| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Mai 2020, 20:27 | |
| https://www.mediafax.ro/social/cum-a-reusit-suceava-sa-intre-in-carantina-dsp-ul-a-raportat-numarul-de-teste-ca-fiind-numar-de-persoane-pozitive-19138496?fbclid=IwAR20m7d8mfiaT6qPvfcltPmMYK2yOR1nASW-6HontM9h-njy5ad8aUgb7fo
Nu are in mod direct treaba cu transportul feroviar, da' cred ca e graitor. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Mai 2020, 23:22 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Nu suport fitele si figurile, când alegi un mijloc de transport stii la ce te astepti, eu unu de exemplu nu merg in Ucraina in iulie sau august ca nu e clima în vagoane, totul e simplu.
Ucrainene, dacă nu vreau să mă sufoc vara este fiță sau figură ? Apropo, de ce îi tot dai cu Ucraina ?! Ești ucrainean și nu știm noi ? Și avatarul ăla al tău... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Mai 2020, 19:59 | |
| Nu vrei, alegi ce ti se potriveste mai bine.
Restul intrebarilor nu sunt obligat sa iti raspund! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2020, 09:28 | |
| Bine ca pentru 20 de cusete nu gasesc bani dar pentru pocnitori gen 20-49-1 si 20-68 au gasit ca sa manareasca si ei niste comisioane
https://www.libertatea.ro/stiri/oamenii-strazii-bucuresti-adapost-tren-cimitir-cfr-3005378 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2020, 13:34 | |
| Cusete, dormitoare, au carcase de la 71-31, alea au tabla de tabla, serioasa, buna, le curata pana la schelet si le modernizeaza de la 0, pot face niste dormitoare de nota 10+, pot face si cusete din aceste carcase, daca nu au bani pentru unele noi, se poate rezolva cu modernizarea vagoanelor vechi, dar de ce sa facem ceva bun de calitate cand putem face tiganie si calitate de 2 bani. Noua asa ne place, lucru de mantuiala, fara calitate. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2020, 13:51 | |
| Degeaba au tabla bună, dacă şasiul are formă de banană. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2020, 13:53 | |
| |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2020, 14:21 | |
| Un vagon vechi de aproape 60 de ani nu mai are ce căuta în serviciu regulat de călători. Iar lucrările pentru a-l menţine în circulaţie, chiar cu toată binevoinţa AFER-ului de a autoriza material rulant expirat (na, instituţie finanţată prin fonduri proprii...), sunt prea costisitoare. Uită-te la 20-68 (că erau nişte poze făcute la Paşcani) ce a mai rămas din vagonul original şi cât au sudat pe la el... şi vorbim de vagoane cu peste 20 de ani mai tinere decât 71-31.
E mult mai simplu să se cumpere un număr suficient de vagoane NOI, cu garanţie şi, mai ales, cu mentenanţă inclusă în atelierul producătorului sau cel autorizat de producător pentru un număr de ani (ca să nu ajungă la gard după 2 ani). Nici nu ar trebui foarte multe, vreo 20 de VD-uri şi 30 de cuşete ar fi arhi-suficiente ca să iasă din circulaţie tot ce mai e 71-31 cu frână cu saboţi şi să mai poţi suplimenta cu cuşete pe unde mai e nevoie. _________________ :TTT:
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2020, 21:58 | |
| Aham, bine ca la malaxa nu exista astfel de probleme. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2020, 22:11 | |
| Pasarela Carpati
https://www.fanatik.ro/pasarela-carpati-locul-care-asteapta-o-tragedie-sute-de-oameni-traverseaza-zilnic-un-pod-bucurestean-fara-balustrade-exclusiv-19203826 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2020, 22:20 | |
| - Luna a scris:
- Aham, bine ca la malaxa nu exista astfel de probleme.
Păi şi la Malaxa au stat ăia şi au sudat şi ranforsat tot ce s-a putut, dar probabil au avut mai puţin de muncă, pentru că Malaxele s-au făcut înainte de ,,faceţi economie tovarăşi" şi nici nu au fost frecate non-stop şi manevrate prin toate gările Europei ca dormitoarele ex-DB. Acuma, na, ce e făcut deja, e bun făcut. Că nu trebuia să se facă de la bun început, e altceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Mai 2020, 11:27 | |
| S-au apucat toti ziaristii lui peste prajit sa scrie de domeniu feroviar.
https://clubferoviar.ro/o-noua-gafa-a-arf-o-cerinta-la-licitatia-de-re-ir-naste-semne-de-intrebare-2/
Dupa capul lor si Alstom trebuiau sa le puna boghiuri de 160 la ramele Pendolino pentru PKP ca aia nu merg decat cu 160km/h |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Mai 2020, 12:45 | |
| Omologare se făcea după OMT 290/2000, acum caduc. Trebuie certificare de interoperabilitate dată de un organism notificat din lista NANDO. Evident, se poate certifica orice element constitutive de interoperabilitate, deci şi boghiul. La fel de evident e că e mai simplu să certifici vehiculul ca un tot unitar, decât să certifici fiecare şurub. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Mai 2020, 17:24 | |
| Uite Dragos ca se poate si dupa fara sa hartogarie si birocrație..
https://video.devizitat.org/olanda-construieste-600-de-poduri-verzi-astfel-incat-animalele-sa-poata-traversa-autostrazile-in-siguranta/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Mai 2020, 18:48 | |
| Legea dispune doar pentru viitor. Evident, în anii '50 - '60 când Occidentul îşi definitiva actuala reţea de autostrăzi, nu existau norme de mediu atât de stricte. Acum nu mai poţi construi o autostradă decât dacă respecţi normele de acum. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|