|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Sept 2020, 15:52 | |
| Rutierul, ce să-i faci? Era oarecum normal să apară situaţii din astea, câtă vreme angajaţii au primit sarcini suplimentare, pe care trebuiau să le facă în week-end. Soluţia ar fi fost să existe un departament special care să se ocupe doar de examinări, dar ăsta e rezultatul politicilor dezastruase ale lui emil boc (nu merită să îi scriu numele cu litere mari) şi a lipsei de interes a celor ce i-au urmat în a rezolva problemele. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Sept 2020, 19:44 | |
| Direct train to connect Vilnius with Warsaw next year
A new train connection between Vilnius and Warsaw will start operating next year, the Lithuanian rail operator announced on Thursday.
The countries’ state rail companies, Lietuvos Geležinkeliai (LTG) and Polskie Koleje Państwowe (PKP), agreed to roll out a passenger service in the second quarter of 2021 and also begin joint freight operations.
The journey between Vilnius and Warsaw should take around eight hours, according to LTG.
The deal was signed during a meeting between Lithuanian Prime Minister Saulius Skvernelis and his Polish counterpart, Mateusz Morawiecki.
Around 24 million tons of freight are carried between Lithuania and Poland each year, but only 0.6 million tons by rail. Meanwhile, around 1.8 million lorries cross the border each year, according to LTG. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Sept 2020, 20:33 | |
| Doctore, te-a multumit ceva pina acuma in viata ta?
esti tot nemultumit, te plingi de volumul de lucru, ca trebuie mai multi angajati, ca ai platit un bilet de tramvai nu stiu unde sa mergi sau bilet de metrou si ca trebuia gratuit.
Plus ca numele se scriu cu majuscule ca o regula nu dupa merite. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 17 Sept 2020, 20:45 | |
| Transferoviar Călători și-a retras solicitarea de trasă pentru linia de Otopeni, noua legătură feroviară Gara de Nord – Aeroport Henri Coandă. Între timp, însă, la nivelul Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA s-au făcut simulări pentru un program cadențat de circulație a automotoarelor Siemens Desiro ale CFR Călători, la un interval de 30 de minute https://clubferoviar.ro/linia-de-otopeni/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 10:06 | |
| Guvernul a adoptat OUG 161 prin care CFR Călători primește 130 milioane de lei de la stat, pentru majorarea capitalului social. O problemă este faptul că măsura nu a obținut avizul Consiliului Concurenței. Mai bine zis, Guvernul s-a asigurat că decizia ocolește instituția menționată. Dacă Comisia Europeană va decide că e vorba de ajutor de stat, CFR Călători va trebui să ramburseze banii, cu posibilă consecință falimentul companiei. https://clubferoviar.ro/ajutor-ilegal-de-stat-guvernul-a-fentat-consiliul-concurentei-la-majorarea-de-capital-a-cfr-calatori/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 11:24 | |
| "Măsura a fost respinsă și de către Ministerul de Finanțe. Recent, ministrul Finanțelor, Florin Cîțu, a trimis o adresă către omologul său de la Transporturi, Lucian Bode, prin care a respins majorarea de capital la CFR Călători, pe motiv că este ilegală."
Pe orice OUG/OG/HG care are legătură cu bugetul e semnătură ministrului economiei, inclusiv pe asta. Nu mai zic de Justiţie, care by default trebuie să avizeze toate proiectele de acte normative promovate de Guvern, deci a semnat şi pe spatele acestei OUG. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 15:45 | |
| Planurile CFR Călători - Aplicație mobilă, trenuri Intercity, peste 150 de vagoane în plus în parcul activ. CFR Călători spune că încearcă să se modernizeze. Parcul de vagoane a crescut cu 200 față de acum un an, numărul va crește și se are și în vedere introducerea și unor trenuri Intercity. Compania spune că lucrează și la o aplicație de smartphone, iar în curând se va petrece în trenuri o schimbare care deja este de ani buni la alte companii: controlorii vor putea tipări bilete în tren. Că mai sunt multe de făcut o arată și faptul că în iunie 2020 a ieșit din uzină prima locomotivă modernizată în ultimii zece ani, iar compania promite că vor fi modernizate 40 de locomotive electrice, din care șapte vor putea fi folosite până la final de an. https://m.hotnews.ro/stire/24289931 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 15:58 | |
| Totusi unde sunt alea 200 de vagoane ca in afara de 20-68 si cateva AVA cu RP nu prea am vazut.. Pacat ca inca mai baga bani in troacele alea de EAuri.. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 16:10 | |
| Probabil ca acel nou tren Brasov-Constanta aparut recent in draftul ala de livret urmeaza sa fie un tren IC. Daca pana acum ne placea sa mergem cu vitezomanul de 9 juma' va trebui sa ne placa mai departe sa mergem cu el spre Constanta platind bilet de IC.
Daca era ceva transparenta in treaba asta ni se comunica frumos ca la trenurile X,Y,Z s-au introdus suplimentar vagoanele A,B,C serille M,N,P. Nu era cine stie ce de facut. Dar campania de imagine conteaza. Cate minciunele si abureli nu s-au spus acum la ProTV ...
Singurul lucru care suna promitator e aplicatia de smartphone impreuna cu tablete / imprimante pentru tiparit bilete. Si uniformele pentru angajati. Dar sa nu ramana doar promisiuni... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 17:57 | |
| Trenuri in rang de IC ar fi cazul sa apara, ramane de vazut ce rang va avea acel tren nou Brasov-Constanta-Brasov, circula fara oprire Bucuresti-Predeal si retur !!!! Dar oare cand aude ca apar trenuri fara oprire Ploiesti-Bacau sau Bacau-Buzau, iar altul fara oprire Bacau-Suceava si retur, se zgaraie pe ochi de ciuda! Bine ca nu conteaza parerile lui, important e sa oferi calatorilor ceva rapid, pe Suceava chiar scade durata calatoriei si un tren Bucuresti-Suceava primeste grupa de Iasi atasat/detasat in Pascani. In continuare nu vor sa bage un tren direct de noapte rapid Bucuresti-Cluj-Bucuresti si sa termine cu plimbatul aiurea acelei grupe la 1641/1642. Aceasta ruta nu trebuia sa faca mai mult de 8 ore si desi linia e noua si buna pe unele portiuni tot mult se face, un mare minus! La trenurile IC studentul si elevul ar fi normal sa plateasca diferenta de rang si loc! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 20:41 | |
| https://www.cotidianul.ro/de-ce-calea-ferata-spre-otopeni-ar-putea-fi-un-esec-rasunator/ |
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3379 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 21:16 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.cotidianul.ro/de-ce-calea-ferata-spre-otopeni-ar-putea-fi-un-esec-rasunator/
Atât poate CFR Călători în 2020 : un singur automotor, vechi de 15 ani, cel mai nou din România cu o capacitate de 70 sau de 110 locuri. Suntem praf |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 22:50 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.cotidianul.ro/de-ce-calea-ferata-spre-otopeni-ar-putea-fi-un-esec-rasunator/
Îi convine vreodată ceva d-lui Mihai Crăciun (în afară de DA-uri la H0 vopsite greşit)? Dacă nu se face de ce nu se face, dacă se face de ce nu are interval de succedare de tramvai 41... O să fie tren din oră în oră, probabil din 30 în 30 minute când o să fie campionatul de fotbal (dacă s-o mai ţine). Ţinând cont că nu vorbim de Heathrow şi că trenul nostru de aeroport nu prea va mai deservi şi altceva pe traseu (doar Parc Mogoşoaia ar putea avea clienţi), e suficient 60 minute. Cât despre trasele fără oprire, nu pot decât să urez faliment plăcut CFR Călători, sper ca ARF-ul să nu fie atât de dus cu capul încât să accepte să subvenţioneze aceste trenuri de imagine. Dacă vor IC, să le facă IC, adică fără subvenţii. Diferenţă de rang probabil se va plăti peste orice facilitate, inclusiv peste autorizaţia de călătorie, că CFR Călători nu a mai emis de vreo 5 ani autorizaţii cu menţiunea ,,Valabil la tren IC" nici măcar celor care aveau dreptul la aşa ceva. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Sept 2020, 23:03 | |
| - Citat :
- Dacă vor IC, să le facă IC, adică fără subvenţii.
Nu se asigua viteza medie pentru IC, cred ca doar pe Bucuresti - Constanta daca se poate asigura. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 19 Sept 2020, 00:33 | |
| - Dr2005 a scris:
Cât despre trasele fără oprire, nu pot decât să urez faliment plăcut CFR Călători, sper ca ARF-ul să nu fie atât de dus cu capul încât să accepte să subvenţioneze aceste trenuri de imagine. Dacă vor IC, să le facă IC, adică fără subvenţii. . Deci daca se ofera un serviciu de top, serviciu de standarde mai ridicate nu e bine, uram faliment CFR ca asa ne imping frustrarile. Deci cei ce merg din Suceava la Bucuresti nu pot beneficia de un tren care sa opreasca doar in 3 statii pana la Bucuresti, trebuie sa opreasca in 20 de statii sa urce toti pisoii, toate scursurile societatii, toti boschetarii si ce naiba elemente negative mai bantuie prin toate garile tarii. Hai sa bagam personal, sa luam la rand toate haltele ca doar asa mai adunam 5-10 boschetari si cu acesti boschetari circulam ca oameni normali nu transportam, trebuie sa oprim in 7000 de statii doar doar mai agatam cate un sarantoc sa ii luam si ultimul banut pentru bilet. Servicii de calitate nu ne place, ne place prostia si tigania. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |