|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2020, 13:27 | |
| Sa mai asteptam sa ne facem bine, consultanta asta ne omoara.. Si bineinteles cursuri de perfectionare
https://newsweek.ro/actualitate/scandalos-jumatate-din-cheltuielile-in-proiectul-ratat-de-informatizare-anaf-tocati-pe-consultanta |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2020, 14:10 | |
| https://www.economica.net/dinozaurii-de-pe-caile-ferate-romane-pe-ce-rute-circula-cele-mai-vechi-trenuri-ale-cfr-calatori-foto_127795.html Un articol mai vechi dar care atrage atenția. Copy paste-uri la comentariile lui Dragoș pe feisbuc |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2020, 14:13 | |
| ARF-ul luat in vizor pentru performanta...
http://stiri.tvr.ro/achizi--ia-de-trenuri-noi-cu-bani-europeni-a-fost-blocata_867655_video_221258.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2020, 15:07 | |
| Și încă un articol tot pe tema asta https://m.zf.ro/zf-live/zf-live-lucian-bode-ministrul-transporturilor-degeaba-avem-bani-19499163 Incompetență, și birocrație, la cote alarmante. Demisia Bode, demisia Jiji de la ARF, demisia tuturor incompetenților din toate structurile ministerului transporturilor. Vă luați salariile degeaba, nemeritate chiar. Nu sînteți în stare de nimic. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2020, 20:00 | |
| https://clubferoviar.ro/rectificarea-bugetara-6/ Wow, bani mai mulți. Oare or fi și pentru mărirea salariilor amărâților ce lucrează în sectorul de reparații pe 1600-1800 lei ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Aug 2020, 18:00 | |
| https://www.promotor.ro/stiri-auto/noaptea-mintii-pasajul-cfr-constanta-reabilitat-doar-pe-jumatate-18733611 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Aug 2020, 22:26 | |
| https://clubferoviar.ro/tichetele-de-masa-la-cfr-sa/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Aug 2020, 10:43 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.promotor.ro/stiri-auto/noaptea-mintii-pasajul-cfr-constanta-reabilitat-doar-pe-jumatate-18733611
Nu CFR S.A. trebuie să facă treaba lu' Madam Fi(e)rea. Lângă pasaj avem un tunel de metrou, o magistrală de apă pe partea de E şi nişte construcţii private spre V. Cum pasajul se poate, teoretic, lărgi doar spre V, automat trebuie reconstruit total, inclusiv alţi piloni centrali (că ăia de acum nu vor mai fi la mijloc) pentru a face ce vor cei de la Metrouusor (care, apropo, din câte cunosc, nu au în echipă niciun inginer CFDP). Numai că dacă lărgeşti pasajul spre E, ai nevoie să reconfigurezi şi intersecţia Bucureştii-Noi cu Chitilei + o şicană cam periculoasă pe Cal. Griviţei, practic orice lărgire a pasajului înseamnă reconfigurarea tramei stradale de la Clăbucet până la intersecţia Bucureştii-Noi cu Chitilei, cu tot cu tramvai şi trotuare, practic o lucrare majoră de infrastructură, imposibil de făcut sub trafic rutier şi feroviar. Îşi asumă PMB o astfel de lucrare? Îşi asumă (inclusiv financiar) închiderea M800 între Ram. Pajura şi Băneasa (implicit între Nord şi Pantelimon, că toată zona aia o să rămână în aer, la mâna hoţilor de fier vechi)? E drept, o astfel de închidere am mai permite şi realizarea altor legături peste sau pe sub M800, de ex. refacerea Str. Elena Văcărescu (sau măcar un pasaj pietonal şi velo), realizarea unui pasaj suprateran în Pipera (că în Andrinache nu mai au cum, a dat Pandele autorizaţii de construire până în stradă), amenajarea unor peroane pentru ipoteticele halte din Pipera şi Andronache şi câte şi mai câte. Dar primăria e mai ocupată în făcut hobanate la Ciurel, în construit lucrări fără autorizaţie de construire la câţiva m de geamurile blocurilor (Doamna Ghica) şi cârpit faţadele de la stradă prin Centrul Vechi. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Aug 2020, 11:19 | |
| Ca sa inchizi un timp circulatia feroviara pe M800 intre Bucuresti Nord si Pantelimon, ar trebui intai refacuta calea ferata de centura (Mogosoaia- Otopeni- Voluntari- Ram. Pasarea, ambele fire) si inclusiv racordul Ramificatie Buciumeni- Mogosoaia, ca sa poti circula constant cu 100 sau 120 km/h pe acolo, cu intreg BLA-ul repus in functiune .
La starea in care se prezinta astazi centura feroviara intre Mogosoaia- Ram. Pasarea , daca ar fi introduse pe acolo trenurile de calatori de pe M800, ar face prea mult ca timp de mers si in plus (datorita nefunctionarii BLA) si frecventa de circulatie ar fi mare!
Cat priveste alte pasaje rutiere care ar trebui realizate peste M800 ar fi:
-Strada Elena Vacarescu- Soseaua Nordului (pentru a creea o alternativa de circulatie la Soseaua Kiseleff, dar si pentru o eventuala reconstructie/constructie a unei linii de troleibuze Gara de Nord- Piata Victoriei- Bdul. Aviatorilor- Bdul. Beijing- Soseaua Nordului- Strada Elena Vacarescu- Soseaua Bucuresti Ploiesti- Aeroport Baneasa- Zona comerciala Baneasa)
-Strada Avionului- Drum Nisipoasa (Strada Avionului ar trebui indreptata si largita, putandu-se largi inspre est, pe locul unde era fosta betoniera "Aviatiei), iar realizarea unui pasaj rutier peste M800, la capatul strazii Avionului, ar usura mult accesul spre cartierul ANL "Henri Coanda".
-Soseaua Petricani
-Soseaua Andronache |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Aug 2020, 16:11 | |
| Centura a fost burată şi aranjată cât de cât, dar cu tot ocolul pe acolo pui minimum 60 minute la parcursul unui IR fără oprire. Ai putea să mai tai vreo 25 minute dacă mergi cu diesel direct prin Mogoşoaia, că M700 nu are gabarit de electrificare la trecerea pe sub firul III K al M1000, dar după aia fie dai Dieselul jos la Pantelimon (deci pui 15 minute bonus), fie pui Desiro care merge cu 120 (şi pe sub catenară...), deci anulează orice câştig de timp (dar ar putea motorul de Tulcea, dacă se ţine cu dinţii de el în continuare, să meargă direct pe M700). În rest, la câte trenuri de călători sunt, poţi să le expediezi şi la care liberă, cu preţul reţinerii marfarelor în Chitila mai mult timp.
Şos. Nordului duce în Primăverii, un trafic intens pe ea ar deranja mulţi oameni importanţi şi ar direcţiona mai mult trafic pe acolo (în condiţiile în care Şos. Bucureşti-Ploieşti e destul de cuprinzătoare pentru trafic). Un pasaj suprateran auto e foarte greu de făcut acolo, mai ales că Herăstrău e zonă protejată şi ar fi necesare defrişări mari într-o zonă şi aşa poluată a oraşului. În schimb, un mic pasaj subteran pietonal + velo, eventual cu o bandă pentru autoturismele riveranilor ar fi mai uşor de făcut.
La Str. Avionului se mai poate face ceva doar dacă nu s-a construit pe partea dreaptă (iar alea sunt nişte terenuri FOARTE scumpe). Altfel, probabil într-o sută de ani o să facă primăria spitalul pe locul Autobazei Pipera, odată cu un bulevard nou între D. Pompeiu şi spital, perpendicular pe Şos. Pipera. Mai degrabă un eventual pasaj ar trebui corelat cu acest spital şi făcut în dreptul lui. Bine, asta presupunând că se mai face spitalul, că în zonă oricum traficul e un coşmar şi mai sunt şi alte spitale, dar madam primar îl vrea acolo ca să deservească Voluntariul lu' bărbat'su. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Aug 2020, 16:55 | |
| Firul 3K nu are nicio legătură cu firul M700 și podețul (lipsit de gabarit pentru electrificare) și peste care trec trenurile de la stația Pajura Hm la stația Chitila dar și invers, și care e numerotat 301Q. București Nord Gr A - Pajura Hm - Mogoșoaia e fir 700. Ramificație Pajura - Pajura Hm - Chitila e numerotat fir 301Q. Fir 3K e cel Buc Nord Gr A / Gr B - Chitila și care nu are nicio legătură cu ce spui tu. Dar omule ce mai cauți să duci trenul la stația Pantelimon? Te ocolești absolut inutil. Il duci cu dieselul direct la stația Pasărea unde 5 minute pentru cuplare/decuplare ar fi suficiente, apoi pleacă cu EA-ul mai departe. În 2005 când trenurile M800 mergeau ocolind pe centură vmax era de 50 km/h ! Și nu știu despre ce burare și aranjare vorbești tu, că văd că se merge tot cu 30 km/h, mai puțin porțiunea axa Mogoșoaia -axa Otopeni unde se circulă cu 20 km/h, la cale liberă și fără inductori activi. Cred că te-ai referit la lucrările ce au avut loc la linia ce vine de la Mogoșoaia, trece pe sub Podul Colentina peste care trece M300, și care dă în 301F Chitila - Rudeni - Chiajna. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Aug 2020, 21:10 | |
| Autoritatea pentru Reformă Feroviară a anulat nejustificat licitația de rame electrice RE-IR, susține Autoritatea Națională pentru Achiziții Publice. Președintele ARF, Gigi Gavrilă, este amenințat cu tribunalul dacă nu respectă decizia ANAP.
Concluzia este prezentată într-un Aviz conform condiționat al ANAP referitor la Procesul verbal din 4 august 2020 prin care ARF anula procedura de licitație privind achiziționarea a 20 de rame electrice inter-regionale RE-IR noi, document aflat în posesia Club Feroviar.
”Decizia Curții de Apel București nr. 741/2020 din 15.06.2020, prin care s-au dispus măsuri de remediere cu privire la eliminarea factorului de evaluare a fost pusă în aplicare de către autoritatea contractantă prin publicarea anunțului de tip erată nr. 1020548/20.07.2020, prin care aceasta a distribuit punctajul alocat inițial factorului către factorul (10 puncte), iar factorul a fost eliminat. Prin urmare, având în vedere prevederile art. 212 din Legea 98/2016, care reglementează situațiile în care autoritatea contractantă poate anula procedura de Atribuire, se constată că Autoritatea pentru Reformă Feroviară nu a făcut dovada încadrării în nici una dintre acestea, decizia de anulare nefiind fundamentată”, se arată în documentul citat.
Decizia prin care a fost anulată licitația de rame electrice RE-IR trebuie reanalizată. Dacă nu, la tribunal În continuare, ANAP arată că se impune reanalizarea deciziei de anulare a licitației și îi avertizează pe șefii ARF că, dacă nu vor proceda așa, vor intra sub incidența a două articole din Ordonanţa de Urgenţă Nr. 98/2017 din 14 decembrie 2017. Să vedem ce prevăd cele două articole.
Art 14 (8.) Nulitatea absolută a contractului încheiat ca urmare a unei proceduri de atribuire care a făcut obiectul controlului ex ante şi în care ANAP a emis un aviz conform condiţionat, iar autoritatea contractantă a derulat şi finalizat procedura de atribuire fără a remedia abaterile de la legislaţia aplicabilă constatate de ANAP, cu excepţia situaţiei prevăzute la art. 25 alin. (2), se constată de către instanţa de judecată, aceasta urmând a analiza pe fond argumentele aduse de autoritatea contractantă în cauză pentru ignorarea celor reţinute de ANAP prin respectivul aviz conform; prevederile cap. VI secţiunea a 3-a din Legea nr. 101/2016 se aplică în mod corespunzător”.
Art. 25 (1) ANAP are obligaţia de a solicita în instanţă, în termen de 3 luni de la data luării la cunoştinţă a semnării contractului, constatarea nulităţii absolute a contractului încheiat ca urmare a unei proceduri de atribuire care a făcut obiectul controlului ex ante şi în cadrul căreia ANAP a emis un aviz conform condiţionat, iar autoritatea contractantă a derulat şi finalizat procedura de atribuire fără a remedia abaterile de la legislaţia aplicabilă constatate de ANAP; ANAP are calitate procesuală activă în litigiile privind constatarea nulităţii absolute a acestor contracte.
Cu alte cuvinte, președintele ARF, Gigi Gavrilă, care a fost numit în funcție de fostul premier Viorica Dăncilă, este amenințat cu tribunalul dacă nu se va supune deciziei ANAP. https://clubferoviar.ro/licitatia-de-rame-electrice-re-ir/
Zici că intenționat nu se vrea achiziția lor. Tot cu reparațiile MR energofag se continuă. Deh, comisioanele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Aug 2020, 22:42 | |
| Ce nulitate a atribuirii să constate, dacă licitaţia s-a anulat şi nu s-a mai atribuit nimic? _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Aug 2020, 00:29 | |
| Este vorba de licitatia anterioara boss...Oricum daca si institutiile statului se bat intre ele, e clar unde am ajuns...Problema este daca ne oprim aici sau continuam mai departe... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Aug 2020, 13:49 | |
| https://www.economica.net/metroul-de-otopeni-blocat-de-grecii-de-la-aktor-au-depus-iar-contestatie-metrorex-i-a-exclus_188752.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |