Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2020, 18:21

De ce sa inchirieze firmele de acolo autobuze pentru naveta, cand pot opri acolo trenurile CFR Calatori?

De ce sa se mai plateasca niste salarii unor angajati din transportul auto?

De ce sa se mai plateasca niste taxe la stat, cand... Glumeam, taxarea e furt.

O spaguta unde trebuie si rezolvi problema moca.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2020, 23:57

https://clubferoviar.ro/iosif-szentes-creierul-unui-nou-operator-feroviar-de-calatori/

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeVin 09 Oct 2020, 00:31

Adirmvl a scris:
O spaguta unde trebuie si rezolvi problema moca.
Care şpagă? Au plătit în avans nişte abonamente (vezi ce spuneam mai demult în topicul liniei de Huşi).
CFR Călători nu a investit niciun leu, nici CFR S.A., că halta folosită e Parc Divertisment Chiajna, care exista deja.

Adrian78 a scris:
Iara trenurile IR ajung trenuri de naveta
Opresc trei IR-uri acolo - 1591 şi 1823 la dus şi 1824 la întors. În rest, doar câteva R-uri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeVin 09 Oct 2020, 11:25

Las nu mai plangem dupa RegioCalatori vin astia din urma Europa Rail International

https://clubferoviar.ro/iosif-szentes-creierul-unui-nou-operator-feroviar-de-calatori/

Despre ce automotoare IC2 este vorba cele cumparate de Blidar?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeVin 09 Oct 2020, 16:42

https://clubferoviar.ro/raportul-administratorilor-cfr-sa-datoriile-cfr-calatori-la-infrastructura-depasesc-220-milioane-de-lei/

https://clubferoviar.ro/cum-a-bagat-arf-bete-in-roatele-licitatiei-de-trenuri-intercity/?fbclid=IwAR3_CUcVjP1KrVP5R45T0_apAfaub0yfCC9z13LO8KGyEFUcyK1rlX7-6KA
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6666
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeSam 10 Oct 2020, 10:21

https://clubferoviar.ro/un-mare-producator-european-tinteste-monopolul-alstom-pe-piata-trenurilor-cu-hidrogen/

Acum vreau sa punctez cateva chestii despre trenurile cu hidrogen: hidrogenul se optine prin electroliza apei, iar obtinerea electrolitica, e destul de scumpa. Iar curentul electric se obtine prin: termocentrale, hidrocentrale, nuclear sau alternativ (prea putin).
Deci nu vad avantajul trenurilor cu hidrogen din punct de vedere ecologic... . Singurul avantaj e ca pot circula si pe linii neeletrificate. Dar ecologic vorbind, e chiar mai rau decat la trenurile electrice, pentru ca exista pierderi, ca in orice proces tehnologic...; macar la trenurile electrice, transformi energia electrica direct in lucru mecanic... Plus ca si la trenurile cu hidrogen, tot ai nevoie de energie electrica (pentru iluminat, etc.).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeSam 10 Oct 2020, 17:50

riciu a scris:
https://clubferoviar.ro/un-mare-producator-european-tinteste-monopolul-alstom-pe-piata-trenurilor-cu-hidrogen/

Acum vreau sa punctez cateva chestii despre trenurile cu hidrogen: hidrogenul se optine prin electroliza apei, iar obtinerea electrolitica, e destul de scumpa. Iar curentul electric se obtine prin: termocentrale, hidrocentrale, nuclear sau alternativ (prea putin).
Deci nu vad avantajul trenurilor cu hidrogen din punct de vedere ecologic... . Singurul avantaj e ca pot circula si pe linii neeletrificate. Dar ecologic vorbind, e chiar mai rau decat la trenurile electrice, pentru ca exista pierderi, ca in orice proces tehnologic...; macar la trenurile electrice, transformi energia electrica direct in lucru mecanic... Plus ca si la trenurile cu hidrogen, tot ai nevoie de energie electrica (pentru iluminat, etc.).

Da trenurile cu hidrogen puncteaza bine la autonomie cam 1000 de km iar in urma procesului de obtinere a hidrogenului din pile ramane doar apa si europenii pun accentul si pe zgomotul redus al acestor automotoare..
Da tehnologia este scumpa cam cu 35% mai mult decat un tren pe baterii pentru ca inmagazinarea si securizarea rezervoareloe de hidrogen este costisitoare
Trendul este ca pana in 2030 sa nu mai fie automotoare diesel in Franta Germania Austria
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeDum 11 Oct 2020, 10:32

Amintiri..

https://m.jurnalul.ro/special-jurnalul/reportaje/1-000-de-calatori-zero-bilete-amintiri-din-personalul-de-oltenita-813454.html
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeDum 11 Oct 2020, 11:40

Brașov - București, o istorie a călătoriei cu trenul - Granițe din vechime, progrese, probleme și rarele momente în care trenurile au atins 200 km/h
https://m.hotnews.ro/stire/24344044
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeLun 12 Oct 2020, 09:29

Să le explice cineva că durata călătoriei Braşov - Predeal a fost mereu diferită de cea a distanţei Predeal - Braşov, din cauza drumului de frânare impus şi a declivităţii. Chiar şi în stare nouă, pe liniile alea se circula cu 80 km/h la urcare şi 50 km/h pe coborâre.

Văd că au uitat să mai pună reclama la Grampet.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6666
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeLun 12 Oct 2020, 20:43

https://clubferoviar.ro/transportul-feroviar-unul-din-principalii-vectori-de-raspandire-a-coronavirului-in-polonia/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeLun 12 Oct 2020, 22:46

Investitii nu bataie de joc ca la noi

https://www.railjournal.com/financial/norway-set-for-record-rail-investment-in-2021-budget/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeMar 13 Oct 2020, 00:05

Patru companii au depus oferte la licitația pentru reconstrucția unui pod feroviar care s-a prăbușit în 2018 în județul Brașov
https://m.hotnews.ro/stire/24347340
Apăi la finalul știrii jos la comentarii cineva pune punctul pe i.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeMar 13 Oct 2020, 10:00

https://m.adevarul.ro/locale/hunedoara/video-cele-mai-spectaculoase-cai-ferate-disparute-povestea-mega-proiectului-s-a-muncit-cinci-decenii-primei-cai-ferate-cremaliera-1_5c9e0d08445219c57ed7b2fc/index.html?fbclid=IwAR0s95Cb4TpBSMlzEm4CvFsVIIuI3oxIRhrs9wr_moOsppyHJodRjFYtZyE
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitimeMar 13 Oct 2020, 10:33

Vitosa a scris:
Patru companii au depus oferte la licitația pentru reconstrucția unui pod feroviar care s-a prăbușit în 2018 în județul Brașov
https://m.hotnews.ro/stire/24347340
Apăi la finalul știrii jos la comentarii cineva pune punctul pe i.
S-a scos la licitaţie târziu, pentru că e discutabilă ,,calamitatea". Podul s-a rupt pentru că ameţiţii de la Apele Române au deschis barajul de la Tărlungeni în grabă, asta după ce apa din lac ajunsese pe DN 1A - https://www.youtube.com/watch?v=sAn-OlcIqVY . De ce nu au golit lacul din timp? Păi pentru că era defect nu ştiu ce mecanism de acolo... care, evident, a fost deschis manual, deci fără posibilitatea de reglare a debitului (a curs câtă apă încăpea pe gaura aia). Din motivul ăsta, podul nu a putut fi finanţat prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene.
Logic ar fi fost ca paguba s-o plătească Apele Române dar, na, oricum podul de la Budila era slăbit, rezistanţa sa fiind la debite mai mici decât cel de proiectare... teoretic dacă podul era în stare corespunzătoare, rezista la cei 200 m3/s deversaţi de la Tărlungeni. Până la urmă, paguba a rămas la CFR S.A., dar bani în buget s-au dat abia pentru 2020.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 50 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 50 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: