Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 19 Sept 2020, 10:37
Şi cu ce fel de material rulant zici tu că ar putea fi rentabil un tren Suceava - Bucureşti cu majoritatea opririlor intermediare anulate? EA cu 2 vagoane consumă mai mult decât produce, chiar şi la tarif de IC. S-a mai încercat acum câţiva ani şi a fost un fiasco total.
A, dacă am fi avut nişte rame electrice de capacitatea unui Desiro, poate alea s-ar fi pretat la aşa ceva. Dar nu cu EA-ul.
Pentru cei care aţi văzut livretele - aceste ,,pseudo-IC"-uri sunt în plus sau înlocuiesc trenuri actuale?
P.S.: acordarea de compensaţii pentru IC oricum e contrară legii.
_________________ :TTT:
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 20 Sept 2020, 01:16
Kapпaтй a scris:
La trenurile IC studentul si elevul ar fi normal sa plateasca diferenta de rang si loc!
Chiar asa va si fi in caz ca vor exista acele trenuri.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 21 Sept 2020, 13:56
Partidul, conducatorul, Romania!!!
De vineri, două automotoare Siemens Desiro (cunoscute ca ”Săgeata Albastră”) fac teste pe noua conexiune feroviară spre Aeroportul Henri Coandă Otopeni, care este aproape de finalizare.
Materialul rulant a fost retras de pe un InterRegio București-Galați și de pe un Regio București-Urziceni. În consecință, trenul IR 1773 București Nord-Galați nu a mai fost operat cu Desiro, ci a fost format din locomotivă General Motors (GM) și două vagoane clasice, iar perechea R 7035/7038 București Nord-Urziceni-București Nord a fost tractată de o locomotivă DA adusă de la Ploiești, la care a fost atașat un vagon.
Șeful statului a cerut imperativ ca materialul rulant să aparțină operatorului feroviar de stat CFR Călători, și nu unei firme private, pentru a nu da naștere la speculații. Marțea trecută, ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a călătorit de la Gara de Nord la Otopeni, însă la bordul unui automotor aparținând Transferoviar Călători (TFC). (D.C.)
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Sept 2020, 11:02
România lucrului bine făcut ! https://m.ziare.com/social/autobuzele-din-bucuresti-nu-au-loc-sa-vireze-pe-podul-ciurel-si-sunt-nevoite-sa-urce-pe-trotuar-1632733
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Sept 2020, 11:14
Ministerul Fondurilor Europene a aprobat finanțarea pentru stația de metrou Berceni Centură 22 septembrie 2020 Ministerul Fondurilor Europene a aprobat, la finele săptămânii trecute, cererea de finanțare pentru stația de metrou Berceni Centură, în valoare de 50 de milioane de euro.
stația de metrou Berceni Centură
Noua stație de metrou va fi construită între stația Berceni, actualul capăt de linie al Magistralei 2 de metrou, și Șoseaua de Centură. Cu o suprafață desfășurată de 15.100 mp, stația va fi una supraterană, însemnând o clădire cu subsol, parter și două etaje.
Lungimea noului traseu, care va avea o cale dublă de rulare (două linii distincte, față de o singură linie, cum este în momentul de față) va avea 1,6 kilometri, precum și șase zone de acces pietonal, din care două vor fi situate pe partea opusă a Șoselei Berceni, fiind asigurată legătura printr-un pasaj pietonal subteran.
De asemenea, din cele două ieșiri, se va face legătura directă cu parcarea de tip park &ride care va fi amenajată în imediata apropiere. Mai mult, fiind vorba de o stație supraterană, proiectul prevede inclusiv instalație de degivrare a căii de rulare, care să permită exploatarea în condiții de siguranță pe timp de iarnă. Lucrările au ca termen de finalizare 22 de luni de la ordinul de începere a acestora.
Stația de metrou Berceni Centură va determina reducerea traficului auto “Cu cele 50 milioane de euro aduse astfel în sector, zona de sud devine punct nodal al înființării hub-ului de business de care avem atâta nevoie. Direct sau indirect, fondurile europene pe care le-am atras vor aduce noi locuri de muncă bine plătite, deci un trai mai bun pentru oameni, începând cu angajații firmelor românești ce vor lucra efectiv la stația de metrou și terminând cu toți cei care o vor folosi pentru a ajunge mai rapid la serviciu sau unde au nevoie. Nu în ultimul rând, stația de metrou înseamnă reducerea traficului rutier. Mașinile vor fi lăsate în parcările pe care noi le-am construit deja în jurul stațiilor de metrou, astfel încât valorile de trafic se vor reduce substantial, fapt ce duce în mod clar la reducerea poluării și la un aer mai curat”, a declarat Daniel Băluță, primarul Sectorului 4.
Potrivit statisticilor, Magistrala 2 de metrou reprezintă 25% din totalul liniilor Metrorex și suportă zilnic 50% din fluxul de trafic al întregii rețele de transport subteran din Capitală.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Sept 2020, 11:23
Vitosa a scris:
România lucrului bine făcut ! https://m.ziare.com/social/autobuzele-din-bucuresti-nu-au-loc-sa-vireze-pe-podul-ciurel-si-sunt-nevoite-sa-urce-pe-trotuar-1632733
O idee tâmpită a lui Oprescu, continuată de Firea. Era de aşteptat... Lucrarea nici măcar nu are autorizaţie de construire, aceasta fiind anulată de instanţă încă din 2015. Nici nu va putea fi continuat vreodată... şi nu neapărat pentru că ar fi împotriva firii să verşi traficul din A1 direct în centrul oraşului, ci pentru că exproprierile necesare nu pot fi realizate. Vorbim inclusiv de blocuri de 10 etaje care ar trebui demolate, de o biserică, de un cartier întreg de case... demolările ar trebui să fie de o magnitudine ceauşistă pentru acest proiect oricum inutil.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Sept 2020, 13:58
Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
România lucrului bine făcut ! https://m.ziare.com/social/autobuzele-din-bucuresti-nu-au-loc-sa-vireze-pe-podul-ciurel-si-sunt-nevoite-sa-urce-pe-trotuar-1632733
O idee tâmpită a lui Oprescu, continuată de Firea. Era de aşteptat... Lucrarea nici măcar nu are autorizaţie de construire, aceasta fiind anulată de instanţă încă din 2015. Nici nu va putea fi continuat vreodată... şi nu neapărat pentru că ar fi împotriva firii să verşi traficul din A1 direct în centrul oraşului, ci pentru că exproprierile necesare nu pot fi realizate. Vorbim inclusiv de blocuri de 10 etaje care ar trebui demolate, de o biserică, de un cartier întreg de case... demolările ar trebui să fie de o magnitudine ceauşistă pentru acest proiect oricum inutil.
Decat sa faca o centura ocolitoare au bagat banii in tâmpenia asta cum sa unesti A1 cu A2 prin centeul orasului la costuri de 50-100 de mil pe km Apropo am vazut ca in Austria se poate sa faca tunel pentru a lega aeroportul la noi nu trebuie sa expopriem sa dam sume colosale la niste baieti deștepți
Related Posts IRJ 2020 Innovations Showcase: Battery power supply keeps trains running during outages Sep 22, 2020 | Innovations German Rail CEO touts cooperation to deliver greener European railways Sep 22, 2020 | News Philippines awards contract for Malolos – Clark project Sep 22, 2020 | Asia European ministers commit to developing rail freight with Berlin Declaration signing Sep 22, 2020 | Freight Construction of Texas high-speed line due to start in 2021 Sep 22, 2020 | High-speed The 13km section starts at the end of the existing four-track Graz – Feldkirchen line and joins the operational part of the Koralm railway at Werndorf. The new section includes a 3.2km underground section close to Graz airport, which will be built in open cast method. There will also be six railway bridges and six road bridges along this section.
The railway will be completed in 2023 with technical equipment to be completed in 2025 when the complete Koralm railway is scheduled to open
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Sept 2020, 14:24
Drumul expres Oprescu-Firea. Ăsta nou, pe “culoarul de expropriere” şi PUZ-ul teologului-tenor VEGO. Cu deştul pe hârtie arată perfect, în teren e mai greu … Tare aş vrea să văd cum intră drum cu 4 benzi pe acolo. Chiar e aşa greu ca primar / lider de partid să faci o plimbare cu piciorul prin Ciurel şi pe Lacul Morii, ca să nu mai vorbeşti OZN-uri? E la 5km de centrul Bucureştiului
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Sept 2020, 21:30
Ai de plm cât tembelism poate să existe în țara asta. Dacă se vrea a se face ceva se opun unii, dacă se reușește făcut ceva se face prost. Mă uitam și la proiectul ăsta cu linia spre Aeroportul Otopeni, canci electrificare, în schimb 3 km de cale ferată și un terminal au costat 92 de milioane de euro. Bă da' au furat nu glumă ! Nu cât a spus la tv sinistrul, habarnistul de Lucian Bode. Să-i spună cineva că linia Mogoșoaia - Balotești nu a fost construită de la zero, ea exista și a fost doar reabilitată. Care reabilitare s-a făcut tot pentru viteze de 100 km/h. Atât zice și noul livret pentru trenurile IR București - Galați. Deci e un fel de rahat făcut praf, dar pe bani mulți. Sper ca la următoarele alegeri să nu mai iasă nici peneleu nici pesedeu dar nici usereu să iasă, ci să învie Vlad Țepeș și să mi-i tragă în țeapă pe toți !
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mier 23 Sept 2020, 21:38, editata de 1 ori
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Sept 2020, 21:37
care alegeri ma?
cine sa opreasca tara sa se rostogoleasca?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Sept 2020, 05:48
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Sept 2020, 19:08
Ca și cei din politică https://romania.europalibera.org/a/pre%C8%9Bul-migra%C8%9Biei-politice-ce-sume-a-alocat-guvernul-orban-pentru-primarii-racola%C8%9Bi-de-la-psd/30837984.html?fbclid=IwAR2FoU2O5I_hOMIyaTLwRUTBJGtPVzBNGozW3FRDqTEOmmVC_N0ZEIUaAuA
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Sept 2020, 08:34
Adrian78 a scris:
Drumul expres Oprescu-Firea. Ăsta nou, pe “culoarul de expropriere” şi PUZ-ul teologului-tenor VEGO. Cu deştul pe hârtie arată perfect, în teren e mai greu … Tare aş vrea să văd cum intră drum cu 4 benzi pe acolo. Chiar e aşa greu ca primar / lider de partid să faci o plimbare cu piciorul prin Ciurel şi pe Lacul Morii, ca să nu mai vorbeşti OZN-uri? E la 5km de centrul Bucureştiului
Dar cand au dat autorizatie de constructie pentru cele doua blocuri din imagine nu se stia ca pe acolo va trebui sa treaca acest "drum expres Oprescu-Firea" ?!
Aici cred ca este cea mai importanta problema cu care se confrunta Bucurestiul: haosul cu care se construieste si lipsa unui plan si a unei viziuni urbanistice clare, astfel incat sa se stie- pentru cel putin 20- 30 de ani de acum inainte- unde, cum si ce trebuie construit in Bucuresti! Sa stim exact pentru urmatorii 20-30-50 de ani ce strazi noi trebuie construite, unde se vor da autorizatii de constructii pentru facilitati industriale, cladiri de birouri, ansambluri rezidentiale, ce cladiri istorice trebuie mentinute si renovate, unde sa fie parcurile si spatiile verzi, transportul in comun, retelele edilitare, etc!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Sept 2020, 09:15
A început sa se miște utilajul ala nou
Utilaj multifuncțional cu deplasare mixtă feroviar-rutier (157 CP/16,5t) pentru lucrări de întreținere, reparație, construcție a căii ferate, defrisări, săpare și excavare, încărcare și descărcare de material mărunt, șine, poziționarea traverselor, curățare de șanțuri și albii în zona podețelor c.f., nivelări, curățare de piatră spartă între traverse, tractarea de vagoneți, vagoane feroviare etc