|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Ian 2020, 22:12 | |
| Timișoara am auzit ca e propus spre închidere cine știe ce se mai intampla |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Ian 2020, 23:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cred că ce am scris în mesajul de mai sus am mai scris şi cu alte ocazii.
Sindicatele momentan sunt ocupate să urle împotriva trenurilor suburbane de lângă Bucureşti Sindicatele mai bine să facă gălăgie că nu există 1 pereche de trenuri interregio pe ruta Adjud și Siculeni chiar dacă circulă între Bacău și Brașov sau/și Galați și Miercurea Ciuc; sau pe alte rute din țară. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Ian 2020, 17:39 | |
| - riciu a scris:
- Ma scuzati: o fi confort (cel putin la vagoanele cuseta cu care am circulat la Astra), dar chiar e o loterie daca circula sau nu.
Pai cand a fost trenul asta anulat?...Ca a avut intarzieri cauzate de diverse defectiuni, e cu totul altceva dar nici 1696/95 sau 1821/22 nu sunt un etalon in ceea ce priveste sosirea la timp...In ultimele 12 luni nici nu cred ca a fost anulat vreodata, de altfel in cei 4 ani de cand circula nu cred ca a fost anulat vreo zi... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2020, 12:49 | |
| https://clubferoviar.ro/a-furat-gardul-garii-jimbolia/?fbclid=IwAR2gg_vwW3uNY4R1VS-QoffjK_AREDArQ-Q8S2qXwsgCORfNOTGbIzsODRQ
Pai aia de la Politia de frontiera ce fac noaptea joaca cartii? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2020, 18:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Staţia Arad a fost modernizată cu o căruţă de bani... logic ar fi fost ca o astfel de staţie să aibă şi revizie de vagoane, doar că revizia de acolo a rămas doar pe hârtie, că liniile i s-au desfiinţat.
La fel de logic era ca nodul feroviar din zona aia de ţară să fie Aradul dar, na, rivalitatea dintre Arad şi Timişoara e mai rea ca aia dintre Brăila şi Galaţi (vedeţi şi scandalul cu băncile din Arad pe care scria Regionala Timişoara şi care au fost vandalizate din cauza asta). Avem un depou la Arad, unul la Timişoara, dar vagoane mai sunt doar la Timişoara, de s-a ajuns să se facă Arad - Curtici cu Malaxa 1000, eventual tras de EA. La Arad se putea face un mega-complex depou şi revizie de vagoane, care să le înlocuiască pe cele actuale din Timişoara şi Arad... nu ştiu însă dacă o astfel de investiţie a unui OTF ar fi fost eligibilă la fonduri europene.
Apropo de depouri, avem depouri de călători la 50 - 60 km unul de altul (Timişoara - Arad, BC - Ploieşti), dar nu avem la Constanţa (bine că e unul la Medgidia, în mijlocul traseului), nu avem la Craiova, nu avem la Simeria, nu avem pe 500 (da' bine că avem depozitul de cadavre pe roţi de la Tecuci), nu avem o remiză decentă la Rm. Vâlcea, nu (mai) avem o remiză la Vatra Dornei sau Gura Humorului (deşi la Gura Humorului construiseră o hală acum câţiva ani, care acum e goală!)... şi dacă mă uit la reviziile de vagoane, probabil şi acolo e acelaşi dezastru. La cât de prost repartizate sunt bazele CFR Călători, nu mă miră că sunt secţii prost deservite sau chiar fără trenuri. CFR Călători nu şi-a făcut nici mici puncte de revizie pe unele secţii secundare... normal, la un automotor care face 2 curse pe zi, e nerentabil să faci canal de revizie, să pui un container pentru personalul de revizie, să asiguri un minim de scule şi un laptop (că diagnoza o faci cu laptopul şi la AM900 de ex.) şi să pui un rezervor de motorină. Dar dacă ai avea 3 automotoare care ar face 6 - 7 perechi de trenuri, atunci ai putea să faci astfel de amenajări la Turnu Măgurele, Tulcea (acolo e şi remiză... închisă, evident), Alexandria (ca să nu mai târâi DA-ul de la Piteşti sau Ploieşti), ba chiar şi la Dornişoara sau Putna (şi dai 2 Desiro la Putna şi ai rezolvat problema, le trimiţi la Iaşi o dată pe săptămână şi gata, în rest le ţii la Putna). Aşa au făcut privaţii pe unde au fost... oare nu se poate copia modelul ăsta şi de către CFR Călători? Da' ei preferă să bage AM1000 pe Curtici, că-i mai simplu La Câmpulung Est e hala de care zici nu la Gura Humorului. De ce nu poate copia CFR Călători modelul privaților? Pentru că e ticsită de multă șefime și unde e multă șefime e și multă birocrație. Tu ai impresia că actualul director general va redresa situația? Eu cred că nu. Dar ai văzut ce joc de imagine și-a creat în primele 2 zile de mandat? Luni trenurile reveniseră iar la compunerea cu 3 vagoane. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2020, 22:55 | |
| Si de unde turisti luni? E normal sa se suplimenteze cand e nevoie, nu pui 10 vagoane daca ai calatori doar de 3. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2020, 23:09 | |
| Ne rezumăm doar la zile de week end sau doar la trenurile de pe Valea Prahovei ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2020, 23:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- De cand cu transrahatel a scazut numarul de calatori de la 1821/1822 si 1695/1696, privatul face mai putin din Arad/Timisoara in Bucuresti/Constanta plus conditiile care atrage lumea, lucru pe care cineva nu il vede, tot bate campii aiurea cu prostiile lui.
Care privat, bre? Ăla care circulă două zile da şi una ba, că i se strică locomotiva? Bonus îl mai întârzia şi pe 1822, noroc că de la noul mers 1822 a fost trasat înaintea privatului. În altă ordine de idei, CFR Călători are vreo 1200 de trenuri pe zi, nu stă toată societatea în 4 trenuri. Hai totuşi să aşteptăm raportul anual şi să vedem numărul total de călători înainte să dăm cu noroi.
- ciprian71 a scris:
- am stat de vorba in vama ucraineana si cu doi americani din Pittsburgh ce nu pareau deranjati de controlul vamal si alte chestii tehnice ale vagoanelor.
Americanii au un cvasi-acord de liberă circulaţie doar cu Canada şi cu câteva insule... e logic să fie obişnuiţi cu pierdut timp în frontiere peste tot. În schimb, un cetăţean UE se plimbă fără absolut niciun fel de control de la Lokoshaza până la Calais sau până la Stockholm sau până la Porto. Când te obişnuieşti cu un astfel de standard, chiar şi frontiera RO/HU ţi se pare greu de trecut, ca să nu mai vorbesc de RO/UKR sau RO/MD, care sunt din altă lume pentru orice cetăţean UE care le trece prima dată. O singură dată l-au întârziat și aia fix în noaptea când te-ai aflat tu în acel tren. Bree mai schimbă placa că nu în fiecare zi s-a întâmplat așa cum afirmi de fiecare dată când ți se ivește ocazia. Și era normal să-l fi ținut la sector din moment ce graficul trenului Astrei figura înaintea trenului 1822. La toate te pricepi numa la circulație observ că nu. Ia citeste nenea mătăluță instrucția să vezi ce zice când un tren e ieșit din grafic și-apoi vorbește. Nu îți da cu părerea ca un veritabil părerolog habarnist de domeniul feroviar. Am pretenții la unul că tine că vorba aia nu ai 8 clase ci ești școlit până în măduva oaselor. Iar pentru mersul actual 1822 și-a păstrat orarul nu a fost trasat înaintea trenului Astrei. Nu știu de unde ai dedus tu treaba cu trasatul înaintea trenului Astrei. Astra s-a mutat umpic mai târziu pentru a nu mai staționa mult în Gare du Nord.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mar 28 Ian 2020, 23:55, editata de 1 ori |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2020, 23:55 | |
| Despre transportul feroviar suburban din Bucuresti: https://clubferoviar.ro/transportul-feroviar-suburban-din-bucuresti/ |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2020, 00:35 | |
| Ungaria a lansat licitația pentru linia de mare viteză Budapesta-Cluj Napoca: https://clubferoviar.ro/linia-de-mare-viteza-budapesta-cluj/
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 30 Ian 2020, 04:54 | |
| https://www.economica.net/80-de-trenuri-noi-in-romania-alstom-acuza-ca-oferta-chinezilor-a-fost-reevaluata-eronat-si-ca-nu-pot-livra-primul-tren-in-18-luni_179154.html |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 31 Ian 2020, 11:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Staţia Arad a fost modernizată cu o căruţă de bani... logic ar fi fost ca o astfel de staţie să aibă şi revizie de vagoane, doar că revizia de acolo a rămas doar pe hârtie, că liniile i s-au desfiinţat.
La fel de logic era ca nodul feroviar din zona aia de ţară să fie Aradul dar, na, rivalitatea dintre Arad şi Timişoara e mai rea ca aia dintre Brăila şi Galaţi (vedeţi şi scandalul cu băncile din Arad pe care scria Regionala Timişoara şi care au fost vandalizate din cauza asta). Avem un depou la Arad, unul la Timişoara, dar vagoane mai sunt doar la Timişoara, de s-a ajuns să se facă Arad - Curtici cu Malaxa 1000, eventual tras de EA. La Arad se putea face un mega-complex depou şi revizie de vagoane, care să le înlocuiască pe cele actuale din Timişoara şi Arad... nu ştiu însă dacă o astfel de investiţie a unui OTF ar fi fost eligibilă la fonduri europene.
Apropo de depouri, avem depouri de călători la 50 - 60 km unul de altul (Timişoara - Arad, BC - Ploieşti), dar nu avem la Constanţa (bine că e unul la Medgidia, în mijlocul traseului), nu avem la Craiova, nu avem la Simeria, nu avem pe 500 (da' bine că avem depozitul de cadavre pe roţi de la Tecuci), nu avem o remiză decentă la Rm. Vâlcea, nu (mai) avem o remiză la Vatra Dornei sau Gura Humorului (deşi la Gura Humorului construiseră o hală acum câţiva ani, care acum e goală!)... şi dacă mă uit la reviziile de vagoane, probabil şi acolo e acelaşi dezastru. La cât de prost repartizate sunt bazele CFR Călători, nu mă miră că sunt secţii prost deservite sau chiar fără trenuri. CFR Călători nu şi-a făcut nici mici puncte de revizie pe unele secţii secundare... normal, la un automotor care face 2 curse pe zi, e nerentabil să faci canal de revizie, să pui un container pentru personalul de revizie, să asiguri un minim de scule şi un laptop (că diagnoza o faci cu laptopul şi la AM900 de ex.) şi să pui un rezervor de motorină. Dar dacă ai avea 3 automotoare care ar face 6 - 7 perechi de trenuri, atunci ai putea să faci astfel de amenajări la Turnu Măgurele, Tulcea (acolo e şi remiză... închisă, evident), Alexandria (ca să nu mai târâi DA-ul de la Piteşti sau Ploieşti), ba chiar şi la Dornişoara sau Putna (şi dai 2 Desiro la Putna şi ai rezolvat problema, le trimiţi la Iaşi o dată pe săptămână şi gata, în rest le ţii la Putna). Aşa au făcut privaţii pe unde au fost... oare nu se poate copia modelul ăsta şi de către CFR Călători? Da' ei preferă să bage AM1000 pe Curtici, că-i mai simplu Problema cu depourile este faptul ca in 1998, cand s-au impartit depourile intre CFR-calatori si CFR-marfa, nu s-a facut un protocol intre cele doua societati (de stat) astfel incat depourile sa poata fi folosite in comun de ambele societati! De exemplul la Pascani exista depou, dar este al CFR-Marfa, iar CFR-Calatori trebuie sa aduca locomotiva pentru trenurile spre Targu-Neamt tocmai de la Iasi sau de la Suceava! Nu era mai normal sa existe un protocol intre CFR-Marfa si CFR-Calatori, astfel incat locomotiva pentru trenurile de Targu Neamt sa poata fi garata, verificata, reparata eventual in depoul Pascani ? Cat priveste CFR-Calatori intradevar s-a gresit cand au renuntat la multe remize, in special cele de la capetele de linii! De exemplul la Tulcea-Oras sau la Husi (daca ar mai circula trenuri de calatori) normal ar fi ca CFR-Calatori sa mentina remizele active si adaptate pentru AM Desiro (sau pentru orice tip de automotor nou)! Nu ar fi necesare cine stie ce dotari sau investitii foarte mari ci doar: renovate cladirile remizelor, instalatii de alimentare cu motorina, cu apa dedurizata, instalatie de incarcat baterii de acumulatori, laptop cu soft pentru identificarea defectiunilor, schimbate instalatiile de apa-canalizare, posibilitatea golirii rezervoarelor toaletei, centrale termice pe gaze naturale si retea de incalzire si apa calda, dormitoare decente pentru personalul de tractiune (cu baie cu WC si dus, incalzire, camera de dormit, frigider si plita electrica pentru incalzirea mancarii, televizor, telefon fix). Si bineinteles, la fiecare remiza astfel dotata ar fi necesar de angajat 5 salariati, pentru asigurarea programului permanent de lucru (in ture de 12 cu 24, 12 cu 48, plus unul de rezerva- pentru concedii, imbolnaviri, invoiri, etc). Salariatul de pe tura respectiva a remizei ar fi necesar pentru a efectua diverse operatiuni tehnice, a tine evidenta canditati de motorina din rezervorul de motorina a remizei, a tine legatura cu personalul de miscare a statiei si alte atributii tehnice si administrative din remiza. |
| | | George CFR
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 28 Localizare : Rosiori/Nord Reputatie : 3029 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 31 Ian 2020, 14:09 | |
| Păi la Rosiori Nord a fost revizie de vagoane ,CFR Calatori avea convenție cu CFR Marfa unde alimentau locomotivele si le făceau PTH-ul. Dar după ce regiotrans a închiriat secțiile sa ales praful de tot. Trenurile de Alexandria sunt făcute de garnitura ce vine de la Craiova si pendulează de 3 ori pe zi cu un DA care nu funcționeaza INDA plus de asta se defecteaza și dai tot programul peste cap. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 31 Ian 2020, 15:04 | |
| Pai si cine impiedica acum pe CFR-Calatori sa faca din nou conventie cu CFR-Marfa pentru locomotivele CFR-Calatori in depoul Rosiori-Nord si sa reinfiinteze revizia de vagoane calatori Rosiori-Nord (ca sa nu mai aduca garnitura tocmai de la Craiova) ? |
| | | George CFR
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 28 Localizare : Rosiori/Nord Reputatie : 3029 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 31 Ian 2020, 15:43 | |
| O dată ce ai desființat ceve e greu să înfîințezi la loc, nu mai ai personal care s-au orientat către privat ori sau pensionat , nu mai sunt locomotivele LDE ,LDH care asigurau tracțiunea pe secundarele din Rosiori si acum zac prin depou la Pitești. Plus de chestia asta cu convenția asta , era foarte costisitoare din ce am auzit era in jur de 8000 de lei o alimentare cu motorina celor de la CFR Calatori. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |