|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 31 Oct 2020, 13:25 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Salariile sunt deja bune, de aia au fugit atâţia de la CFR Călători şi alţi OTF la Metrorex. Numai pentru M5 s-au angajat vreo 900 de oameni, de la necalificaţi până la mecanici şi ingineri cu zeci de ani vechime.
Adica aproape 20% din totalul angajatilor se ocupa de 9% din reteaua metroului??? Pai nu-i de mirare ca Metrorex e o gaura neagra Din cate se stie pt M5 inca nu au fost luate trenuri noi, ci redistribuite de pe celelalte magistrale...Banuiesc ca si pt mecanici s-a aplicat aceiasi regula, ca doar n-or angaja mecanici part-time...Echipamentele sunt de ultima generatie, deci necesita doar mentenanta obisnuita in primii ani...Deci angajarile au avut loc prin birouri, asta daca cifra este corecta... Probabil e acelasi principiu ca la CFR SA angajam neclaificati oameni pentru intretinere ca sa justificam posturile de conducere in loc sa luam utilaje automatizate. Si probabil metroul din New York sa aiba acelasi numar de angajati ca cel din București. Oare mai sunt tot asa de multe caserite angajate? |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 31 Oct 2020, 16:51 | |
| Daca angajau casiere ii intelegeam, sa fie cat mai multe sa nu se mai formeze cozi, mai ales in contextul actual...Dar sa angajezi necalificati ca sa intretina nimic, este o mare prostie...Asta daca-i asa... - Dr2005 a scris:
- În plus, la rebrusări ar trebui să meargă mecanicul prin tunel pe lângă tren şi nu prea le place asta nici mecanicilor, nici sindicatelor.
Pai si nu pot merge prin tren??? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 31 Oct 2020, 23:19 | |
| - marius664 a scris:
- Daca angajau casiere ii intelegeam,
Casierele trebuie să aibă curs CENAFER, nu ajunge oricine casier la metrou. Asta e o tâmpenie moştenită de la 1900 toamna, pe care sindicatele au tot interesul să o menţină. Nu ştiu, însă, câte casiere sunt pe M5, de fapt nici nu am identificat casele de bilete din staţii, eu sunt fericit că fiecare zonă de turnichete are câte 2 automate de cartele şi doar de la alea cumpăr - Dr2005 a scris:
- Pai si nu pot merge prin tren???
Acum se folosesc numai rame din 3 unităţi, deci 6 vagoane. Poţi să treci din vagonul A în B sau invers, dar mai departe nu ai cum. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Noi 2020, 11:13 | |
| Asta-i valabil la trenurile IVA...Oricum nu cred ca mai au foarte multe in exploatare...Si la urmatoarea achizitie de trenuri vor fi cu siguranta pensionate...Asa ca nu trebuie sa-si mai faca griji sindicatele ca merg mecanicii pe jos... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Noi 2020, 11:49 | |
| Teoretic sunt funcţionale 15 garnituri (deci 45 rame, 90 vagoane). Practic cred că sunt maxim 10... şi alea sunt vai şi amar, pentru că Metrorex nu prea le vrea. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Noi 2020, 11:57 | |
| Deci noi fara UE doar carpim niste linii si daca le modernizam cu banii UE si asa nu circulam cu 160. Mai bine naibii luam numai banii pentru electrificare si faceam un RK la 120 la linie ca si asa 160 nu prea ai pe unde sa prinzi de la Cluj la Oradea sa nu ii mai tot aburim pe aia de la UE Si nu vad de ce asa zbatere ca traficul de marfa e cam inexistent pe acolo in afara de niste trenuri zilnice de containere de la Parma si unul din Belgia pentru terminalul P&Q Transmec de la Oradea
https://clubferoviar.ro/electrificarea-cluj-napoca-episcopia-bihor/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Noi 2020, 12:51 | |
| Emil Boc
Cluj-Napoca: 4 noi linii „verzi” de transport public. Peste 50% din flota Clujului este nepoluantă Liniile de troleibuz 2,10,14 și 23 au fost realizate în acest an și vor fi operaționale din 2 noiembrie. Rețeaua de troleibuze din municipiul Cluj-Napoca se extinde astfel, parte din seria de investiții și măsuri luate de municipalitate în parteneriat cu CTP Cluj-Napoca pentru a îmbunătăți mobilitatea clujenilor între cartiere, a dezvolta transportul public electric și atingerea obiectivului de transport în comun 100% ecologic, nepoluant. Noile trasee sunt: Linia 2: Cartier Mănăștur - Piața Gării DUS: str. Primăverii (stația Ion Meșter), str.Izlazului - str.Câmpului - Calea Mănăștur - Calea Moților - str. Memorandumului - Piața Unirii - str. Regele Ferdinand, str. Horea, Piața Gării. ÎNTORS: Piața Gării, str. Burebista, str. I. Coroianu, str. Traian, Piața Mihai Viteazu (stația Pod Traian), str. Regele Ferdinand, str. Memorandumului, Calea Moților, Calea Mănăștur, str. Primăverii. Linia 10: Cartier Gheorgheni - Bulevardul Muncii DUS: str. Unirii - bd. Nicolae Titulescu - Piața Cipariu - Piața Avram Iancu - bd. 21 Decembrie 1989 - str. Paris - str. Câmpul Pâinii - str. Bulgarilor - str. Fabricii - bd. Muncii (capăt ERS CUG). ÎNTORS: bd. Muncii - str. Fabricii - str. Aurel Vlaicu - str. Teodor Mihali - str. Alexandru Vaida Voevod - str. Unirii. Linia 14: Cartier Mănăștur - Bulevardul Muncii DUS: str. Primăverii (stația Ion Meșter) - str. Izlazului - str. Câmpului - Calea Mănăștur - Calea Moților - str. Memorandumului - Piața Unirii - bld. 21 Decembrie 1989 - str. Fabricii - bd. Muncii (capăt ERS CUG); ÎNTORS: bd. Muncii - str. Fabricii - bd. 21 Decembrie 1989 - Piața Unirii - str. Memorandumului - Calea Moților - Calea Mănăștur - str. Primăverii. Linia 23: Piața Mihai Viteazul - Bulevardul Muncii (anterior linie de autobuz) Dus: P-ta M. Viteazul (stație I.P. Voitesti) - str. Cuza Vodă - bd. 21 Decembrie 1989 - str. Paris - str. Câmpul Pâinii - str. Bulgarilor - str. Fabricii - bd. Muncii (capăt ERS CUG); Întors: bd. Muncii - str. Fabricii - str. Câmpul Pâinii - P-ța 1 Mai - str. Paris - str. București - Piața Abator - str. D.Barceanu - str. Traian – P-ța M. Viteazul (I.P. Voitesti). Detalii suplimentare și orarele noilor linii vor putea fi consultate pe websiteul Companiei de Transport Public Cluj-Napoca. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Noi 2020, 17:40 | |
| - linia 2: 2 troleibuze - linia 10: 2 troleibuze - linia 14: 4 troleibuze - linia 23: 1 troleibuz Total: 9 troleibuze în plus. Dar... - linia 3: - 1 troleibuz - linia 6: - 3 troleibuze - linia 25: -4 troleibuze Total: - 8 troleibuze
Practic, Clujul va avea cu 1 (UNUL) troleibuz mai mult la stradă, iar liniile ,,grele" rămân cu ture în minus, de dragul introducerii acestor trasee electorale, care au intervale de succedare între 25 şi 55 de minute (iar în week-end nu circulă), practic sunt nişte trasee pe care alte oraşe le-ar încadra în categoriila ,,curselor convenţie" (10, 14, 23) + un traseu de umplutură (2). Dar, na, dacă l-au votat pe Boc cu ambele mâini... omul ăsta are cel mai bun PR din politica românească, dacă mâine pune Boc un rahat (turcesc, nu vă gândiţi la prostii) în mijlocul Clujului, toată presa o să scrie că Boc a dat tort diplomat clujenilor. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 02 Noi 2020, 13:12 | |
| https://clubferoviar.ro/proiect-gigantic-feroviar-in-polonia-aproape-2-000-kilometri-de-linii-cu-peste-250-km-ora/ |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 02 Noi 2020, 16:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- - linia 2: 2 troleibuze
- linia 10: 2 troleibuze - linia 14: 4 troleibuze - linia 23: 1 troleibuz Total: 9 troleibuze în plus. Dar... - linia 3: - 1 troleibuz - linia 6: - 3 troleibuze - linia 25: -4 troleibuze Total: - 8 troleibuze
Practic, Clujul va avea cu 1 (UNUL) troleibuz mai mult la stradă, iar liniile ,,grele" rămân cu ture în minus, de dragul introducerii acestor trasee electorale, care au intervale de succedare între 25 şi 55 de minute (iar în week-end nu circulă), practic sunt nişte trasee pe care alte oraşe le-ar încadra în categoriila ,,curselor convenţie" (10, 14, 23) + un traseu de umplutură (2). Dar, na, dacă l-au votat pe Boc cu ambele mâini... omul ăsta are cel mai bun PR din politica românească, dacă mâine pune Boc un rahat (turcesc, nu vă gândiţi la prostii) în mijlocul Clujului, toată presa o să scrie că Boc a dat tort diplomat clujenilor. Dar la Cluj-Napoca s-au acizitionat destul de multe troleibuze noi (cred ca cele mai multe troleibuze noi achizitionate intr-un oras din Romania)! Daca s-ar introduce in circulatie toate troleibuzele noi care exista in parcul CTP Cluj in prezent s-ar putea asigura o frecventa decenta (de sa zicem 10- 15 minute interval de succedere) de circulatie pe toate liniile de troleibuz- inclusiv pe aceste 4 linii inaugurate astazi ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 02 Noi 2020, 18:40 | |
| Degeaba cumperi troleibuze, dacă nu ai şoferi pentru ele şi le pui pe trasee neschimbate de 40 de ani. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 02 Noi 2020, 19:26 | |
| Ce sa mai intelegi?Dar in Franta daca au bagat TGV cu bilete de la 9 euro cum este sau acolo nu au concurenta? Sau Regiojet isi acoperă costurile de operare pe Praga Viena la 9 euro biletul sau Westbahn tot asa pe Viena Salzburg?
https://www.railjournal.com/financial/ec-investigation-alleges-that-czech-railways-engaged-in-predatory-pricing/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 02 Noi 2020, 23:07 | |
| E discutabilă situaţia... mai ales că RegioJet a supt multicele subvenţii ,,indirect", în sensul că declara tarife mai mari decât CD şi raporta tot sistemul de facilităţi la ele (cum mai face şi CFR Călători pe unele trenuri), dar biletele întregi erau la nişte preţuri de nimic, că firma o ducea bine decontând biletele studenţilor la nişte tarife cu vreo 50% mai mari decât cele ale CD. Cei de la CD oricum sunt supăraţi că au pierdut vreo 10% cotă de piaţă peste noapte (şi că RegioJet şi LeoExpress nu mai acceptă autorizaţiile CD).
Traficul internaţional nu are treabă aici, nu e vorba de Praga - Viena, ăla e tarif promoţional pentru câteva bilete, cum au şi alţi operatori (inclusiv cei tradiţionali pe anumite rute - de exemplu la noi Bucureşti - Viena la 39 euro erau doar 6 bilete/zi acum 2 ani, nu ştiu acum câte or mai fi). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 03 Noi 2020, 17:25 | |
| Avem metrouri
https://www.railjournal.com/fleet/bucharest-metro-orders-new-fleet-for-line-5/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 03 Noi 2020, 18:50 | |
| Ce ți-e și cu jurnaliștii ăștia !
Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a declarat, marți, că trenul Otopeni – Gara de Nord va începe să circule cu călători începând de pe 12 decembrie iar timpul de călătorie va fi între 15 și 17 minute. https://newsbucuresti.ro/trenul-otopeni-gara-de-nord-va-functiona-de-pe-12-decembrie-cat-timp-va-dura-calatoria/?fbclid=IwAR3YBZ88TqM5KYRD7uC8KqBT_LaKQ9r1meEAV2bTdTjZPbX_Ukt_D9nRBMc
Ministrul Bode evită să spună care va fi intervalul de circulație al trenurilor către aeroport: CFR Infrastructură primește solicitări de trasă și le va analiza/Vom ști aproape de 12 decembrie https://m.hotnews.ro/stire/24394050 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |