Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6666
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeMar Oct 27, 2020 4:26 am

Nu e dubla, caci se circula prin Videle. Doar de la Videle incoace e dubla. Iar daca s-ar fi circulat pe la Gradistea... si pe acolo, pe unde e dubla, pe unde nu este...

In alta ordine de idei:

https://clubferoviar.ro/inchidere-de-linie-pajura-mogosoaia/
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 22/01/2014

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeMar Oct 27, 2020 4:50 am

Mai citeste o data ce-am zis eu...Am zis ca avem , dar nu circulam pe ea...
Referitor la articol..."Trenurile vor avea o durată de parcurs mai mare cu 12 minute. De exemplu, trenul Regio 13734 care a plecat din Urziceni la ora 11,56, va sosi în București Nord la 13,52, față de 11,40, cum figura în Mersul Trenurilor" amunca
"După finalizarea lucrărilor, automotoarele Siemens Desiro vor putea străbate distanța dintre Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă în doar 17 minute."-Nici n-au inceput sa circule si deja le schimba durata...In livret durata este de 20-21 min...Ce folos au alea 3 minute cand tot un automotor va pendula toata ziua...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeMar Oct 27, 2020 5:57 am

Adrian78 a scris:
Crezi ca daca ai avea linie dubla Giurgiu Ruse ar circula mai multe trenuri? Te inseli capacitatea statiei Giurgiu nord e de 3 linii pentru marfa asa ca slabe sanse mai ales cand stai 14 ore in Toporu ca Constantin Grup descompune tren in Radulesti si pe CFR ii aouca bianualele ma intreb ce bianuale or sa faca la macazurile noi
Ce treabă are capacitatea staţiei Giurgiu Nord? Controalele de frontieră la marfă se fac în Ruse Triaj, nu în Giurgiu Nord. Dacă se aplică ATTI, atunci trenul mai stă în Giurgiu Nord doar pentru OC.
După cum am zis, nu sunt probleme în relaţia cu Bulgaria (spre deosebire de Ungaria).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeMier Oct 28, 2020 7:03 am

Asociatia Pro-Infrastructura

Lucrările impresionante ale podului suspendat peste Dunăre de la Brăila construit de asocierea italiano-japoneză Astaldi-IHI avansează într-un ritm foarte bun, însă noi întârzieri birocratice în autorizarea lucrărilor pentru drumurile de acces la pod vor transforma în 2022 această lucrare de 2 miliarde de lei în (probabil) cel mai rușinos muzeu din istorie. Vedeți filmarea aeriană aici https://youtu.be/9mj5dlFDAf4 și un amplu reportaj foto cu explicații tehnice aici https://bit.ly/2TmX4zG.

La cele 2 turnuri principale ale podului ce vor avea peste 190 de metri înălțime se lucrează 24/24 7/7, ele urcând zilnic cu peste 2 metri. Sistemul de cofraj glisant care se auto-ridică constant a fost realizat în Austria. Macaralele turn ce aprovizionează podul la înălțime au început să fie sprijinite în pilonii turnurilor, urmând și ele să se auto-înalțe cu elemente metalice pentru a ține pasul cu urcarea turnului. Până la finalul anului se va atinge cota finală a celor 2 turnuri, urmând în 2021 ca japonezii de la IHI să înceapă o altă etapă extrem de spectaculoasă: suspendarea cablurilor pe care se va sprijini tablierul metalic.

În paralel, în șantierul naval VARD Brăila italienii de la Fincantieri asamblează cele 86 elemente ce vor constitui tablierul metalic al acestui pod. Au fost investiți în ultima perioadă peste 10 milioane de euro în tehnologizarea șantierului (clădiri noi, echipamente de ultimă generație etc) doar pentru acest proiect. Cele 3 linii de producție paralele transformă în mai multe etape zecile de mii de tone de tablă în elemente de tablier de aproximativ 30X25X3 metri. Aceste elemente sunt apoi testate, măsurate, pre-asamblate, vopsite și depozitate în așteptarea urcării pe barjă pentru a fi transportate în 2021 pe poziție.

În afara celor 2 turnuri se mai execută lucrări la cele 2 blocuri de ancoraj ale podului și la viaductele de acces, acolo unde există autorizație de construire. În schimb, drumurile de legătură de la pod spre Brăila, Jijila și Măcin ce totalizează peste 20 de km nu sunt autorizate nici până astăzi, deși contractul este semnat din ianuarie 2018. Decizia de expropriere pentru exproprierile suplimentare încă nu a fost emisă, iar procedura de revizuire a acordului de mediu se prelungește nepermis de mult.

Dacă o autorizare în această toamnă ar fi permis la limită finalizarea drumurilor în același timp cu podul, în condițiile actuale, autorizarea lucrărilor abia la primăvară va împinge finalizarea lucrărilor de drum în anul 2023 și transformarea podului într-un muzeu de 2 miliarde de lei.

Solicităm Guvernului prin toate instituțiile abilitate din subordine să deblocheze situația autorizației de construire pentru drumurile de legătură în cel mai scurt timp.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeMier Oct 28, 2020 7:11 am

spre Braila(sau Galati) se merge pe soseaua dig foarte convenabil.
spre Macin sau Jijila, habar n am.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeMier Oct 28, 2020 9:59 am

dpmdv, eu mi am luat partea :
https://adevarul.ro/locale/galati/combinatul-siderurgic-galati-inceput-livreze-tabla-groasa-construirea-podului-dunare-1_5e577b2b5163ec42717e1689/index.html
ce mă interesează pe mine,ca gălățean, ar fi șoseaua de legătură de la pod, Baldovinești Vădeni Șendreni, spre Tecuci, ca să ne evite, că sunt deja prea multe mașini în Galați.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeJoi Oct 29, 2020 11:26 pm

https://www.wall-street.ro/articol/Auto/262832/cel-mai-lung-tunel-rutier-si-feroviar-din-lume-este-in-constructie-in-europa-va-costa-7-mld-euro.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeVin Oct 30, 2020 6:24 am

La astia nu ar trebui sa se taie macaroana?

https://clubferoviar.ro/negocieri-ilegale-salarii-uriase-situatii-aberante-la-metrorex-ce-spune-conducerea/
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12459
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeVin Oct 30, 2020 7:08 am

Nu dai salarii bune, oamenii pleaca. Deci, santajul functioneaza cu sau fara sindicate. Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeVin Oct 30, 2020 7:10 am

Salariile sunt deja bune, de aia au fugit atâţia de la CFR Călători şi alţi OTF la Metrorex. Numai pentru M5 s-au angajat vreo 900 de oameni, de la necalificaţi până la mecanici şi ingineri cu zeci de ani vechime.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeVin Oct 30, 2020 8:05 am

Salariul e ca pretul. Nu e mare sau mic, e corect cand se inteleg partile.

Fiind bani de la stat, intrebarea e: ce criterii de evaluare sunt?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeVin Oct 30, 2020 9:01 am

Din câte ştiu, AGA nu a votat majorarea. Probabil vor urma procese, odată ale Metrorex cu comisia care a întocmit contractul şi odată ale angajaţilor cu Metrorex.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeVin Oct 30, 2020 12:06 pm

Dr2005 a scris:
Salariile sunt deja bune, de aia au fugit atâţia de la CFR Călători şi alţi OTF la Metrorex. Numai pentru M5 s-au angajat vreo 900 de oameni, de la necalificaţi până la mecanici şi ingineri cu zeci de ani vechime.

Sunt cam prea mult, ajutori care iau 6000+ la 6 ore lucrate
Parca trenurile Bombardier merg cu ATO si mecanicul are doar un rol minor
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 22/01/2014

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeVin Oct 30, 2020 4:07 pm

Dr2005 a scris:
Salariile sunt deja bune, de aia au fugit atâţia de la CFR Călători şi alţi OTF la Metrorex. Numai pentru M5 s-au angajat vreo 900 de oameni, de la necalificaţi până la mecanici şi ingineri cu zeci de ani vechime.
Adica aproape 20% din totalul angajatilor se ocupa de 9% din reteaua metroului??? Pai nu-i de mirare ca Metrorex e o gaura neagra
Din cate se stie pt M5 inca nu au fost luate trenuri noi, ci redistribuite de pe celelalte magistrale...Banuiesc ca si pt mecanici s-a aplicat aceiasi regula, ca doar n-or angaja mecanici part-time...Echipamentele sunt de ultima generatie, deci necesita doar mentenanta obisnuita in primii ani...Deci angajarile au avut loc prin birouri, asta daca cifra este corecta...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeSam Oct 31, 2020 3:24 am

Un ajutor cu sub un an vechime în Metrorex are vreo 4500 lei în mână + orele suplimentare (am un prieten care e ajutor).

Mecanici s-au tot angajat în ultimii 2 ani, au tot fost rulaţi ca ajutori pe M1, M2, M3, iar o parte din mecanicii de pe M1/M3 au făcut din nou autorizare pe IVA cu INDUSI (de aia zilnic e măcar o IVA pe M3, ca să se poată roti toţi mecanicii pe ea şi să nu piardă autorizarea). Mulţi dintre actualii ajutori sunt destul de tineri, provenind din grupele şcolarizate de Unicom, GFR sau DB (au făcut şcoala acolo, au despăgubit după aia firma cam cu echivalentul salariului de Metrorex pe o lună jumate şi au fugit la metrou), în vreo câteva luni vor ajunge toţi mecanici plini şi nu vom mai vedea ajutori pe Bombardiere pe M1, M2, M3 (unele trenuri îi au acum).

Bombardier merge pe ATO pe M1, M2, M3. Pe M5 se merge cu ATP şi ATO dezactivate şi viteza maximă de 60 km/h pentru Bombardier şi 75 km/h pentru IVA (la BM nu te lasă softul cu mai mult de 60 km/h fără ATP). Din cauza asta, se merge doar în echipă completă şi aşa va fi mulţi ani.
Şi pe M4 tot în echipă completă se merge, pentru că IVA nu este proiectat pentru conducere simplificată, chiar dacă mergi cu el pe ATO. În plus, la rebrusări ar trebui să meargă mecanicul prin tunel pe lângă tren şi nu prea le place asta nici mecanicilor, nici sindicatelor.

Numai că tare îmi e că după ce se termină nebunia cu M5, Metrorex va începe să angajeze mecanicii pentru M4 la Progresu şi M6 la Otopeni Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 57 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: