|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Aug 2020, 12:04 | |
| Taromul este exemplul perfect de eșec în serie, alimentat pe banii contribuabililor. Orice român care înțelege cât de păguboasă este afacerea Tarom pentru România se îngrozește de fiecare dată când aude că încă un ajutor de stat merge către lungul șir de nepotisme și loc de plasat aparatul de partid. Am mai scris despre asta, deci nu am să repet cât de gravă a ajuns situația. Cu toate acestea, statul pare să fie de neclintit când vine vorba de a pompa bani în această gaură neagră. Chiar în plină pandemie, statul a mai aprobat un ajutor de stat de 37 de milioane de euro pentru compania aceasta profund neprofitabilă. Cu toate acestea, conducerea a anunțat că va disponibiliza între 400 și 500 de angajați, majoritatea piloți și personal navigant. În ce se vor duce deci banii contribuabililor români? Ei bine o investiție prioritizată de conducere a fost angajarea unui alt consultant de comunicare, deși compania mai avea unul. Surse din interiorul companiei spun că o nouă persoană a fost adusă în echipă pentru a lucra pe probleme de comunicare și imagine, din poziția de consultant personal al CEO-ului. Cât ne va costa această decizie? Undeva la 3000 de euro pe lună. Nu de alta, dar dacă o dăm să iasă bine din comunicare, problema nu mai există de fapt. Sacul acesta fără fund de ajutoare din buzunarul contribuabililor trebuie luat de la îndemâna celor care conduc o companie de facto falimentară. Așa cum românii se chinuie în pofida barierelor active și pasive ale statului român pentru a-și clădi afaceri, mai ales de succes, aceleași standarde trebuie aplicate și companiilor precum Tarom, indiferent de cât de aproape îî sunt conducătorii de cei care decid la nivel politic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Aug 2020, 17:32 | |
| Ajutor de stat s-a dat şi la BlueAir. Câtă vreme tu ca stat i-ai blocat activitatea, e logic să compensezi pierderea. La fel ar trebui făcut şi pentru hoteluri, restaurante, dar şi pentru alte moduri de transport. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Aug 2020, 19:37 | |
| - Adrian78 a scris:
- Taromul este exemplul perfect de eșec în serie, alimentat pe banii contribuabililor.
Orice român care înțelege cât de păguboasă este afacerea Tarom pentru România se îngrozește de fiecare dată când aude că încă un ajutor de stat merge către lungul șir de nepotisme și loc de plasat aparatul de partid. Am mai scris despre asta, deci nu am să repet cât de gravă a ajuns situația.
Cu toate acestea, statul pare să fie de neclintit când vine vorba de a pompa bani în această gaură neagră. Chiar în plină pandemie, statul a mai aprobat un ajutor de stat de 37 de milioane de euro pentru compania aceasta profund neprofitabilă.
Cu toate acestea, conducerea a anunțat că va disponibiliza între 400 și 500 de angajați, majoritatea piloți și personal navigant. În ce se vor duce deci banii contribuabililor români? Ei bine o investiție prioritizată de conducere a fost angajarea unui alt consultant de comunicare, deși compania mai avea unul.
Surse din interiorul companiei spun că o nouă persoană a fost adusă în echipă pentru a lucra pe probleme de comunicare și imagine, din poziția de consultant personal al CEO-ului. Cât ne va costa această decizie? Undeva la 3000 de euro pe lună. Nu de alta, dar dacă o dăm să iasă bine din comunicare, problema nu mai există de fapt.
Statul in loc sa acorde ajutor cailor ferate sa cumpere vagoane și locomotive noi ca omul de rand merge cu trenu, acordă bani unei companii păguboase care doar papa bani si nu produce nimic. Alte țări mult mai dezvoltate ca RO de pildă HU nu au companie aeriană de stat si le e foarte bine, noi dupa ce ca suntem vai de noi ne permitem să avem o companie aeriană care doar consuma. Unde nu e cap e vai de picioare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Aug 2020, 20:06 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Alte țări mult mai dezvoltate ca RO de pildă HU nu au companie aeriană de stat si le e foarte bine, noi dupa ce ca suntem vai de noi ne permitem să avem o companie aeriană care doar consuma.
Unde nu e cap e vai de picioare. Nu acu companie de stat, dar bagă ajutoare de stat în WizzAir... de exemplu, zborurile regionale în zona balcanilor sunt subvenţionate cu cca. 4 mil. euro pe an. Numai că Wizz suge de la mai multe ţâţe, a mai primit un credit garantat de statul britanic de 300 mil. GBP, în schimb britanicii au refuzat să ofere facilităţi companiei Virgin Atlantic, care are sediul în UK. Ciudată rău aviaţia asta. În schimb, la noi TAROM lucrează pe fonduri proprii, nu primeşte bani de la bugetul de stat pentru nimic (mai puţin situaţia cu Covid, dar acolo s-au dat bani şi BlueAir). _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Aug 2020, 21:20 | |
| Cum s-au jucat miniștrii cu majorările de capital la CFR Călători. Ce spunea Bode anul trecut că e ilegal vrea să fie legal acum https://clubferoviar.ro/majorarile-de-capital-la-cfr-calatori/?fbclid=IwAR11GwNGGDQf3G4visXx9qg3r5MF2GJSEvHzHT-fzU7lBxeTgXq7RpLZgQs |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Aug 2020, 22:20 | |
| Cand pe ce istoria caii ferate unii se urineaza cu bolta.Cum sa trimiti jegul asta infect de locomotiva si sa lipesti 3 hartii A4? Calea ferată Simeria-Petroșani: 150 de ani de la inaugurare Evenimentul se va desfășura în stațiile CF Simeria, Subcetate și Petroșani în 28 și 29 august 2020, conform programului de mai jos. Accesul tuturor doritorilor la eveniment este gratuit, dar limitat de normele sanitare în vigoare, motiv pentru care vă rugăm să purtați mască. Deplasarea pe traseul Simeria - Subcetate - Petroșani se va realiza cu trenul IR 1836. Evenimentul este organizat de CENAFER, Urban Lab Valea Jiului și Centrul Cultural și de Creație al Orașului Simeria, în parteneriat cu Teatru Dramatic Ion D. Sîrbu din Petroșani și susținut de Primăria Orașului Simeria și Primăria Municipiului Petroșani. Program: 28 august, stația Simeria: 10:00 deschiderea evenimentului: cuvântări inaugurale și înmânare diplome de merit; dezvelire placă aniversară; lansare monografie și film documentar 11:33 plecarea participanților spre Petroșani cu trenul de linie IR 1836; în tren vor fi distribuiți fluturași către călători și aceștia vor fi informați cu privire la istoricul căii ferate parcurse de tren în acele momente 12:12 sosirea în stația Subcetate și dezvelirea plăcii omagiale 28 august, stația Petroșani: 14:00 sosire în stația Petroșani și deschiderea evenimentului de la Petroșani; cuvântări și înmânare diplome de merit; dezvelire placă aniversară; lansare Monografia liniei ferate Simeria – Petroșani și film documentar; vernisajul celor trei expoziții: expoziția de machete feroviare – realizată de Muzeul CFR - director Mircea DOROBANȚU, din cadrul CENAFER, expoziție de obiecte, aparate sau mici instalații feroviare - realizată de colecționarul Sorin TISA din Bistrița, expoziție de ceasuri feroviare - realizată de colecționarul Nicolae GHERGHIN din Petroșani 16:00 tur ghidat al patrimoniului feroviar din municipiul Petroșani, cu înregistrare prealabilă și pornire de pe peronul gării 29 august, stația Petroșani acces liber la cele trei expoziții din incinta stației Petroșani 12:00 tur ghidat al patrimoniului feroviar din municipiul Petroșani, cu înregistrare prealabilă și pornire de pe peronul gării 19:30 dezbatere: viitorul patrimoniului feroviar din județul Hunedoara 20:30 Paracliserul - piesă de teatru în reprezentația Teatrului Dramatic Ion D. Sîrbu Petroșani Pentru participarea la tururile ghidate vă rugăm să transmiteți un email la urbanlab.vj@gmail.com sau să transmiteți un mesaj privat acestei pagini. Vezi mai puţin |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Aug 2020, 22:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Alte țări mult mai dezvoltate ca RO de pildă HU nu au companie aeriană de stat si le e foarte bine, noi dupa ce ca suntem vai de noi ne permitem să avem o companie aeriană care doar consuma.
Unde nu e cap e vai de picioare. Nu acu companie de stat, dar bagă ajutoare de stat în WizzAir... de exemplu, zborurile regionale în zona balcanilor sunt subvenţionate cu cca. 4 mil. euro pe an. Numai că Wizz suge de la mai multe ţâţe, a mai primit un credit garantat de statul britanic de 300 mil. GBP, în schimb britanicii au refuzat să ofere facilităţi companiei Virgin Atlantic, care are sediul în UK. Ciudată rău aviaţia asta. În schimb, la noi TAROM lucrează pe fonduri proprii, nu primeşte bani de la bugetul de stat pentru nimic (mai puţin situaţia cu Covid, dar acolo s-au dat bani şi BlueAir). Nu cred ca ti-am cerut tie parerea si nici nevoie de scuzele de 2 bani nu am nevoie. Tarom e o companie care doar consuma si nu produce nimic, este doar pentru cei cu funcții sa se plimbe pe cheltuiala statului, punct!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Aug 2020, 11:23 | |
| Tu nu ai înţeles că TAROM, cu excepţia acestui ajutor de stat, nu primeşte bani de la buget? Nu contează cine se plimbă cu avioanele respective.
Apropo, mi-am primit banii de la WizzAir pentru zborul anulat de acum o lună jumate. Bănuiesc că ar trebui să le mulţumesc lui Viktor Orban şi Boris Johnson pentru asta. Înţeleg că TAROM nu a rambursat încă biletele anulate pentru aceeaşi perioadă. _________________ :TTT:
|
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3653 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Aug 2020, 13:29 | |
| Am avut si eu un zbor anulat cu/de Tarom. Mi-au spus ca imi pot rambursa banii abia dupa 90 de zile de la convorbirea pe care am avut-o cu callcenter-ul. Asta in conditiile in care am asteptat 70 (!!!) de minute sa intru in legatura cu un operator Tarom. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Aug 2020, 14:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Tu nu ai înţeles că TAROM, cu excepţia acestui ajutor de stat, nu primeşte bani de la buget? Nu contează cine se plimbă cu avioanele respective.
Apropo, mi-am primit banii de la WizzAir pentru zborul anulat de acum o lună jumate. Bănuiesc că ar trebui să le mulţumesc lui Viktor Orban şi Boris Johnson pentru asta. Înţeleg că TAROM nu a rambursat încă biletele anulate pentru aceeaşi perioadă. Dar tu nu pricepi ca NU ma intereseaza scuzele si prostiile tale!!! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Aug 2020, 14:44 | |
| Referitor la calea ferata Simeria -Petrosani, pentru ce s-au acordat diplome de merit?
ce fel de merite? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 30 Aug 2020, 09:46 | |
| - dan tm a scris:
- Referitor la calea ferata Simeria -Petrosani, pentru ce s-au acordat diplome de merit?
ce fel de merite? Barbu Bibel Barbulescu În satul Pojoga comuna Zam la nea Vasile FURDUI, să-i înmânez personal medalia revistele oferite de SLIML DEPOU SIMERIA și diploma de excelență pentru activitatea în CFR oferită de directorul CNAFER Marcel Onțoiu, alături de Avram Rat și DUDAȘ ALEXANDRU colegii de locomotiva 20 ani la LDH 225 EA 449 EA 849 plus tricoul aniversar oferit de organizatorii acestui eveniment de împlinire a 150 de ani de la darea în exploatare a liniei Simeria Petroșani 28.08.1870 Dionisie Ardelean, Ioan Dorel Şchiopu și spre rușinea noastră a tuturor CFR-istilor care ne batem cu cărămidă în piept, vezi doamne cine suntem noi, un grup de pasionați feroviari neceferisti conduși de cel mai CFR-ist PROFESOR UNIVERSITAR LA FACULTATEA DE ARHITECTURĂ TIMIȘOARA Mihai Danciu ! |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4981 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 31 Aug 2020, 18:59 | |
| https://m.hotnews.ro/stire/24260969
"Ploiești - Slănic ar putea deveni următorul tronson pe care trenul va pierde lupta cu microbuzul
Compania privată care operează trenurile dintre Ploiești și Slănic spune că trenurile pe această rută de 44 km vor avea întârzieri de 40 de minute din cauza restricțiilor de viteză introduse luni. Din cauza acestei măsuri, compania nu mai poate circula cu toate trenurile din grafic și a anulat două trenuri luni și șase trenuri marți. Cele mai rapide trenuri făceau o oră și 15 minute între Ploiești Sud și Slănic, cu 12 opriri intermediare. Dacă întârzierile vor persista, trenul nu va mai fi viabil pentru navetiști. Între cele două localități circulau zilnic între 8 și 10 trenuri pe sens. Cei de la Transferoviar au explicat pentru HotNews.ro că administratorul secției, CNCF CFR SA prin Regionala CF București, Secția Linii Câmpina, a introdus restricție de viteză permanentă de 30 km/h pe toată distanța de circulație, de la stația Buda și până la Slănic Prahova, ceea ce înseamnă 34 dintre cei 44 km ai secției. Secția a fost în administrarea Transferoviar din septembrie 2012 și până la sfârșitul lunii iulie 2020. Compania privată spune că nu a mai dorit prelungirea contractului de închiriere pe încă patru ani din cauza pierderilor financiare înregistrate pe această secție. Chiria secției a crescut permanent, salariile personalului au crescut constant prin majorarea salariului minim, iar cheltuielile de întreținere s-au majorat, spun cei de la companie. Transferoviar spune că a întreținut secția pentru a putea opera trenuri de călători cu viteza de 50 km/h, dar că a aflat abia azi de la impiegații de pe secție, că începând cu ora 12, viteza va scădea de la 50 km/h, la 30 km/h. Transferoviar spune că alte trenuri vor fi anulate și este necesară trasarea graficului de circulatie în funcție de noua viteză de circulație." |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Sept 2020, 15:51 | |
| https://www.railjournal.com/passenger/main-line/sncb-launches-free-rail-pass-and-reports-first-half-loss/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |