| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Oct 2020, 18:21 | |
| De ce sa inchirieze firmele de acolo autobuze pentru naveta, cand pot opri acolo trenurile CFR Calatori?
De ce sa se mai plateasca niste salarii unor angajati din transportul auto?
De ce sa se mai plateasca niste taxe la stat, cand... Glumeam, taxarea e furt.
O spaguta unde trebuie si rezolvi problema moca. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Oct 2020, 23:57 | |
| https://clubferoviar.ro/iosif-szentes-creierul-unui-nou-operator-feroviar-de-calatori/ _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Oct 2020, 00:31 | |
| - Adirmvl a scris:
- O spaguta unde trebuie si rezolvi problema moca.
Care şpagă? Au plătit în avans nişte abonamente (vezi ce spuneam mai demult în topicul liniei de Huşi). CFR Călători nu a investit niciun leu, nici CFR S.A., că halta folosită e Parc Divertisment Chiajna, care exista deja. - Adrian78 a scris:
- Iara trenurile IR ajung trenuri de naveta
Opresc trei IR-uri acolo - 1591 şi 1823 la dus şi 1824 la întors. În rest, doar câteva R-uri. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Oct 2020, 11:25 | |
| Las nu mai plangem dupa RegioCalatori vin astia din urma Europa Rail International
https://clubferoviar.ro/iosif-szentes-creierul-unui-nou-operator-feroviar-de-calatori/
Despre ce automotoare IC2 este vorba cele cumparate de Blidar? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Oct 2020, 16:42 | |
| https://clubferoviar.ro/raportul-administratorilor-cfr-sa-datoriile-cfr-calatori-la-infrastructura-depasesc-220-milioane-de-lei/
https://clubferoviar.ro/cum-a-bagat-arf-bete-in-roatele-licitatiei-de-trenuri-intercity/?fbclid=IwAR3_CUcVjP1KrVP5R45T0_apAfaub0yfCC9z13LO8KGyEFUcyK1rlX7-6KA |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Oct 2020, 10:21 | |
| https://clubferoviar.ro/un-mare-producator-european-tinteste-monopolul-alstom-pe-piata-trenurilor-cu-hidrogen/
Acum vreau sa punctez cateva chestii despre trenurile cu hidrogen: hidrogenul se optine prin electroliza apei, iar obtinerea electrolitica, e destul de scumpa. Iar curentul electric se obtine prin: termocentrale, hidrocentrale, nuclear sau alternativ (prea putin). Deci nu vad avantajul trenurilor cu hidrogen din punct de vedere ecologic... . Singurul avantaj e ca pot circula si pe linii neeletrificate. Dar ecologic vorbind, e chiar mai rau decat la trenurile electrice, pentru ca exista pierderi, ca in orice proces tehnologic...; macar la trenurile electrice, transformi energia electrica direct in lucru mecanic... Plus ca si la trenurile cu hidrogen, tot ai nevoie de energie electrica (pentru iluminat, etc.).
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Oct 2020, 17:50 | |
| - riciu a scris:
- https://clubferoviar.ro/un-mare-producator-european-tinteste-monopolul-alstom-pe-piata-trenurilor-cu-hidrogen/
Acum vreau sa punctez cateva chestii despre trenurile cu hidrogen: hidrogenul se optine prin electroliza apei, iar obtinerea electrolitica, e destul de scumpa. Iar curentul electric se obtine prin: termocentrale, hidrocentrale, nuclear sau alternativ (prea putin). Deci nu vad avantajul trenurilor cu hidrogen din punct de vedere ecologic... . Singurul avantaj e ca pot circula si pe linii neeletrificate. Dar ecologic vorbind, e chiar mai rau decat la trenurile electrice, pentru ca exista pierderi, ca in orice proces tehnologic...; macar la trenurile electrice, transformi energia electrica direct in lucru mecanic... Plus ca si la trenurile cu hidrogen, tot ai nevoie de energie electrica (pentru iluminat, etc.).
Da trenurile cu hidrogen puncteaza bine la autonomie cam 1000 de km iar in urma procesului de obtinere a hidrogenului din pile ramane doar apa si europenii pun accentul si pe zgomotul redus al acestor automotoare.. Da tehnologia este scumpa cam cu 35% mai mult decat un tren pe baterii pentru ca inmagazinarea si securizarea rezervoareloe de hidrogen este costisitoare Trendul este ca pana in 2030 sa nu mai fie automotoare diesel in Franta Germania Austria |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Oct 2020, 10:32 | |
| Amintiri..
https://m.jurnalul.ro/special-jurnalul/reportaje/1-000-de-calatori-zero-bilete-amintiri-din-personalul-de-oltenita-813454.html |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Oct 2020, 11:40 | |
| Brașov - București, o istorie a călătoriei cu trenul - Granițe din vechime, progrese, probleme și rarele momente în care trenurile au atins 200 km/h https://m.hotnews.ro/stire/24344044
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Oct 2020, 09:29 | |
| Să le explice cineva că durata călătoriei Braşov - Predeal a fost mereu diferită de cea a distanţei Predeal - Braşov, din cauza drumului de frânare impus şi a declivităţii. Chiar şi în stare nouă, pe liniile alea se circula cu 80 km/h la urcare şi 50 km/h pe coborâre.
Văd că au uitat să mai pună reclama la Grampet. _________________ :TTT:
|
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Oct 2020, 20:43 | |
| https://clubferoviar.ro/transportul-feroviar-unul-din-principalii-vectori-de-raspandire-a-coronavirului-in-polonia/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Oct 2020, 22:46 | |
| Investitii nu bataie de joc ca la noi
https://www.railjournal.com/financial/norway-set-for-record-rail-investment-in-2021-budget/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Oct 2020, 00:05 | |
| Patru companii au depus oferte la licitația pentru reconstrucția unui pod feroviar care s-a prăbușit în 2018 în județul Brașov https://m.hotnews.ro/stire/24347340 Apăi la finalul știrii jos la comentarii cineva pune punctul pe i. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Oct 2020, 10:00 | |
| https://m.adevarul.ro/locale/hunedoara/video-cele-mai-spectaculoase-cai-ferate-disparute-povestea-mega-proiectului-s-a-muncit-cinci-decenii-primei-cai-ferate-cremaliera-1_5c9e0d08445219c57ed7b2fc/index.html?fbclid=IwAR0s95Cb4TpBSMlzEm4CvFsVIIuI3oxIRhrs9wr_moOsppyHJodRjFYtZyE |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Oct 2020, 10:33 | |
| - Vitosa a scris:
- Patru companii au depus oferte la licitația pentru reconstrucția unui pod feroviar care s-a prăbușit în 2018 în județul Brașov
https://m.hotnews.ro/stire/24347340 Apăi la finalul știrii jos la comentarii cineva pune punctul pe i. S-a scos la licitaţie târziu, pentru că e discutabilă ,,calamitatea". Podul s-a rupt pentru că ameţiţii de la Apele Române au deschis barajul de la Tărlungeni în grabă, asta după ce apa din lac ajunsese pe DN 1A - https://www.youtube.com/watch?v=sAn-OlcIqVY . De ce nu au golit lacul din timp? Păi pentru că era defect nu ştiu ce mecanism de acolo... care, evident, a fost deschis manual, deci fără posibilitatea de reglare a debitului (a curs câtă apă încăpea pe gaura aia). Din motivul ăsta, podul nu a putut fi finanţat prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene. Logic ar fi fost ca paguba s-o plătească Apele Române dar, na, oricum podul de la Budila era slăbit, rezistanţa sa fiind la debite mai mici decât cel de proiectare... teoretic dacă podul era în stare corespunzătoare, rezista la cei 200 m3/s deversaţi de la Tărlungeni. Până la urmă, paguba a rămas la CFR S.A., dar bani în buget s-au dat abia pentru 2020. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|