|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Iul 2020, 06:38 | |
| Si in 2004 tot asa planuri mari erau.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Iul 2020, 16:10 | |
| mavstart_citylinkUNGARIA: Operatorul național de călători MÁV-Start a exercitat o opțiune pentru uzina Stadler din Valencia de a furniza încă patru bucăți de tramvai-tren electro-diesel Citylink pentru ruta care va fi dezvoltată pentru a lega Hódmezővásárhely cu Szeged.
Primul proiect de de tramvai-tren al țării își propune să ofere un serviciu de înaltă calitate pentru navetiștii zilnici între cele două orașe, care se află la 25 km distanță. Ambele au gări incomod de ajuns, ceea ce înseamnă că majoritatea transportului în comun se face în prezent cu autobuzul. Tramvaiele vor folosi o energie electrică la 600 V c.c. pe secțiunile de circulație din cele două orașe și vor fi alimentate de două grupuri power-pack diesel de 390 kW cu emisii reduse pe linia de cale ferată principală.
MÁV-Start a plasat o comandă de 17,6 miliarde HUF pentru opt bucăți inițiale la Stadler în noiembrie 2017, iar acestea trebuie să intre în serviciu la sfârșitul anului 2021. Vehiculele suplimentare anunțate pe 3 iulie vor urma să fie livrate până în vara anului 2022, care să permită ca serviciul să fie crescut de la fiecare 20 min la fiecare 15 min.
Vehiculele cu podea joasă vor avea 37,2 m lungime și 2.650 mm lățime, cu o capacitate de 220 de călători, inclusiv 92 de locuri pe scaune. Acestea vor avea patru locuri pentru persoanele cu mobilitate redusă, inclusiv utilizatorii de scaune cu rotile și persoanele cu cărucioare pentru copii.
Vehiculele vor putea circulka prin curbe cu o rază de 22 m și vor avea uși la diferite înălțimi, precum și rampele glisante pentru a oferi acces ușor la stații, fără a necesita modificări de infrastructură. Alte caracteristici includ aer condiționat, CCTV și un sistem de informații pentru călători.
Prelucrare și foto după Railway Gazette
http://www.aifr.ro/?p=16083 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Iul 2020, 22:31 | |
| Lucian Bode spune că trenul de aeroport va face 17 minute. Tehnic nu este posibil 7 iulie 2020 Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, spune că trenul de aeroport va străbate în 15-17 minute distanța dintre Gara de nord și Aeroportul Henri Coandă Otopeni. Dacă privim însă în urmă la declarațiile făcute de oficiali ai Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA constatăm că acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic.
Lucian Bode a declarat marți seara, la Digi 24, că la sfârșitul lunii august este termenul contractual pentru finalizarea legăturii feroviare dintre Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă, așa că cel mai târziu la începutul lunii septembrie trenurile ar trebui să circule pe această relație.
Potrivit ministrului, viteza medie de deplasare a garniturilor, care vor fi automotoare Siemens Desiro (cunoscute popular ca ”Săgeata Albastră”), ar urma să fie de 80 km/oră. ”O călătorie va dura 15-17 minute”, a spus Lucian Bode.
Trenul de aeroport va face de fapt 25 de minute El reia astfel o falsă temă lansată la începutul lunii mai de colegul său de Cabinet Ionuț Stroe, de la Tineret și Sport. “Pentru mine, ca român, este un lucru cu care mă mândresc, este necesară perioadei de după EURO 2020. Le mulţumesc ministrului Lucian Bode şi premierului Ludovic Orban pentru că, iată, sportul este un prilej de mari investiţii în România. Şi lucrul ăsta trebuie permanentizat, nu neapărat că organizăm EURO 2020, să facem şi fără să fim condiţionaţi de angajamentele internaţionale pe care le avem. Lucrarea este spectaculoasă, un tren suspendat traversează toate construcţiile şi ajunge la terminalul Sosiri. Eu cred că la fel de utilă va fi şi pentru cei care vin din zona de Nord, din Ploieşti, Corbeanca, Mogoşoaia, pentru că îşi vor putea lăsa maşinile acolo şi să ajungă în 10 minute cu trenul de la Otopeni la Gara de Nord, folosind staţia de lângă patinoar. Va fi interesant”, spunea Ionuţ Stroe pe 6 martie, cu prilejul uneri vizite pe șantierul de la otopeni, alături de Lucian Bode și Gică Popescu.
Potrivit oficialilor CFR SA, trenul nu va face 10 minute și nici 17 minute de la aeroport la Gara de Nord, ci undeva la 20-25 de minute. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Iul 2020, 22:59 | |
| Acuma ca au facut linie la aeroportul de la Otopeni zic ei ca se apuca si la Timisoara. Astept sa vad ce studii o sa faca pentru aeroportul Cluj Napoca, unde linia este efectiv peste drum.DAr mai ales cit timp o sa dureze sa treaca de la vorbe la fapte.
https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/tren-spre-aeroportul-international-timisoara-licitatie-pentru-studiul-de-fezabilitate-1323049/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Iul 2020, 06:30 | |
| Cat timp s-a circulat pe centura se putea face linie noua care sa permita 140 Bucuresti-Mogosoaia si acum cu linia noua mai departe Mogosoaia-Otopeni se realiza tot parcursul Bucuresti-Otopeni cu linie noua, dar asa a ramas linia veche Bucuresti-Mogosoaia care nu permite o viteza sporita. Si cum am mai spus de la mini tunelul de la halta Bucuresti-Triaj pana la Mogosoaia trebuia linie dubla, terenul permite dublarea, si cu linie noua se putea scoate un timp bun. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Iul 2020, 08:24 | |
| Ar fi vorba de:
-Montat un macaz nou pe firul 3 Chitila , imediat dupa halta Depoul Bucuresti Triaj h., in sensul spre Chitila si evident montate si semnale de ramificatie acolo, lucru care ar presupune si modificate inslatiilor CE din HM Pajura si din statia Chitila;
-Montata o traversare (eventual fara jonctiune) pe linia Chitila- depou triaj- fosta grupa de triere A1 (linia care trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h. Oricum aceea linie nu stiu cat mai este folosita, fostele grupe de triere ("triajul vechi") A1 si B1 fiind desfiintate sau neutilizate).
-Montat un macaz nou pe firul depou- Ram. Post Colentina, pentru realizarea legaturii intre firul 3 Chitila si calea ferata de centura.
-Firul depou- Ram. Post Colentina, pe o lungime de cca 900 m, ar trebui reconstruit in totalitate.
In acest fel M700 ar putea fi "dublata" si intre Bucuresti Nord- Mogosoaia, dar utilizand firul 3 Chitila , firul depou- Ram Post Colentina si calea ferata de centura (intre Ram Post Colentina- Mogosoaia). Alta solutie de "dublare" a M700 intre Bucuresti Nord- Mogosoaia nu exista, deoarece langa actualul fir al M700 nu este loc fizic in teren ca sa mai poti monta un alt fir.
Si bineinteles de reconstruit (mai inalt) si pasajul prin care linia de racord HM Pajura- Chitila trece peste M700, ca sa poti electrifica M700 intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Iul 2020, 10:36 | |
| Se stie ce orar vor avea trenurile astea? Si de cate AM-uri va fi nevoie pentru ele? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Iul 2020, 15:06 | |
| Wir bewegen Österreich! Mehr als 270 Millionen Fahrgäste und 100 Millionen Tonnen Güter pro Jahr. Das sind 6.700 Züge pro Tag! Ganz schön was los auf unserem Schienennetz 🥳 #BehindTheSchiens 270 de mil de călători, 100 de mil de tone de marfa transportate, 6700 de trenuri pe zi |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Iul 2020, 17:47 | |
| https://clubferoviar.ro/calea-ferata-de-otopeni-11/ |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Iul 2020, 20:41 | |
| A stiut pandemia asta cand sa vina,ca altfel de faceam de cacao la Euro...Dar ceva imi spune ca nici anul urmator lucrarea nu va fi gata, asa ca o sa ne facem in continuare de cacao... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Iul 2020, 21:02 | |
| - ldh80 a scris:
- Ar fi vorba de:
-Montat un macaz nou pe firul 3 Chitila , imediat dupa halta Depoul Bucuresti Triaj h., in sensul spre Chitila si evident montate si semnale de ramificatie acolo, lucru care ar presupune si modificate inslatiilor CE din HM Pajura si din statia Chitila;
-Montata o traversare (eventual fara jonctiune) pe linia Chitila- depou triaj- fosta grupa de triere A1 (linia care trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h. Oricum aceea linie nu stiu cat mai este folosita, fostele grupe de triere ("triajul vechi") A1 si B1 fiind desfiintate sau neutilizate).
-Montat un macaz nou pe firul depou- Ram. Post Colentina, pentru realizarea legaturii intre firul 3 Chitila si calea ferata de centura.
-Firul depou- Ram. Post Colentina, pe o lungime de cca 900 m, ar trebui reconstruit in totalitate.
In acest fel M700 ar putea fi "dublata" si intre Bucuresti Nord- Mogosoaia, dar utilizand firul 3 Chitila , firul depou- Ram Post Colentina si calea ferata de centura (intre Ram Post Colentina- Mogosoaia). Alta solutie de "dublare" a M700 intre Bucuresti Nord- Mogosoaia nu exista, deoarece langa actualul fir al M700 nu este loc fizic in teren ca sa mai poti monta un alt fir.
Si bineinteles de reconstruit (mai inalt) si pasajul prin care linia de racord HM Pajura- Chitila trece peste M700, ca sa poti electrifica M700 intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia. De ce nu iti depui CV-ul să te angajezi la CFR SA ? Văd că ești priceput dar nu e îndeajuns să scri aceste probleme doar pe forumuri sau pe feisbuc. Vino în sistem și convinge-i că așa e bine și așa trebuie făcut. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2020, 07:35 | |
| https://newsweek.ro/economie/calea-ferata-de-la-otopeni-nu-va-fi-data-in-functiune-in-2020
https://m.ziare.com/ludovic-orban/ludovic-orban-peste-70-la-suta-din-reteaua-de-cale-ferata-are-termenul-depasit-pentru-reparatii-capitale-1618919 Cât a fost ministru la transporturi nu l-a interesat. Nu știa cum să mai facă să mai șutească niște locomotive din parcul cfr marfă. Huo tu-vă-n gură politicienii lui pește. Niște hoți și mincinoși cu toții. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2020, 16:37 | |
| Primele șase locomotive noi au ajuns la Ocnița. În total, 12 locomotive noi vor ajunge în depourile de la Chișinău. Locomotivele diesel sunt achiziționate de către Calea Ferată din Moldova cu finanțarea Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), Băncii Europene pentru Investiții (BEI) și Uniunii Europene (UE). Potrivit comunicatului CFM-ului, locomotivele au fost produse de către General Electric, la fabrica din Kazahstan. GE a fost contractată de către CFM în rezultatului tenderului desfășurat în 2018 conform standardelor BERD pentru achiziții publici. Administrația CFM susține că achiziția era extrem de necesară, deoarece toate cele peste 50 de unități, pe care le are Calea Ferată, au o vechime de cel puțin 40 de ani. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2020, 16:53 | |
| Vor merge la Chisinau, desi grosul traficului de marfa se desfasoara prin sud?! Da' vor sa le foloseasca pentru trenurile de calatori? Daca da, sint prea multe 12. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2020, 18:35 | |
| De bine de rău CFM și-a luat ceva, întrebarea se pune ARF-ul nostru cumpăra ceva până la urmă sau o tărăgănează la nesfârșit? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |