Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeSam 31 Oct 2020, 13:25

marius664 a scris:
Dr2005 a scris:
Salariile sunt deja bune, de aia au fugit atâţia de la CFR Călători şi alţi OTF la Metrorex. Numai pentru M5 s-au angajat vreo 900 de oameni, de la necalificaţi până la mecanici şi ingineri cu zeci de ani vechime.
Adica  aproape 20% din totalul angajatilor se ocupa de 9% din reteaua metroului??? Pai nu-i de mirare ca Metrorex e o gaura neagra
Din cate se stie pt M5 inca nu au fost luate trenuri noi, ci redistribuite de pe celelalte magistrale...Banuiesc ca si pt mecanici s-a aplicat aceiasi regula, ca doar n-or angaja mecanici part-time...Echipamentele sunt de ultima generatie, deci necesita  doar mentenanta obisnuita in primii ani...Deci angajarile au avut loc prin birouri, asta daca cifra este corecta...

Probabil e acelasi principiu ca la CFR SA angajam neclaificati oameni pentru intretinere ca sa justificam posturile de conducere in loc sa luam utilaje automatizate.
Si probabil metroul din New York sa aiba acelasi numar de angajati ca cel din București. Oare mai sunt tot asa de multe caserite angajate?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeSam 31 Oct 2020, 16:51

Daca angajau casiere ii intelegeam, sa fie cat mai multe sa nu se mai formeze cozi, mai ales in contextul actual...Dar sa angajezi necalificati ca sa intretina nimic, este o mare prostie...Asta daca-i asa...

Dr2005 a scris:
În plus, la rebrusări ar trebui să meargă mecanicul prin tunel pe lângă tren şi nu prea le place asta nici mecanicilor, nici sindicatelor.
Pai si nu pot merge prin tren???
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeSam 31 Oct 2020, 23:19

marius664 a scris:
Daca angajau casiere ii intelegeam,
Casierele trebuie să aibă curs CENAFER, nu ajunge oricine casier la metrou. Asta e o tâmpenie moştenită de la 1900 toamna, pe care sindicatele au tot interesul să o menţină. Nu ştiu, însă, câte casiere sunt pe M5, de fapt nici nu am identificat casele de bilete din staţii, eu sunt fericit că fiecare zonă de turnichete are câte 2 automate de cartele şi doar de la alea cumpăr Laughing

Dr2005 a scris:
Pai si nu pot merge prin tren???
Acum se folosesc numai rame din 3 unităţi, deci 6 vagoane. Poţi să treci din vagonul A în B sau invers, dar mai departe nu ai cum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 01 Noi 2020, 11:13

Asta-i valabil la trenurile IVA...Oricum nu cred ca mai au foarte multe in exploatare...Si la urmatoarea achizitie de trenuri vor fi cu siguranta pensionate...Asa ca nu trebuie sa-si mai faca griji sindicatele ca merg mecanicii pe jos...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 01 Noi 2020, 11:49

Teoretic sunt funcţionale 15 garnituri (deci 45 rame, 90 vagoane). Practic cred că sunt maxim 10... şi alea sunt vai şi amar, pentru că Metrorex nu prea le vrea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 01 Noi 2020, 11:57

Deci noi fara UE doar carpim niste linii si daca le modernizam cu banii UE si asa nu circulam cu 160. Mai bine naibii luam numai banii pentru electrificare si faceam un RK la 120 la linie ca si asa 160 nu prea ai pe unde sa prinzi de la Cluj la Oradea sa nu ii mai tot aburim pe aia de la UE
Si nu vad de ce asa zbatere ca traficul de marfa e cam inexistent pe acolo in afara de niste trenuri zilnice de containere de la Parma si unul din Belgia pentru terminalul P&Q Transmec de la Oradea

https://clubferoviar.ro/electrificarea-cluj-napoca-episcopia-bihor/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 01 Noi 2020, 12:51

Emil Boc

Cluj-Napoca: 4 noi linii „verzi” de transport public. Peste 50% din flota Clujului este nepoluantă

Liniile de troleibuz 2,10,14 și 23 au fost realizate în acest an și vor fi operaționale din 2 noiembrie.

Rețeaua de troleibuze din municipiul Cluj-Napoca se extinde astfel, parte din seria de investiții și măsuri luate de municipalitate în parteneriat cu CTP Cluj-Napoca pentru a îmbunătăți mobilitatea clujenilor între cartiere, a dezvolta transportul public electric și atingerea obiectivului de transport în comun 100% ecologic, nepoluant.

Noile trasee sunt:

Linia 2: Cartier Mănăștur - Piața Gării
DUS: str. Primăverii (stația Ion Meșter), str.Izlazului - str.Câmpului - Calea Mănăștur - Calea Moților - str. Memorandumului - Piața Unirii - str. Regele Ferdinand, str. Horea, Piața Gării.
ÎNTORS: Piața Gării, str. Burebista, str. I. Coroianu, str. Traian, Piața Mihai Viteazu (stația Pod Traian), str. Regele Ferdinand, str. Memorandumului, Calea Moților, Calea Mănăștur, str. Primăverii.

Linia 10: Cartier Gheorgheni - Bulevardul Muncii
DUS: str. Unirii - bd. Nicolae Titulescu - Piața Cipariu - Piața Avram Iancu - bd. 21 Decembrie 1989 - str. Paris - str. Câmpul Pâinii - str. Bulgarilor - str. Fabricii - bd. Muncii (capăt ERS CUG).
ÎNTORS: bd. Muncii - str. Fabricii - str. Aurel Vlaicu - str. Teodor Mihali - str. Alexandru Vaida Voevod - str. Unirii.

Linia 14: Cartier Mănăștur - Bulevardul Muncii
DUS: str. Primăverii (stația Ion Meșter) - str. Izlazului - str. Câmpului - Calea Mănăștur - Calea Moților - str. Memorandumului - Piața Unirii - bld. 21 Decembrie 1989 - str. Fabricii - bd. Muncii (capăt ERS CUG);
ÎNTORS: bd. Muncii - str. Fabricii - bd. 21 Decembrie 1989 - Piața Unirii - str. Memorandumului - Calea Moților - Calea Mănăștur - str. Primăverii.

Linia 23: Piața Mihai Viteazul - Bulevardul Muncii (anterior linie de autobuz)
Dus: P-ta M. Viteazul (stație I.P. Voitesti) - str. Cuza Vodă - bd. 21 Decembrie 1989 - str. Paris - str. Câmpul Pâinii - str. Bulgarilor - str. Fabricii - bd. Muncii (capăt ERS CUG);
Întors: bd. Muncii - str. Fabricii - str. Câmpul Pâinii - P-ța 1 Mai - str. Paris - str. București - Piața Abator - str. D.Barceanu - str. Traian – P-ța M. Viteazul (I.P. Voitesti).

Detalii suplimentare și orarele noilor linii vor putea fi consultate pe websiteul Companiei de Transport Public Cluj-Napoca.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 01 Noi 2020, 17:40

- linia 2: 2 troleibuze
- linia 10: 2 troleibuze
- linia 14: 4 troleibuze
- linia 23: 1 troleibuz
Total: 9 troleibuze în plus. Dar...
- linia 3: - 1 troleibuz
- linia 6: - 3 troleibuze
- linia 25: -4 troleibuze
Total: - 8 troleibuze

Practic, Clujul va avea cu 1 (UNUL) troleibuz mai mult la stradă, iar liniile ,,grele" rămân cu ture în minus, de dragul introducerii acestor trasee electorale, care au intervale de succedare între 25 şi 55 de minute (iar în week-end nu circulă), practic sunt nişte trasee pe care alte oraşe le-ar încadra în categoriila ,,curselor convenţie" (10, 14, 23) + un traseu de umplutură (2). Dar, na, dacă l-au votat pe Boc cu ambele mâini... omul ăsta are cel mai bun PR din politica românească, dacă mâine pune Boc un rahat (turcesc, nu vă gândiţi la prostii) în mijlocul Clujului, toată presa o să scrie că Boc a dat tort diplomat clujenilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 02 Noi 2020, 13:12

https://clubferoviar.ro/proiect-gigantic-feroviar-in-polonia-aproape-2-000-kilometri-de-linii-cu-peste-250-km-ora/
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 02 Noi 2020, 16:35

Dr2005 a scris:
- linia 2: 2 troleibuze
- linia 10: 2 troleibuze
- linia 14: 4 troleibuze
- linia 23: 1 troleibuz
Total: 9 troleibuze în plus. Dar...
- linia 3: - 1 troleibuz
- linia 6: - 3 troleibuze
- linia 25: -4 troleibuze
Total: - 8 troleibuze

Practic, Clujul va avea cu 1 (UNUL) troleibuz mai mult la stradă, iar liniile ,,grele" rămân cu ture în minus, de dragul introducerii acestor trasee electorale, care au intervale de succedare între 25 şi 55 de minute (iar în week-end nu circulă), practic sunt nişte trasee pe care alte oraşe le-ar încadra în categoriila ,,curselor convenţie" (10, 14, 23) + un traseu de umplutură (2). Dar, na, dacă l-au votat pe Boc cu ambele mâini... omul ăsta are cel mai bun PR din politica românească, dacă mâine pune Boc un rahat (turcesc, nu vă gândiţi la prostii) în mijlocul Clujului, toată presa o să scrie că Boc a dat tort diplomat clujenilor.

Dar la Cluj-Napoca s-au acizitionat destul de multe troleibuze noi (cred ca cele mai multe troleibuze noi achizitionate intr-un oras din Romania)! Daca s-ar introduce in circulatie toate troleibuzele noi care exista in parcul CTP Cluj in prezent s-ar putea asigura o frecventa decenta (de sa zicem 10- 15 minute interval de succedere) de circulatie pe toate liniile de troleibuz- inclusiv pe aceste 4 linii inaugurate astazi ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 02 Noi 2020, 18:40

Degeaba cumperi troleibuze, dacă nu ai şoferi pentru ele şi le pui pe trasee neschimbate de 40 de ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 02 Noi 2020, 19:26

Ce sa mai intelegi?Dar in Franta daca au bagat TGV cu bilete de la 9 euro cum este sau acolo nu au concurenta?
Sau Regiojet isi acoperă costurile de operare pe Praga Viena la 9 euro biletul sau Westbahn tot asa pe Viena Salzburg?

https://www.railjournal.com/financial/ec-investigation-alleges-that-czech-railways-engaged-in-predatory-pricing/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 02 Noi 2020, 23:07

E discutabilă situaţia... mai ales că RegioJet a supt multicele subvenţii ,,indirect", în sensul că declara tarife mai mari decât CD şi raporta tot sistemul de facilităţi la ele (cum mai face şi CFR Călători pe unele trenuri), dar biletele întregi erau la nişte preţuri de nimic, că firma o ducea bine decontând biletele studenţilor la nişte tarife cu vreo 50% mai mari decât cele ale CD. Cei de la CD oricum sunt supăraţi că au pierdut vreo 10% cotă de piaţă peste noapte (şi că RegioJet şi LeoExpress nu mai acceptă autorizaţiile CD).

Traficul internaţional nu are treabă aici, nu e vorba de Praga - Viena, ăla e tarif promoţional pentru câteva bilete, cum au şi alţi operatori (inclusiv cei tradiţionali pe anumite rute - de exemplu la noi Bucureşti - Viena la 39 euro erau doar 6 bilete/zi acum 2 ani, nu ştiu acum câte or mai fi).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeMar 03 Noi 2020, 17:25

Avem metrouri

https://www.railjournal.com/fleet/bucharest-metro-orders-new-fleet-for-line-5/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeMar 03 Noi 2020, 18:50

Ce ți-e și cu jurnaliștii ăștia !

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a declarat, marți, că trenul Otopeni – Gara de Nord va începe să circule cu călători începând de pe 12 decembrie iar timpul de călătorie va fi între 15 și 17 minute.
https://newsbucuresti.ro/trenul-otopeni-gara-de-nord-va-functiona-de-pe-12-decembrie-cat-timp-va-dura-calatoria/?fbclid=IwAR3YBZ88TqM5KYRD7uC8KqBT_LaKQ9r1meEAV2bTdTjZPbX_Ukt_D9nRBMc


Ministrul Bode evită să spună care va fi intervalul de circulație al trenurilor către aeroport: CFR Infrastructură primește solicitări de trasă și le va analiza/Vom ști aproape de 12 decembrie
https://m.hotnews.ro/stire/24394050
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 58 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: