|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 11:02 am | |
| Nu inteleg o chestie: daca linia spre Giurgiu este si parte a unui coridor feroviar pan-european, daca astfel se pot obtine fonduri europene pentru ea, de ce nu au facut un proiect mai amplu, care sa cuprinda: reconstructia completa a liniei pentru o viteza de 140 sau 160 km/h, inclusiv dublarea si electrificarea ei, consolidarea si stabilizarea solului unde sunt probleme cu alunecarile de teren si unde al doilea fir este neutilizabil tocmai din cauza acestor alunecari de teren ?
Asa ca practic se inlocuiesc 3 poduri si se construieste unul nou mi se pare cam putin pentru o cale ferata cu caracter international! Bulgarii au adus electrificarea pana la Ruse, dar noi nu putem electrifica linia intre Chiajna- Jilava- Giurgiu Nord- Ruse!
Dar sa zicem ca deocamdata e bine si asa- macar intr-o prima faza sa se poata circula din nou de la Bucuresti Progresul la Giurgiu! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 11:05 am | |
| Sunt trei etape: Bucureşti - Vidra, Vidra - Comana (asta cu podurile) şi Comana - Giurgiu. O să fie şi electrificare, dar la finalul proiectului, nu are rost să electrifice bucăţica Vidra - Comana, dacă celelalte nu sunt electrificate.
Linie dublă e puţin probabil să vedem pe acolo, traficul estimat nu justifică aşa ceva. Nici Craiova - Calafat nu va fi linie dublă după modernizare. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 11:35 am | |
| Deci acuma s-a scos la licitatie numai partea a doua, cu podurile (Vidra- Comana)!
Inseamna ca pentru celelalte doua parti va trebui facut din nou alte studii de fezabilitate, proiecte tehnice, acorduri, avize, etc si abia dupa aia se vor putea scoate la licitatie si celelalte doua parti ?
Nu era mai simplu de facut un proiect integrat pentru toate cele 3 parti (adica trebuia un singur studiu de fezabilitate, un singur proiect tehnic, se acordau o singura toate autorizatiile, avizele, etc) ?
Cand se va trece si la studiile si elaborarea documentatiei si pentru celalte doua parti, se va prevedea si realizarea de lucrari pentru stabilizarea si consolidarea solului in zonele unde alunecarile de teren au distrus terasamentul firului doi ? Din ce am citit pe forum pe acolo, datorita acelor alunecari de teren, se circula cu restrictie de viteza si pe firul 1! |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4788 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 11:42 am | |
| N-auzi ca nu e trafic pentru dublare. Fac si ei proiectele in functie de buget, sa schimbam cat mai putin, sa fie cat mai iefitin. Oricum asta e un proiect de 10+ ani. Lasa sa termine macar M300-le intre timp. Probabil fara Predeal-Brasov, acolo vom da o carpeala si o sa ne invartim prin tunelul mic si tunelul mare in urmatoarea suta de ani.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 12:05 pm | |
| https://www.dailymail.co.uk/news/article-7967611/Eurostar-bosses-eyeing-route-expansion-Spain-Italy-Portugal.html?ito=social-facebook&fbclid=IwAR3pu75BxnOeUCiYcIOhjF_m0BaXoWm9sSCwNFwru-8Mi68stttkl15vGAM |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 12:39 pm | |
| - dan tm a scris:
- Pentru un orb, cîinele ține loc de ochi, de aceea legea prevede sa intre peste tot.
legea prevaleaza in fata in fata regulamentului, fie el si european.legislatia se armonizeaza cu regulamentele europene.Am mai spus, regulamentul se refera la transportul animalelor de companie. Cîinele ghid nu e animal de companie de aceea este mentionat EXPRES in legislatie.
Restul e can can, Da, daca vine un orb in cuseta trebuie sa stai cu el si cu cîinele lui care va sta jos pe podea. Nu e vina lui ca nu se poate baga sub paturi. La fel cind vine careva cu 2 trolere mari, din paturi te cobori pe trolerele alea.
Oricum o dati si o suciti, legea prevaleaza. O fi prelevand legea in fata regulamentului, dar pentru asta raspunde compania nu angajatul. Angajatul indeplineste ordinele de servici. Daca sa zic primeste ordin sa vanda fara bon fiscal un anume tip de produs si el da bon e sanctionat de firma chiar daca legal este sa se dea bon. Daca nu da bon nu e sanctionat el ci firma. Nu prea merge comparatia intre un caine si trollere. - Kapпaтй a scris:
Nici in avion nu e normal sa meargă lumea sa accepte câinii in timpul călătoriei, si in nici un mijloc de transport în comun nu e normal ca alti oameni sa suporte respiratia cainelui. Nu poti obliga toti oamenii sa suporte animalele lângă ei. Apropo, ce se intampla daca se nimeresc 2 in compartiment, unul cu caine ghid si unul cu alergie la caini/animale? Cine trebuie zburat jos? Amandoi din motive medicale sunt indreptatiti sa isi sustina cauza. Apoi cine si cum isi asuma raspunderea daca cainele (fie el si pentru nevazatori) musca, daca latra non-stop/cand are chef, ataca oamenii, isi face nevoile pe jos prin vagoane, eventual chiar pe bagajele altor calatori? - TVlad a scris:
In Strainezia exista se pare "ciini pentru ajutor afectiv" pentru oameni cu diverse probleme psihice mai mult sau mai putin inchipuite. Daca unul din asta incearca sa isi care potaia in brate in avion, ceilalti calatori protesteaza si echipajul o trimite la cala, sa vedeti ce crize si spume se isca in presa progresista. La noi, vedeti, avem un caz mai rudimentar, cu un om orb care are in mod evident nevoie de ajutorul unui ciine. Nu ar putea sa ia un om cu el sau sa mearga la salon, el vrea musai la cuseta unde ceilalti trebuie sa accepte disconfortul. Legea probabil e de partea lui insa nu e normal asa. Exact, si exista si dispozitive electronice nu neaparat caini. Apropo, dresajul unui caine de orbi costa mai mult decat salariul unui adolescent sa il insoteasca/aiba grija de acel orb. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 1:16 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt trei etape: Bucureşti - Vidra, Vidra - Comana (asta cu podurile) şi Comana - Giurgiu. O să fie şi electrificare, dar la finalul proiectului, nu are rost să electrifice bucăţica Vidra - Comana, dacă celelalte nu sunt electrificate.
Linie dublă e puţin probabil să vedem pe acolo, traficul estimat nu justifică aşa ceva. Nici Craiova - Calafat nu va fi linie dublă după modernizare. Care modernizare? La 912 modernizare in ce secol sau in ce viata? Eu unu nu mai sper sa prind in viata mea ca linia 912 sa fie modernizata. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 1:22 pm | |
| - Luna a scris:
- Kapпaтй a scris:
Nici in avion nu e normal sa meargă lumea sa accepte câinii in timpul călătoriei, si in nici un mijloc de transport în comun nu e normal ca alti oameni sa suporte respiratia cainelui. Nu poti obliga toti oamenii sa suporte animalele lângă ei. Apropo, ce se intampla daca se nimeresc 2 in compartiment, unul cu caine ghid si unul cu alergie la caini/animale? Cine trebuie zburat jos? Amandoi din motive medicale sunt indreptatiti sa isi sustina cauza. Apoi cine si cum isi asuma raspunderea daca cainele (fie el si pentru nevazatori) musca, daca latra non-stop/cand are chef, ataca oamenii, isi face nevoile pe jos prin vagoane, eventual chiar pe bagajele altor calatori?
Legislatia in viguare spune clar, animalele NU au voie in vagoanele cuseta/dormit! Asa ca daca pe viitor se va aude ca un alt calator nu a fost lasat sa urce in vagonul de dormit sau cuseta e foarte normal, conductorul respecta normele si este absolut normal, nu ii convine lui x, asta e, nu il obliga nimeni sa vina la tren. Astea sunt conditiile de calatorie in tren in RO, fara animale la dormit, cel mult la clasa a 2-a si acolo daca calatorii accepta ca daca nu accepta cineva atunci se muta in alt vagon si daca nu are multe vagoane mai ramane si pe jos cu tot animalul. Astea sunt normele, astea se pun in aplicare, pana compania nu modifica normele astea se respecta de toata lumea, chiar daca x se da cu c... de pamant si are gura mare, ramane cu gura mare si face cu mana la tren. Tot in normele interne spune clar si de persoanele care pot fi excluse de la transport, ATENTIE, chiar daca au bilet de clatorie valabil sunt cazuri cand anumite persoane nu sunt acceptate sa urce in tren, si aici vorbim de persoane murdare, care murdaresc interiorul vagonul, persoane care aduc vatamari materialului rulant, sunt exclusi de la transport si NU li se restituie contravaloarea biletului! Peroane care sufera de o boala contagioasa si pun in pericol alti calatori, la fel sunt exclusi d ela transport doar in cazul in care cumpara un intreg compartiment au voie sa calatoreasca! Persoanele care insulta sau agreseaza personalul de tren la fel pot fi excluse de la transport! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 3:23 pm | |
| Probabil la anul vor începe lucrările pe 912.
Eu zic că naşul în cauză ar trebui să meargă la biserică şi să facă mătănii, că obligativitatea primirii câinelui ghid e prevătu la art. 64 alin (5) din Legea 448/2006. Aceeaşi lege mai dispune:
Articolul 100 (1) Următoarele fapte constituie contravenții și se sancționează după cum urmează: [...] b) nerespectarea dispozițiilor art. 16 -22, art. 23 alin. (1) - (2) și (4), art. 24 alin. (1)-(6), art. 27 alin. (1) și (2), art. 28, art. 30, art. 31, art. 32 alin. (2), art. 33 alin. (1)-(3), art. 34 alin. (3), art. 37 alin. (2), art. 51 alin. (4)-(7), art. 54 alin. (1)-(3), art. 55 alin. (1)-(2), art. 61-64, art. 65 alin. (1), (2) și (5), art. 66-68, art. 69 alin. (1), art. 70, 71 și art. 75 alin. (2) cu amendă de la 10.000 lei la 20.000 lei; [...] (2) Constatarea contravențiilor și aplicarea amenzilor contravenționale prevăzute la alin. (1) lit. a), b), d), e) și g) se fac de către inspectorii sociali.
În 15 zile putea plăti jumătate din minimul amenzii, adică 5000 lei, ceea ce probabil e mai mult decât salariul pe o lună.
Repet, a n-a oară, că legea prevalează asupra unui regulament de serviciu! _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 4:01 pm | |
| Tocmai la anul sa inceapa lucrarile pe Bucuresti- Giurgiu ?!
Deci din momentul publicarii anuntului de licitatie pe SICAP/SAEP, mai trebuie sa treaca un an ca sa inceapa lucrarile propriu-zise! Eu inteleg ca sunt proceduri legale ce trebuie respectate- dar parca prea mult dureaza aceste proceduri!
Hai sa zic o luna ca sa se inscrie firmele doritare la licitatie!
Mai pui inca o luna- doua pentru analizarea ofertelor si declararea ofertei castigatoare.
Mai pui o luna pentru semnarea contractului intre CFR SA si firma care a castigat licitatia.
Deci daca nu vor fi contestatii, in cca 4- 5 luni , in mod normal, ar trebui sa poata incepe lucrarile efective (bineinteles- daca nu exista unele legi idioate care sa prelungeasca inutil aceste termene de depunere a ofertelor si de analizare a lor). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 4:06 pm | |
| Tu nu pricepi ca aici se aplica legile interne!!! Chiar nu am nevoie de parerile tale si insistenta ta, aici se aplica regulamentul intern, punct! Cui nu ii convine sa se certe cu compania, mai departe raspunde compania nu angajatul de rand! Repeta ce vrei de 1000 de ori si eu repet ce se face si ce trebuie respectat, regulamentul intern. Punct!
Nasul nu are nici o treaba, si nu este nas dar in fine in mintea ta ........., cert e ca acel angajat a procedat conform regulamentului, si am spus de 10 ori asta, comunicatl oficial al CFR calatori a spus la fel, angajatul A PROCEDAT CORECT! Nu va convine actionati in judecata compania, mai departe va bateti cu compania nu cu angajatul. Angajatul respecta ce ii impune compania.
De x ani de cand e gata podul Calafat-Vidin se tot incep lucrarile in mintea ta, tu mereu ai pareri si impresii total paralele cu realitatea. In mintea ta sunt doar nebunii, legi si tot felul de idei ciudate de te certi cu toata lumea si te contrazici la infinit, asta e in capul tau. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 4:30 pm | |
| Începerea unor lucrări nu înseamnă doar turnat beton la faţa locului. E nevoie de avize (cel puţin de mediu), autorizaţii de construire, de sub/supra-traversare cu reţelele de utilităţi (cabluri telefon, electrice, conducte apă, canal) şi alte căi de comunicare şi câte şi mai câte. În plus, înţeleg că zona de pod (că pod este peste râu, restul e viaduct sau pasaj) va fi metalică, deci grinzile alea trebuie turnate undeva, nu se fac acolo.
O să caut săptămâna viitoare fişa de proiect pentru Calafat - Vidin. Deja studiul de fezabilitate e făcut, iar dacă anul ăsta nu se demarează procedura de licitaţie am impresia că expiră şi ne pune Comisia Europeană să dăm înapoi banii pe el, ceea ce nu e de dorit. A, că probabil cei nemulţumiţi vor contesta în instanţă atribuirea e altă mâncare de peşte, e o ţară liberă, e dreptul lor să îşi caute dreptatea în justiţie. Acelaşi drept îl are şi cetăţeanul care a fost supus acestui caz flagrant de încălcare a legislaţiei.
Îmi place să cred că un angajat - oriunde ar lucra - nu e o oaie credulă care tremură de frica şefului. Aşteptăm verdictul instanţei, tare îmi e că nu o să fie prea plăcut pentru angajatul respectiv, pentru că, efectiv, el a încălcat legea, nu societatea, deşi poate fi condamnată şi societatea în solidar (mai ales pentru comunicatul ăla scris de cineva care nu cunoaşte legislaţia în vigoare).
Apropo de regulamentul intern, nu ştiu ce scrie în al vostru, dar la noi scrie că dacă un superior ne dă o sarcină pe care o identificăm ca ilegală, trebuie să îl informăm că e ilegală şi să o refuzăm, că altfel suntem noi traşi la răspundere. Iar dacă superiorul o ţine pe a lui, trebuie să dea sarcina în scris, iar hârtia devine probă pentru Comisia de Disciplină. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 4:43 pm | |
| Nu se pot aplica legi interne. Legea prevaleaza in fata oricaror regulamente interne, care trebuie facute dupa lege. Degeaba te superi. Asa cum am mai spus, probabil subiectul se va stinge, omul in cauza nu cred ca se va lupta cu sistemul, dar poate intr-o zi altcineva va avea timpul, resursele si dorinta de a se lua la trinta cu sistemul.
Nu esta cum locul si nici momentul sa iti exemplific cu citeva cazuri intilnite de mine in care actul normativ superior a primat in fata actului normativ local.
cere o lamurire aici E-mail: contact@andpdca.gov.ro
http://anpd.gov.ro/web/ Autoritatea Naţională pentru Persoanele cu Dizabilităţi (ANPD) este organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice. ANPD are sediul în Calea Victoriei nr. 194, Sectorul 1, Municipiul Bucureşti.
in maxim o saptamina o sa primesti lamuriri. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin Feb 07, 2020 7:58 pm | |
| Karpaty, legea e peste regulamentele interne. Daca nu ma insel e chiar un principiu de drept.
A, ca la stat multi angajati s-au invatat ca ce spune sefu' e peste litera legii, ca degeaba stii tu regulamentul chiar si la CFR, ca tanti aia de la casa o sa faca tot cum i s-a spus (sau cum stie), astea sint alte discutii. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Feb 08, 2020 10:34 pm | |
| Si la privat e la fel. Ce sefi crezi ca tolereaza incalcarea regulamentului pe motiv de lege? Cum am mai zis, sunt angajati ce primesc ordin sa vanda fara bon fiscal. - Dr2005 a scris:
Îmi place să cred că un angajat - oriunde ar lucra - nu e o oaie credulă care tremură de frica şefului. Aşteptăm verdictul instanţei, tare îmi e că nu o să fie prea plăcut pentru angajatul respectiv, pentru că, efectiv, el a încălcat legea, nu societatea, deşi poate fi condamnată şi societatea în solidar (mai ales pentru comunicatul ăla scris de cineva care nu cunoaşte legislaţia în vigoare).
Apropo de regulamentul intern, nu ştiu ce scrie în al vostru, dar la noi scrie că dacă un superior ne dă o sarcină pe care o identificăm ca ilegală, trebuie să îl informăm că e ilegală şi să o refuzăm, că altfel suntem noi traşi la răspundere. Iar dacă superiorul o ţine pe a lui, trebuie să dea sarcina în scris, iar hârtia devine probă pentru Comisia de Disciplină. Angajatii se supun sefilor, nu ti se pare normal sa fie asa? Societatea a dat ordin sa incalce legea angajatul, deci de ce ar fi vinovat? Regulamentul intern e ordin dat angajatilor, si comunicatul ala confirma clar pozitia societatii: nu permite transportul cainilor de nevazatori chiar daca e obligata legal sa il permita. Pai da, si aici inteleg ca sarcina e in scris pentru personalul de tren: nu se accepta animale fara acordul colegilor de cabina la cusete, chiar daca e ilegal, angajatul are drept proba si regulamentul si comunicatul, deci e pozitia/vina companiei ca se incalca legea odata ce angajatului i s-a zis sa o incalce. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |