| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Sept 2020, 23:54 | |
| Și despre refacerea firului 1 al centurii feroviare de nord a Capitalei se aude că CFR SA ar fi pierdut fondurile europene. Da' nici cu firul 2 nu îmi e rușine. Să tot mergi pe el cu 20 și cu 30 km/h !
Românisme... https://www.autoexpert.ro/nici-nu-s-a-inaugurat-bine-si-pasajul-ciurel-a-intrat-in-modernizari/ |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Oct 2020, 03:04 | |
| Si se mai mira unii de ce n-a mai iesit Pandele in Bucuresti primarita iar... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Oct 2020, 09:21 | |
| - Vitosa a scris:
- Și despre refacerea firului 1 al centurii feroviare de nord a Capitalei se aude că CFR SA ar fi pierdut fondurile europene
Ce fonduri să piardă dacă nu a depus niciun proiect? _________________ :TTT:
|
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5717 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2020, 16:35 | |
| Stadiul lucrărilor feroviare între Arad și Simeria și câți kilometri mai sunt de modernizat între Constanța și Curtici: https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24325504-care-este-stadiul-lucrarilor-feroviare-intre-arad-simeria-cati-kilometri-mai-sunt-modernizat-intre-constanta-curtici.htm |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2020, 23:59 | |
| Mai e mult până departe (la final) ! Și când o fi gata întreg coridorul mare minune dacă vom mai avea multe locomotive și vagoane care să atingă 160 km/h. Situația este catastrofală, numa' Costescu și ministerul transporturilor văd altceva ! |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 13:32 | |
| https://clubferoviar.ro/recomandari-era-impotriva-covid-atentie-la-instalatiile-de-aer-conditionat-ale-trenurilor/
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 13:58 | |
| https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/revolutie-cfr-renunta-chitantier-pix-biletele-vor-putea-cumparate-tren-1_5f79a1385163ec427190b938/index.html
de ce trebuie sa fie individuale?
nu pot fi setate cu un cod al fiecarui utilizator?
ce casele de marcat de la Kaufland sint personale?vine casierul, tasteaza un cod si gata. Ba chiar si casele de bilete la CFR Calatori, ce sint personalizate.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 14:57 | |
| - dan tm a scris:
- ce casele de marcat de la Kaufland sint personale?vine casierul, tasteaza un cod si gata.
Casa de la Kaufland nu se plimbă prin magazin după client. Pe când în tren umblă naşul pe acolo, încasează, ajunge la revizie, predă încasările ş.a. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 15:09 | |
| - dan tm a scris:
- https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/revolutie-cfr-renunta-chitantier-pix-biletele-vor-putea-cumparate-tren-1_5f79a1385163ec427190b938/index.html
de ce trebuie sa fie individuale?
nu pot fi setate cu un cod al fiecarui utilizator?
ce casele de marcat de la Kaufland sint personale?vine casierul, tasteaza un cod si gata. Ba chiar si casele de bilete la CFR Calatori, ce sint personalizate.
Da fiecare vanzatoare de bilete intra cu un cont in calculator la casele de bilete probabil si la dispozitivele alea se va introduce codul angajatului |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 15:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- ce casele de marcat de la Kaufland sint personale?vine casierul, tasteaza un cod si gata.
Casa de la Kaufland nu se plimbă prin magazin după client. Pe când în tren umblă naşul pe acolo, încasează, ajunge la revizie, predă încasările ş.a. Ai impresia ca nu inteleg? chiar si locomotivele au asemenea sistem si nu sint cu mecanici titulari. mecanicul urca, introduce un cod si se stie cine e de serviciu. asa si astia Asta înseamnă o echipare a tuturor şefilor de tren - pentru că acest terminal va însemna gestiune personală şi va fi asociat cu numele deţinătorului, se vor ţine evidenţele Citeste mai mult: adev.ro/qho93f acest terminal va fi asociat cu numele detinatorului. e greu ca dupa predarea banilor sa se tasteze un cod si terminalul sa fie ,,liber”? apoi conductorul îl preda la comanda, cineva îl pune la încarcat si(probabil dupa o planificare) un alt conductor îl primeste, introduce codul personal alocat si pleaca la drum. Cel care l-a predat inainte cînd intra in tura preaia urmatorul terminal disponibil si pleaca. e complicat? sa cheme pe vechii ceferisti de la ,,lampistărie” sa îi învete cum faceau ei încarcarea bateriilor de la ,,finale” seful de tren sau conductorul partizii trecea pe la lampistărie și lua lămpile fine de tren, disc si capsele pocnitoare. Unde se schimba partida trenului sau rebrusa, conductorul avea în sarcina sa le ia. la terminarea turei acestea se predau, iar ăia de la lampistărie le puneau la incarcat, le verificau bateriile, becurile. Ce grafice si planificari aveau ei acolo nu stiu, dar lucrurile se miscau. Acuma cum va fi, soseste 1691 se preda terminalul si ramine nefolosit pina mîine la 16,00 cînd primeste are turnus de Remetea Mica? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 16:10 | |
| Cum să predea terminalul în gară? Terminalul se predă la casieria staţiei de domiciliu a naşului, împreună cu banii! Comparaţia cu lampa nu e nimerită, lampa nu implică gestiune financiară. Pe când dacă naşul va avea calitatea de gestionar, el va trebui să gireze cu bani sau chiar cu locuinţa banii din gestiune, conform art. 10 din Legea nr. 22/1969 cu modificările şi completările ulterioare. Îţi dai seama că o să numere de 7 ori banii înainte să îi predea, să se pupe cu raportul generat de aparat.
Ca fapt divers, că tot se vorbea de casiera de supermarket mai devreme, nu ştiu cum e la Kaulfand, dar la Real (când mai era Real la noi), casiera nu avea voie să intre în tură cu bani personali (îi lăsa în vestiar) şi era verificată la ieşirea din tură, dacă se găsea fie şi o fisă de 10 bani asupra ei, rămânea şomeră. Pe când naşul de tren nu lucrează la punct fix, deci nu poţi să îi impui să intre în tură fără bani personali. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 20:00 | |
| Ca sa sti si tu, nasii predau banii la casa de bilete. Coboara din tren si merg direct la casa de bilete.
Deci ce mare brinza sa predea banii si documentul final generat de terminal la casa de bilete si apoi terminalul sa-l predea la comanda? doar asa face si acuma. aaaaa ca spre deosebire de privati CFR o sa ramînă înapoiat si ingropat in hîrtii ca Posta Română e altă poveste.
Ca eu asa am scris , sa predea aparatul la comanda cind iasa din tura. Tot asa am zis ca sa-i întrebe pe ăia cu lămpile dacă nu stiu sa facă un program de rotire al aparatelor.
Ca să știi că si înainte dar si acuma banii personali ai partizilor de tren se treceau si se trec într-un registru.
O sa gireze cu casa.... lasa prostiile ca doar si acuma are gestiune ca biletele alea sînt înseriate.
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 21:48 | |
| Omu e paralel cu realitatea, degeaba incercati sa ii explicati ca el e in lumea lui, posteaza doar ce ii trece lui prin cap dar habar nu are ce se intampla in realitate. Posteaza de dragul de a fi el mot peste tot se baga si el ca musca, trist e ca unii chiar se uita in gura lui si cred toate balariile. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 22:10 | |
| Da nu ar fi greu predat raportul Z de pe casa si banii dar probabil la CFR Calatori trebuie facute niste regulamente instruiti oamenii harti stampile etc etc |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 04 Oct 2020, 22:33 | |
| Stai, naşul NU are garanţie pentru gestiune?! Până şi vânzătorul de la colţ trebuie să aibă, atâta încredere are CFR Călători în naşi?
Nu am văzut niciodată naşi mergând în Gara de Nord să predea bani. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|