| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi Sept 03, 2020 7:44 am | |
| Gratuitatea la elevi si studenti n-a fost niciun progres. Ce s-a imbunatatit din 2017 pana acum si n-am vazut noi? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi Sept 03, 2020 7:58 am | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Cred că tu faci confuzie între cale ferată şi CFR Călători, la fel ca Rodrigo şi Măntescu. Cale ferată nu înseamnă doar transport de călători, care oricum e subvenţionat şi care ar trebui să aibă ca rol principal asigurarea navetei muncitorilor şi elevilor, nu mersul în concedii sau la mama soacră din colţul opus al ţării.
Este vorba de sectorul feroviar in general, nu de o entitate anume...Arata-mi si mie ce imbunatiri au fost in ultimii 15 ani...Aaa avem AC in vagoane...Bun, dar nu se mai gasesc vagoane fara asa ceva, astfel de alea lua CFR Calatori...Aaa si inca ceva, in cate din aceste vagoane AC functioneaza la parametrii, sau functioneaza in general...Nu m-am referit la gradul de defectare al locomotivelor, care este undeva la 12-15/zi, ci la timpul necesar gasirii uneia de rezerva...Poate sa se defecteze si 100 pe zi daca au altele la schimb, dar sunt cazuri cand se defecteaza locomotiva in depou inainte sa plece in cursa si n-au alta de schimb...Daca tu consideri ca CFR (adica calea ferata din Romania) merge intr-o directie buna, insemna ca esti un caz pierdut...In secolul asta in care avem AC pe cursa de Fetesti nu se poate plati cu cardul in toate garile care au case de bilete, iar personalul inca mai scrie bilete de mana...Halal progres, ce sa zic...In musamaua aia faceai 6 ore de la Timisoara la Bucuresti, nici n-aveai timp sa transpiri, acum faci aproape dublu si ajungi la fel de transpirat daca nu merge AC-ul tau mult laudat... Degeaba 10 oameni spun ca e alba daca el o tine ca e neagră, efectiv nu ai cu cine. Bine ca el oricum habar nu are ca Rapidul "BUCURESTI" făcea maxim 7 ore București Timișoara și alt Rapid nici nu oprea București Craiova, cazul VALAHIA dar iar vorbim de lucruri SF pentru acest personaj ca nici nu stie ca a existat acel Rapid cu acea denumire si nici nu stie pe ce ruta mergea si care e urmașul respectivului in zilele noastre. 3 ani daca continui discutia el o tine langa cu aberațiile lui. Nu are rost, chiar nu are rost cu astfel de personaje. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Sept 03, 2020 10:00 am | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- https://m.zf.ro/companii/sectorul-feroviar-din-romania-risca-sa-intre-in-colaps-in-5-ani-din-19527130
Sunt aceleaşi poveşti pe care le auzim din '98 încoace. Şi uite că nu e nimic în colaps. Acum 15 ani (să nu zic în 1998 sau în 1989) nici nu visam să vedem în România locomotive Siemens, să vedem CE şi ETCS, să vedem aer condiţionat inclusiv la personal, să vedem bilete on-line, să vedem conducere simplificată a trenurilor şi câte şi mai câte. Dacă până acum au fost doar niște povești, ai să vezi peste 5 ani ce forță de muncă va mai fi la CFR Călători. Desigur că la nivel de minister vă sînt prezentate situațiile ca a fi ok însă realitatea este cu totul alta. Nu intru în prea multe detalii de ce migrează mecanicii, ba ăștia tinerii sătui de atâta stres și cu nopțile pierdute dar și cu banii luați, spre mediul privat, sau cei în pragul pensionării de ce vin din mediul privat pentru câțiva ani la Stat pentru a prinde grupa și ieși cu o pensie bună, însă atât vreau să-ți reamintesc când a fost Costescu ministrul transporturilor știai că s-a dus în Parlamentul României să le spună ălora să nu voteze Statutul Feroviarului că în secunda doi rămâne fosta a doua armată a țării fără oameni ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Sept 03, 2020 10:10 am | |
| - dan tm a scris:
- https://adevarul.ro/locale/targu-mures/dorel-cfr-tren-deraiat-impiegatul-nu-verificat-macazul-frica-ursilor-gara-1_5f4cca0e5163ec4271867962/index.html
186 de trenuri. e plina lumea de nebuni liberi
Dane, realitatea acolo a fost alta, nu povestea asta cu urșii și macazul neverificat. Atunci a luat domnul IDM mâna de pe buton exact când trecea locomotiva. Macazul a revenit la poziția dinainte, un boghiu a luat-o într-o direcție iar celălalt în altă direcție. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Sept 03, 2020 11:01 am | |
| - AeroX a scris:
- Gratuitatea la elevi si studenti n-a fost niciun progres.
Ce s-a imbunatatit din 2017 pana acum si n-am vazut noi? Fara gratuitatea aia nr de calatori ar fi fost si mai mic. Faptul ca pe unele rute nici macar gratis nu vin prea multi calatori nu da nimic de gandit? Ti se pare normal? Pun pariu ca pe unele rute abea daca se ajunge la 50% din nr de calatori ce au fost in 2005 si daca s-ar da temporar gratis pentru intreaga populatie, nu doar pentru elevi si studenti. Tu vezi ca lumea fuge de tren? Si cum nu era destul o mai venit si pandemia sa goneasca si mai mult din calatori. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Sept 03, 2020 12:01 pm | |
| - Kapпaтй a scris:
- revoluționarii lui papuc care probabil in 89 A stat ascuns sub pat Dar pe urma a iesit si s-a bătut cu pumnii in piept ca e revoluționar si ca are drepturi.
Ăia au 3 călătorii pe an, la regio. Mare pagubă pentru buget, ce să zic... _________________ :TTT:
|
|
| |
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3379 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi Sept 03, 2020 11:45 pm | |
| - Vitosa a scris:
- dan tm a scris:
- https://adevarul.ro/locale/targu-mures/dorel-cfr-tren-deraiat-impiegatul-nu-verificat-macazul-frica-ursilor-gara-1_5f4cca0e5163ec4271867962/index.html
186 de trenuri. e plina lumea de nebuni liberi
Dane, realitatea acolo a fost alta, nu povestea asta cu urșii și macazul neverificat. Atunci a luat domnul IDM mâna de pe buton exact când trecea locomotiva. Macazul a revenit la poziția dinainte, un boghiu a luat-o într-o direcție iar celălalt în altă direcție. Locomotiva a deraiat la cca 30 - 40 metrii înainte de peron, la intrarea in stație. IDM nu ar fi trebuit să fi fost deja iesit din birou pentru primirea trenului ? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Sept 04, 2020 12:13 am | |
| "Dane, realitatea acolo a fost alta, nu povestea asta cu urșii și macazul neverificat. Atunci a luat domnul IDM mâna de pe buton exact când trecea locomotiva. Macazul a revenit la poziția dinainte, un boghiu a luat-o într-o direcție iar celălalt în altă direcție" [/quote]
In momentul in care IDM-ul apasa pe butonul de pe luminoschema, pentru manevrarea unui macaz, acel macaz se manevreaza in pozitia corespunzatoare si ramane asa!
Pentru a manevra macazul in pozitia opusa, IDM-ul nu trebuie sa apese din nou pe acel buton ?
Si cum de instalatia CED a permis manevrarea acelui macaz sub tren, daca sectiunea izolata corespunzatoare acelui macaz era semnalizata ca si "ocupata" pe luminoschema ?
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin Sept 04, 2020 2:51 am | |
| - ldh80 a scris:
Si cum de instalatia CED a permis manevrarea acelui macaz sub tren, daca sectiunea izolata corespunzatoare acelui macaz era semnalizata ca si "ocupata" pe luminoschema ?
Daca citeai articolul iti dateai seama...Sectiunea aceia era defecta, primirea trenului s-a facut cu chemare - Peter Fodor a scris:
Locomotiva a deraiat la cca 30 - 40 metrii înainte de peron, la intrarea in stație. IDM nu ar fi trebuit să fi fost deja iesit din birou pentru primirea trenului ? Pai tocmai ca s-a grabit actionand macazul presupunand ca trenul a trecut de sectiunea respectiva...Era trenul cu care el pleca acasa, asta a fost si motivul grabei sale... - Luna a scris:
- In ultimii 15 ani putine progrese s-au facut in transportul feroviar din Romania: vagoane cu prize, vagoane cu aer conditionat 2 magistrale modernizate.
Care 2 magistrale boss? Te referi la neterminata Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Predeal??? Pai prima e asa cum am zis, inca neterminata iar a doua cu greu poate fi considerata magistrala...De fapt si M800 se termina la Mangalia, dar chiar si asa n-o sa vedem gata prea curand cele 2 gari...Realizare a fost ca au facut 4 linii in Constanta anul asta... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum Sept 06, 2020 9:46 pm | |
| De ce merge asa bine CFR Marfa
https://www.g4media.ro/o-specialista-in-cooperative-agricole-de-productie-a-fost-numita-in-consiliul-de-administratie-de-la-cfr-marfa-la-trei-zile-dupa-ce-a-ajuns-consilier-la-un-sef-din-guvern.html |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6527 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 07, 2020 1:53 am | |
| https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/calea-ferata-caransebes-arad-modernizata-aproape-9-miliarde-lei-trebui-gata-1_5f55ee685163ec4271be87c5/index.html |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4753 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 07, 2020 2:00 am | |
| - Amiralul a scris:
- https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/calea-ferata-caransebes-arad-modernizata-aproape-9-miliarde-lei-trebui-gata-1_5f55ee685163ec4271be87c5/index.html
Sa treaca alegerile si vom vedea daca mai auzim de aceste proiecte. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 07, 2020 2:06 am | |
| E proiect pe fonduri europene, se va face. Dar termenul de finalizare clar va fi întârziat. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Sept 08, 2020 7:20 am | |
| https://evz.ro/invazie-de-turisti-pe-litoral-cfr-calatori-suplimenteaza-vagoanele.html
https://clubferoviar.ro/calator-fara-bilet-batut-zdravan-de-catre-controlorii-cfr/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Sept 08, 2020 12:15 pm | |
| https://www.fanatik.ro/autostrada-a3-istoricul-unei-promisiuni-fara-sfarsit-10-guverne-3-interimari-21-de-ministri-ai-transporturilor-putin-peste-100-de-km-de-drum-19295197 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|