Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeSam 15 Aug 2020, 15:27

Au inceput si astea sa cedeze.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/un-tren-de-pe-ruta-bucuresti-brasov-a-luat-foc-in-prahova-1353426
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5495
Data de inscriere : 23/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: hy   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 11:29

nu era normal? doar aia nu le au dat de bune
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 12:45

Gigi Gavrilă nu este ăla de ,,lingea clanțele" pe la Astra Transcarpatic? S-a tras şi în poză cu uniforma ălora! Apropo de anularea licitației ARF ,,dacă Astra nu e nimic nu e"
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 15:27

alinx3330 a scris:
nu era normal? doar aia nu le au dat de bune

Bine ele au avut niste probleme dupa punerea in circulatie dar au fost rezolvate fata de IC2 macar astea s-au amortizat
Problema lor era mentenanta scumpa motoarele care consumau mult si care nu se mai incadrau in anumite norme dw poluare..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 15:34

bubu a scris:
S-a tras şi în poză cu uniforma ălora!
Era directorul general al Astra Trans Carpatic la vremea aia, de aia era în uniforma lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 15:35

Condiții de muncă la CFR
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1904027803186361&id=1603922763196868&ref=bookmarks

Sus In jos
Peter Fodor

Peter Fodor


Numarul mesajelor : 205
Varsta : 45
Reputatie : 3379
Data de inscriere : 22/03/2016

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 21:48

Reportajul e din 2017. Acum probabil este și mai rău.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5495
Data de inscriere : 23/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 21:50

Adrian78 a scris:
alinx3330 a scris:
nu era normal? doar aia nu le au dat de bune

Bine ele au avut niste probleme dupa punerea in circulatie dar au fost rezolvate fata de IC2 macar astea s-au amortizat
Problema lor era mentenanta scumpa motoarele care consumau mult si care nu se mai incadrau in anumite norme dw poluare..


din cate stiu aveau probleme la francezi cu generatorul principal daca "cadea" nu mai aveai ce sa ii faci
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 22:32

Nu au generator principal, au 2/3 în funcție de varianta constructivă( ce se ajuta dacă pica unul, suplinește cel alaturat)grupuri pentru serviciile auxiliare ; pe partea de tracțiune  4 motoare MAN de 300kw fiecare,cu transmisie hidraulică,  fiecare actioneaza osia interioara a boghiului vagonului motor.
Au fost considerate costisitoare la întreținere și exploatare, si ca defect conform pasionaților pe forumuri feroviare din Franța ,ușile/ si trapele frontale au avut cele mai mari neajunsuri în exploatare.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeDum 16 Aug 2020, 22:45

S-a mai dus unu...Nu stia ca trenurile nu cinta manele


https://www.click.ro/news/national/manelistul-tavy-pustiu-murit-urma-unui-accident-feroviar-timp-ce-era-live-pe-facebook



Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeLun 17 Aug 2020, 19:41

@ndrey a scris:
Nu au generator principal, au 2/3 în funcție de varianta constructivă( ce se ajuta dacă pica unul, suplinește cel alaturat)grupuri pentru serviciile auxiliare ; pe partea de tracțiune  4 motoare MAN de 300kw fiecare,cu transmisie hidraulică,  fiecare actioneaza osia interioara a boghiului vagonului motor.
  Au fost considerate costisitoare la întreținere și exploatare,  si ca defect conform pasionaților pe forumuri feroviare din Franța  ,ușile/ si trapele frontale au avut cele mai mari neajunsuri în exploatare.

Da pe post de generator au un motor diesel
Trendul este powerpack cu motor diesel/hybrid si cu transmisie electrica mai silentios si mai fiabil  decat varianta hidraulica
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeLun 17 Aug 2020, 21:40

Fac serviciu cu ele ,si sunt destul de fiabile , iar varianta doar cu 2 unitati are o accelerație fenomen, se cunoaște când lucrează toți 1200kw, cât despre zgomot nici vorba ,grupurile de tractiune desi hidraulice,sunt în compartimente presurizate, ceea ce se aude si e într-adevăr sâcâitoare sunt grupurile electrogene, asta e un minus sa zic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeLun 17 Aug 2020, 22:28

Francezilor mereu le-a plăcut să se complice... în aceeaşi vreme cu ramele astea, nemţii veneau cu Desiro, cu transmisie mecanică, mult mai simplu de operat şi întreţinut.

Şi ramele de le-a luat acum RegioCălători nu sunt singura ,,inovaţie feroviară" franţuzească. Acum vreo 60 de ani, ca să dea de lucru lui Michelin, au inventat francezii metroul pe pneuri. Nemţii, tot pe vremea aia, au ţinut-o pe tradiţional, cu metroul clasic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMar 18 Aug 2020, 14:40

Dr2005 a scris:

. Acum vreo 60 de ani, ca să dea de lucru lui Michelin, au inventat francezii metroul pe pneuri. Nemţii, tot pe vremea aia, au ţinut-o pe tradiţional, cu metroul clasic.
Iar la noi acum 60 de ani era de baza calul si caruta...Aaaa, stai oleaca...asta sunt de baza si acum...
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMar 18 Aug 2020, 16:33

Dr2005 a scris:
Francezilor mereu le-a plăcut să se complice... în aceeaşi vreme cu ramele astea, nemţii veneau cu Desiro, cu transmisie mecanică, mult mai simplu de operat şi întreţinut.
.
Desiro e din multe puncte de vedere sub 72500 .. ma îndoiesc ca e mai simplă o transmisie mecanica decât una hidraulică!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 36 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: