Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 31, 2020 3:48 pm
Au fost o groază de protocoale, unele mai sunt în vigoare şi acum (Craiova, Piatra Olt, Palas, Ploieşti), doar că fiecare societate o acuză pe cealaltă că îi încurcă activitatea.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 31, 2020 6:55 pm
ldh80 a scris:
Pai si cine impiedica acum pe CFR-Calatori sa faca din nou conventie cu CFR-Marfa pentru locomotivele CFR-Calatori in depoul Rosiori-Nord si sa reinfiinteze revizia de vagoane calatori Rosiori-Nord (ca sa nu mai aduca garnitura tocmai de la Craiova) ?
Birocrația și orgoliile șefilor acestor societăți. Și în toți acești ani niciun ministru nu s-a implicat să împace și capra și varza. Oare acest aspect nu-ți spune nimic ? Habar n-ai ce interese sunt la mijloc și ce urmează să se întâmple. Hai să-ți mai spun ceva ce George a uitat să-ți spună, probabil tot o noutate în premieră pentru cultura ta feroviară la fel ca și cea cu sezonierele ce ocolesc prin Medeea și asta se întâmplă încă de prin anii 70 !, dieselele ce fac serviciu pe secția Rosiori Nord - Alexandria sînt plimbate ba la Craiova ba la Basarab pentru a le alimenta cu motorină. Auzi da tu erai bun ca director sau chiar ca ministru la câte idei revoluționare înșiri pe acest forum (și nu numai), am impresia că ți-ai ratat cariera
George CFR
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 28 Localizare : Rosiori/Nord Reputatie : 3025 Data de inscriere : 01/12/2016
Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 31, 2020 7:21 pm
Crezi că nu știu ca locomotivele care fac serviciu pe secția Roșiori Nord -Alexandria sunt plimbate la Basarab sau la Craiova si că au fost cazuri cănd DA-ul avea motorina si PTH -ul valabil venise la roata cu R 9303 și a plecat in aceiași zi cu R 9306 pentru că l-au cerut înapoi la remiza Basarab. Si apropo nu am venit cu nicio ideie revoluționară eu doar am spus cum stăteau treburile cănd toate secțiile secundare erau operate de CFR Călatori.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin Ian 31, 2020 7:40 pm
George tati comentariul meu l-a vizat strict pe visătorul de ldh80 nu pe tine. El nu vede/pricepe ce se întâmplă în țara asta sau la CFR care sunt interesele de fapt...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Dum Feb 02, 2020 6:20 pm
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun Feb 03, 2020 3:32 pm
Dr2005 de ce la ei se poate și sunt și în UE și nu le trebuie nici rahatul ala de ARF?
In 2018 and 2019 Slovenske železnice (SŽ) a range of FLIRT and KISS trains from Stadler Rail for (international) regional series. Today, we bring you a preview of one of the three types of trains destined for Slovenia’s state operator – the diesel version of the FLIRT.
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun Feb 03, 2020 6:00 pm
Contractul s-a semnat în 2018 şi primul tren a venit acum, după 2 ani.
Nu ştiu limba lor să caut pe site-urile lor, dar văd că SŽ nu e separat pe marfă, călători şi infrastructură (doar Letonia şi Polonia mai sunt în situaţia asta). În plus, au un contract de servicii publice dat pe 10 ani în 2016... când ai contractul pe 10 ani, probabil te împrumută băncile să îţi iei trenuri. A, da, în Slovenia trenurile de călători din CSP nu plătesc TUI, practic sunt sponsorizate de stat cu 2 mâini.
E interesant documentul ăsta, deşi e cam vechi: https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=SWD:2019:0013:FIN:EN:PDF
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun Feb 03, 2020 6:44 pm
În aprilie 2018 au lansat contractul și după un an jumate vine primul DMU Și la noi în aprilie se face un an de când a lansat ARF licitația concluzia o tragi tu
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun Feb 03, 2020 7:02 pm
În aprilie 2018 au semnat contractul. Termenul de depunere a ofertelor a fost 4 august 2017 - vezi https://www.railjournal.com/rolling-stock/slovenian-railways-to-order-25-multiple-units/ . Calculează tu cât a trecut de la termenul final de depunere a ofertelor până la semnarea contractului.
La noi termenul de depunere a fost 30 iulie 2019, evaluarea s-a finalizat pe 17 septembrie şi de atunci se tot pierde timp cu contestaţii. La sloveni a durat 8 luni, la noi s-ar fi putut semna contractul după 3 dacă nu apăreau contestaţii. Probabil intervalul de la depunerea ofertei la atribuire şi până la semnarea contractului o să fie tot în jur de 8 luni (asta ar însemna sfârşitul lui martie), dacă instanţa soluţionează dosarul în timp util.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun Feb 03, 2020 7:51 pm
Dr2005 a scris:
În aprilie 2018 au semnat contractul. Termenul de depunere a ofertelor a fost 4 august 2017 - vezi https://www.railjournal.com/rolling-stock/slovenian-railways-to-order-25-multiple-units/ . Calculează tu cât a trecut de la termenul final de depunere a ofertelor până la semnarea contractului.
La noi termenul de depunere a fost 30 iulie 2019, evaluarea s-a finalizat pe 17 septembrie şi de atunci se tot pierde timp cu contestaţii. La sloveni a durat 8 luni, la noi s-ar fi putut semna contractul după 3 dacă nu apăreau contestaţii. Probabil intervalul de la depunerea ofertei la atribuire şi până la semnarea contractului o să fie tot în jur de 8 luni (asta ar însemna sfârşitul lui martie), dacă instanţa soluţionează dosarul în timp util.
Deci se va semna în aprilie 2020 iar termenul de livrare pentru prima rama dacă câștiga chinezii va fii de 18 luni nu deci sfârșitul lui 2022?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun Feb 03, 2020 8:24 pm
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar Feb 04, 2020 1:35 pm
Hai să facem comparaţia cu slovenii: Termen depunere oferte 4 august 2017 -> 8 luni -> contract semnat -> 22 luni -> primul tren livrat. Deci primul tren a sosit la 30 luni (2 ani jumate) de la închiderea licitaţie. La noi ar fi aşa: termen depunere oferte 30 iulie 2019 -> 8 luni -> contract semnat -> 18 luni -> primul tren livrat. Total 26 luni, deci chiar un pic mai repede decât la sloveni.
Articol de băşcălie, marca Prepelipceanu. Dacă nu exista GEIP, ar fi venit un alt prelipcean să se plângă că întreţinerea clădirii o face nu ştiu ce firmă de building management în loc să îşi facă statul o firmă proprie. Apoi, ministerul e instituţie publică, asta înseamnă că nu poate avea profit - bugetul se poate închide în doar două moduri: deficit (pe minus) sau excedent (pe pplus). Excedentul se varsă direct în bugetul de stat, nu poate fi folosit pentru investiţii, întreţinere, alte cheltuieli, nimic, practic indiferent cât excedent produci, tu poţi să cheltui doar cât îţi aprobă Legea Bugetului să cheltui. În schimb, GEIP este societate pe acţiuni, deci poate face profit, poate face investiţii... din păcate, chiriile plătite de societăţile de stat sunt simbolice dacă ţinem cont de dotările (şi mai ales de partiţionarea clădirii - toate birourile au ferestre şi lumină naturală, inclusiv sălile de şedinţe) şi poziţia clădirii, astfel că investiţiile se fac greu. Se mai schimbă un lift, se mai schimbă nişte calorifere, s-au renovat băile, se înlocuieşte, timid, tâmplăria metalică cu PVC cu termopan, s-a montat pe culoare iluminat cu LED activat cu senzori (ca să nu mai stea aprinsă lumina non-stop şi să consume curent aiurea), se întreţine sistemul de acces în clădire, parcarea ş.a.. Mai mult, GEIP presta şi servicii pentru terţi - service auto, spălătorie auto. Evident, principalii clienţi erau societăţile din clădire, doar că, de ceva vreme, văd că s-a renunţat la aceste activităţi, probabil din lipsă de personal.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar Feb 04, 2020 1:44 pm
Sunt companii făcute doar ca să aibă directori secretare etc.. De ce nu cumpăra fiecare companie birourile și gata da asa suntem noi ne scărpinat la urechea dreapta cu mana stanga
Oare liftiera nu angajează aia?
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar Feb 04, 2020 2:01 pm, editata de 1 ori