Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 16 Oct 2020, 22:36

Ei nu are cum sa știe.. e vorba de slaba organizare și incompetenta se știe ca pana la Roșiori sunt destui navetiști după se golește dar ei nu suplimentează pentru 20-30 de oameni cu un vagon
Se plâng ca nu personal da unde se găsesc restul de pana la 13000 de.angajati ca nu cred ca îs mai mulți de 3000 de mecanici șefi de tren RTV, apropo la Simeria or sa mai rămână 4 mecanici dacă ies care trebuie la pensie
Dar na bine ca au 4 ingineri la revizia Tg Jiu 15 regizori SC la Timisoara și câți or mai fi dinastia
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 16 Oct 2020, 23:46

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
CFR Călători a băgat sub preș cazurile de Covid.
Oficial nu există angajați bolnavi de Covid printre cei aproximativ 13.000 de salariați ai CFR Călători. În realitate însă epidemia a lovit fără discriminare mecanici de locomotivă, persoane din managementul societății, sindicaliști. Situația este băgată sub preș de conducerea CFR Călători, aflată în foame de imagine publică pentru menținerea funcțiilor. Nici conducerea SCRL, subsidiara companiei, nu este departe de această situație.
https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-a-bagat-sub-pres-cazurile-de-covid/?fbclid=IwAR2PzT66AO1Kmjkcu6Wnaszwt9FSU2NRcI5lInxv5s94Qauqo1Sv5D5RUSA
Mănâncă ceva cu polonicul... cazurile sunt raportate la DSP şi la noi. Evident că anunţarea publică a numărului de cazuri o poate face doar CFR Călători, dar e informaţie medicală. Chiar la momentul ăsta există salariaţi internaţi cu COVID. Să anunţi cu nume şi prenume cine e bolnav e contrar GDPR şi e sancţionabil cu o amendă babană.
Dar nu despre dat nume era vorba. Ai un stil aparte de a le înțelege lucrurile in felul tău !  Mai citește încă o dată articolul ca să înțelegi substratul postări.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeSam 17 Oct 2020, 16:23

ldh80 a scris:
dan tm a scris:
Nu incepe si aici cu analizele:

nu va fi nimic din ce arati tu acolo.

Eu am comentat pe marginea acelei harti, pe care am gasit-o pe facebook, unde nu am postat-o eu!

Si tu crezi ca aceasta autostrada si/sau cale ferata se vor realiza vreodata??? Fii sincer...Eu consider ca acest subiect nu merita discutat, este doar o stire banala a unui reporter care trebuia sa scrie si el ceva sa-si ia leafa...Probabil erau prea multi in redactie  cei care scriau despre covid...

Vitosa a scris:
CFR Călători a băgat sub preș cazurile de Covid.
Nu doar CFR  a facut asta...Sunt o gramada de institutii ale statului sau private care fac acelasi lucru...In principal este vorba de firme si institutii unde publicul are acces si este foarte aglomerat...Ia sa pui aceiasi intrebare directorilor de la Carrefour sau Kaufland sa vezi ce raspuns primesti...Sau de pe la ITM-ul dintr-un anumit judet silent

Dr2005 a scris:

Mănâncă ceva cu polonicul... cazurile sunt raportate la DSP şi la noi. Evident că anunţarea publică a numărului de cazuri o poate face doar CFR Călători, dar e informaţie medicală. Chiar la momentul ăsta există salariaţi internaţi cu COVID. Să anunţi cu nume şi prenume cine e bolnav e contrar GDPR şi e sancţionabil cu o amendă babană.
Cred ca tu faci asta(mancatul)...Intrebarea era urmatoarea :„Câte cazuri de îmbolnăvire cu Coronavirus au fost întâlnite de la începutul lunii curente printre persoanele angajate la CFR Călători și filiale? Care este numărul persoanelor aflate în prezent în carantină/concedii medicale din cauza îmbolnăvirii? Care este situatia îmbolnăvirilor pe regionale?”
Nu s-a cerut nicaieri numele persoanelor infestate ci doar numarul lor...Chiar tu ai spus ca sunt persoane internate cu covid din randul angajatilor CFR...Asta putea sa zica si CFR, fara sa dea numele lor...Exact cum fac astia cand anunta noile cazuri...Atatia infectati, atatia vindecati, atatia decedati...Pentru ca au si decese in randul angajatilor CFR in urma infestarii cu covid...Dar pun pariu ca la nivel central nu exista o asemenea statistica, deci pe aia mari din palat ii cam doare undeva de cate imbolnaviri sunt in randul angajatilor...De fapt pe aia  in general li se falfaie undeva de conditiile de munca ale personalului din subordine...Tot ce conteaza este scaunul de sub fund...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 13:24

marius664 a scris:
Atatia infectati, atatia vindecati, atatia decedati...Pentru ca au si decese in randul angajatilor CFR in urma infestarii cu covid...Dar pun pariu ca la nivel central nu exista o asemenea statistica, deci pe aia mari din palat ii cam doare undeva de cate imbolnaviri sunt in randul angajatilor...De fapt pe aia  in general li se falfaie undeva de conditiile de munca ale personalului din subordine...Tot ce conteaza este scaunul de sub fund...
Te înşeli amarnic, se raportează de 2 ori pe săptămână situaţia detaliată (infectaţi total, vindeţi, decedaţi, carantină/izolare, suspecţi Covid - total şi faţă de raportarea precedentă, iar la cei confirmaţi se raportează, dac se cunoaşte, şi cum au luat boala, gen contacţi ai cazurilor confirmate, veniţi din străinătate, infectaţi la locul de muncă de la colegi şa.) pe fiecare societate, iar unele societăţi/instituţii raportează chiar zilnic. Informaţiile astea merg în direcţia de specialitate, în cea de situaţii de urgenţă şi la conducerea ministerului (secretari de stat, ministru). Dar NU sunt informaţii publice. Informaţie publică e doat totalul cazurilor pe judeţ/Bucureşti, pe care o dă Grupul de Comunicare Strategică în buletinul zilnic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 20:40

București, 19 octombrie 2020

3,9 mld RON, pentru modernizarea secțiunilor Timișoara Est - Ronaț Triaj (grupa D) și Ronaț Triaj (grupa D) – Arad

A fost lansată licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de modernizare pe secțiunile Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr. D (lotul 3) și Ronaț Triaj Gr. D - Arad (lotul 4), aferente obiectivului”Modernizarea liniei CF Caransebeș - Timișoara - Aradˮ, parte integrantă a Programului Operațional Infrastructura Mare - POIM.

📢 Valoarea financiară totală estimată a contractelor este de 3.917.081.120,59 RON, lei fără TVA, din care 1.445.386.706,40 RON, fără TVA, pentru lotul 3, respectiv 2.471.694.414,19 RON, fără TVA, pentru lotul 4, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente Programului Operațional Infrastructura Mare - POIM.

‼ Procedura de licitație publică este împărțită în următoarele două loturi, astfel:

♦Lotul 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj Gr.D (13,86 km), de la km 568+399, al liniei CF București – Jimbolia (indicativ 100), până la stația Timișoara Nord, după care se continuă pe linia CF Timișoara – Arad (indicativ 218), de la km 0+000, la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D). Lungimea traseului este de 13,86 km, de la intrarea în cap X stația Timișoara Est, până la semnal cap Y, din Ronaț Triaj Gr.D. Pe traseul existent calea ferată este simplă, electrificată, dotată cu instalație BLA și este dispusă atât în rambleu cu înălţimea de maxim 12 metri, cât și în debleu cu adâncimea de maxim 8 metri. Pe cea mai mare parte a tronsonului feroviar vizat pentru modernizare, calea se va dubla. Traseul de cale ferată proiectat se va desfăşura în general pe amplasamentul existent al liniei CF, cu excepţia tronsoanelor compuse din aliniamente şi curbe ce nu asigură retrasarea liniei cu parametrii pentru circulația cu viteza de 160 km/h. De asemenea, se vor executa lucrări:
✅de construcţie, reconstrucție sau reparaţii/reabilitare a 3 poduri și 3 podeţe, 9 pasaje denivelate, 1 trecere la nivel și 2 podeţe de descărcare;
✅de modernizare a instalațiilor de energoalimentare, linie de contact, telecomunicații, semnalizare, centralizare, bloc (SCB), sanitare, termotehnologice etc
✅de modernizare a clădirilor din staţiile şi haltele de mişcare de pe tronson: Timişoara Est, Timişoara Nord; Ronaţ Triaj Gr. D (post de mișcare), Timișoara Centru, Ronaţ Triaj Cab.1, Ronaț Triaj h, Ronaț Triaj Gr. D (halta). Stația care se va transforma în post de mișcare este Stația (grupa de linii) Ronaț Triaj Gr. D.
✅de modernizare a reţelelor locale existente, de conducte de distribuţie a apei şi de canalizare, care asigură racordarea tuturor consumatorilor branşaţi în prezent la staţiile CF.
✅se vor executa lucrări de protecția mediului: panouri fonoabsorbante, decontaminarea solului, amenajări de spații verzi, separatoare de hidrocarburi și bazine decantoare, garduri de protecție și panouri de protecție.
‼ Valoarea estimată fără TVA: 1.445.386.706,40 RON, fără TVA

♦Lotul 4 Ronaț Triaj Gr. D – Arad (55 km), de la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D), la km 56+350 (semnalul de intrare în staţia Arad). Pe lângă acest tronson, tot în cadrul lotului 4, proiectul cuprinde și modernizarea/reconfigurarea liniei CF Aradu Nou - Glogovăț (indicativ 220), pe o distanță de cca 7 kilometri. Pe traseul existent calea ferată este simplă, electrificată, dotată cu instalație BLA și este dispusă atât în rambleu cu înălţimea de maxim 12 metri, cât și în debleu cu adâncimea de maxim 8 metri. Pe cea mai mare parte a tronsonului feroviar vizat pentru modernizare, calea se va dubla. Traseul de cale ferată proiectat se va desfăşura în general pe amplasamentul existent al liniei CF, cu excepţia tronsoanelor compuse din aliniamente şi curbe ce nu asigură retrasarea liniei cu parametrii pentru circulația cu viteza de 160 km/h. Calea ferată existentă între staţiile Aradu Nou și Arad se va menţine simplă, însă se va moderniza. Pe intervalul dintre staţiile Aradu Nou şi Glogovăţ, traseul existent al căii ferate (linia Aradu Nou – Glogovăţ) se va modifica, pentru a se putea realiza un racord feroviar, care va asigura ocolirea Municipiului Arad de către trenurile de marfă, care vor circula între Timişoara şi Arad. Noul tronson feroviar proiectat între Aradu Nou şi Glogovăţ va traversa râul Mureş pe un pod construit în amonte faţă de cel existent. De asemenea, se vor executa lucrări:
✅de reconstrucție sau reparaţii/modernizare a 6 poduri, 30 podeţe, 7 treceri la nivel, 15 pasaje denivelate și 9 podeţe de descărcare
✅de modernizare a instalațiilor de energoalimentare, linie de contact, telecomunicații, semnalizare, centralizare, bloc (SCB), sanitare, termotehnologice etc
✅de modernizare a clădirilor din staţiile şi haltele de mişcare de pe tronson: Sânandrei, Băile Călacea, Orţişoara, Vinga, Şag, P.M. Valea Viilor, Aradu Nou, Glogovăț, Micălaca. Stația care se vor transforma în post de mișcare este Staţia Valea Viilor.
✅de modernizare a reţelelor locale existente, de conducte de distribuţie a apei şi de canalizare, care asigură racordarea tuturor consumatorilor branşaţi în prezent la staţiile CF.
✅se vor executa lucrări de protecția mediului: panouri fonoabsorbante, decontaminarea solului, amenajări de spații verzi, separatoare de hidrocarburi și bazine decantoare, garduri de protecție și panouri de protecție.
‼ Valoarea estimată fără TVA: 2.471.694.414,19 RON, fără TVA

📢 Durata de implementare este de 102 luni, din care: 6 luni pentru proiectare, 36 luni pentru execuția lucrărilor, iar perioada de garanție a obiectivului este de 60 de luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 23.11.2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.00.

Revista presei - Pagina 53 Fb_img81
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 20:41

Oare 10 mil de euro nu e cam mult pentru un km de linie modernizata mai ales ca in unele locuri doar se dubleaza linia?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 09:26

Costă atât din cauza numărului mare de poduri şi pasaje necesare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 21:53

Bla bla bla, costa ca asa costa in Romania orice lucrare costa cat nu face. Orice lucrare costa mai mult pentru c trebuie sa ajunga banuti si in alte prti.

_________________
595423Revista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 22:07

O să propun să se facă lucrarea cu treceri la nivel cu Crucea Sf. Andrei şi 5 km/h pentru trenuri. Ce atâtea pasaje denivelate? Ce atâta ERTMS? Ce BAT? Şine să fie şi mecanici şi mecanici ajutori şi păzitori de barieră şi acari, să nu se supere sindicatul. Ce atâtea certificări STI? Mai salvăm 1 mil. de euro dacă nu le facem. Panouri fonoabsorbante? Păi a deranjat pe cineva trenul în ultima sută de ani? Staţii de epurare? Păi nu poate să se uşureze acarul la boschet, ce-i trebuie canalizare? Şi uite cum se poate reduce costul proiectului!

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 22:30

Problema chiar si cu aceste costuri exorbitante, mai mari sau cel putin  la fel ca-n alte tari-unde forta de munca are alte valoare- este ca nu se realizeaza...Chiar si cu un cost de 10 ori mai mare totu-i degeaba daca nu se respecta termenii...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 22:39

Se întâmplă că noi ca nație vrem să părem mai catolici decât papa de la Roma și vrem să fim mai cu moț decât alții. Aceleași lucrări se fac și în țările fostei Yugoslavi doar că la juma de preț față de RO.
Doar că ei nu fac parte din UE și poate nici comisioanele și furăciunile nu sînt ca în RO.

Dar să revenim pe meleagurile noastre mioritice

https://www.bursa.ro/electrificare-cfr-sa-prinsa-in-hatisul-casarilor-cuprul-furat-de-pe-calea-ferata-incurca-socotelile-contabile-43339042

Astăzi, 19 octombrie 2020, se împlinesc 151 de ani de când a fost inaugurată prima gară din București. Din păcate, ea a dispărut din patrimoniul CFR și a ajuns în cel al unei companii israeliene. Un rol important în această poveste tristă pentru calea ferată l-a avut fostul ministru al Transporturilor Miron Mitrea.
https://clubferoviar.ro/prima-gara-din-bucuresti/
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 23:03

În prezent Mitrea ne explică cum se prelinge rahatul pe băț la Realitatea. Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 21 Oct 2020, 01:27

marius664 a scris:
Problema chiar si cu aceste costuri exorbitante, mai mari sau cel putin  la fel ca-n alte tari-unde forta de munca are alte valoare- este ca nu se realizeaza...Chiar si cu un cost de 10 ori mai mare totu-i degeaba daca nu se respecta termenii...

Pai stai boss dupa ce e asa scumpa aia mai angajeaza fictiv si vreo 100 de muncitori in plus pe statul de salarii ca in teren erau jumate ca dehh trebuie sa angajezi fosti sefi de statii si directori din regionale pe posturi caldute si trebuie sa vina VTR si TFG sa iti faca manevra ca dehh au oameni bine sus in minister si pe la AFER care nu prea autorizeaza orice locomotiva austriaca pentru manevra
Si uite asa de aia nu are ursul coada
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 21 Oct 2020, 08:59

Tu chiar crezi că o firmă privată angajază mulţi muncitori? Sau că îşi permite să închirieze locomotive (proaste) la supra-preţ de la CFR Călători şi/sau Marfă pentru manevră?
Firmele lucrează cu oamenii la minimul necesar, iar înţelegerile pentru transport şi manevră sunt, de regulă, făcute încă de la înscrierea la licitaţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 21 Oct 2020, 11:42

Exact asa se intampla Dragos...Chiar eu am vazut cu ochii mei acest lucru la o firma de constructii, unde se angaja fictiv personal pt a prinde vechime in munca...Respectivul nu primea evident salariu, dar ii mergea darile catre stat...Evident ca nici la munca nu venea...Iar ITM-ul nu verifica asa ceva, ei verifica daca aia care ii gaseste la munca au forme legale...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: