|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Oct 2020, 08:42 | |
| Cu o refactie totala a traseului la viteza de proiectare, timpul de mers ar fi similar, iar costul lucrarii de 100 de ori mai mic, insa, nu-i asa exista dorinte de partid dar si clienti care abia asteapta sa mai suga din resursele bugetare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Oct 2020, 08:53 | |
| E pe fonduri europene, trebuie să îndeplinească anumite condiţii. O bună halcă din buget se va duce pe pasaje prin Timişoara şi împrejurimi. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Oct 2020, 16:00 | |
| https://www.ziuacargo.ro/stiri/planul-de-investitii-in-infrastructura-feroviara-pentru-2020-2030-173953.html/
https://supervizor.ro/bomba-o-firma-a-lui-dumitru-anchidin-fost-director-cfr-marfa-a-cerut-insolventa-cfr-calatori/ |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Oct 2020, 19:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- E pe fonduri europene, trebuie să îndeplinească anumite condiţii. O bună halcă din buget se va duce pe pasaje prin Timişoara şi împrejurimi.
Asta deca se vor face, sa nu se ajunga ca pe M800 cu Ciulnita si Fetesti...Si acolo s-a bagat o caruta de bani si timpii sunt tot aia din anii 90...Pana nu se implementeaza ERTMS degeaba ai cale ferata nou-nouta daca capacitatea sectiei este tot aia de acum 30 de ani...La fel si viteza comerciala... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 16:15 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- E pe fonduri europene, trebuie să îndeplinească anumite condiţii. O bună halcă din buget se va duce pe pasaje prin Timişoara şi împrejurimi.
Asta deca se vor face, sa nu se ajunga ca pe M800 cu Ciulnita si Fetesti...Si acolo s-a bagat o caruta de bani si timpii sunt tot aia din anii 90...Pana nu se implementeaza ERTMS degeaba ai cale ferata nou-nouta daca capacitatea sectiei este tot aia de acum 30 de ani...La fel si viteza comerciala... Asa si degeaba daca nu ai capacitate sa procesezi trenurile la granita Adica la Curtici programezi 30 de trenuri pentru operatori dar tu nu poti procesa la Curtici decat 17-19 trenuri.. Eu zic ca in paralel cu modernizarea Arad-Caransebes trebuia o refactie la Craiova - Ciolpani si dublarea si electrificarea segmentului Radulesti Ruse |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 17:39 | |
| Viteza de procesare a trenurilor prin Curtici nu poate fi mărită, în primul rând din cauza ungurilor, care nu au construit linia dublă pe partea lor. Apoi, chiar şi în condiţiile aplicării acordului ATTI, Autoritatea de Siguranţă Feroviară din Ungaria opreşte pentru RT suplimentară cam toate trenurile cu vagoane seria E care vin din România şi Slovacia. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 18:49 | |
| Mai degraba ultima varianta decat prima...Faptul ca pe cativa km nu este linie dubla nu compenseaza ce este pe partea romaneasca...Fac pariu ca daca ar fi linie dubla nu va creste nr de trenuri zilnice???? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 20:29 | |
| Nu va mai bateti capul cu acest personaj, in mintea lui odihnita vesnic altii vor fi de vina, niciodata nu va avea vina statul RO sau compania de stat RO, vesnic altii au vina. De fapt el tot incearca sa duca de nas prostimea si sa linga urechi pe undeva doar doar avanseaza si el, asta e toata abureala lui, nici vorba sa evolueze un produs finit utilizat de omul de rand, omul de rand in mintea lui sa sa multumeasca cu ce primeste si daca cineva are curaj sa ceara mai mult imediat arunca scuze peste scuze si incearca sa spele creierul ca in final respectivul sa zica ca el cum ca da domne e bine in prostia asta in care traim. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 21:54 | |
| Chiar nu are nicio vină statul român pentru nesimţirea ungurilor, care unguri consideră mai importantă linia spre Episcopia Bihor, nu cea spre Curtici. Poate singura vină e că reprezentanţii României la Bruxelles, la nivel înalt, au evitat diplomatic orice discuţie cu ungurii, prioritare, că mulţi oricum habar n-au ce e un tren. Dacă ,,lupta" care se dă acum contra Pachetului Mobilitate I (adică regulamentele alea care închid robinetul sclaviei în transportul de marfă - deci gata cu şoferii români plătiţi la salariu de România + 30 euro/zi diurnă care să facă curse Franţa - Germania şi retur cu dormit doar în cabină) s-ar fi dat şi pentru ca ungurii să facă nenorocita aia de linie de 5 km... Nu s-ar fi redus controalele Poliţiei de Frontieră de 10 - 12 ore (deh, non-Schengen), da' măcar după ce se termină controlul se dă drumul la tren. Acum, după ce se face controlul, trenul e în grija Poliţiei până are linie liberă, adică până confirmă ungurii linia liberă din Lokoshaza, care se face după ce Poliţia de Frontieră Maghiară confirmă că are personal disponibil. Şi dă-i şi aşteaptă... Peste astea vin şi trenurile de călători şi locomotivele izolate care tot pendulează pe acolo. Asta după ce ai aşteptat încă vreo 6 - 7 ore să ia Poliţia de Frontieră trenul... Numai anul ăsta am făcut vreo 5 solicitări oficiale către cine se ocupă de negocierea acordurilor de frontieră, ultima chiar ca propunere de a fi prezentată de ministru. Fără rezultat. Nu am primit răspuns la niciuna şi nici nu s-a acceptat măcar informarea ministrului. Ce vrei mai mult, să mă duc cu Kalaşnikovul în gară să fac circulaţia trenurilor?! Să-i invadez pe unguri cu tancul?! Pentru ATTI m-am chinuit un an şi tot nu-s toţi mulţumiţi. Ce naibii vrei să fac mai mult pentru Curtici?! _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 22:30 | |
| Pai asta incercam si noi sa-ti spunem...Nu aia 5 km de linie sunt problema ci hartogaria si acordurile negociate prost intre cele 2 administratii...Iar ungurii considera prioritar toate magistralele lor de transport, prin urmare si viteza de circulatie este mai mare la ei decat la noi...Poate ar trebui si noi sa consideram Episcopia Bihor mai importanta, pt a putea decongestiona statia Curtici...Iar cand ungurii or sa ajunga cu electrificarea la granita si noi suntem la sute de km, atunci ce-o sa mai zici??? Ce zici de frontierele feroviare cu bulgarii unde acestia au dus electrificarea pana la granita iar noi circulam cu maxim 50km/h...N-ar trebui sa vina bulgarii peste noi cu kalasnikoavele ca le intarziem trenurile???? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 22:32 | |
| Da Dragoș dar ungurii nu aduc trenuri pana nu au romanii mecanici la imperechere si tot asa ne invartim intrun cerc vicios iar romanii nu pot sa ceara trenul la program ca nu stie in cat timp ajunge trenul la Curtici Sunt operatori pe RC Deva fir 1 care duc un tren de marfa de la Savarsin la Simeria in 12 ore o mai marea rusine nu stiu cum ajung unii din impegati de peron operatori doar dupa o scoala..
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 22:57 | |
| Traficul spre şi dinspre bulgari se rezumă la câteva trenuri pe zi pe la Ruse şi câteva trenuri pe an pe la Vidin... care trenuri (de marfă) sunt controlate de echipe comune ale Poliţiei, iar dacă operatorii vor aplica ATTI, pe partea română de frontieră nu vor mai sta decât să îşi ia mecanicii ordinul de circulaţie scris (bilingv RO/BG, conform acordului). De altfel, acordurile de frontieră RO/BG sunt de mult date ca exemple de bune practici la nivelul Comisiei Europene (spre deosebire de RO/HU), chiar şi ăia de la Comisie se iau cu mâinile de cap că acordurile cu Bulgaria sunt atât de bune şi alea cu Ungaria sunt praf.
Ungurii nu vor să investească în linia de Curtici, ei încă mai cred că Transilvania e a lor şi că au datoria morală de a transporta rapid maghiarii de acolo la Budapesta... or asta înseamnă Oradea + Har/Cov, nu Arad - Deva - Braşov. Dacă nu vrea Viktor Orban linie la Curtici, nu se face linie la Curtici, degeaba bat OeBB şi DB cu pumnul în masă peste tot pe unde au ocazia. Ungurii îi ignoră (după ce le-au dat austriecilor ţeapa vieţii cu MAV Cargo care s-a vândut fără locomotive), iar românii, la nivel înalt, îi ignoră şi ei. Pot să scriu eu 50 de rapoarte, degeaba. Între timp, ungurii bagă bani în toate secundarele, numai în reţeaua TEN-T Core nu. Că probleme sunt şi pe Budapesta - Szob, dar acolo măcar e linie dublă şi frontieră internă Schengen. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 23:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- Traficul spre şi dinspre bulgari se rezumă la câteva trenuri pe zi pe la Ruse şi câteva trenuri pe an pe la Vidin... care trenuri (de marfă) sunt controlate de echipe comune ale Poliţiei, iar dacă operatorii vor aplica ATTI, pe partea română de frontieră nu vor mai sta decât să îşi ia mecanicii ordinul de circulaţie scris (bilingv RO/BG, conform acordului). De altfel, acordurile de frontieră RO/BG sunt de mult date ca exemple de bune practici la nivelul Comisiei Europene (spre deosebire de RO/HU), chiar şi ăia de la Comisie se iau cu mâinile de cap că acordurile cu Bulgaria sunt atât de bune şi alea cu Ungaria sunt praf.
. Ma bucur ca-mi dai dreptate si-mi spui ca hartogaria este de vina , nu calitatea liniei...Si un mic exercitiu de gandire, daca noi am avea linia dublata si electrificata cu bulgarii nu crezi ca ar fi trenuri mai multe???...Cel putin pe la Vidin...In rest citeste mesajul lui Adrian de mai sus...Chestia mai nasoala ca si pe M800 unde linia este noua si am scapat si de sezoniere si tot dureaza 7-8 ore ca un marfar sa stabata aia 200 de km... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Oct 2020, 23:54 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Traficul spre şi dinspre bulgari se rezumă la câteva trenuri pe zi pe la Ruse şi câteva trenuri pe an pe la Vidin... care trenuri (de marfă) sunt controlate de echipe comune ale Poliţiei, iar dacă operatorii vor aplica ATTI, pe partea română de frontieră nu vor mai sta decât să îşi ia mecanicii ordinul de circulaţie scris (bilingv RO/BG, conform acordului). De altfel, acordurile de frontieră RO/BG sunt de mult date ca exemple de bune practici la nivelul Comisiei Europene (spre deosebire de RO/HU), chiar şi ăia de la Comisie se iau cu mâinile de cap că acordurile cu Bulgaria sunt atât de bune şi alea cu Ungaria sunt praf.
. Ma bucur ca-mi dai dreptate si-mi spui ca hartogaria este de vina , nu calitatea liniei...Si un mic exercitiu de gandire, daca noi am avea linia dublata si electrificata cu bulgarii nu crezi ca ar fi trenuri mai multe???...Cel putin pe la Vidin...In rest citeste mesajul lui Adrian de mai sus...Chestia mai nasoala ca si pe M800 unde linia este noua si am scapat si de sezoniere si tot dureaza 7-8 ore ca un marfar sa stabata aia 200 de km... Crezi ca daca ai avea linie dubla Giurgiu Ruse ar circula mai multe trenuri? Te inseli capacitatea statiei Giurgiu nord e de 3 linii pentru marfa asa ca slabe sanse mai ales cand stai 14 ore in Toporu ca Constantin Grup descompune tren in Radulesti si pe CFR ii aouca bianualele ma intreb ce bianuale or sa faca la macazurile noi Totul pornește de la incapacitatea CFR SA din toate punctele de vedere de la a menține un tren in trasa si cand e timpuriu iti tine 3-4 ore in gari aiurea cica e timpuriu dar cand e intarziat nu incearca sa il aduca in trasa asa si la trenurile de calatori Ei cred ca daca tine un tren 4 ore in Arad 3 ore in Glogovat si 3 ore in Milova si o sa ajunga mecanicul cu ala in 2 ore la. Simeria si pe la. 3 noaptea cand nu are cu ce sa vina schimbul Sau pana acum 4 ani outeai merge cu impingatoare la urma trenului Simeria Pui acum nu trebuie bagata la roata si facuta manevra si bani incasati in plus Eu nu stiu la cate capete pătrate au condus CFR SA nu si-au dat seama ca banii ii aduci cand incasezi banii pe trenuri directe de tranzit Curtici-Giurgiu sau Curtici Constanta nu cand il ciupesti la tot felul de manevre si bani din prezentare de personal etc etc
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 27 Oct 2020, 08:12, editata de 1 ori |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Oct 2020, 00:26 | |
| Pai stai putin, de la Giurgiu noi avem linie dubla, dar nu se circula pe ea...Iar pe Golenti-Calafat poate ar fi mai multe marfare daca linia ar permite viteze mai mari...Dar aici vorbim nu doar de capacitatea CFR ci si de incapacitatea celor din minister... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |