| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Oct 2020, 12:12 | |
| Dragos Swietelski au vrut sa isi aduca locomotivele diesel de la RTS pentru manevrarea trenului de lucru intre Arad si Gligovat si ghici ca nu au primit omologare ca dehh dmnul Curca de la VTR are relatii bine puse.. Unde am lucrat eu in Cluj zilieri erau platiti cu 50 de lei pe zi dar in state erau trecuți cu salarii mai mari si soferii de la o firma privata figurau si aia pe state de plata |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Oct 2020, 14:32 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dragos Swietelski au vrut sa isi aduca locomotivele diesel de la RTS pentru manevrarea trenului de lucru intre Arad si Gligovat si ghici ca nu au primit omologare ca dehh dmnul Curca de la VTR are relatii bine puse..
Asta e zvonistică de depou. La toate lucrările mari au fost locomotive şi diverse vehicule feroviare aduse din afară (utilaje, drezine ş.a.). Au fost folosite locomotive înmatriculate în Cehia, Slovacia, Ungaria, Austria, Germania, Franţa (drezine) ş.a.. Dacă locomotivele Swietelski nu au fost acceptate, în mod sigur nu a avut treabă cu VTR. Dacă Swietelski are licenţă de operator de manevră şi locomotive conforme, nu are de ce să nu circule cu ele (nu ştiu dacă are, nu am verificat). _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Oct 2020, 14:36 | |
| Compania națională de transport feroviar de călători a făcut zilele trecute un apel la călători de a nu se urca in trenuri dacă la casele de bilete li se comunică faptul că nu mai sunt locuri. https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-nu-va-urcati-in-tren-daca-vi-se-spune-ca-nu-sunt-locuri/
Dar de ce nu mai sînt locuri? Unde sînt cele 1005 vagoane cu care se lăuda pe feisbuc domn director? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Oct 2020, 14:47 | |
| Si ei aplica aceleasi reguli ca dubarii, in favoarea lor. De ce sa suplimenteze cu vagoane la un consum mai mare de combustibil daca merge si inghesuiti ca sardinele la conserva, in cazul lor chiar se potriveste ca vagoanele sunt ermetizate. In mod normal aceste vagoane nu au ce cauta in compunerea trenurilor pe timp de pandemie, doar s-a dovedit ca aerul conditionat este un factor care favorizeaza cresterea infectarilor. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Oct 2020, 21:00 | |
| Tren la aeroport în 2020, tehnologie din 1930. Modul ieftin și cârpit în care este realizat proiectul Gării Aeroport Henri Coandă https://republica.ro/tren-la-aeroport-in-2020-tehnologie-din-1930-modul-ieftin-si-carpit-in-care-este-realizat-proiectul-garii
PS sper ca discuțiile să fie despre lucrarea în sine nu despre autorul textului.
Se aude că de la 1 decembrie pun trenurile în circulație. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Oct 2020, 21:51 | |
| - ldh80 a scris:
- dan tm a scris:
- Nu incepe si aici cu analizele:
nu va fi nimic din ce arati tu acolo. Eu am comentat pe marginea acelei harti, pe care am gasit-o pe facebook, unde nu am postat-o eu!
Pe de alta parte, intradevar cea mai scurta distanta fizic posibila pe calea ferata intre Romania si Polonia trece prin Ucraina (pe calea ferata din Ucraina, pe traseul: Vadu Siretului UZ- Cernauti- Luzhany/Lujeni- Colomeea- Ivano Frankivsk- Khodoriv- Lvov- Grodek- Mosciska UZ- Medyka PKP). Pe teritoriul Ucrainei in prezent aceasta cale ferata este linie simpla neelectrificata.
In privinta interesului SUA (si in general a cercurilor care conduc lumea) pentru Ucraina, sunt convins ca atunci cand SUA si aceste cercuri vor aveea interese geopolitice in Ucraina, aceasta va fi primita in NATO rapid si vor aparea inclusiv trupe americane stationate in Ucraina, indiferent ce parere va aveea Rusia. uite aici un articol despre autostrada si calea ferata americana prin Ucraina https://mihaicraciun.eu/2020/10/12/usurel-cu-autostrada-americana-pe-scari/ |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Oct 2020, 22:36 | |
| - Vitosa a scris:
- Tren la aeroport în 2020, tehnologie din 1930. Modul ieftin și cârpit în care este realizat proiectul Gării Aeroport Henri Coandă
PS sper ca discuțiile să fie despre lucrarea în sine nu despre autorul textului.
Se aude că de la 1 decembrie pun trenurile în circulație. Pai ce sa spunem despre lucrarea in sine...A spus autorul...Adica n-au dublat linia, n-au electrificat-o, n-au construit un terminal cu o capacitate de primire/expediere mai mare si se vroia capete de linii ultra moderne care costau probabil jumatate din lucrare...Parerea mea este ca mai bine realizau punctele de mai sus si sa lase capetele mai la urma...Pentru ca in afara de accidentul din iarna trecuta cu Regiotrans in care nu stim cauzele(eu n-am vazut raportul, daca exista sa ma corecteze cineva), n-au fost astfel de incidente pe la noi...Iar ca si la altii, si la noi se aplica regula ca de ce sa cheltui sa previi ceva de ce n-ai avut parte...Bine si garile nostre in care capetele de linie sunt aproape de locul in care trenul opreste sunt infime...Plus ca poate s-au gandit ca daca intarzie trenul sa poata aduce pasagerii cat mai aproape de pista sa nu piarda avionul...Ulltima fraza e o gluma si trebuie tratata ca atare |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Oct 2020, 18:58 | |
| Lipsa de profesionalism
https://clubferoviar.ro/breaking-arf-da-o-zi-lucratoare-firmelor-sa-pregateasca-oferta-pentru-trenurile-inter-regionale/?fbclid=IwAR0QgvcPa65gYidS4aDmOFGa1S7mJCIwDWyRKII1ReFWpPh9t6t0BMoOayc |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Oct 2020, 19:28 | |
| ARF este o institutie capusa care trebuie desfiintata urgent. Consuma inutil resurse din buget. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Oct 2020, 22:07 | |
| Doamne fereşte, atât mai trebuie, să se desfiinţeze ARF. Contractele de serviciu public cine vrei să le ţină? _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Oct 2020, 22:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- Doamne fereşte, atât mai trebuie, să se desfiinţeze ARF. Contractele de serviciu public cine vrei să le ţină?
Voi de acolo din Ministerul Transporturilor, ca si asa nu faceti nimic toata ziua. ARF-ul s-a infiintat doar asa sa mai angajeze niste pile care nu mai aveau loc in minister. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Oct 2020, 22:39 | |
| Tu ai idee ce vorbeşti? Vrei să-ţi spun câte ore suplimentare neplătite am? Câte concedii refuzate? Vrei să ştii ce temperatură e în birouri (mai scăzută decât aia de afară)? Am dreptul la 21 de zile de concediu pe an, ştii câte am făcut anul ăsta? UNA SINGURĂ! Şi suntem în octombrie!
Pe lângă CSP, ARF gestionează şi deconturile pe facilităţi, asta înseamnă verificarea inclusiv de cotoare de permise şi alte fiţuici. Ai greşit o cifră acolo, e prejudiciu pentru stat şi te duci la mititica tu ca funcţionar, nu Preşedintele ARF care e numit politic şi nici ministrul, care şi el e tot numit politic. Iar dacă nu te duci la mititca, au grijă Curtea de Conturi, DNA şi Justiţia română să îţi distrugă cariera şi credibilitatea pe următorii 10 ani până se termină procesul. Financiarul nostru are 3 oameni, serviciul care se ocupă de buget şi deschideri de credite (pe toate cele ţ'şpe societăţi şi insitituţii pe fonduri de la stat, nu doar pe cele din sectorul feroviar) are 2 oameni. Direcţia Feroviară are 12 şi o singură imprimantă. Cine crezi tu că poate face activitatea ARF? _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Oct 2020, 22:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Doamne fereşte, atât mai trebuie, să se desfiinţeze ARF. Contractele de serviciu public cine vrei să le ţină?
Atunci reformata si angajati ori mai multi oameni, ori mai competenti...Gandeste-te ca in 4 ani de cand exista nu a "produs" nimic...Practic cu si fara aceasta autoritate nu s-a imbunatatit cu nimic calitatea serviciul feroviar...Daca aceasta autoritate era la privat pana acum seful era destituit de mult si schimbata strategia...Dar ce interes au atat timp cat leafa merge...Nu conteaza ca sunt 5 oameni sau 50, conteaza ca aceasta institutie sa serveasca scopului pt care a fost creata... - Dr2005 a scris:
- Tu ai idee ce vorbeşti? Vrei să-ţi spun câte ore suplimentare neplătite am? Câte concedii refuzate? Vrei să ştii ce temperatură e în birouri (mai scăzută decât aia de afară)? Am dreptul la 21 de zile de concediu pe an, ştii câte am făcut anul ăsta? UNA SINGURĂ! Şi suntem în octombrie!
Pai eu zic ca daca nu-ti convenea nu stateai... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Oct 2020, 23:14 | |
| Macar recunosti si tu Dragos ca asa e la stat 3-4 oameni care lucreaza sa tina in spate pe altii 6 ca de aia avem 1.5 mil de bugetari Probabil asa e si la ARF vreo 10 oameni tin in spate pe aialalti 40.. marius646 probabil nu ai auzit de Centrul xe instruire in turism care de cand sa infintat in zece ani nu a organizat nici un cura de instruire dar incredintau la firme private sa organizeze cursuri deci despre ce vorbim La fel ARF face tot felul de studii de consultanta |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Oct 2020, 23:47 | |
| - Adrian78 a scris:
- Probabil asa e si la ARF vreo 10 oameni tin in spate pe aialalti 40..
Nu stiu daca ai dat numerele astea din burta, dar o gresisi bine. Chiar exista regula 80/20 (sau Principiu PAreto). Si da, cam aasa e la stat. Dar nici la privat nu e cu mult diferit. Eventual difera procentul de pilosi. Doctore, daca nu mai puteti de atata competenta si harnicie de ce nu mergeti, frate, in domeniul privat? Ca abia asteapta aia sa gaseasca niste oameni calumea pentru angajare. Si nu neaparat in domeniul feroviar. Garantat va gasiti si in alte firme la cata competenta zici ca e acolo.
Ultima editare efectuata de catre Adirmvl in Joi 22 Oct 2020, 23:50, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|