|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 02 Mai 2020, 23:37 | |
| @dan tm da mă că de la 100 km/h trenul frînează la 0 în 40 m precum un autoturism. Conducătorii auto să mai puie dracu mâna pe carte să citească legislația că mulți dintre ei au uitat ce trebuie făcut la trecerea peste calea ferată ! https://www.facebook.com/StirileProTV/videos/269489434093443/
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Sam 02 Mai 2020, 23:52, editata de 1 ori |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 02 Mai 2020, 23:52 | |
| - dan tm a scris:
- Pai aia care merg la sters la cur in strainatate, prin vot mentin la putere incompetentii despre care spui.
Tot ei spun ca vor o tara ca afara insa nu ar fi in stare saa respecte normele de afara. Se vede bine acuma cind cu interdictiile cum comenteaza toata lumea ca sint mari amenzile. Ba chiar si ,,ziarele" se grabesc sa comenteze ca nimic nu e bine.
O data ce marfarele din China au intrat pe rute din Ungaria nu mai avem sanse sa treaca pe la noi in veci, nici macar daca s-ar redeschide rutele prin Ucraina. Pai de la Vicsani pina la Episcopia Bihor ar face 24 de ore.Vama, schimb SMR, RTT, abatuta Coldau 5 km , axa statie Bontida -axa statie Iclod restrictie, cruce cu 4567-1 intirziat 104, asteapta cuplul II.
Frate, un tren din China ajunge in 5 zile in Letonia.
https://railway-news.com/1000m-freight-train-from-china-en-route-to-kaliningrad/
https://bnn-news.com/kilometre-long-freight-train-from-china-to-pass-through-latvia-this-week-212130
De asta am spus ca ar fi bun de modernizat/reconstruit si linia Vadu Siretului- Suceava- Ilva Mica- Dej- Cluj Napoca- Oradea- Episcopia Bihorului, pentru atragerea traficului international dintre Ucraina si Ungaria prin Romania, dar si pentru imbunatatirea legaturii feroviare dintre zona Moldovei si cea a Transilvaniei! -Vadu Siretului UZ- Vicsani CFR- Dornesti- Darmanesti- Suceava: reconstruita/modernizata linia pentru 160 km/h, dublata, electrificata si echipata cu BLA in intregime, iar intre Dornesti si Vadu Siretului realizat separat firul de ecartament larg (ca al treilea fir) -Suceava- Ilva Mica- Salva- Beclean pe Somes: readusa linia la VS din 1990 (RK la linie) si dublata pe toata distanta de la Suceava la Floreni si eventual de dublat linia intre Salva si Beclean pe Somes -Beclean pe Somes- Dej- Dej Calatori- Apahida- Cluj Napoca: reconstruita linia pentru VS de 160 km/h si dublata o scurta portiune intre Dej- Ram. Dej Grupa B- Dej Calatori -Intre Cluj Napoca- Oradea- Episcopia Bihorului CFR exista proiect de modernizare a liniei. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 00:01 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ce fain ne ocolesc rutele astea din China
https://www.railcargo.com/de/news/erster-zug-jinan-budapest
O ruta feroviara care sa lege China de Europa si care sa evite tranzitarea teritoriului Federatiei Ruse ar putea fi construita prin Asia de sud-est (Vietnam, Cambodgea, Thailanda, Myanmar), a Asiei de sud (India, Pakistan) si a Asiei de sud-vest (Iran, Turcia)! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 00:25 | |
| Pe harta se poate construi o linie pe oriunde. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 00:29 | |
| Vietnam are ecartament îngust, India are ecartament larg (mai larg decât ruşii)... asta ca să nu mai vorbim de gabarite de încărcare şi alte ,,fineţuri". A, da, India şi Pakistan sunt într-un război de zeci de ani pentru regiunea Kashmir, iar până la urmă una din cele două ţări o să îşi trimită armata pe jumătatea opusă de Kashmir şi o să iasă urât.
Aşa că singura rută fezabilă din China spre Europa e prin Rusia, pentru că ai nevoie doar de două transbordări ale containerelor. În plus, Kazahstan, Rusia şi Belarus sunt în Uniunea Vamală, adică un fel de UE şi Schengen al lor, ceea ce înseamnă că între cele trei ţări nu există control de frontieră şi nici control vamal, deci nu stă trenul 20 de ore în fiecare frontieră. Pe când Ucraina... am mai vorbit de ea. Asta e, am învăţat prost în şcoală ce poziţie geografică specială avem noi, când de fapt suntem poziţionaţi ca era să zic ce. Fie profităm de ce avem (adică de Constanţa şi de legăturile spre zona Mării Caspice via Georgia şi Azerbaidjan) şi de ura ţărilor caspice faţă de ruşi (că Maica Rusie are ceva armate de ocupaţie şi pe acolo, deci mărfurile lor au interzis prin Rusia), fie ne amăgim că nu avem cum să fim pe traseul ruşilor.
Schimbând puţin subiectul: https://www.libertatea.ro/stiri/imagini-revoltatoare-in-plina-pandemie-covid-19-mizeria-toaletei-unui-tren-este-descarcata-in-fata-garii-din-pascani-2979289 Fie vagoanele alea au un sistem anti-înfundare care goleşte vasul de retenţie, fie naşul nu a ştiut pe ce a apăsat. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 00:38 | |
| https://www.g4media.ro/export-record-de-cereale-prin-portul-constanta-in-primele-trei-luni-ale-anului.html |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 01:00 | |
| In schimb azi la noi la magazin au adus cartofi din Egipt. Poate si inainte tot din Egipt erau dar azi am vazut sacul. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 01:03 | |
| Nu poti construi o cale ferata asa peste noapte prin Vietnam, Birmania, India, Pakistan , Iran. pe linga chestiunile politice, in primul rind relieful e deosebit de dificil. Plus ca nici nu face mult un tren din China pina in Europa, intr-o saptamina este aici.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 13:55 | |
| Dacă am zis de numărul mic de transbordări (două: China-Rusia şi Belarus-Polonia), ar trebui să menţionăm şi numărul mic de controle de frontieră: China-Kazahstan şi Belarus-Polonia. ATÂT! Pe când dacă ar merge pe la noi, ar avea un control Rusia - Ucraina, unul Ucraina - România şi încă unul România - Ungaria. Cum fiecare control se face pe ambele părţi ale frontierei, s-ar pierde lejer 20 - 24 ore doar cu formalităţile vamale şi de frontieră, nu mai vorbesc de transbordarea containerelor la Dorneşti. Mai mult, numărul mare de controale ar da peste cap lanţul de distribuţie, pentru că toate containterele trebuie să se şi întoarcă (goale sau cu alte mărfuri) în China prin acelaşi mod de transport, or dacă întârzie containerele goale la Curtici, nu mai pot respecta programul de la Dorneşti şi dau totul peste cap. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 14:30 | |
| In general relieful nu este foarte dificil (cu exceptia unei zona muntoase dintre Thailanda/Myanmar/India) , pentru constructia unei cai ferate noi de ecartament normal din China pana in Turcia! Sa analizam pe rand fiecare zone pe unde ar trebui sa treaca o astfel de cale ferata:
1. In zona Asiei de sud-est, ecartamentul cailor ferate existente este intradevar ingust de 1000 mm (in : Vietnam, Cambodgea, Thailanda, Malaezia, Singapore si Myanmar). In Vietnam, pana in orasul Hanoi (mai precis pana in statia "Gia Lam") exista linie incalecata cu 3 sine, atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament ingust de 1000 mm, statia "Gia Lam" fiind punctul terminus al trenurilor de calatori Beijing- Hanoi, care circula pe ecartament normal.
Apoi in Vietnam, calea ferata existenta (de ecartament ingust de 1000 mm) se desfasoara in apropierea zonei de coasta (a litoralului vietnamez), pe traseul: Gia Lam- Hanoi- Vinh- Tan Ap- Hue- Da Nang- Thap Cham- Binh Thuan- Ga Xe Lua Dian- Ho Chi Minh si se afla intr-o stare relativ buna. Evident ca ar trebui reconstruita pe ecartament normal.
Pentru realizarea legaturii feroviare dintre Vietnam si Cambodgea , exista linia ferata dintre statia Ga Xe Lua Dian si statia Loc Ninh, la frontiera dintre Vietnam si Cambodgea.
Pe teritoriul Cambodgiei intradevar (si exista proiecte in acest sens) ar trebui realizata o linie noua intre Loc Ninh (frontiera cu Vietnamul) si capitala Phnom Penh, linie care ar implica si pod peste fluviul Mekong, linie care ar aveea un profil usor, strabatand o zona de campie.
In Cambogea exista o linie de cale ferata intre Phnom Penh- Pursat- Battambang- Sisophon- Poipet/Aranyaprathet (frontiera dintre Cambodgea si Thailanda, linie care insa se afla intr-o stare destul de precara, pe cea mai mare parte din traseu. In ultimii ani au inceput unele lucrari de refacere a acestei linii pe teritoriul Cambodgiei. Evident ca ar trebui inlocuita cu o linie noua de ecartament normal.
In Thailanda exista o retea feroviara relativ intinsa, tot de ecartament ingust de 1000 mm, care se afla intr-o stare relativ buna. De la frontiera cu Cambodgea pana spre Myanmar exista linia: Aranyaprathet - Klong Sib Kao- Chachoengsao- Phaya Thai- Bangkok Hua Lamphong- Chitralada- Bangsue- Taling Chan Junction- Nongpladuk- Kanchanaburi- Namtok (statie terminus a retelei feroviare thailandeze ).
Problema mai dificila ar fi realizarea legaturii feroviare intre Thailanda si Myanmar (fosta Birmanie), lucru care ar impune reconstructia liniei urmand valea raului Kwai, dar mai ales o astfel de linie ar trebui sa traverseze si o zona muntoasa si "trecatoarea celor 3 pagode". O astfel de linie ar trebui construita pe traseul: Namtok- Thanbyuzayat, pentru a conecta reteaua feroviara din Thailanda de cea din Myanmar.
In Myanmar exista o retea feroviara, izolata, de ecartament ingust de 1000, retea care insa se afla intr-o stare precara. Exista linia Thanbyuzayat- Mawlamyaing- Thaton- Thein Za Yat- Nyaunglebin- Naypyidaw- Pyawbwe- Thazi- Mandalay- Sagaing- Khin U- Indaw- Myitkyina (care reprezinta cel mai nordic punct al retelei feroviare din Myanmar si cel mai apropiat de India).
2. In zona Asiei de sud (India si Pakistan) , pentru realizarea legaturii feroviare dintre Myanmar si India ar trebui realizata o linie noua de cale ferata, intre Myitkyina (Myanmar) si Lekhapani (India), pe un teren intradevar dificil.
Tinand cont de faptul ca reteaua feroviara existenta din India si Pakistan utilizeaza in general fie ecartamentul larg de 1676 mm sau ecartamentul ingust de 1000 mm, ar trebui realizata o noua cale ferata de ecartament normal, care sa strabata (de la est la vest) India si Pakistanul, de la Lekhapani (India) pana la statia Mirjaveh, la frontiera dintre Pakistan si Iran.
3. In zona Asiei de sud-vest, in Iran si Turcia, exista linie de ecartament normal pe traseul: Mirjaveh- Zahedan- Bam- Kerman- Bafq- Yazd- Ardakan- Bad Rud- Kashan- Qom- Qazvin- Zanjan- Maragheh- Tabriz- Soufian- Salmas/Razi (frontiera dintre Iran si Turcia)- Van- Tatvan (pentru eliminarea transbordarii cu feryboatul pe Lacul Van ar trebui construita o linie noua de cale ferata intre Van si Tatvan)- Elazig- Malatya- Cetinkaya- Sivas- Kayseri- Kirikkale- Ankara- Polatli- Eskisehir- Izmit- Gebze- Istanbul Hydarpasa.
Pe teritoriul Iranului si a Turciei reteaua feroviara se afla intr-o stare relativ buna.
4. Pentru realizarea unei legaturi feroviare stabile (nu cu feryboatul) intre reteaua feroviara din partea asiatica a Turciei (statia Istanbul Hydarpasa) si reteaua feroviara din partea europeana a Turciei (statia Istanbul Halkali), s-a inaugurat in 2013 asa-numitul tunel feroviar submarin "Marmaray", pe sub stramtoarea Bosfor.
Insa acel tunel feroviar submarin are dezavantajul ca deserveste in principal reteaua de metrou din Istanbul si nu stiu daca si in ce conditii poate asigura tranzitul trenurilor de marfa si in plus linia de cale ferata dintre statiile Istanbul Sirkegi si Istanbul Halkali a fost in mare parte demontata din teren.
Pentru rezolvarea acestei probleme solutia ideala o reprezinta realizarea unui nou tunel feroviar submarin pe sub stramtoarea Bosfor, care sa fie destinat exclusiv circulatiei trenurilor de calatori si marfa pe reteaua cailor ferate turcesti TCDD, tunel care sa lege caile ferate din zona asiatica a Turciei (statia Istanbul Hydarpasa) cu caile ferate din zona europeana a Turciei (statia Istanbul Halkali). |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 14:48 | |
| Este complicat nu asa cum spui tu. lasa constructia cailor ferate in seama celor care chiar au studiat asta si cunosc si relieful si problemele politice. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Mai 2020, 15:08 | |
| https://www.cotidianul.ro/andi-manciu-este-seful-cenzurii-presei-iar-nevasta-e-consilier-la-cotroceni/?fbclid=IwAR0stMAbgMIbrJUDcvNh1fcEXOgXjVaf61LAmPAnukADr-aWp0ixtHgYhx0
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2674202719571246&id=100009446322363
Mafie, dictatură, mucles. Ne-am întors iar în comunism ! Asta-i România lucrului bine făcut? |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Mai 2020, 11:27 | |
| - ldh80 a scris:
- In general relieful nu este foarte dificil (cu exceptia unei zona muntoase dintre Thailanda/Myanmar/India) , pentru constructia unei cai ferate noi de ecartament normal din China pana in Turcia! Sa analizam pe rand fiecare zone pe unde ar trebui sa treaca o astfel de cale ferata:
. Ai fost tu in zona si ai studiat relieful? Din fata calculatorului totul e simplu si toti suntem experti, au mai facut unii studii de fezabilitate din birou si s-au trezit cu calea ferata intr-o mlastina... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Mai 2020, 13:29 | |
| ldh80 tu vezi pe harta ca in sudul Chinei este Himalaia?
apoi toata zona e muntoasa pina in Turcia, nu mai pun ca nici China nu e cimpie pina sa ajunga o cale ferata la poalelel muntilor. Mai cauta pe net imagini din Asia sau cu caile ferate din muntii Chinei.
linia China -Mianmar(Birmania) http://english.yunnan.cn/html/2020/consulgeneral_0429/19797.html
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Mai 2020, 14:32 | |
| Dar nu am spus sa treaca prin zona muntilor Himalia! Daca cititi cu atentie traseul pe care l-am amintit (pentru o eventuala cale ferata de ecartament normal China- Turcia), veti vedea ca urmeaza in mare parte traseul liniilor de cale ferata existente din Vietnam, Cambodgea, Thailanda, Myanmar, India, Pakistan, Iran si Turcia! Adica pe la sud de muntii Himalaia!
Singura zona mai dificila ar cea muntoasa dintre Thailanda si Myanmar!
In plus in Iran si Turcia exista deja cai ferate de ecartament normal, pe traseul amintit! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |