|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2020, 09:58 | |
| Pai la noi Tarom zboara si cu 30% pasageri mai ales daca is parlamentari ca de aia tin compania asta sa nu moara sa duca parlamentari si sa isi tina neamurile.. Vad ca nu vor sa reduca preturile la bilete mai ales ca sa ieftinit petrolul am vazut ca vor ca UE sa aloce fonduri pentru locurile care raman neocupate
https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/ryanair-nu-vom-zbura-daca-va-trebui-sa-lasam-goale-scaunele-din-mijloc-1296454 : |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2020, 12:02 | |
| Adevarul e ca nu vad nici eu mare distantare sociala cu locul din mijloc desfiintat cat timp nu e pus un paravan ceva in locul lui si intre tine si cei din fata/spate. Cu privire la partea financiara nu vad de ce nu se poate incasa acceasi suma de la restul de 66% din calatori? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2020, 14:08 | |
| Sunt tari mult mai dezvoltate ca noi si nu mai au companie aeriana de stat, opereaza alti operatori ai altor state sau companiile low-cost. De ce in Romania trebuie sa sustinem o companie aeriana de stat? Suntem asa bogati in cat sa avem companie aeriana? Europa si mai ales UE ar trebui sa fie impanzita de trenuri internationale sa se lege majoritatea statelor intre ele si sustinut traficul feroviar international cu fonduri UE. Cursele prin Europa aeriene de scurt parcurs nici nu ar trebui sa existe, gen Budapesta-Berlin sau Bucuresti-Sofia ori Bucuresti-Belgrad, Berlin-Cracovia sau oricare alta cursa care se poate face cu trenul in maxim 15 ore. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2020, 14:32 | |
| Karpaty pai parlamentarii cu ce vrei sa vina la Bucuresti doar nu crezi ca vin cu trenul ar trebui sa li se dea doar bilete la tren si cine vrea sa isi plateasca diferenta pentru avion..Si in al doilea rand se tin companiile astea ca sa fie functii platite bine si pentru neamuri rude amante
Ar trebui UE sa faca coridoarele de 200 km/h iar toate capitalele sa fie legate intre ele si noi ar trebui sa facem o linie de la Cluj sa mearga spre Oradea si apoi mai departe spre Polonia |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2020, 15:22 | |
| Multe trebuie doar ca nu se vor face la noi, la noi hotia si interesele nu o sa dispara nici peste 50 de ani. Cat despre feroviar, noi ca si natie si conducatori nu iubim calea ferata, la noi ce se va face pe feroviar va fi doar cu obligatie din partea UE sau cand pica trenul de pe linie daca e sectie de interes national cum e cazul 401 ne apucam sa o carpim daca e sectie de interes local cum e 927 Carpinis-Ionel o inchidem.
Am putea face multe si am putea fi inaintea multor state din Europa, avem teren roditor, avem o tara frumoasa, avem munte si mare, delta, tot ce vrei intr-o tara, dar cu cine, nu se implica nimeni sa evoluam, poate ca asa trebuie sa ramanem in prostie sa nu evoluam si sa fim la mila altora. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Apr 2020, 23:28 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai la noi Tarom zboara si cu 30% pasageri mai ales daca is parlamentari ca de aia tin compania asta sa nu moara sa duca parlamentari si sa isi tina neamurile..
Vad ca nu vor sa reduca preturile la bilete mai ales ca sa ieftinit petrolul am vazut ca vor ca UE sa aloce fonduri pentru locurile care raman neocupate
https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/ryanair-nu-vom-zbura-daca-va-trebui-sa-lasam-goale-scaunele-din-mijloc-1296454 : Tu crezi că dacă se ieftineşte petroul la bursă, din secunda 2 se ieftineşte carburantul? Ce arde un avion care zboară acum e extras, rafinat şi transportat acum jumătate de an, poate chiar un şi plătit în avans de atunci! Plus că costurile de rafinare, transport şi depozitare nu scad odată cu preţul materiei prime. Orice deplasare în interesul serviciului trebuie să se facă repede, nu în 15 - 20 de ore de dragul susţinerii unor vagonaşe care mai mult stau decât circulă. De la 4 - 5 ore în sus la tren de zi şi de la 9 - 10 ore în sus la ăla de noapte devine nerentabilă deplasarea cu trenul. În ţările civilizate se face inclusiv naveta cu avionul, de exemplu sunt curse de la Luxembourg la Muenchen sau la Frankfurt special pentru asta. De altfel, sistemul ăsta de trenuri de oriunde până oriunde mai funcţionează doar în fosta URSS, dar din simplul motiv că cei de acolo nu vor să se răscoale populaţia împotriva lor (să aduci 2000 de oameni din Vladivostok la o manifestaţie anti-Putin cu trenul ai nevoie de vreo lună), aşa că le limitează libertatea de mişcare (trenul trece o dată pe săptămână prin multe locuri, biletul trebuie luat cu o lună înainte, avion low-cost nu există şi ,,autostrada" e drum forestier impracticabil juma' de an). Ryanair oricum sunt nişte ahtiaţi după profit, mai demult au vrut să pună taxă de intrare pe buda din avion. Nesimţiţii cereau 238 euro + ,,taxă de plată online" încă vreo 10 pentru un bilet de la Bucureşti la Berlin acum 2 ani, luat cu o săptămână înainte. Până la urmă m-am dus la TAROM şi am plătit 105 euro până la Muenchen şi am luat trenul de acolo mai departe. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2020, 10:22 | |
| La noi in Romania viteza de deplare redusa a trenurilor se datoreaza in primul rand starii indrastructurii feroviare! De exemplul cat facea un tren de la Iasi la Timisoara sau un tren de la Satu Mare la Bucuresti sau la Mangalia in 1989 (ca sa amintesc doar de cele mai lungi rute a unor trenuri de calatori din Romania) si cat se face astazi pe aceste rute cu trenul ?
Trenuri de lung-parcurs este normal si trebuie sa existe in Romania (Iasi- Timisoara, Bucuresti- Satu Mare, Mangalia- Satu Mare, Iasi- Craiova eventual, Galati- Timisoara eventual, etc), dar evident cu conditia sa fie si o infrastructura feroviara buna, ca aceste trenuri de lung parcurs sa aibe totusi un timp de mers nu foarte mare! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2020, 13:01 | |
| Lasă-ne mai nene ca ne ai terorizat cu placa asta, o stim, doar in Rusia, anti Putin si toate balariile născocite de mintea ta. Aceeași placa o postezi de cel puțin 5 ani, ajunge, ho, stop!
Am fost si eu si altii la Berlin cu 10 euro acum 4-5 ani cu ryanair bilet luat din timp nu cu 5 zile inainte, si acum au cu 50 de euro pentru mai, depinde de zi si de perioada e normal sa oscileze biletele ca asa e la avion. De cand cu FIP nu mai folosesc avionul, am mers la Paris cu trenul in ianuarie, în noiembrie am facut tur de Europa in 2 saptamani si acum 2 ani am ajuns chiar pana in Bodo Norvegia cu trenu!!!
Trenuri internaționale sa taie toata Europa trebuie sa existe!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2020, 14:53 | |
| 50 de euro pentru luna mai? Bună asta, ar trebui să te plătească ei să zbori în perioada asta , mai ales că nu ştii dacă nu cumva te bagă forţat în carantină când cobori din avion. Dacă tu nu ai ce face cu 4 - 5 zile de CO pe an, e problema ta. 99% dintre oameni nu îşi permit să piardă câteva zile pe drum de la Bucureşti la Paris, Berlin sau Bodo, chiar şi cu FIP. Dacă nu mă crezi, poţi să te interesezi câte FIPuri s-au dat şi pentru ce ţări. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2020, 14:59 | |
| Bucuresti-Paris cu trenul mergi o noapte, Bucuresti-Budapesta cu Traianus, schimbi pentru Munchen si ai legatura la Paris, sau 2 nopti daca pleci cu Ister dar stai mai mult la legaturi. Nu e asa extraordinar de mult.
Bucuresti-Berlin tot o noapte daca pleci cu Traianus. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2020, 15:31 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Bucuresti-Paris cu trenul mergi o noapte, Bucuresti-Budapesta cu Traianus, schimbi pentru Munchen si ai legatura la Paris, sau 2 nopti daca pleci cu Ister dar stai mai mult la legaturi. Nu e asa extraordinar de mult.
Bucuresti-Berlin tot o noapte daca pleci cu Traianus. Păi şi cu Bucureşti - Budapesta ce fac? Durează 18 ore, deci fie plec la 5 dimineaţa din Bucureşti (nu stau să caut ora exactă de plecare acum), fie fac alte combinaţii cu Dacia sau Ister. Se fac 2 zile oricum ai lua-o. Dacă mai pui nişte suplimente de VD peste FIP (să zicem că la Curtici te muţi la clasă să nu plăteşti VD la Dacia/Ister) te duci spre preţul avionului. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2020, 18:54 | |
| Dr2005 lucrezi la MT de ce nu faci o echipa de lucru cu cei de la MAI ca sa se faca controlul vamal intre Curtici si Lokoshaza se pierde undeva la 1h40 min intre doua puncte de granita
Tot o dai ca trenurile pe distante lungi nu is bune dar OBB tot lanseaza trenuri de noapte si au destul succes sunt sigur ca si la noi daca ar revenii timpii de mers din anii 95-96 s-ar intoarce destula lume la tren Am avut colegi care vroiau sa mearga de la Blaj la Baia Mare cu trenul ce sa vezi nu ai nici o legatura buna in afara de 1741 sa ajungi dimineata la 8 Trenul 1844 in anii 2007-2008 avea 5 vagoane pline merge lumea de la Arad la Cluj multa lume pentru spitale dar idiotii l-au scos ca nu era bun cu toate ca garnitura o intorceau cu 1765 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2020, 19:45 | |
| Nu am plătit supliment de VD cat am colindat prin Europa cu FIP la clasa. Asta era ideea sa vad pe unde merg plus ca daca e sa dormi găsești 2 locuri libere sa te ghemuiesti. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2020, 09:41 | |
| https://clubferoviar.ro/astra-imperio-pentru-cluj-napoca/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2020, 09:49 | |
| Foarte bine, sa lucreze Aradul nu Istanbulul.
Pe de alta parte cum alte tari pot sa acorde ajutor unor firme iar Romania nu poate pentru ca UE, ... infringement UE?
https://www.businessmagazin.ro/actualitate/gigantul-air-france-klm-va-primi-un-ajutor-de-stat-de-11-miliarde-19101572
http://www.romania-actualitati.ro/ajutor-de-stat-istoric-de-la-guvernul-francez-pentru-air-france-si-renault-138522 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |