| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Aug 2020, 15:27 | |
| Au inceput si astea sa cedeze.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/un-tren-de-pe-ruta-bucuresti-brasov-a-luat-foc-in-prahova-1353426 |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Dum 16 Aug 2020, 11:29 | |
| nu era normal? doar aia nu le au dat de bune |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5814 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Aug 2020, 12:45 | |
| Gigi Gavrilă nu este ăla de ,,lingea clanțele" pe la Astra Transcarpatic? S-a tras şi în poză cu uniforma ălora! Apropo de anularea licitației ARF ,,dacă Astra nu e nimic nu e" |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Aug 2020, 15:27 | |
| - alinx3330 a scris:
- nu era normal? doar aia nu le au dat de bune
Bine ele au avut niste probleme dupa punerea in circulatie dar au fost rezolvate fata de IC2 macar astea s-au amortizat Problema lor era mentenanta scumpa motoarele care consumau mult si care nu se mai incadrau in anumite norme dw poluare.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Aug 2020, 15:34 | |
| - bubu a scris:
- S-a tras şi în poză cu uniforma ălora!
Era directorul general al Astra Trans Carpatic la vremea aia, de aia era în uniforma lor. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Aug 2020, 15:35 | |
| Condiții de muncă la CFR https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1904027803186361&id=1603922763196868&ref=bookmarks
|
|
| |
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3379 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Aug 2020, 21:48 | |
| Reportajul e din 2017. Acum probabil este și mai rău. |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Aug 2020, 21:50 | |
| - Adrian78 a scris:
- alinx3330 a scris:
- nu era normal? doar aia nu le au dat de bune
Bine ele au avut niste probleme dupa punerea in circulatie dar au fost rezolvate fata de IC2 macar astea s-au amortizat Problema lor era mentenanta scumpa motoarele care consumau mult si care nu se mai incadrau in anumite norme dw poluare.. din cate stiu aveau probleme la francezi cu generatorul principal daca "cadea" nu mai aveai ce sa ii faci |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Aug 2020, 22:32 | |
| Nu au generator principal, au 2/3 în funcție de varianta constructivă( ce se ajuta dacă pica unul, suplinește cel alaturat)grupuri pentru serviciile auxiliare ; pe partea de tracțiune 4 motoare MAN de 300kw fiecare,cu transmisie hidraulică, fiecare actioneaza osia interioara a boghiului vagonului motor. Au fost considerate costisitoare la întreținere și exploatare, si ca defect conform pasionaților pe forumuri feroviare din Franța ,ușile/ si trapele frontale au avut cele mai mari neajunsuri în exploatare. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Aug 2020, 22:45 | |
| S-a mai dus unu...Nu stia ca trenurile nu cinta manele
https://www.click.ro/news/national/manelistul-tavy-pustiu-murit-urma-unui-accident-feroviar-timp-ce-era-live-pe-facebook
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Aug 2020, 19:41 | |
| - @ndrey a scris:
- Nu au generator principal, au 2/3 în funcție de varianta constructivă( ce se ajuta dacă pica unul, suplinește cel alaturat)grupuri pentru serviciile auxiliare ; pe partea de tracțiune 4 motoare MAN de 300kw fiecare,cu transmisie hidraulică, fiecare actioneaza osia interioara a boghiului vagonului motor.
Au fost considerate costisitoare la întreținere și exploatare, si ca defect conform pasionaților pe forumuri feroviare din Franța ,ușile/ si trapele frontale au avut cele mai mari neajunsuri în exploatare. Da pe post de generator au un motor diesel Trendul este powerpack cu motor diesel/hybrid si cu transmisie electrica mai silentios si mai fiabil decat varianta hidraulica |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Aug 2020, 21:40 | |
| Fac serviciu cu ele ,si sunt destul de fiabile , iar varianta doar cu 2 unitati are o accelerație fenomen, se cunoaște când lucrează toți 1200kw, cât despre zgomot nici vorba ,grupurile de tractiune desi hidraulice,sunt în compartimente presurizate, ceea ce se aude si e într-adevăr sâcâitoare sunt grupurile electrogene, asta e un minus sa zic. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Aug 2020, 22:28 | |
| Francezilor mereu le-a plăcut să se complice... în aceeaşi vreme cu ramele astea, nemţii veneau cu Desiro, cu transmisie mecanică, mult mai simplu de operat şi întreţinut.
Şi ramele de le-a luat acum RegioCălători nu sunt singura ,,inovaţie feroviară" franţuzească. Acum vreo 60 de ani, ca să dea de lucru lui Michelin, au inventat francezii metroul pe pneuri. Nemţii, tot pe vremea aia, au ţinut-o pe tradiţional, cu metroul clasic. _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Aug 2020, 14:40 | |
| - Dr2005 a scris:
. Acum vreo 60 de ani, ca să dea de lucru lui Michelin, au inventat francezii metroul pe pneuri. Nemţii, tot pe vremea aia, au ţinut-o pe tradiţional, cu metroul clasic. Iar la noi acum 60 de ani era de baza calul si caruta...Aaaa, stai oleaca...asta sunt de baza si acum... |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Aug 2020, 16:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- Francezilor mereu le-a plăcut să se complice... în aceeaşi vreme cu ramele astea, nemţii veneau cu Desiro, cu transmisie mecanică, mult mai simplu de operat şi întreţinut.
. Desiro e din multe puncte de vedere sub 72500 .. ma îndoiesc ca e mai simplă o transmisie mecanica decât una hidraulică! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|