
Trenul Regio 8024 de la Constanța, pentru o accesibilitate mai mare va avea sosirea și în acest sezon în București Nord în loc de București Obor, cu oprire și în București Băneasa.
Durata călătoriei cu Trenurile Soarelui 2021 Cele patru trenuri care circulă fără opriri intermediare între București Nord şi Constanța (IR 1682, IR 1683, IR 1686, IR 1688) ajung la destinație în două ore.
Durata călătoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe ruta București – Constanța, este în medie de circa două ore și 20 minute. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 11 Iun 2021, 11:32 | |
| Si asa erau foarte ieftine biletele la IR. Insa aplicatia aia de mobil o tot asteptam de cand e anuntata...mai ales ca in cadrul acesteia ar fi util sa detinem carduri TrenPlus in format digital, nu saracia aia de bilet care se sterge. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 11 Iun 2021, 14:56 | |
| Mda la IR nu ar trebui mai mult de 5% si aduse iara reducerile de anticipatie la 25-30 % la peste 30 de zile oferta dus întors la 20% sau dacă nu sa se poată cumula reducerile.. Scria cineva pe facebook ca în Germania cu FIP a acumulat 3 reduceri și a plătit de la 123 de euro la 33 euro |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 11 Iun 2021, 15:47 | |
| 15% e ok dar doar la clasa 2-a, celalate tarife sunt ok asa cum sunt, clasa 1, cuseta, dormit deja sunt la niste tarife marisoare pentru puterea de cumparare din RO. Dar sunt mult mai mici fata de restul UE, unde biletele de tren sunt de ordinul zecilor de euro. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 11 Iun 2021, 16:27 | |
| Presa în România: un reporter primeşte un pont de undeva că directorul CFR Călători şi câteva oficialităţi inaugurează programul estival de transport. Se suie în tren (îmi e neclar dacă cu invitaţie, cu bilet sau se suie direct în vagonul ,,oficial" unde nu îl controlează nimeni de bilet) şi prinde din zbor o discuţie din cate aude că inflaţia a fost 16% şi că ar cam fi necesară o majorare a tarifelor la bilete (care oricum sunt neschimbate de mulţi ani şi sunt printre cele mai mici din UE). După care scrie un articol cu un titlu alarmist, cum că ăia la o cafea în pahar de carton deja au stabilit majorarea. Păi asta-i presă?! Asta-i hazna, nu presă! Off-topic: vă daţi seama ce ar însemna 15%? Un bilet de la Bucureşti la Câmpina s-ar scumpi cu 1,5 lei, exorbitant, domnule, chiar dacă salariul mediu s-a dublat de când nu s-au mai scumpit biletele P.S.: Vă daţi seama că tot ce se scrie acolo e doar o aberaţie, nu? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 11 Iun 2021, 20:05 | |
| Am auzit declarația domnului Vizante el a spus ca a propus către MT creșterea tarifelor și așteaptă ca MT sa aprobe.. Da si a spus ca în ultimii 3 ani suma inflației a fost de15% si ca fiecare garnitura spre mare sa aibă un electromecanic pentru deservirea instalațiilor de clumatizare |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 12 Iun 2021, 20:40 | |
| Mda, măcar atâta lucru să facă și dumnealui. Bineînțeles că sunt ironic. Și citez afirmația făcută pe feisbuc de o tipă din sistem: "Ce strategie sa aiba Vizante frate? Sa rupa usa la ora 4? Ca asta face de cand a venit. Nu l-ati vazut ce obosit era, la firmulita aia de unde a venit la ora 2 era acasa".
Eu nu știu cine i-a băgat lui Drulă în cap că Frăsinoi și cu Vizante sînt persoanele potrivite pentru a schimba soarta acestor companii. Probabil tot din greii rămași în minister. Am zis doar, n-am dat cu paru. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Iun 2021, 00:12 | |
| ,,Firmuliţa" de la care a venit Vizante era filiala unuia din cei mai mari OTF din Europa. Nu cred că îl plăteau ăia cu 35.000 lei net pe lună (conform declaraţiei lui de avere) doar ca să frece menta. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |