Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi Sept 03, 2020 7:44 am

Gratuitatea la elevi si studenti n-a fost niciun progres. Laughing
Ce s-a imbunatatit din 2017 pana acum si n-am vazut noi?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi Sept 03, 2020 7:58 am

marius664 a scris:
Dr2005 a scris:
Cred că tu faci confuzie între cale ferată şi CFR Călători, la fel ca Rodrigo şi Măntescu. Cale ferată nu înseamnă doar transport de călători, care oricum e subvenţionat şi care ar trebui să aibă ca rol principal asigurarea navetei muncitorilor şi elevilor, nu mersul în concedii sau la mama soacră din colţul opus al ţării.

Este vorba de sectorul feroviar in general, nu de o entitate anume...Arata-mi si mie ce imbunatiri au fost in ultimii 15 ani...Aaa avem AC in vagoane...Bun, dar nu se mai gasesc vagoane fara asa ceva, astfel de alea lua CFR Calatori...Aaa si inca ceva, in cate din aceste vagoane AC functioneaza la parametrii, sau functioneaza in general...Nu m-am referit la gradul de defectare al locomotivelor, care este undeva la 12-15/zi, ci la timpul necesar gasirii uneia de rezerva...Poate sa se defecteze si 100 pe zi daca au altele la schimb, dar sunt cazuri cand se defecteaza locomotiva in depou inainte sa plece in cursa si n-au alta de schimb...Daca tu consideri ca CFR (adica calea ferata din Romania) merge intr-o directie buna, insemna ca esti un caz pierdut...In secolul asta in care avem AC pe cursa de Fetesti nu se poate plati cu cardul in toate garile care au case de bilete, iar personalul inca mai scrie bilete de mana...Halal progres, ce sa zic...In musamaua aia faceai 6 ore de la Timisoara la Bucuresti, nici n-aveai timp sa transpiri, acum faci aproape dublu si ajungi la fel de transpirat daca nu merge AC-ul tau mult laudat...

Degeaba 10 oameni spun ca e alba daca el o tine ca e neagră, efectiv nu ai cu cine. Bine ca el oricum habar nu are ca Rapidul "BUCURESTI" făcea maxim 7 ore București Timișoara și alt Rapid nici nu oprea București Craiova, cazul VALAHIA dar iar vorbim de lucruri SF pentru acest personaj ca nici nu stie ca a existat acel Rapid cu acea denumire si nici nu stie pe ce ruta mergea si care e urmașul respectivului in zilele noastre.
3 ani daca continui discutia el o tine langa cu aberațiile lui. Nu are rost, chiar nu are rost cu astfel de personaje.

_________________
595423Revista presei - Pagina 41 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 41 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 41 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi Sept 03, 2020 10:00 am

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
https://m.zf.ro/companii/sectorul-feroviar-din-romania-risca-sa-intre-in-colaps-in-5-ani-din-19527130

Sunt aceleaşi poveşti pe care le auzim din '98 încoace. Şi uite că nu e nimic în colaps. Acum 15 ani (să nu zic în 1998 sau în 1989) nici nu visam să vedem în România locomotive Siemens, să vedem CE şi ETCS, să vedem aer condiţionat inclusiv la personal, să vedem bilete on-line, să vedem conducere simplificată a trenurilor şi câte şi mai câte.
Dacă până acum au fost doar niște povești, ai să vezi peste 5 ani ce forță de muncă va mai fi la CFR Călători. Desigur că la nivel de minister vă sînt prezentate situațiile ca a fi ok însă realitatea este cu totul alta. Nu intru în prea multe detalii de ce migrează mecanicii, ba ăștia tinerii sătui de atâta stres și cu nopțile pierdute dar și cu banii luați, spre mediul privat, sau cei în pragul pensionării de ce vin din mediul privat pentru câțiva ani la Stat pentru a prinde grupa și ieși cu o pensie bună, însă atât vreau să-ți reamintesc când a fost Costescu ministrul transporturilor știai că s-a dus în Parlamentul României să le spună ălora să nu voteze Statutul Feroviarului că în secunda doi rămâne fosta a doua armată a țării fără oameni ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi Sept 03, 2020 10:10 am

dan tm a scris:
https://adevarul.ro/locale/targu-mures/dorel-cfr-tren-deraiat-impiegatul-nu-verificat-macazul-frica-ursilor-gara-1_5f4cca0e5163ec4271867962/index.html

186 de trenuri.
e plina lumea de nebuni liberi
Dane, realitatea acolo a fost alta, nu povestea asta cu urșii și macazul neverificat. Atunci a luat domnul IDM mâna de pe buton exact când trecea locomotiva. Macazul a revenit la poziția dinainte, un boghiu a luat-o într-o direcție iar celălalt în altă direcție.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi Sept 03, 2020 11:01 am

AeroX a scris:
Gratuitatea la elevi si studenti n-a fost niciun progres. Laughing
Ce s-a imbunatatit din 2017 pana acum si n-am vazut noi?
Fara gratuitatea aia nr de calatori ar fi fost si mai mic. Faptul ca pe unele rute nici macar gratis nu vin prea multi calatori nu da nimic de gandit? Ti se pare normal? Pun pariu ca pe unele rute abea daca se ajunge la 50% din nr de calatori ce au fost in 2005 si daca s-ar da temporar gratis pentru intreaga populatie, nu doar pentru elevi si studenti. Tu vezi ca lumea fuge de tren? Si cum nu era destul o mai venit si pandemia sa goneasca si mai mult din calatori.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi Sept 03, 2020 12:01 pm

Kapпaтй a scris:
revoluționarii lui papuc care probabil in 89 A stat ascuns sub pat Dar pe urma a iesit si s-a  bătut cu pumnii in piept ca e revoluționar si ca are drepturi.
Ăia au 3 călătorii pe an, la regio. Mare pagubă pentru buget, ce să zic...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Peter Fodor

Peter Fodor


Numarul mesajelor : 205
Varsta : 45
Reputatie : 3379
Data de inscriere : 22/03/2016

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi Sept 03, 2020 11:45 pm

Vitosa a scris:
dan tm a scris:
https://adevarul.ro/locale/targu-mures/dorel-cfr-tren-deraiat-impiegatul-nu-verificat-macazul-frica-ursilor-gara-1_5f4cca0e5163ec4271867962/index.html

186 de trenuri.
e plina lumea de nebuni liberi
Dane, realitatea acolo a fost alta, nu povestea asta cu urșii și macazul neverificat. Atunci a luat domnul IDM mâna de pe buton exact când trecea locomotiva. Macazul a revenit la poziția dinainte, un boghiu a luat-o într-o direcție iar celălalt în altă direcție.

Locomotiva a deraiat la cca 30 - 40 metrii înainte de peron, la intrarea in stație. IDM nu ar fi trebuit să fi fost deja iesit din birou pentru primirea trenului ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin Sept 04, 2020 12:13 am


"Dane, realitatea acolo a fost alta, nu povestea asta cu urșii și macazul neverificat. Atunci a luat domnul IDM mâna de pe buton exact când trecea locomotiva. Macazul a revenit la poziția dinainte, un boghiu a luat-o într-o direcție iar celălalt în altă direcție" [/quote]

In momentul in care IDM-ul apasa pe butonul de pe luminoschema, pentru manevrarea unui macaz, acel macaz se manevreaza in pozitia corespunzatoare si ramane asa!

Pentru a manevra macazul in pozitia opusa, IDM-ul nu trebuie sa apese din nou pe acel buton ?

Si cum de instalatia CED a permis manevrarea acelui macaz sub tren, daca sectiunea izolata corespunzatoare acelui macaz era semnalizata ca si "ocupata" pe luminoschema ?

Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 22/01/2014

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin Sept 04, 2020 2:51 am

ldh80 a scris:



Si cum de instalatia CED a permis manevrarea acelui macaz sub tren, daca sectiunea izolata corespunzatoare acelui macaz era semnalizata ca si "ocupata" pe luminoschema ?

 
Daca citeai articolul iti dateai seama...Sectiunea aceia era defecta, primirea trenului s-a facut cu chemare

Peter Fodor a scris:

Locomotiva a deraiat la cca 30 - 40 metrii înainte de peron, la intrarea in stație. IDM nu ar fi trebuit să fi fost deja iesit din birou pentru primirea trenului ?
Pai tocmai ca s-a grabit actionand macazul presupunand ca trenul a trecut de sectiunea respectiva...Era trenul cu care el pleca acasa, asta a fost si motivul grabei sale...
Luna a scris:
In ultimii 15 ani putine progrese s-au facut in transportul feroviar din Romania: vagoane cu prize, vagoane cu aer conditionat 2 magistrale modernizate.
Care 2 magistrale boss? Te referi la neterminata Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Predeal??? Pai prima e asa cum am zis, inca neterminata iar a doua cu greu poate fi considerata magistrala...De fapt si M800 se termina la Mangalia, dar chiar si asa n-o sa vedem gata prea curand cele 2 gari...Realizare a fost ca au facut 4 linii in Constanta anul asta...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeDum Sept 06, 2020 9:46 pm

De ce merge asa bine CFR Marfa

https://www.g4media.ro/o-specialista-in-cooperative-agricole-de-productie-a-fost-numita-in-consiliul-de-administratie-de-la-cfr-marfa-la-trei-zile-dupa-ce-a-ajuns-consilier-la-un-sef-din-guvern.html
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6527
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeLun Sept 07, 2020 1:53 am

https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/calea-ferata-caransebes-arad-modernizata-aproape-9-miliarde-lei-trebui-gata-1_5f55ee685163ec4271be87c5/index.html
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1683
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4753
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeLun Sept 07, 2020 2:00 am

Amiralul a scris:
https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/calea-ferata-caransebes-arad-modernizata-aproape-9-miliarde-lei-trebui-gata-1_5f55ee685163ec4271be87c5/index.html
Sa treaca alegerile si vom vedea daca mai auzim de aceste proiecte.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeLun Sept 07, 2020 2:06 am

E proiect pe fonduri europene, se va face. Dar termenul de finalizare clar va fi întârziat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMar Sept 08, 2020 7:20 am

https://evz.ro/invazie-de-turisti-pe-litoral-cfr-calatori-suplimenteaza-vagoanele.html

https://clubferoviar.ro/calator-fara-bilet-batut-zdravan-de-catre-controlorii-cfr/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMar Sept 08, 2020 12:15 pm

https://www.fanatik.ro/autostrada-a3-istoricul-unei-promisiuni-fara-sfarsit-10-guverne-3-interimari-21-de-ministri-ai-transporturilor-putin-peste-100-de-km-de-drum-19295197
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 41 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: