|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Mai 2020, 18:42 | |
| IR 9062 Corabia Vișina Caracal Șopârlița Piatra Olt Slatina ? Aș vrea să mă plimb și eu pe traseul ăsta M am săturat de Barboși București. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Mai 2020, 19:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- tronsonul Curtea de Argeş - Sibiu nu se va face în veci.
Pe ce te bazezi când spui asta ? Mulțumesc. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Mai 2020, 19:35 | |
| Pe faptul ca suntem in Romania si pe experienta ultimilor ani? Cand s-a apucat CFR/MT/gUVERNUL/ue/martienii de tronsonul Bucuresti-Curtici? Prin 2004 nu? Cat s-a realizat de atunci? Iar asta cica-i coridor european... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Iun 2020, 01:07 | |
| - cardinal a scris:
- Dr2005 a scris:
- tronsonul Curtea de Argeş - Sibiu nu se va face în veci.
Pe ce te bazezi când spui asta ? Mulțumesc.
Pe faptul că este sit Natura 2000 şi că studiul de fezabilitate nu a prevăzut din start măsuri de protecţie a mediului - poduri pentru carnivore, gard pe toată lungimea, staţie de epurare pentru apele uzate scurse de pe şosea (da, şi asta e obligatoriu ca să construieşti prin sit Natura 2000). Şi nimeni nu vrea să îşi asume că a plătit un studiu prost, aşa că CNAIR o să arunce mereu pisica la Mediu. Dar Ministerul Mediului nu va emite aviz de mediu, că proiectul nu e conform. _________________ :TTT:
|
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5717 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Iun 2020, 12:59 | |
| https://clubferoviar.ro/siemens-mobility/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Iun 2020, 14:51 | |
| https://www.railjournal.com/news/regiojet-set-to-launch-summer-night-train-service-to-croatia/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 06:11 | |
| https://m.adevarul.ro/locale/timisoara/foto-video-mai-mare-traseu-trenulete-electrice-romania-lungime-vor-sinele-1_5ed3cd2a5163ec4271594780/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 12:50 | |
| Troacele sunt viitorul.. si hai sa mai dam niste contracte la Reloc si Remarul ca trebuie baietii sa cotizeze pentru campania electorala
https://clubferoviar.ro/licitatie-pentru-reparatii-locomotive/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 13:01 | |
| E vorba de rebobinat motoare şi schimbat perii colectoare, care e problema cu asta? E o operaţie curentă de întreţinere pentru orice maşină electrică rotativă de c.c.. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 13:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- E vorba de rebobinat motoare şi schimbat perii colectoare, care e problema cu asta? E o operaţie curentă de întreţinere pentru orice maşină electrică rotativă de c.c..
E vorba si de reparat GP pentru LDE-uri ce sa faca cu ele sa plimbe 2 vagoane? Rebobinat motoare flambate ca la 772 venita de la UTZ in 4 motoare nu? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 13:25 | |
| Şi generatorul principal cum crezi că arată? Orice maşină electrică rotativă este reversibilă, poate funcţiona atât ca motor, cât şi ca generator. Chestia asta se învăţa la fizică în clasa a şaptea pe vremea mea. Prin urmare trebuie să schimbi periile, să rebobinezi motorul, eventual mai schimbi rulmenţii rotorului. Toate sunt operaţiuni curente de întreţinere.
Dacă reuşeşti să topeşti bobinajul pe un motor de EA s-ar putea să nu fie vina motorului... există protecţii tocmai pentru a preveni asta, dacă nu-ţi sare vreo siguranţă înseamnă că electricianul care a pus siguranţele şi a făcut cablajele a fost beat. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 13:59 | |
| Eu te-am intrebat de ce se mai baga banii in ele si atatia bani? Ungaria cumpara 110 locomotive noi Polonia cumpara 30 de locomotive Newag Griffin Bulgaria cumpara 20 de Smartroane Serbia 18 locomotive Vectron Cehia au si ei licitatie pentru locomotive noi sau modernizeaza niste Skode pentru circulatia in sistem pushpull
Sti foarte bine ca GMurile care au iesit cu RR de la Reloc au generatorul limitat la curentul care il scoate la fel si clasa 477 Toate LDEurile cu INDA is vai si amar de ele nu fac fata la 3-4 vagoane
Pana sa se prăjească un motor de tracțiune se ard niste protectii niste cabluri de forta.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 14:12 | |
| Ia calculează tu cât valorează toate reparaţiile alea şi cât costă o locomotivă nouă. Apoi calculează dacă la momentul ăsta e nevoie de 4 locomotive noi sau de reparat motoarele pe 100. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 14:18 | |
| @Adrian Ce nu ai inteles? Tot nu realizezi ca esti in Romania? Altii se modernizeaza noi ramanem prosti, e simplu. De ce sa evoluam cand putem ramne in prostia noastra? La noi se gasesc scuze, altii pot pompa bani de la stat in feroviar, noi nu, noi gasim scuze, de fapt noi nu facem nimic pe orice ramura, la noi pentru orice sunt scuze. Autostrazi nu facem ca se gaseste cate un Gigel ecologistul lui papuc care nu are ce face si pune bete in roate si gata s-a ales praful de o evolutie, ba se mai gaseste nu stiu ce deal sau cimitir si iar se opreste autostrada. La altii nu mai sunt tot felul de obstacole, dealuri cu lilieci si cimitire si tot felul de batuti in cap cu ecologia lor, la altii se modernizeaza la greu, noi nu, noi punem stop si gasim scuze. Lasa asa sa stam in prostia noastra fara trenuri, fara autostrazi fara nimic, mergem cu masina pe sosea cu o banda pe sens, mergem cu trenul ca acum 100 de ani, si aia e. Ia vezi tu mai Adriane exact ce ziceam, calculeaza cat e una nou si una reparata de 1000000000 de ori ca doar trebuie sa faca si aia ceva nu. Vezi scuzele, tot felul de scuze ca se gasesc scuze pentru orice doar sa nu se faca nimic. Pofta in cui, lasa altii sa mearga inainte, noua nu ne trebuie, ne place prostia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Iun 2020, 14:47 | |
| La nemţi durează 10 - 15 ani (uneori şi mai mult) partea de proiectare, cu tot ce înseamnă ea - studii de teren, studii de mediu (minim 2 ani floră şi minim 4 ani faună), consultări publice (da, ei ţin cont şi de părerea localnicilor), descărcare arheologică, exproprieri, devieri de reţele edilitare (linii electrice, conducte, reţele de telecomunicaţii), sub/supra-traversări cu căi ferate sau cu alte drumuri, proiectarea efectivă a lucrării, licitaţii, exproprieri, variante de acces la terenuri agricole (nu ca la noi unde sunt cazuri în care autostrada taie în două terenul omului) sau forestiere, corelări cu alte proiecte propuse (nu faci autostrada lângă un râu când altă autoritate are în plan să facă un baraj şi să înalţe nivelul apei), după caz. Când se dă ordinul de începere a lucrărilor, nu mai e nicio piedică în calea proiectului, e predat amplasamentul şi constructorul îşi face treaba fără să găsească vreo mlaştină în drum (că, na, SF-ul s-a făcut vara când era secată, în schimb constructorul a început toamna), vreo ţeavă de gaz, vreo casă neexpropriată, vreun bârlog de urs ş.a..
Încă o dată: rebobinarea unui motor e o operaţiune de REPARAŢIE CURENTĂ! Nu e o modernizare, nu e o investiţie, nu e nici măcar o cheltuială mare. E o operaţiune de întreţinere curenţă a unui motor electric. Nici măcar nu se face prea des, motorul se rebobinează doar dacă face scurtcircuit sau intră apă în el. Această operaţiune o fac şi alţi operatori străini care mai au locomotive mai vechi care nu au motoare de tracţiune de curent alternativ. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |