|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5717 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Mai 2020, 17:45 | |
| Raport de control la CFR SA. Dezastrul infrastructurii feroviare, în cifre: Zero interes pentru investiții, timp și bani pierduți. https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24015802-caile-ferate-romane-zero-interes-pentru-investitii-timp-bani-pierduti.htm |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Mai 2020, 17:55 | |
| Daa...guvernul nu aloca bani pentru calea ferata dar CFR infra e de vina...Mi-e sila. I-as desfiinta si pe unii si pe altii |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Mai 2020, 18:08 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Raport de control la CFR SA. Dezastrul infrastructurii feroviare, în cifre: Zero interes pentru investiții, timp și bani pierduți.
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24015802-caile-ferate-romane-zero-interes-pentru-investitii-timp-bani-pierduti.htm Pai da dupa aia merg trenurile prea repede si migreaza lumea de la microbuze si autocare la ei si nu da bine.. Cehia aloca 1.9 mld de euro pentru infrastructura.. Bine ca CFR SA are bani de aruncat pe paza in gari dar iti rupi picioarele cand cobori din tren pe peron ce sa mai.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Mai 2020, 18:37 | |
| Ca tot vorbeam de firme de apartament..
https://clubferoviar.ro/corpul-de-control-al-prim-ministrului-expertiza-de-mantuiala-a-podului-constanta-corpul-de-control-al-prim-ministrului-ludovic-orban-a-dat-luni-publicitatii-concluziile-unui-raport-de-inspectie-ef/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Mai 2020, 18:39 | |
| Numai la Ministerul Finanţelor nu s-a trimis, minister care anual taie din fondurile pentru CFR S.A. ... _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Mai 2020, 17:00 | |
| Lasă nu le mai lua apărarea. Pe lângă politic știm bine ce oameni sînt și în CFR SA Știm bine cum d-l Axinia a pitit (mutat) restricțiile de viteză în limitări de viteză doar ca să dea bine la imagine, știm bine cu ce se ocupă și smartu http://www.cfr.ro/index.php/ct-menu-item-3/ct-menu-item-5/ct-menu-item-9 chiparosu e și el pe acolo dar întro funcție mai mică bineînțeles bine remunerată. Ce rost are să-și bată lumea capul, nu e mai bine ziua să treacă leafa să meargă? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Mai 2020, 17:46 | |
| Nu am de ce să le iau apărarea, dar ştiu că în prag de infringement, din tot CFR-ul de ERMS se ocupau 4 (patru) oameni (au fost 6, dar doi şi-au dat demisia pe parcurs). Mai ştiu şi că Teodorovici tăia mereu câte 10% ,,execuţie prudentă" şi că limitele bugetare se modificau lunar. Şi mai ştiu şi că toate licitaţiile se tranşau în instanţă, care ştim cu toţii cum lucrează, de aici şi întârzierile în proiecte. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Mai 2020, 21:36 | |
| Sa vedem ai nostri ce pachet de ajutor o sa dea la CFR Calatori un sut in fund probabil
https://www.railjournal.com/financial/german-railway-alliance-formed-to-resuce-db/ |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Mai 2020, 22:02 | |
| Pentru ce ajutor de stat? Sa mearga trenurile pentru orele personalului si sa isi faca niste smecheri banu' gros? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Mai 2020, 22:07 | |
| Sa stii ca trenurile circula cu destui calatori Aseara am venit cu 1822 si era destul de plin chiar mai multi calatori de cati erau prin martie numai la cls1 erau 10 calatori
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 27 Mai 2020, 21:03, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Mai 2020, 22:30 | |
| Ajutor de stat va fi, dar pentru CFR S.A. Pentru CFR Călători să se ocupe ARF să facă evaluări şi memorandumuri. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Mai 2020, 22:57 | |
| Pentru CFR SA de ce?Mie mi se pare normal ca sa primeasca si CFR Calatori pentru ca au asigurat un serviciu social si nu au fost alte alternative |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Mai 2020, 07:21 | |
| - Adirmvl a scris:
- Pentru ce ajutor de stat? Sa mearga trenurile pentru orele personalului si sa isi faca niste smecheri banu' gros?
Pentru ca statul normal trebuie sa sustina transportul feroviar, asa e in tarile normale, noi nu suntem o tara normala, asta e alta poveste. Pana si in Germania sunt trenuri goale atat de naveta cat si ICE, am mers in fiecare an prin Germania si prin toata Europa in ultimii 4-5 ani si am vazut trenuri goale de naveta dar la ei serviciul de naveta incepe la 4 si se termina la 1 noaptea, in orele de varf din 30 in 30 de minute si in rest din ora in ora, la noi nu o sa vezi asa ceva nici peste 15 ani. Iar ICE au atat de noapte cat si de zi, sunt trenuri care pornesc cursa la 3 noaptea sau care termina cursa la 3 noaptea, de 1 noaptea nu mai spun ca sunt deja foarte multe, cand o sa vezi tren prin Romania IR care termina la 2-3 noaptea? Nu va fi prea curand, e doar unu singur 1693 care ajunge in Timisoara la 1 noaptea iar ca pornire e 1722 care pleaca la 2 din Sibiu dar la noi le numeri pe degetele de la o mana pe cand in Germania sunt multe la orele astea, ca au sau nu calatori ei circula, nu lasa intervale mari goale cum e la noi. La noi sunt cazuri cand daca ai pierdut trenul x mai ai pe urmatorul peste 6-7 ore sau chiar si mai mult si aici putem da exemplu Bucuresti-Brasov o ruta foarte solicitata unde dupa 21 nu mai e nimic pana la 6 ceea ce este extrem de stupid si doar intr-o tara bananiera poti gasi asa ceva, inainte erau trenuri la 23 si chiar la 0 spre Brasov si mai departe dar s-a gasit un "destept" sa le tot scoata/anuleze. Si pe Bucuresti-Constanta aceeasi problema, dupa 20 pana la 7 !!!! nu mai e nimic, ce era normal sa fie pe Constanta, pai un tren pe la 22 sau chiar 23, eventual cu Dezastro daca nu sunt asa multi calatori sa faca o cursa dus-ntors noaptea, 23 din Bucuresti, sosire 0:30, retur la 1:30 sau chiar 2 si sosire in Bucuresti 4:30. Primul tren pe zi spre Constanta trebuia sa fie undeva pe la 5, dar iar amintim ca asta s-ar fi intamplat intr-o tara normala si evident ca nu in Romania. De ce? Pentru ca in RO NU se vrea sa fie bine pentru populatie, aici fiecare sa se descurce, statul are treaba cu pensiile speciale, cu ajutoare pentru tot felul de bolnavi inchipuiti si tot asa. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Mai 2020, 09:57 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pentru CFR SA de ce?Mie mi se pare normal ca sa primeasca si CFR Calatori pentru ca au asigurat un serviciu social si nu au fost alte alternative
Poate dacă CFR Călători şi-ar plăti TUI-ul în loc să fie doar o gaură neagră pentru compensaţii, condusă de un director ca nici nu ştim dacă există fizic sau nu... @Karpaty: compari mere cu pere şi cu prune. Serviciul de navetă german nu înseamnă trenuri pe 500 km cum e 1693 de la noi. A, să nu uităm că sistemul german de navetă duce în spate ICE-urile ne-subvenţionate.. Plus că la noi după ora 22:30 (în unele oraşe după 21:30) nici nu mai ai cu ce să ajungi la gară, transportul în comun e deja în garaj. La fel şi mai devreme de 5:30, chiar şi în Bucureşti sunt puţine autobuze/troleibuze care ajung la Gara de Nord până în 5:30. Cine îţi merge de la Bucureşti la Braşov cu sosire la 3 dimineaţa acolo? Ca să facă ce? Bucureşti - Braşov are destule trenuri la prima şi la ultima oră (deşi 1745 ar merge împins cu 30 minute mai devreme, ca să poţi pleca pe munte la prima oră... dar ajungem iar la problema ajunsului în Gara de Nord la 5:30 şi a lipsei de corelare între trenuri şi AMTB). Invers, 1538 e foarte bine pus, i-ar trebui doar mai multe vagoane (inclusiv cu locuri de biciclete), măcar S-D, ca să culeagă ultimii turişti de pe Valea Prahovei. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Mai 2020, 13:25 | |
| Mda, e mai simplu să îl iei în brațe pe nu sau nu se poate decât să pui tren și să vezi dacă ai sau nu călători. Dar cele care pleacă din Satu Mare (1744) Sibiu (1811, 1722) în miezul nopții beneficiază de transport în comun? Brașovenii ăia care au treabă dis de dimineață la Capitală și vin cu 1642 vin cu autobuzu la gară sau vin cu mașina personală/apelează la un prieten/o rudă/taxiu? S-a cerut cușetă la sezonier Sibiu - Mangalia (1923/1924), ști care a fost răspunsul? Și dacă nu are călători? Băi ești tâmpit(ă)? Tu pune dreaq cușeta aia și vei vedea că va avea. Nu cred că ai vrea să ști câte cușete și dormitoare sînt prevăzute în compunerea sezonierelor ! Puține rău. Și mai e și problema cu măsurile de distanțare socială ! Și nu ar fi de mirare dacă anul acesta la capitolul încasări CFR C și-ar lua-o în mână bine de tot. Altă chestiune. E zvon deocamdată. De la noul mers ar urma să scoată trenul de zi 72-1 și atunci să vezi distracție, vrei să mergi la Timișoara ai două posibilități ori 1695 București 21.20 - Timisoara 7 (8 uneori), ori 1691 București 11 - Timișoara 21. Cât de întreg la minte să fi să anulezi un tren care chiar are călători? Păi numai înainte să vină pandemia asta când avea două vagoane și pe drum strângea călători de trei vagoane jumate câte solicitări primeau să-i mai pună vagoane și abia întrun târziu i l-au pus și pe al 3-lea ! E adevărat că din Capitală pleca (și pleacă) cam goluț dar pe drum adună mulți călători. Faza e că 'geaba-mi schimbi directorul general, pe care eu oricum nu îl văd cu ochi buni, dacă în celelalte posturi cheie (plan mers tren respectiv compuneri tren) rămân aceiași și aceiași oameni înscăunați de ani buni ! A să nu uit de directorii de regionale care se opun introducerii de trenuri noi ori de modificarea celor existente și pentru care directorul general poate să facă și tumbe că trenurile alea tot n-au șanse să apară ori să fie modificate. A și cu modificatul e altă problemă, că dacă-l ajustezi și-l faci mai sprinten ,,strică,, viteza comercială și nu dă bine știm noi unde. Discuția e destul de complexă dar câinii latră ursul merge și ne pierdem vremea aiurea, oricum nimic nu se va schimba. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |