Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeSam 04 Iul 2020, 06:38

Si in 2004 tot asa planuri mari erau..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Iul 2020, 16:10

mavstart_citylinkUNGARIA: Operatorul național de călători MÁV-Start a exercitat o opțiune pentru uzina Stadler din Valencia de a furniza încă patru bucăți de tramvai-tren electro-diesel Citylink pentru ruta care va fi dezvoltată pentru a lega Hódmezővásárhely cu Szeged.

Primul proiect de de tramvai-tren al țării își propune să ofere un serviciu de înaltă calitate pentru navetiștii zilnici între cele două orașe, care se află la 25 km distanță. Ambele au gări incomod de ajuns, ceea ce înseamnă că majoritatea transportului în comun se face în prezent cu autobuzul. Tramvaiele vor folosi o energie electrică la 600 V c.c. pe secțiunile de circulație din cele două orașe și vor fi alimentate de două grupuri power-pack diesel de 390 kW cu emisii reduse pe linia de cale ferată principală.

MÁV-Start a plasat o comandă de 17,6 miliarde HUF pentru opt bucăți inițiale la Stadler în noiembrie 2017, iar acestea trebuie să intre în serviciu la sfârșitul anului 2021. Vehiculele suplimentare anunțate pe 3 iulie vor urma să fie livrate până în vara anului 2022, care să permită ca serviciul să fie crescut de la fiecare 20 min la fiecare 15 min.

Vehiculele cu podea joasă vor avea 37,2 m lungime și 2.650 mm lățime, cu o capacitate de 220 de călători, inclusiv 92 de locuri pe scaune. Acestea vor avea patru locuri pentru persoanele cu mobilitate redusă, inclusiv utilizatorii de scaune cu rotile și persoanele cu cărucioare pentru copii.

Vehiculele vor putea circulka prin curbe cu o rază de 22 m și vor avea uși la diferite înălțimi, precum și rampele glisante pentru a oferi acces ușor la stații, fără a necesita modificări de infrastructură. Alte caracteristici includ aer condiționat, CCTV și un sistem de informații pentru călători.

Prelucrare și foto după Railway Gazette

http://www.aifr.ro/?p=16083
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 07 Iul 2020, 22:31

Lucian Bode spune că trenul de aeroport va face 17 minute. Tehnic nu este posibil
7 iulie 2020
Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, spune că trenul de aeroport va străbate în 15-17 minute distanța dintre Gara de nord și Aeroportul Henri Coandă Otopeni. Dacă privim însă în urmă la declarațiile făcute de oficiali ai Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA constatăm că acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic.


Lucian Bode a declarat marți seara, la Digi 24, că la sfârșitul lunii august este termenul contractual pentru finalizarea legăturii feroviare dintre Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă, așa că cel mai târziu la începutul lunii septembrie trenurile ar trebui să circule pe această relație.

Potrivit ministrului, viteza medie de deplasare a garniturilor, care vor fi automotoare Siemens Desiro (cunoscute popular ca ”Săgeata Albastră”), ar urma să fie de 80 km/oră. ”O călătorie va dura 15-17 minute”, a spus Lucian Bode.

Trenul de aeroport va face de fapt 25 de minute
El reia astfel o falsă temă lansată la începutul lunii mai de colegul său de Cabinet Ionuț Stroe, de la Tineret și Sport. “Pentru mine, ca român, este un lucru cu care mă mândresc, este necesară perioadei de după EURO 2020. Le mulţumesc ministrului Lucian Bode şi premierului Ludovic Orban pentru că, iată, sportul este un prilej de mari investiţii în România. Şi lucrul ăsta trebuie permanentizat, nu neapărat că organizăm EURO 2020, să facem şi fără să fim condiţionaţi de angajamentele internaţionale pe care le avem. Lucrarea este spectaculoasă, un tren suspendat traversează toate construcţiile şi ajunge la terminalul Sosiri. Eu cred că la fel de utilă va fi şi pentru cei care vin din zona de Nord, din Ploieşti, Corbeanca, Mogoşoaia, pentru că îşi vor putea lăsa maşinile acolo şi să ajungă în 10 minute cu trenul de la Otopeni la Gara de Nord, folosind staţia de lângă patinoar. Va fi interesant”, spunea Ionuţ Stroe pe 6 martie, cu prilejul uneri vizite pe șantierul de la otopeni, alături de Lucian Bode și Gică Popescu.

Potrivit oficialilor CFR SA, trenul nu va face 10 minute și nici 17 minute de la aeroport la Gara de Nord, ci undeva la 20-25 de minute.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 07 Iul 2020, 22:59

Acuma ca au facut linie la aeroportul de la Otopeni zic ei ca se apuca si la Timisoara.
Astept sa vad ce studii o sa faca pentru aeroportul Cluj Napoca, unde linia este efectiv peste drum.DAr mai ales cit timp o sa dureze sa treaca de la vorbe la fapte.

https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/tren-spre-aeroportul-international-timisoara-licitatie-pentru-studiul-de-fezabilitate-1323049/
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 08 Iul 2020, 06:30

Cat timp s-a circulat pe centura se putea face linie noua care sa permita 140 Bucuresti-Mogosoaia si acum cu linia noua mai departe Mogosoaia-Otopeni se realiza tot parcursul Bucuresti-Otopeni cu linie noua, dar asa a ramas linia veche Bucuresti-Mogosoaia care nu permite o viteza sporita.
Si cum am mai spus de la mini tunelul de la halta Bucuresti-Triaj pana la Mogosoaia trebuia linie dubla, terenul permite dublarea, si cu linie noua se putea scoate un timp bun.

_________________
595423Revista presei - Pagina 24 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 24 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 08 Iul 2020, 08:24

Ar fi vorba de:

-Montat un macaz nou pe firul 3 Chitila , imediat dupa halta Depoul Bucuresti Triaj h., in sensul spre Chitila si evident montate si semnale de ramificatie acolo, lucru care ar presupune si modificate inslatiilor CE din HM Pajura si din statia Chitila;

-Montata o traversare (eventual fara jonctiune) pe linia Chitila- depou triaj- fosta grupa de triere A1 (linia care trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h. Oricum aceea linie nu stiu cat mai este folosita, fostele grupe de triere ("triajul vechi") A1 si B1 fiind desfiintate sau neutilizate).

-Montat un macaz nou pe firul  depou- Ram. Post Colentina, pentru realizarea legaturii intre firul 3 Chitila si calea ferata de centura.

-Firul depou- Ram. Post Colentina, pe o lungime de cca 900 m, ar trebui reconstruit in totalitate.


 In acest fel M700 ar putea fi "dublata" si intre Bucuresti Nord- Mogosoaia, dar utilizand firul 3 Chitila , firul depou- Ram Post Colentina si calea ferata de centura (intre Ram Post Colentina- Mogosoaia).
 Alta solutie de "dublare" a M700 intre Bucuresti Nord- Mogosoaia nu exista, deoarece langa actualul fir al M700 nu este loc fizic in teren ca sa mai poti monta un alt fir.

 Si bineinteles de reconstruit (mai inalt) si pasajul prin care linia de racord HM Pajura- Chitila trece peste M700, ca sa poti electrifica M700 intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 08 Iul 2020, 10:36

Se stie ce orar vor avea trenurile astea? Si de cate AM-uri va fi nevoie pentru ele?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 09 Iul 2020, 15:06

Wir bewegen Österreich! Mehr als 270 Millionen Fahrgäste und 100 Millionen Tonnen Güter pro Jahr. Das sind 6.700 Züge pro Tag! Ganz schön was los auf unserem Schienennetz 🥳 #BehindTheSchiens

270 de mil de călători, 100 de mil de tone de marfa transportate, 6700 de trenuri pe zi

Revista presei - Pagina 24 Fb_img55
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 09 Iul 2020, 17:47

https://clubferoviar.ro/calea-ferata-de-otopeni-11/
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 09 Iul 2020, 20:41

A stiut pandemia asta cand sa vina,ca altfel de faceam de cacao la Euro...Dar ceva imi spune ca nici anul urmator lucrarea nu va fi gata, asa ca o sa ne facem in continuare de cacao...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 09 Iul 2020, 21:02

ldh80 a scris:
Ar fi vorba de:

-Montat un macaz nou pe firul 3 Chitila , imediat dupa halta Depoul Bucuresti Triaj h., in sensul spre Chitila si evident montate si semnale de ramificatie acolo, lucru care ar presupune si modificate inslatiilor CE din HM Pajura si din statia Chitila;

-Montata o traversare (eventual fara jonctiune) pe linia Chitila- depou triaj- fosta grupa de triere A1 (linia care trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h. Oricum aceea linie nu stiu cat mai este folosita, fostele grupe de triere ("triajul vechi") A1 si B1 fiind desfiintate sau neutilizate).

-Montat un macaz nou pe firul  depou- Ram. Post Colentina, pentru realizarea legaturii intre firul 3 Chitila si calea ferata de centura.

-Firul depou- Ram. Post Colentina, pe o lungime de cca 900 m, ar trebui reconstruit in totalitate.


 In acest fel M700 ar putea fi "dublata" si intre Bucuresti Nord- Mogosoaia, dar utilizand firul 3 Chitila , firul depou- Ram Post Colentina si calea ferata de centura (intre Ram Post Colentina- Mogosoaia).
 Alta solutie de "dublare" a M700 intre Bucuresti Nord- Mogosoaia nu exista, deoarece langa actualul fir al M700 nu este loc fizic in teren ca sa mai poti monta un alt fir.

 Si bineinteles de reconstruit (mai inalt) si pasajul prin care linia de racord HM Pajura- Chitila trece peste M700, ca sa poti electrifica M700 intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia.
De ce nu iti depui CV-ul să te angajezi la CFR SA ? Văd că ești priceput dar nu e îndeajuns să scri aceste probleme doar pe forumuri sau pe feisbuc. Vino în sistem și convinge-i că așa e bine și așa trebuie făcut.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeVin 10 Iul 2020, 07:35

https://newsweek.ro/economie/calea-ferata-de-la-otopeni-nu-va-fi-data-in-functiune-in-2020

https://m.ziare.com/ludovic-orban/ludovic-orban-peste-70-la-suta-din-reteaua-de-cale-ferata-are-termenul-depasit-pentru-reparatii-capitale-1618919
Cât a fost ministru la transporturi nu l-a interesat. Nu știa cum să mai facă să mai șutească niște locomotive din parcul cfr marfă.
Huo tu-vă-n gură politicienii lui pește. Niște hoți și mincinoși cu toții.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeVin 10 Iul 2020, 16:37

Primele șase locomotive noi au ajuns la Ocnița. În total, 12 locomotive noi vor ajunge în depourile de la Chișinău. Locomotivele diesel sunt achiziționate de către Calea Ferată din Moldova cu finanțarea Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), Băncii Europene pentru Investiții (BEI) și Uniunii Europene (UE).
Potrivit comunicatului CFM-ului, locomotivele au fost produse de către General Electric, la fabrica din Kazahstan. GE a fost contractată de către CFM în rezultatului tenderului desfășurat în 2018 conform standardelor BERD pentru achiziții publici.
Administrația CFM susține că achiziția era extrem de necesară, deoarece toate cele peste 50 de unități, pe care le are Calea Ferată, au o vechime de cel puțin 40 de ani.

Revista presei - Pagina 24 Fb_img56
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeVin 10 Iul 2020, 16:53

Vor merge la Chisinau, desi grosul traficului de marfa se desfasoara prin sud?! Da' vor sa le foloseasca pentru trenurile de calatori? Daca da, sint prea multe 12.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeVin 10 Iul 2020, 18:35

De bine de rău CFM și-a luat ceva, întrebarea se pune ARF-ul nostru cumpăra ceva până la urmă sau o tărăgănează la nesfârșit?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 24 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: