|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Mai 2020, 14:18 | |
| Nu trebuie cuseta sau dormitor la saracii aia. Pe 901/201 e o obsesie chiar ridicola de-a dreptul de ani de zile cu desteptii care au impresia ca pe acolo nu sunt calatori, nu vor fi si nici nu trebuie. Un cerc vicios al incompetentei si saraciei. De ce lula mea se mai pun zeci de perechi de Dezastro sa cadenteze chiar si din ora in ora daca nu sunt calatori? De peste 10 ani e un mers copy-paste doar pentru trafic de naveta/scurt parcurs. Cine are mentalitatea asta bolnava in CFR-uri? Serios acum. Pui zeci de tramvaie sa penduleze dar tot tu pretinzi ca nu ai atatia calatori. E drept, pana prin 2015 nu prea erau. Dar dupa aia s-au mai schimbat treburile consistent. Unii chiar traiesc numai cu impresia eronata ca doar pe magistrale/linii electrificate e crema si ajunge sa se faca incasari doar de acolo. Bucuresti - Titu e probabil a doua ruta cadentata imediat dupa Bucuresti - Ploiesti la trafic de trenuri de calatori chiar daca la Titu e vorba mai mult de automotoare. Dar automotoare in general pline mai ales ca multi pot calatori si cu abonamente Regio la IR. De ofertele care erau inainte nu mai zic, acum cica nu mai trebuie asa ceva la Dezastro-uri...e suficient public cu mocangeli si tot soiul de reduceri in ele. Bine ca IR 1835/1836 e ok sa aiba cei din Craiova cu ce sa mearga la Cluj, dar ca face 13-14 ore din Bucuresti nu mai conteaza. Asa si pe Valea Oltului, vai dar cum sa ocoleasca si sa dreaga...penibil! Sau pur si simplu un tren de Timisoara via Pitesti. A fost frumos cu devierea aia de pe M900 acum cateva luni, nu? Sa nu se puna, sigur nu sunt calatori. Sigur nu le trebuie tren si altora. Bine ca prin Sibiu e perfect ok sa schimbi locomotive/tractiune, sa plimbi nu stiu cate trenuri internationale sau de lung parcurs, dar pe la altii nu, altii trebuie sa ramana mici si saraci. Si cica sa nu mai insinuam ca unii din CFR-uri sau MT nu sunt pusi sa saboteze intentionat ca sa nu aiba viata comoda si niste autocare/dube. Lasati ca la 1923/1924 e bine cu etajatele. Cica asa e bine acolo. Oricum trebuie sa fii fraier sa mergi cu asemenea tren, doar e tren intentionat pentru public cu bilete gratuite, iar acum pana si elevii au moca. Cine si-ar mai bate capul daca ei in mintea lor pur si simplu au conceput un tren de litoral "pentru tineret"? Tineret care platea niste bani acum cativa ani si nu se plangea nimeni. Acum cine sa se mai planga mergand moca in conditii de etajat? Problema e cu restul oamenilor care ar dori sa mearga cu tren direct la mare. Ma rog, vorba vine, anul acesta nu stiu cum va fi, cel putin nu din iunie se pune problema, poate spre mijlocul lui august, poate se mai potoleste si virusul pana atunci. Si apropo de sezonier, de la noul mers am gasit o combinatie foarte buna Constanta - Pitesti: IR 1584 + IR 1793 (4h08m / 336 km). Conditii mult mai ok pana si la Desiro daca prinzi varianta cu fotolii. Dar 4 ore cu legatura rapida vs 5 ore cu trenul direct !!! Ridicol. Atata discriminare, rea-vointa si incompetenta ca in CFR-uri mai rar. Dar e pana la urma oglinda intregii tari. Ne facem ca muncim doar ca sa luam salarii. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Mai 2020, 17:12 | |
| - Dr2005 a scris:
@Karpaty: compari mere cu pere şi cu prune. Serviciul de navetă german nu înseamnă trenuri pe 500 km cum e 1693 de la noi. A, să nu uităm că sistemul german de navetă duce în spate ICE-urile ne-subvenţionate.. Plus că la noi după ora 22:30 (în unele oraşe după 21:30) nici nu mai ai cu ce să ajungi la gară, transportul în comun e deja în garaj. La fel şi mai devreme de 5:30, chiar şi în Bucureşti sunt puţine autobuze/troleibuze care ajung la Gara de Nord până în 5:30. Cine îţi merge de la Bucureşti la Braşov cu sosire la 3 dimineaţa acolo? Ca să facă ce? Bucureşti - Braşov are destule trenuri la prima şi la ultima oră (deşi 1745 ar merge împins cu 30 minute mai devreme, ca să poţi pleca pe munte la prima oră... dar ajungem iar la problema ajunsului în Gara de Nord la 5:30 şi a lipsei de corelare între trenuri şi AMTB). Invers, 1538 e foarte bine pus, i-ar trebui doar mai multe vagoane (inclusiv cu locuri de biciclete), măcar S-D, ca să culeagă ultimii turişti de pe Valea Prahovei. Nu compar nimic, stiu foarte bine ce zic, ca tu ai ochelari de cal si nu vezi sau nu vrei sa vezi si cauti tot feluld e scuze e problema ta, in fond nu ti-am cerut tie pararea si nu aveam nevoie de raspunsurile tale. Bucuresti-Brasov trebuie un tren dupa 23 care sa continue spre Cluj si chiar mai departe gen Oradea/Satu Mare sa dispara grupa de Cluj de la 1641 si sa apara un tren pe ruta directa care sa nu faca mai mult de 8 ore Bucuresti-Cluj, plecare 23 sosire pana in 7 , astfel se rezolva mai multe goluri lasate libere de anumiti "destepti" dar, nu are cine sa faca lucruri bune pentru prostimea de rand, se gasesc tot feluld e trepadusi care gasesc scuze. In Romania e simplu, pentru orice se gaseste scuza, na, luati de aici, ce va trebuie atatea, avem scuze pentru voi, taceti ca noi stim sa va dam scuze. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Mai 2020, 17:25 | |
| Nu are rost sa va mai enervati, aia acolo de la butoane efectiv NU vor, nu se vrea sa fie bine, de ce sa fie bine din partea statului pentru prostime cand poate sa fie rau si fiecare cu p... m...i. Asta e. Poti sa schimbi 100 de directori, degeaba, daca la plan mers si peste tot sunt tot aceleasi personaje nu se va schimba nimic. S-au trimis sute de cereri cu solutii clare, pe ruta A-B sa bage anumite trenuri, turnus vagoane/locomotive, pe ruta C-D la fel cu propuneri de trenuri, legaturi bune, pentru ca efectiv sunt rute care NU au nici un tren direct si era ceva normal si firesc sa apara rute directe. Ei au luat propunerile si ........... aaaaa pai nu se poate, daca nu sunt calatori, daca nu merge, lasa ca nu trebuie, ce atata bataie de cap, mai bine asa.
Se vede clar ca de 4-5 ani NU se schimba nimic in mersul trenurilor, acelasi si tot acelasi, pe vremuri se schimbau trenurile semnificativ, orele erau cu totul aletele dela an la an, apareau trenuri noi, dispareau altele si tot asa, era tot timpul o schimbare, acum de cativa ani, acelasi mers, dar efectiv acelasi. De ce sa inceapa Ion si Vasile sa puna capul la contributie, lasa asa, ce atata agitatie, lasa ca nu le trebuie la fraieri, la prostime prea multe, sa mearga cu astea care sunt, nu trebuie la prostime nimic, prostimea sa plateasca taxe si impozite.
Cuseta la 1923/1924? Pai eu am spus ca trebuie acest serviciu de acum 3-4 ani dar cine sa auda, nu are cine, nu intereseaza pe nimeni. Daca e sa luam dupa nevoie si cum ar trebui sa fie la sezoniere, ar fi cam asa:
1921/1922 3 cusete si 2 dormitoare 1923/1924 1 cuseta si eventual a doua cuseta daca prima ajunge la capacitate maxima. 1931/1932 2 cusete si un dormitor de Oradea + cuseta si dormitor de Cluj 1945/1944 2 cusete si dormitor de Satu Mare + cuseta si dormitor de Baia Mare+eventual cuseta de Tg Mures.(desfiintata grupa de Cluj si mutata la 1932) 1952/1953 2 cusete 1962/1961 2 cusete 1991/1992 3 cusete si 2 dormitoare Timisoara + cuseta de Resita
Cam asa ar trebui sa fie sezonierele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Mai 2020, 17:51 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Bucuresti-Brasov trebuie un tren dupa 23 care sa continue spre Cluj si chiar mai departe gen Oradea/Satu Mare sa dispara grupa de Cluj de la 1641 si sa apara un tren pe ruta directa care sa nu faca mai mult de 8 ore Bucuresti-Cluj, plecare 23 sosire pana in 7 , astfel se rezolva mai multe goluri lasate libere de anumiti "destepti" dar, nu are cine sa faca lucruri bune pentru prostimea de rand, se gasesc tot feluld e trepadusi care gasesc scuze. In Romania e simplu, pentru orice se gaseste scuza, na, luati de aici, ce va trebuie atatea, avem scuze pentru voi, taceti ca noi stim sa va dam scuze.
Cum să ajungă în 8 ore, când doar de la Braşov la Cluj faci 7 ore? Şi mai încep şi lucrările pe Braşov - Sighişoara. Tren pentru Satu Mare care să nu facă 15 ore pe drum putea fi 1641, dar cineva vrea cu tot dinadinsul să fie revizie de vagoane la Baia Mare. Ar fi ajuns acolo tot pe la aceeaşi oră, dar ar fi plecat din Bucureşti cu 2 ore mai târziu. Iar 1741 putea rămâne doar Bucureşti - Braşov, cu 1931 făcut tren permanent Bucureşti - Cluj - Oradea. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Mai 2020, 18:03 | |
| Asa ar fi normal ca Bucuresti-Cluj sa nu depaseaca 8 ore, iar vorbesti aiurea, am spus clar ca atat ar fi normal sa faca, in fine, vezi de prostiile tale ca ai mintea oricum prea odihnita si mereu esti pe langa subiect.
Trebuie sa apara IR cu plecare in jurul orei 19 cu opriri putine Bucuresti-Cluj iar din Cluj rupt in doua, o parte Oradea si o parte Satu Mare via Baia Mare in genul cum era MARAMURES Rapid 741 pe vremuri.
1641 e ok sa ramana la Baia Mare, si asa ajunge dupa 9 si angajatii de la dormitor si cuseta se pun la somn dupa 10 iar la 17 trebuie sa fie la prezenta deci practic au cateva ore de somn, chiar putine.
1741 mutat la 23, iar 1742 mutat undeva pe la 20 din Satu Mare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Mai 2020, 19:52 | |
| https://clubferoviar.ro/municipalitatea-sibiu-vrea-sa-inchirieze-de-la-cfr-linii-pentru-trenul-metropolitan/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Mai 2020, 20:56 | |
| Probabil niste baietasi au ceva parcele pe acolo de expropiat Catalin Drulă COCOAȘA DE LA FOCȘANI Așa arată (cu galben) traseul propus al viitoarei autostrăzi A7 în zona Focșaniului. Nu se poate imagina ceva mai imbecil. Este un exemplu atât de clar de: AȘA NU! Nu numai că lungește DEGEABA cu 4,5km traseul (ceea ce înseamnă aproape 5km de autostradă construiți ÎN PLUS față de traseul direct trasat cu linie punctată roșie, dar și milioane de km de parcurs în plus anual pentru traficul de acolo), dar amplasând astfel autostrada și nodurile, parcă e făcut înadins ca focșănenii să ajungă la autostrada cât mai greu și să beneficieze cât mai puțin de ea. Uitați-vă unde sunt nodurile față de localitate! A7 este viitoarea axă nord-sud a Moldovei: de la autostrada A3 prin Buzău, Focșani, Bacău, Pașcani până la Suceava și apoi la frontiera cu Ucraina. În prezent se derulează Studiul de Fezabilitate. Asta a rezultat ca propunere până acum. Se pare că motivul pentru care s-a făcut cocoașa este că așa a cerut Primăria Focșani în avizele emise. Nu-mi dau seama dacă la mijloc este o formă de prostie în formă agravată sau vreo ticăloșie cu terenuri. În Oprișan-land oricare variantă e plauzibilă. Dar aici trebuie să vorbim și de prestatorul, consultantul care face studiul de fezabilitate, care se numește Consitrans. El cum a putut să dea această varianta drept "câștigătoare". În ce fel analiza cost-beneficiu a putut scoate varianta asta mai bună decât conexiunea directă. Vă spun eu: prin mânărirea cifrelor și a analizelor. Consultanții care fac SF-urile în România scot ce vrea clientul. Cum făcea dl. Ghizdeanu când îl întreba Boc cât o sa fie creșterea economică pe anul următor: "cât vreți să fie dl. prim-ministru?" Cam așa și cu consultantul care ar trebui să aibă probitate profesională și integritate. Cum vrea clientul, așa facem cifrele să iasă. Pentru că clientul plătește. Avizul Primăriei Focșani nu este în niciun fel obligatoriu. În general, există o lege prin care se poate deroga chiar și de la PUZ-uri pentru construcția de autostradă. S-a folosit în Voluntari unde dl. Pandele bloca A3-ul. Aici nici măcar nu e vorba de un plan de urbanism de la care sa derogi (ceea ce între noi fie vorba, ar putea la limită să fie excesiv) - e vorba de un simplu aviz. Dar CNAIR nu vrea să supere eminențele vrâncene care au făcut mizeria asta și cocoșează traseul. Să mai vorbesc de cei din CNAIR care ar trebui să lucreze cu consultantul la studiile astea de traseu? Ce capacități profesionale au? Ce interes își dau? Voi reveni în curând cu alte exemple de studii de traseu bazate pe analize falsificate "ca să iasă ce trebuie". |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Mai 2020, 23:09 | |
| E clar că se consideră că zona ,,cocoaşei" se va dezvolta imobiliar în viitorul apropiat. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Mai 2020, 23:15 | |
| Da, sigur, si vreau sa am autostrada la 100 de metri de casa. Bravo, Doctore!
Bo$$, niste baieti au niste teren pe sub viitoarea cocoasa. Asa de complicat e de inteles schema? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 29 Mai 2020, 14:23 | |
| Ceva frumos..
De Ziua Copilului, în Hunedoara se va deschide Muzeul Trenulețelor „Valentin Banciu”. Este un loc de poveste, unde atât cei mici, cât și cei mari se pot bucura de o lume întreagă în miniatură.
Muzeul poartă numele regretatului pilot de curse hunedorean Valentin Banciu și a fost construit de soția sa, Delia Banciu, care a dorit să îi păstreze vie amintirea. Timp de un an și jumătate, dioramele din spațiul de pe Bd. Libertății nr. 4 din Hunedoara au fost meticulos aranjate de Dana Ille. Sunt nenumărate scene de vis, cuprinse de peisaje montane în care se regăsesc trenuri care se plimbă pe șine, autobuze, un elicopter, telescaun, gări, piețe, străzi, magazine și terase, toate în miniatură și cu detalii care îți taie răsuflarea. Peste toate, tronează Castelul Corvinilor, ca un omagiu adus locului în care este amplasat acest muzeu.
Sunt trei încăperi în Muzeul Trenulețelor „Valentin Banciu”: una găzduiește trenulețele adunate de pilotul hunedorean timp de peste cinci decenii, alta e dedicată machetelor de mașini (visul oricărui pasionat de mașinuțe) și cea mai mare are pereții acoperiți cu diorame care „trec” prin toate cele patru anotimpuri. Se găsesc aici oameni la plajă, drumeți, gospodari, agricultori, muncitori, pescari, schiori, sportivi, copii și... chiar și Moș Crăciun!
Biletul de intrare la acest muzeu costă 17 lei pentru adulți și 12 lei pentru copii, iar programul este de marți până duminică, între orele 10:00 – 20:00. De Ziua Copilului, intrarea va fi gratuită, cu respectarea măsurilor de protecție și distanțare socială. Detalii găsiți pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/Muzeu-Valentin-Banciu-111188436905269/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 29 Mai 2020, 19:45 | |
| Design elegant nu la noi scheme express si tot felul de experimente..
https://railcolornews.com/2020/05/29/sk-zssks-vectron-livery-design-contest-is-over-and-these-are-the-winners/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 29 Mai 2020, 21:20 | |
| design, fite, chestii... uite ca si Malaxele lovesc
https://www.gds.ro/eveniment/2020-05-29/olt-accident-feroviar-in-comuna-visina/ |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 30 Mai 2020, 00:42 | |
| Si nu orice tren , ditamai a.cceleratu' :"Autoutilitara a pătruns pe calea ferată și a fost acroşatăde trenul IR 9062 ce circula pe direcția Caracal – Corabia. Conducătorul auto a fost sancționat contravențional cu amendă."-gds.ro |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Mai 2020, 15:21 | |
| Sa vina specialiștii
https://clubferoviar.ro/proiecte-pentru-calea-ferata/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Mai 2020, 18:16 | |
| E uşor să dai din gură, mai ales că e an electoral. Un studiu de fezabilitate ca la carte se face în câţiva ani, nu se poate face pe repede înainte. Că de aia ne trezim că apare o mlaştină pe locul în care trebuie să fie linia sau un sit Natura 2000. Da' la noi se face totul pe repede înainte, mai ales că există cutuma că dacă o firmă face un SF din care rezultă un proiect nefezabil, a doua oară nu mai pupă niciun SF. De aia inclusiv reţeaua de autostrăzi e cam aia desenată de ICPT pe hartă prin '75, nu a avut nimeni curaj să spună că nu e bine să faci autostradă printr-un loc, ci trebuie să îl faci prin altul. Odată pentru că cine scoate un proiect nefezabil, nu mai pupă altul şi a doua oară pentru că există şi aspectul politic... autostrada trebuie să fie Piteşti - Sibiu, că Iohannis e de la Sibiu. Nu contează că e sit Natura 2000, nu contează că tronsonul Curtea de Argeş - Sibiu nu se va face în veci. Niciun gând de a face o autostradă Piteşti - Craiova şi mai departe spre Drobeta şi Timişoara. Noroc cu tentativa aia de drum expres Piteşti - Craiova, care măcar până la Slatina va fi termina cândva. Că ideea de bază era să legăm Portul Constanţa de Occident, traseele interioare ale coridoarelor de transport s-au trasat la propunerea României. La fel e şi cu linia de mare viteză, apare în hărţile TEN-T cu trecere prin Arad ŞI Timişoara, că aşa a vrut cine era la guvernare atunci. A, da, şi neapărat prin Sibiu, din motive lesne de înţeles. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |