|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2020, 22:41 | |
| Ar trebui multe, se si poate? Ce vreau sa spun e ca pe vremuri si Ramnicul avea sezonierul lui, poate si pentru Valea Jiului era necesar unul (sau avea?), dar azi cate vagoane, cate locomotive si cati oameni mai ai? Ca sigur, sigur, 4-5 milioane din populatia activa nu mai e in tara. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2020, 23:01 | |
| - Adrian78 a scris:
- Curse Tarom spre Constanța, din iulie. De ce în Franța se merge la mare cu trenul și în România cu avionul
https://clubferoviar.ro/curse-tarom-spre-constanta/?fbclid=IwAR17yztXceum6Q7q5T2kEf5uugKiDK3sLAIwzSkVyFCPia76htNVBr6-1Ik Adrian Bărbulescu loveşte din nou... aeroporturile din Cluj şi Oradea sunt în oraş (la ăla din Cluj în 15 minute cu troleul eşti în centru), destul de uşor accesibile. Cel din Timişoara e mai departe puţin, dar şi acolo ajungi în maxim 45 minute din orice punct al oraşului cu autobuzul. Singura informaţie reală e că aeroportul ,,din Constanţa" e la mama naibii. Bagajele nu vin în niciun caz în jumătate de oră, în general ajung în terminal înaintea pasagerilor. De la aeroport nu ai ce ,,variantă feroviară" să iei, cea mai apropiată haltă e la vreo 11 km de aeroport (şi aia cu 2 trenuri pe sens zilnic), dacă eşti masochist şi vrei să mergi pe jos 11 km cu bagajele după tine, mai bine te duci la Ovidiu, de unde sigur sunt multe curse auto spre Constanţa. Fix poziţia aeroportului, alături de politica de bagaje (care, totuşi, la TAROM e mai bună decât la low-cost, dar, na, cu un copil mic sau doi după tine, îţi trebuie bagaj extra şi la TAROM) va face aceste curse nerentabile. TAROM va puncta la imagine şi atât, pentru că turiştii vor ajunge undeva în câmp, de unde vor trebui să mai folosească încă două mijloace de transport ca să ajungă în staţiuni. - adirmvl a scris:
- pe vremuri si Ramnicul avea sezonierul lui, poate si pentru Valea Jiului era necesar unul (sau avea?)
Dacă te referi la Râmnicu Vâlcea, nu are "cucuveaua"? Valea Jiului în are pe 1821/2. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2020, 23:16 | |
| Nu, ma refer la fostul sezonier R. Valcea - Mangalia, care tot pe la 9 seara pleca din R. Valcea, dar in vremurile alea se ocupau destul de bine locurile. Cred ca in unii ani se intorcea ziua.
Iar de Petrosani inteleg ca Adrian spunea ca sa fie un tren cu capat de linie acolo. Adrian, te rog sa ma corectezi daca am inteles gresit. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2020, 23:29 | |
| La inceput a fost Accelerat 285/286 Calimanesti-Mangalia-Calimanesti, spre Mangalia de noapte si intors ziua, o singura garnitura, apoi s-a facut Rapid "Cozia" 721/722 tot o singura garnitura dupa care limitat la Constanta.
Petrosani-Mangalia a avut mai multe variante, a fost Accelerat 287/288 Lupeni-Mangalia-Lupeni grupa la cel de Timisoara, cum e acum grupa de Deva atunci mergea la Lupeni, a fost un timp si un Expres 27/28 Petrosani-Constanta-Petrosani.
Au fost vremuri bune cu legaturi bune.
Lupeni de exemplu a avut tren/grupa directa cu Iasi, Timisoara si Mangalia, acum nu mai e nimic.
Lupeni-Iasi-Lupeni circula grupa la 1837/1838. Lupeni-Timisoara-Lupeni era grupa la 1765/1766 Lupeni-Mangalia-Lupeni era grupa la 1991/1992
A fost si grupa Iasi-Hunedoara-Iasi grupa la 1765/1766
Trenul 1765 pleca din Iasi cu grupa de Lupeni, in Veresti atasa grupa de la Botosani, in Simeria lasa grupa de Lupeni si atasa grupa de la Lupeni pentru Timisoara, vremuri si trenuri adevarate nu ce e acum.
Trenul 1821/1822 era Bucuresti-Deva-Bucuresti cu grupa de Hunedoara, inclusiv vagon de dormit Bucuresti-Hunedoara-Bucuresti.
Arad-Mangalia-Arad era Acceleratul 225/226 ulterior 1625/1626 via Sibiu. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2020, 23:36 | |
| - Luna a scris:
- Oricum eu am prins ideea, acolo apar trenurile care circula la acel moment, nu toate trenurile ce au circulat, urmeaza sa circule in ziua in curs. Deci clar cfr marfa are mult mai multe trenuri.
Comparativ cu numarul de angajati are putine, asta a vrut sa evidentieze Adrian...Altii au angajati mai putini si trenuri mai multe... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2020, 05:13 | |
| Deci 1995/1996 ajunge cu maxim 10 calatori la Deva grosul urca de la Tg Jiu cel putin 50 de persoane iar anul trecut din Rovinari s-au urcat un grup de 30 de copii Din Petroșani majoritatea merg cu 1821/1822 Daca ar mai fi 2-3 cusete in sezon ar fi genial acolo e cererea mare de locuri
Da Karpaty a fost expressjl Oltenia si avea si Tg Jiu tren separat dar vremurile aleea nu o sa se mai intoarca niciodata |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2020, 11:45 | |
| - Kapпaтй a scris:
Lupeni de exemplu a avut tren/grupa directa cu Iasi, Timisoara si Mangalia, acum nu mai e nimic.
Lupeni-Iasi-Lupeni circula grupa la 1837/1838. Lupeni-Timisoara-Lupeni era grupa la 1765/1766 Lupeni-Mangalia-Lupeni era grupa la 1991/1992
A fost si grupa Iasi-Hunedoara-Iasi grupa la 1765/1766
Trenul 1765 pleca din Iasi cu grupa de Lupeni, in Veresti atasa grupa de la Botosani, in Simeria lasa grupa de Lupeni si atasa grupa de la Lupeni pentru Timisoara, vremuri si trenuri adevarate nu ce e acum. Apropo de Lupeni, pacat ca a ramas fara trenuri de calatori, in contextul actual sigur ar avea calatori macar de un automotor malaxa si lumea ar merge si cu malaxa decat alternativa din prezent. Acum elevii si studentii au gratis, numa de acolo ar atrage ceva calatori. In plus desi ultima oara cand a circulat trenul la Lupeni, regiotrans avea cate 5-15 calatori doar - avand concurenta puternica de la microbuze, la scurt timp dupa anulare pretul la microbuze a fost dublat. In ultimele saptamani preturile au crescut din nou la transportul local si ba mai mult, minibuzele si microbuzele mai mari au fost scoase ,,ca e criza”. Aglomeratie (ce distantare epidemilogica ca asa ceva nu ar trebui sa fie nici fara pandemie), fara aer conditionat, scump, program nu foarte bun si asta in timp ce in zona aproape orice loc de munca e platit cu salariul minim pe economie, si trebuie sa zici mersi daca il iei si pe ala. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2020, 15:33 | |
| - Adrian78 a scris:
- Deci 1995/1996 ajunge cu maxim 10 calatori la Deva grosul urca de la Tg Jiu cel putin 50 de persoane iar anul trecut din Rovinari s-au urcat un grup de 30 de copii
Din Petroșani majoritatea merg cu 1821/1822 Daca ar mai fi 2-3 cusete in sezon ar fi genial acolo e cererea mare de locuri
Da Karpaty a fost expressul Oltenia si avea si Tg Jiu tren separat dar vremurile aleea nu o sa se mai intoarca niciodata Au fost vremuri bune, vremuri faine in care lumea mergea cu trenu, existau conditii ok pentru acele vremuri dar cel mai important aveai legaturi, legaturi directe si bune, acum nu mai e nimic iar acesti neica nimeni care tot apar si se bat cu pumnii in pipet ca ei au facultate si ca domne cine sunt ei, sunt niste ratati care se incalta cu fesu si se cred ce nu e cazul, nu cunosc nimic din istoria mersului de tren, nu stiu absolut nimic si de aici si mersul praf si ideile de 2 bani care se aud de la asa zisii "specialisti" care de fapt nu sunt, nu exista, e doar in mintea lor. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Iun 2020, 22:35 | |
| https://protv.md/actualitate/gazoductul-iasi-ungheni-chisinau-va-fi-dat-in-exploatare-pana-la-1-august---2530883.html |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8343 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Iun 2020, 23:10 | |
| - Kapпaтй a scris:
- La inceput a fost Accelerat 285/286 Calimanesti-Mangalia-Calimanesti, spre Mangalia de noapte si intors ziua, o singura garnitura, apoi s-a facut Rapid "Cozia" 721/722 tot o singura garnitura dupa care limitat la Constanta.
Petrosani-Mangalia a avut mai multe variante, a fost Accelerat 287/288 Lupeni-Mangalia-Lupeni grupa la cel de Timisoara, cum e acum grupa de Deva atunci mergea la Lupeni, a fost un timp si un Expres 27/28 Petrosani-Constanta-Petrosani.
Apărut în MT 1986/1987. În 1988 arăta aşa(formula a ţinut până în 1991 când a fost mutat prin Roşiori păstrând grupa de Craiova. În acel an, prin Piteşti a circulat timişoreanul, ca apoi în 1992, petroşeneanul să ajungă grupa timişoreanului, iar vagoanele de Craiova să meargă Craiova-Mangalia prin Piteşti - cu grupă de Piteşti, desigur): Varianta 1988/1989: https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CFR&cislo=288/877&rok=1989 Varianta 1991/1992: https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CFR&cislo=286/877&rok=1992 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Iun 2020, 23:59 | |
| Cine stie cunoaste, eu nu am mai stat sa detaliez chiar asa pe ani, bravo, cineva care chiar stie istorie si vremurile bune cand oameni adevarati stiau sa faca mersul de tren nu ca acum niste tasti basti de pe bancile scolii (unde au trecut doar ei stiu cum si la ce scoala se face......) care se cred cel putin Dumnezeu 2. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5717 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Iun 2020, 17:45 | |
| Calea ferată Gara de Nord - Aeroportul Otopeni, noi imagini cu proiectul care se apropie de finalizare: https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24046119-foto-calea-ferata-gara-nord-aeroportul-otopeni-tren-aeroport.htm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Iun 2020, 09:47 | |
| https://www.jurnalistii.ro/cfr-marfa-proiect-restructurari-disponibilizari-ce-creante-personal-economii-faliment-salarii/amp/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Iun 2020, 16:09 | |
| Cand vinzi fabrici la arabi ce poate sa iasa cu toate ca oferte de vanzare au fost
https://www.gds.ro/Bani-afaceri/2020-06-11/electroputere-a-ramas-cu-opt-angajati-dintre-care-jumatate-sunt-la-resurse-umane/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Iun 2020, 17:26 | |
| https://clubferoviar.ro/trenuri-repuse-in-circulatie-2/?fbclid=IwAR0_S6vNI4quO0pd4uWqLQMzFkQbiIvWgvqL2zZODML7yK8Q6LXcmzACj3E |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |