|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 27, 2020 4:26 am | |
| Nu e dubla, caci se circula prin Videle. Doar de la Videle incoace e dubla. Iar daca s-ar fi circulat pe la Gradistea... si pe acolo, pe unde e dubla, pe unde nu este...
In alta ordine de idei:
https://clubferoviar.ro/inchidere-de-linie-pajura-mogosoaia/ |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 27, 2020 4:50 am | |
| Mai citeste o data ce-am zis eu...Am zis ca avem , dar nu circulam pe ea... Referitor la articol..."Trenurile vor avea o durată de parcurs mai mare cu 12 minute. De exemplu, trenul Regio 13734 care a plecat din Urziceni la ora 11,56, va sosi în București Nord la 13,52, față de 11,40, cum figura în Mersul Trenurilor" "După finalizarea lucrărilor, automotoarele Siemens Desiro vor putea străbate distanța dintre Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă în doar 17 minute."-Nici n-au inceput sa circule si deja le schimba durata...In livret durata este de 20-21 min...Ce folos au alea 3 minute cand tot un automotor va pendula toata ziua... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 27, 2020 5:57 am | |
| - Adrian78 a scris:
- Crezi ca daca ai avea linie dubla Giurgiu Ruse ar circula mai multe trenuri? Te inseli capacitatea statiei Giurgiu nord e de 3 linii pentru marfa asa ca slabe sanse mai ales cand stai 14 ore in Toporu ca Constantin Grup descompune tren in Radulesti si pe CFR ii aouca bianualele ma intreb ce bianuale or sa faca la macazurile noi
Ce treabă are capacitatea staţiei Giurgiu Nord? Controalele de frontieră la marfă se fac în Ruse Triaj, nu în Giurgiu Nord. Dacă se aplică ATTI, atunci trenul mai stă în Giurgiu Nord doar pentru OC. După cum am zis, nu sunt probleme în relaţia cu Bulgaria (spre deosebire de Ungaria). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 28, 2020 7:03 am | |
| Asociatia Pro-Infrastructura
Lucrările impresionante ale podului suspendat peste Dunăre de la Brăila construit de asocierea italiano-japoneză Astaldi-IHI avansează într-un ritm foarte bun, însă noi întârzieri birocratice în autorizarea lucrărilor pentru drumurile de acces la pod vor transforma în 2022 această lucrare de 2 miliarde de lei în (probabil) cel mai rușinos muzeu din istorie. Vedeți filmarea aeriană aici https://youtu.be/9mj5dlFDAf4 și un amplu reportaj foto cu explicații tehnice aici https://bit.ly/2TmX4zG.
La cele 2 turnuri principale ale podului ce vor avea peste 190 de metri înălțime se lucrează 24/24 7/7, ele urcând zilnic cu peste 2 metri. Sistemul de cofraj glisant care se auto-ridică constant a fost realizat în Austria. Macaralele turn ce aprovizionează podul la înălțime au început să fie sprijinite în pilonii turnurilor, urmând și ele să se auto-înalțe cu elemente metalice pentru a ține pasul cu urcarea turnului. Până la finalul anului se va atinge cota finală a celor 2 turnuri, urmând în 2021 ca japonezii de la IHI să înceapă o altă etapă extrem de spectaculoasă: suspendarea cablurilor pe care se va sprijini tablierul metalic.
În paralel, în șantierul naval VARD Brăila italienii de la Fincantieri asamblează cele 86 elemente ce vor constitui tablierul metalic al acestui pod. Au fost investiți în ultima perioadă peste 10 milioane de euro în tehnologizarea șantierului (clădiri noi, echipamente de ultimă generație etc) doar pentru acest proiect. Cele 3 linii de producție paralele transformă în mai multe etape zecile de mii de tone de tablă în elemente de tablier de aproximativ 30X25X3 metri. Aceste elemente sunt apoi testate, măsurate, pre-asamblate, vopsite și depozitate în așteptarea urcării pe barjă pentru a fi transportate în 2021 pe poziție.
În afara celor 2 turnuri se mai execută lucrări la cele 2 blocuri de ancoraj ale podului și la viaductele de acces, acolo unde există autorizație de construire. În schimb, drumurile de legătură de la pod spre Brăila, Jijila și Măcin ce totalizează peste 20 de km nu sunt autorizate nici până astăzi, deși contractul este semnat din ianuarie 2018. Decizia de expropriere pentru exproprierile suplimentare încă nu a fost emisă, iar procedura de revizuire a acordului de mediu se prelungește nepermis de mult.
Dacă o autorizare în această toamnă ar fi permis la limită finalizarea drumurilor în același timp cu podul, în condițiile actuale, autorizarea lucrărilor abia la primăvară va împinge finalizarea lucrărilor de drum în anul 2023 și transformarea podului într-un muzeu de 2 miliarde de lei.
Solicităm Guvernului prin toate instituțiile abilitate din subordine să deblocheze situația autorizației de construire pentru drumurile de legătură în cel mai scurt timp. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 28, 2020 7:11 am | |
| spre Braila(sau Galati) se merge pe soseaua dig foarte convenabil. spre Macin sau Jijila, habar n am.
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Oct 28, 2020 9:59 am | |
| dpmdv, eu mi am luat partea : https://adevarul.ro/locale/galati/combinatul-siderurgic-galati-inceput-livreze-tabla-groasa-construirea-podului-dunare-1_5e577b2b5163ec42717e1689/index.html ce mă interesează pe mine,ca gălățean, ar fi șoseaua de legătură de la pod, Baldovinești Vădeni Șendreni, spre Tecuci, ca să ne evite, că sunt deja prea multe mașini în Galați.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 29, 2020 11:26 pm | |
| https://www.wall-street.ro/articol/Auto/262832/cel-mai-lung-tunel-rutier-si-feroviar-din-lume-este-in-constructie-in-europa-va-costa-7-mld-euro.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 30, 2020 6:24 am | |
| La astia nu ar trebui sa se taie macaroana?
https://clubferoviar.ro/negocieri-ilegale-salarii-uriase-situatii-aberante-la-metrorex-ce-spune-conducerea/ |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 30, 2020 7:08 am | |
| Nu dai salarii bune, oamenii pleaca. Deci, santajul functioneaza cu sau fara sindicate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 30, 2020 7:10 am | |
| Salariile sunt deja bune, de aia au fugit atâţia de la CFR Călători şi alţi OTF la Metrorex. Numai pentru M5 s-au angajat vreo 900 de oameni, de la necalificaţi până la mecanici şi ingineri cu zeci de ani vechime. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 30, 2020 8:05 am | |
| Salariul e ca pretul. Nu e mare sau mic, e corect cand se inteleg partile.
Fiind bani de la stat, intrebarea e: ce criterii de evaluare sunt? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 30, 2020 9:01 am | |
| Din câte ştiu, AGA nu a votat majorarea. Probabil vor urma procese, odată ale Metrorex cu comisia care a întocmit contractul şi odată ale angajaţilor cu Metrorex. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 30, 2020 12:06 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Salariile sunt deja bune, de aia au fugit atâţia de la CFR Călători şi alţi OTF la Metrorex. Numai pentru M5 s-au angajat vreo 900 de oameni, de la necalificaţi până la mecanici şi ingineri cu zeci de ani vechime.
Sunt cam prea mult, ajutori care iau 6000+ la 6 ore lucrate Parca trenurile Bombardier merg cu ATO si mecanicul are doar un rol minor |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 30, 2020 4:07 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Salariile sunt deja bune, de aia au fugit atâţia de la CFR Călători şi alţi OTF la Metrorex. Numai pentru M5 s-au angajat vreo 900 de oameni, de la necalificaţi până la mecanici şi ingineri cu zeci de ani vechime.
Adica aproape 20% din totalul angajatilor se ocupa de 9% din reteaua metroului??? Pai nu-i de mirare ca Metrorex e o gaura neagra Din cate se stie pt M5 inca nu au fost luate trenuri noi, ci redistribuite de pe celelalte magistrale...Banuiesc ca si pt mecanici s-a aplicat aceiasi regula, ca doar n-or angaja mecanici part-time...Echipamentele sunt de ultima generatie, deci necesita doar mentenanta obisnuita in primii ani...Deci angajarile au avut loc prin birouri, asta daca cifra este corecta... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Oct 31, 2020 3:24 am | |
| Un ajutor cu sub un an vechime în Metrorex are vreo 4500 lei în mână + orele suplimentare (am un prieten care e ajutor). Mecanici s-au tot angajat în ultimii 2 ani, au tot fost rulaţi ca ajutori pe M1, M2, M3, iar o parte din mecanicii de pe M1/M3 au făcut din nou autorizare pe IVA cu INDUSI (de aia zilnic e măcar o IVA pe M3, ca să se poată roti toţi mecanicii pe ea şi să nu piardă autorizarea). Mulţi dintre actualii ajutori sunt destul de tineri, provenind din grupele şcolarizate de Unicom, GFR sau DB (au făcut şcoala acolo, au despăgubit după aia firma cam cu echivalentul salariului de Metrorex pe o lună jumate şi au fugit la metrou), în vreo câteva luni vor ajunge toţi mecanici plini şi nu vom mai vedea ajutori pe Bombardiere pe M1, M2, M3 (unele trenuri îi au acum). Bombardier merge pe ATO pe M1, M2, M3. Pe M5 se merge cu ATP şi ATO dezactivate şi viteza maximă de 60 km/h pentru Bombardier şi 75 km/h pentru IVA (la BM nu te lasă softul cu mai mult de 60 km/h fără ATP). Din cauza asta, se merge doar în echipă completă şi aşa va fi mulţi ani. Şi pe M4 tot în echipă completă se merge, pentru că IVA nu este proiectat pentru conducere simplificată, chiar dacă mergi cu el pe ATO. În plus, la rebrusări ar trebui să meargă mecanicul prin tunel pe lângă tren şi nu prea le place asta nici mecanicilor, nici sindicatelor. Numai că tare îmi e că după ce se termină nebunia cu M5, Metrorex va începe să angajeze mecanicii pentru M4 la Progresu şi M6 la Otopeni ) _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |