Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Iun 2020, 22:27
IonutCFR2009 a scris:
21-76 9xx, este un dezastru la capitolul climatizare, nu functioneaza se stie, chiar daca vagonul nu este prea aglomerat.
Am patit anul trecut pe 1921 la Craiova afara fiind destul de frig pornea singur si baga frig de mureai de 3 ori a mers nasul sa il opreasca
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 28 Iun 2020, 00:19
Adrian78 a scris:
Income magazin..
Instalația de aer condiționat s-a stricat într-unul din vagoanele CFR chiar în timpul vizitei directorului general al CFR, Dan Costescu.
Problema a fost rezolvată în scurt timp, însă a dat mari bătăi de cap călătorilor
Aia a fost si propaganda marca Costescu...Ce sanse erau sa se strice AC intr-un tren in care era marele sef si presa...iar in trenul ala sa fie o echipa de interventie...tocmai in ziua in care tov Costescu se lauda ca va avea electricieni in tren sa repare defectiunile...Pai n-are CFR Calatori atatia electricieni nici cat sa-i suie in doua trenuri...Maine n-o sa mai fie nici un picior de electrician in vreun tren...Iar daca se strica AC nu-i bai,ghinion, calatorii sunt obisnuiti...s-a si vazut...
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 28 Iun 2020, 16:30
Aceeași propagandă avu loc și azi. Tocmai s-a întors acu cu tren 1929-2 secondat de o întreaga armată de subalterni + șef atelier SCRL B.C. pe locomotivă. 10 vagoane avu trenul. Punem pariu că de mâine nu o să-l mai vedeți cu mai mult de 4 vagoane ? Altă anomalie. În anul 2020 să trimiți atâtea ore pe sezonierul 1932/31 salonul 20-49.102 vagon cu frână pe saboți și căruia îi simți fiecare vibrare și frânare mi se pare aiurea rău de tot. Nu știu dacă știați dar seria 71-31 fusese propusă pentru modernizare dar directorul precedent a spus pas proiectului.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 28 Iun 2020, 19:02
Vitosa a scris:
Aceeași propagandă avu loc și azi. Tocmai s-a întors acu cu tren 1929-2 secondat de o întreaga armată de subalterni + șef atelier SCRL B.C. pe locomotivă. 10 vagoane avu trenul. Punem pariu că de mâine nu o să-l mai vedeți cu mai mult de 4 vagoane
Pai sa zicem ca avura o scuza, e week-end...Normal ar fi sa fie in toate week-enduri cu 10-11 vagoane si in restul saptamanii cu 5...Ce loco o tractat trenu'?
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 28 Iun 2020, 19:37
345. 7 vagoane au rămas la Grivița, unul a fost dat de Grivița, de mâine revine iar la 4 vagoane. Poate directorul face și un drum Iași - Timișoara să vadă și dumnealui cum e să circuli atâtea ore intrun 20-68 dinăsta "nou" modernizat. Dar drum inopinant să fie nu anunțat și cu toată clica după el și cele mai bune vagoane puse trenului respectiv.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Revista presei Dum 28 Iun 2020, 20:11
Fusei in gara azi, am asteptat 1789, a plecat intarziat. Si cat am asteptat, la linia alaturata sosise vedeta zilei de care pomeneati.
Am surprins un pic si manevra cand atasa cealalta locomotiva inca un vagon.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 28 Iun 2020, 20:25
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Iul 2020, 12:51
POLONIA: CZ Loko, ca ofertant unic, a primit un contract de 39,1 milioane Złoty (8,8 milioane Euro) pentru furnizarea a 10 locomotive ușoare de manevră pentru a folosite de PKP Intercity în depourile sale principale. O ofertă anterioară nu a reușit să atragă ofertanți pentru bugetul alocat.
Locomotiva de manevră a producătorului ceh EffiShunter 300 are două osii, locomotivele pentru PKP Intercity vor avea 300 kW, cu sarcina maximă de 20 de tone pe osie și o viteză maximă de 60 km/h. Acestea vor fi echipate cu GPS, GSM-R și CCTV. CZ Loko a furnizat o locomotivă similară pentru metroul din Carsovia în 2019.
Prima locomotivă trebuie livrată în termen de 18 luni de la semnarea contractului. Acordul include, de asemenea, instruirea mecanicilor și o garanție de 48 de luni.
Prelucrare și foto după Railway Gazette
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Iul 2020, 23:02