Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 31 Mai 2020, 18:42

IR 9062 Corabia Vișina Caracal Șopârlița Piatra Olt Slatina ?
Aș vrea să mă plimb și eu pe traseul ăsta Cool
M am săturat de Barboși București.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 31 Mai 2020, 19:29

Dr2005 a scris:
tronsonul Curtea de Argeş - Sibiu nu se va face în veci.
Pe ce te bazezi când spui asta ?
Mulțumesc.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 31 Mai 2020, 19:35

Pe faptul ca suntem in Romania si pe experienta ultimilor ani? Cand s-a apucat CFR/MT/gUVERNUL/ue/martienii de tronsonul Bucuresti-Curtici? Prin 2004 nu? Cat s-a realizat de atunci? Iar asta cica-i coridor european...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 01 Iun 2020, 01:07

cardinal a scris:
Dr2005 a scris:
tronsonul Curtea de Argeş - Sibiu nu se va face în veci.
Pe ce te bazezi când spui asta ?
Mulțumesc.
Pe faptul că este sit Natura 2000 şi că studiul de fezabilitate nu a prevăzut din start măsuri de protecţie a mediului - poduri pentru carnivore, gard pe toată lungimea, staţie de epurare pentru apele uzate scurse de pe şosea (da, şi asta e obligatoriu ca să construieşti prin sit Natura 2000). Şi nimeni nu vrea să îşi asume că a plătit un studiu prost, aşa că CNAIR o să arunce mereu pisica la Mediu. Dar Ministerul Mediului nu va emite aviz de mediu, că proiectul nu e conform.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5717
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 01 Iun 2020, 12:59

https://clubferoviar.ro/siemens-mobility/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 01 Iun 2020, 14:51

https://www.railjournal.com/news/regiojet-set-to-launch-summer-night-train-service-to-croatia/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 06:11

https://m.adevarul.ro/locale/timisoara/foto-video-mai-mare-traseu-trenulete-electrice-romania-lungime-vor-sinele-1_5ed3cd2a5163ec4271594780/index.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 12:50

Troacele sunt viitorul.. si hai sa mai dam niste contracte la Reloc si Remarul ca trebuie baietii sa cotizeze pentru campania electorala

https://clubferoviar.ro/licitatie-pentru-reparatii-locomotive/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 13:01

E vorba de rebobinat motoare şi schimbat perii colectoare, care e problema cu asta? E o operaţie curentă de întreţinere pentru orice maşină electrică rotativă de c.c..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 13:03

Dr2005 a scris:
E vorba de rebobinat motoare şi schimbat perii colectoare, care e problema cu asta? E o operaţie curentă de întreţinere pentru orice maşină electrică rotativă de c.c..

E vorba si de reparat GP pentru LDE-uri ce sa faca cu ele sa plimbe 2 vagoane?
Rebobinat motoare flambate ca la 772 venita de la UTZ in 4 motoare nu?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 13:25

Şi generatorul principal cum crezi că arată? Orice maşină electrică rotativă este reversibilă, poate funcţiona atât ca motor, cât şi ca generator. Chestia asta se învăţa la fizică în clasa a şaptea pe vremea mea. Prin urmare trebuie să schimbi periile, să rebobinezi motorul, eventual mai schimbi rulmenţii rotorului. Toate sunt operaţiuni curente de întreţinere.

Dacă reuşeşti să topeşti bobinajul pe un motor de EA s-ar putea să nu fie vina motorului... există protecţii tocmai pentru a preveni asta, dacă nu-ţi sare vreo siguranţă înseamnă că electricianul care a pus siguranţele şi a făcut cablajele a fost beat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 13:59

Eu te-am intrebat de ce se mai baga banii in ele si atatia bani?
Ungaria cumpara 110 locomotive noi
Polonia cumpara 30 de locomotive Newag Griffin
Bulgaria cumpara 20 de Smartroane
Serbia 18 locomotive Vectron
Cehia au si ei licitatie pentru locomotive noi sau modernizeaza niste Skode pentru circulatia in sistem pushpull

Sti foarte bine ca GMurile care au iesit cu RR de la Reloc au generatorul limitat la curentul care il scoate la fel si clasa 477
Toate LDEurile cu INDA is vai si amar de ele nu fac fata la 3-4 vagoane

Pana sa se prăjească un motor de tracțiune se ard niste protectii niste cabluri de forta..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 14:12

Ia calculează tu cât valorează toate reparaţiile alea şi cât costă o locomotivă nouă. Apoi calculează dacă la momentul ăsta e nevoie de 4 locomotive noi sau de reparat motoarele pe 100.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 14:18

@Adrian
Ce nu ai inteles? Tot nu realizezi ca esti in Romania? Altii se modernizeaza noi ramanem prosti, e simplu. De ce sa evoluam cand putem ramne in prostia noastra? La noi se gasesc scuze, altii pot pompa bani de la stat in feroviar, noi nu, noi gasim scuze, de fapt noi nu facem nimic pe orice ramura, la noi pentru orice sunt scuze.
Autostrazi nu facem ca se gaseste cate un Gigel ecologistul lui papuc care nu are ce face si pune bete in roate si gata s-a ales praful de o evolutie, ba se mai gaseste nu stiu ce deal sau cimitir si iar se opreste autostrada. La altii nu mai sunt tot felul de obstacole, dealuri cu lilieci si cimitire si tot felul de batuti in cap cu ecologia lor, la altii se modernizeaza la greu, noi nu, noi punem stop si gasim scuze. Lasa asa sa stam in prostia noastra fara trenuri, fara autostrazi fara nimic, mergem cu masina pe sosea cu o banda pe sens, mergem cu trenul ca acum 100 de ani, si aia e.
Ia vezi tu mai Adriane exact ce ziceam, calculeaza cat e una nou si una reparata de 1000000000 de ori ca doar trebuie sa faca si aia ceva nu. Vezi scuzele, tot felul de scuze ca se gasesc scuze pentru orice doar sa nu se faca nimic. Wink
Pofta in cui, lasa altii sa mearga inainte, noua nu ne trebuie, ne place prostia. Wink

_________________
595423Revista presei - Pagina 17 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 17 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 17 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 02 Iun 2020, 14:47

La nemţi durează 10 - 15 ani (uneori şi mai mult) partea de proiectare, cu tot ce înseamnă ea - studii de teren, studii de mediu (minim 2 ani floră şi minim 4 ani faună), consultări publice (da, ei ţin cont şi de părerea localnicilor), descărcare arheologică, exproprieri, devieri de reţele edilitare (linii electrice, conducte, reţele de telecomunicaţii), sub/supra-traversări cu căi ferate sau cu alte drumuri, proiectarea efectivă a lucrării, licitaţii, exproprieri, variante de acces la terenuri agricole (nu ca la noi unde sunt cazuri în care autostrada taie în două terenul omului) sau forestiere, corelări cu alte proiecte propuse (nu faci autostrada lângă un râu când altă autoritate are în plan să facă un baraj şi să înalţe nivelul apei), după caz. Când se dă ordinul de începere a lucrărilor, nu mai e nicio piedică în calea proiectului, e predat amplasamentul şi constructorul îşi face treaba fără să găsească vreo mlaştină în drum (că, na, SF-ul s-a făcut vara când era secată, în schimb constructorul a început toamna), vreo ţeavă de gaz, vreo casă neexpropriată, vreun bârlog de urs ş.a..

Încă o dată: rebobinarea unui motor e o operaţiune de REPARAŢIE CURENTĂ! Nu e o modernizare, nu e o investiţie, nu e nici măcar o cheltuială mare. E o operaţiune de întreţinere curenţă a unui motor electric. Nici măcar nu se face prea des, motorul se rebobinează doar dacă face scurtcircuit sau intră apă în el. Această operaţiune o fac şi alţi operatori străini care mai au locomotive mai vechi care nu au motoare de tracţiune de curent alternativ.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: