|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 22:46 | |
| Desteptule care te dai mare si ai distrus forumul asta cu toate tampeniile tale, la Bucuresti comanda personalului nu este in Gara de Nord, comenzile pentru sefii de tren sau conductor se afla la GRIVITA !!!!! ai auzit in viata ta de Statia Grivita sau Basarab, cine face la Grivita e pe IR cine e la Basarab e pe Regio. Cand se vine din cursa "nasul" trage trenul in Grivita sau Basarab apoi merge la casierie statiei si preda incasarile!!!! In alte statii incasarile se predau in gara la casieria speciala pentru personalul de tren. Te dai mare "destept" dar ........ habar nu ai. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 00:05 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Desteptule care te dai mare si ai distrus forumul asta cu toate tampeniile tale, la Bucuresti comanda personalului nu este in Gara de Nord, comenzile pentru sefii de tren sau conductor se afla la GRIVITA !!!!! ai auzit in viata ta de Statia Grivita sau Basarab, cine face la Grivita e pe IR cine e la Basarab e pe Regio. Cand se vine din cursa "nasul" trage trenul in Grivita sau Basarab apoi merge la casierie statiei si preda incasarile!!!!
In alte statii incasarile se predau in gara la casieria speciala pentru personalul de tren. Te dai mare "destept" dar ........ habar nu ai. Eşti pe lângă subiect, ca de obicei. Când făceam eu practică la vagoane, tu habar n-aveai cum funcţionează un tren (nu că acum ai avea). Dar tot nu m-ai lămurit cum e cu gestiunea - au sau n-au gestiune şefii de tren, conductorii şi însoţitorii de pe VD, conform Legii 22/1969? Ia uită-te tu mai devreme, la mesajul ăsta: - dan tm a scris:
- Ca sa sti si tu, nasii predau banii la casa de bilete. Coboara din tren si merg direct la casa de bilete.
_________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 00:12 | |
| Dar nu stiu ce stau sa iti dau eu tie explicatii. Si nu e treaba ta gestiunea si cum e, chiar nu stau sa iti explic mai ales unuia ca tine.
Ce a scris dan tm e adevarat dar la garile mici gen Simeria de exemplu, la Bucuresti nu e asa, in fine. Nu mai stau de tine ca e ultimul lucru pe care l-as avea de facut in viata asta. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 08:39 | |
| Doctore, am coborit din tren in Gara de Nord(Timisoara Nord ca si noi avem gara de nord) si conductorul/seful de tren s-a dus direct la o caserie in hol si a predat banii. Calatorii se pun la rind in spatele lui.
La fel si in Arad, la fel si in Simeria am vazut.
Mai mergi si tu prin tara ca nu e Bucuresti Nord miezul. O fi la voi alte reglementari ca e mai complex traficul si rulajul
Nu stiu daca acuma nasul are garantie pentru gestiune. Cam ce garantie ar trebui sa aiba frate?
pai el intra in tura si primeste un teanc de bilete inseriate. Alea au 50 de bucati sa zicem, el vinde si de 3.7 lei si de 7 lei urmatorul e 1.6 lei ca e redus si tot asa. La iesirea din tura preda banii. Ce e asa de greu ce naiba de gestiune sa mai aiba garantie?
La cit are de scris sa zica mersi daca mai da 4-5 bilete. Dar am mers si cu regio si am prins biletele alea albastre mici. Acolo merge mai rapid.
Ma gindesc daca nu exista reglementari sa predea banii cind ajunge intr-o statie mare cap de linie si sa nu se intoarca cu ei la statia unde are comanda.
Adica partida de Ilva Mica preia 1765 cred ca preda banii in Timisoara Nord , nu se intoarce cu ei la Ilva Mica.
Raporata la Bc si WLAB, poate insotitorii lor au alt regim de predare a banilor, la ei e mai simplu nu au rulaj mare, nu se schimba in parcurs. Dar si ei tot de la caserie isi iau diagrama. I-am vazut in Gara de Nord, in Arad si in Oradea asteptind in apropierea casei de bilete. Daca era lume casiera deservea publicu iar cind a avut diagrama lor le-a dat-o peste rind.
Degeaba te lauzi ca ai facut practica la vagoane, de atunci lucrurile s-au mai schimbat in practica nu doar in hirtiile pentru EU. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 10:21 | |
| Am făcut practică la vagoane, nu la casierie. De aia am şi întrebat cum se predau banii. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 11:09 | |
| La Craiova au casa speciala unde predau banii acolo isi stampileaza si cei de la supracontrol ordinele de serviciu.. Din ce am auzit supracontrolul incaseaza 10% din suma de bilete pe care le taie |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 13:28 | |
| Cererea pentru punerea în circulaţie a unui tren InterCity pe ruta Braşov-Constanţa, cu trecere prin Bucureşti, se află încă în aşteptare pentru aprobare la CFR SA, însă această garnitură va intra în circulaţie cel mai târziu odată cu noul Mers al Trenurilor, în 12 decembrie, a declarat, pentru Agerpres, directorul general al companiei CFR Călători, Dan Costescu.
https://m.hotnews.ro/stire/24329110
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 15:15 | |
| - Adrian78 a scris:
- La Craiova au casa speciala unde predau banii acolo isi stampileaza si cei de la supracontrol ordinele de serviciu.. Din ce am auzit supracontrolul incaseaza 10% din suma de bilete pe care le taie
Crezi ca daca nu aveau acel 10% mai alergau ca disperatii? La Bucuresti vin si de la Galati si de la Craiova chiar si de la Timisoara au venit sa taie bilete la peron la usa vagonului, cica schimb de exeperienta, vin ca aici e aglomeratie mare si sa aibe si ei activitate. In tren cei cu reducere nu primesc reducere, daca vine studentul sau elevul fara bilet cu ideea ca ia din tren si ca oricum are gratuit(ca multi in tren asa urla ca ei au gratuit) se percepe tariful de tren, si pana la Constanta sa vezi cum decarteaza 94 de lei. 10% se incaseaza de la biletele taiate cu tarif de tren, de la biletele cu tarif normal nu se incaseaza 10%, cine urca fara bilet dintr-o statie unde nu exista casa de bilete sau este inchisa atunci i se taie bilet cu tarif de casa, doar daca se prezinta la partida trenului si cere bilet imediat ce a urcat, daca se aseaza si asteapta 3 statii sa vina "nasul" atunci nu i se mai taie bilet de casa, datoria calatorului este sa se prezinte imediat dupa ce a urcat. Si tot de la opririle unde nu e casa sau este inchisa se primesc si reduceri in tren. Daca urca de la o statie unde este casa deschisa si nu a luat bilet ca el e smecher, atunci i se taie bilet cu tarif de tren. Tot ce e tarifat cu tarif de tren se incaseaza de cel ce taie biletul cu 10%. Castiga si compania castiga si cel ce taie biletul, asa e bine si frumus. De exemplu la un bilet Bucuresti-Constanta e 94 de lei, 10% ii incaseaza nasul, restul intra in contul CFR, e bine pentru toata lumea. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 17:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cererea pentru punerea în circulaţie a unui tren InterCity pe ruta Braşov-Constanţa, cu trecere prin Bucureşti, se află încă în aşteptare pentru aprobare la CFR SA, însă această garnitură va intra în circulaţie cel mai târziu odată cu noul Mers al Trenurilor, în 12 decembrie, a declarat, pentru Agerpres, directorul general al companiei CFR Călători, Dan Costescu.
https://m.hotnews.ro/stire/24329110
Un vitezoman de Constanta va fi intercity? ca doar n-o sa mai opreasca in Medgidia si CIulnita. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 19:27 | |
| Este vorba de respectivul tren care a aparut in acel livret Brasov-Predeal-Bucuresti-Constanta, un tren minunat si pentru care cineva moare de ciuda ca nu opreste in Ploiesti sau Sinaia de parca nu sunt destule trenuri si trebuie sa oprim toate trenurile in toate bodegile. Tot ce este fara oprire Bucuresti-Constanta trebuie sa fie IC, actualele 1681-1684, vitorul tren sprinten de Suceava care din Bacau la Suceava nu va avea oprire si pe retur va fi Suceava-Bacau-Buzau-Bucuresti, categoric cineva o sa comenteze si o sa moara de ciuda ca nu are opriri la Focsani sau Pascani sa se urce toti milogii si pomanagii, dar avem nevoie si de confort, de serviciu de lux, trebuie sa oferim oamenilor si ceva de top, oferta trebuie sa fie diversificata si e normal sa avem si IC in tara asta nu doar trenuri carute care opresc in toate balariile. 1661/1664 la fel trebuie sa devina IC, era normal sa mearga Bucuresti-Focsani-Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi 1755/1750 ca de el am vorbit sa devina IC Bucuresti-Buzau-Bacau-Suceava Si pe Cluj mergea ceva IC pe la un 16 Bucuresti-Predeal-Brasov-Sighisoara-Campia Turzii-Cluj. Retur la 5-6 din Cluj. Numerele sa fie asa cum au fost, 531/532 ; 561/562 ; 551/552 ; 581/582/583/584 |
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3379 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 20:10 | |
| 531/532 se numea pe vremuri parca "Mihai Viteazu" ? Sau " Avram Iancu" ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Oct 2020, 20:23 | |
| - Peter Fodor a scris:
- 531/532 se numea pe vremuri parca "Mihai Viteazu" ? Sau " Avram Iancu" ?
531 era Oradea, fostul Rapid 631 ala de 13:00, 533 era Cluj ala de 16 Dar acum ar putea sa faca ceva bun ca au si linie noua Sighisoara-Teius, ar merge bagat la loc ala de 13:00 direct Oradea, dar nu se vrea, si cand nu se vrea se alege praful. Bine era ca 1745 sa devina ceva 1641 cu plecare la 6 Bucuresti-Ciuc-Baia Mare-Satu Mare La 7 actual 1631 bagat la Oradea. 1643 de Sighet dispare si atunci actualul 1641 poate sa devina 1643 la 21 Bucuresti-Ciuc-Baia Mare-Satu Mare cu grupa de Bistrita, Tg Mures, Zalau si Sighet Pentru Cluj de noapte trebuie infiintat un nou tren sprinten cu plecare dupa 22 poate chiar 23 pe ruta directa si cu opriri putine, Bucuresti-Ploiesti-Predeal-Sighisoara-Teius-Campia Turzii-Cluj. Sa plimbi grupa de Cluj prin Ciuc in conditiile in care acum se face mai putin pe Sighisoara e bataie de joc! Dar na, sa oferi populatiei ceva bun e nevoie si de oameni capabili acolo unde trebuie nu tot felul de ciuri burii cu latele pana la genunchi si cu gandul pe unde mai pleaca cu trenul moca ca de asta au ajuns acolo sa se plimbe moca. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Oct 2020, 19:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cum să predea terminalul în gară? Terminalul se predă la casieria staţiei de domiciliu a naşului, împreună cu banii!
Ca fapt divers, că tot se vorbea de casiera de supermarket mai devreme, nu ştiu cum e la Kaulfand, dar la Real (când mai era Real la noi), casiera nu avea voie să intre în tură cu bani personali (îi lăsa în vestiar) şi era verificată la ieşirea din tură, dacă se găsea fie şi o fisă de 10 bani asupra ei, rămânea şomeră. Pe când naşul de tren nu lucrează la punct fix, deci nu poţi să îi impui să intre în tură fără bani personali. Pai la Kaufland de ex exista niste scanere care le au sefii si pe care se fac diferite activitati(reduceri, receptii, pierderi, etichete s.a.m.d)...Iti dai seama ca nu exista un scaner pt fiecare sef, sunt alocate cateva pe magazin...Insa fiecare utlizator are un cod alocat si o parola...Nu vad de ce nu s-ar putea face asa si la CFR Calatori, pe principiul logarii casierelor CFR Calatori sau ale mecanicilor...Daca un sef de tren intra in CO, acel dispozitiv nu poate fi folosit 2 saptamani???? Este o aberatie si o risipa de bani... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Oct 2020, 21:30 | |
| https://clubferoviar.ro/pierderi-record-la-cfr-calatori-explicabile-doar-partial-de-epidemia-covid/
https://clubferoviar.ro/datoria-cfr-calatori-catre-cfr-sa/
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Oct 2020, 18:05 | |
| Iara trenurile IR ajung trenuri de naveta..
https://clubferoviar.ro/trenul-la-p3-bucharest-a1/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |