|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 16:48 | |
| Serios? Sa inteleg ca linia Bucuresti Constanta nu permite viteze pentru InterCity? :))
Bucuresti - Suceava? Mama dar ce oras smecher e... |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 16:58 | |
| - riciu a scris:
- Serios? Sa inteleg ca linia Bucuresti Constanta nu permite viteze pentru InterCity? )
Bucuresti - Suceava? Mama dar ce oras smecher e... Corect, mare adevar ai spus! Din pacate , asta e conducerea incompetenta a CFR-ului! Mereu au ridicat la rang de cinste, toate orasele ''smechere'', fara nici o acoperire in realitatea cotidiana( economica, sociala, medicala, culturala, etc)! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 18:33 | |
| - riciu a scris:
- Bucuresti - Suceava? Mama dar ce oras smecher e...
E linie de câmpie, relativ dreaptă şi în stare decentă, iar pe traseu mai faci nişte ,,halte" cu călători mulţi (Ploieşti, Buzău, Focşani, Bacău, Paşcani) care cam toate depind economic de Bucureşti, Italia şi Spania... cum nu e fezabil să pui tren de la Suceava la Castellion, rămâne ruta de Bucureşti de deservit decent. La polul opus, Constanţa, deşi e port, nu prea generează niciun trafic în extrasezon, trăieşte din 3 luni de turism sălbatic şi cam atât. Tot din alea 3 luni mănâncă şi CFR Călători o pâine bună cu sezonierele. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 18:49 | |
| Permite Buc-CTA doar ca a fost vrajeala cu subventia. Sa vedem daca va circula IC din decembrie. Dar cum vedeti voi un tren IC in România? La fel ca 1684 cu aurolac la ultimul vagon de mirosea intr-un hal fara de hal, cu nasi prost-crescuți si suparati pe viață, cu vagoane de care avem parte inclusiv la Regio ?
Eu unul nu vreau sa vad IC in România daca nu are urmatoarele :
1. Vagoane de clasa 1-a mai putin luxoase pe post de clasa si 2-a si cele mai bune vagoane de clasa 1a pentru serviciul cu acelasi nume.
2. Nasi imbracati la 4 ace nu toti terchea-berchea cu hainele punga pe ei sau netunsi ca asa sunt ei fani nush formație de rock. De preferabil la IC ar trebui sa le bage pe cele mai tinere si frumoase nasici dar nu avem asa ceva.
3. Musai vagon 89-87 sau Bar/Restaurant si musai vagon cu spati pentru biciclete la unul din capetele trenului, de preferat la plecarea din Buc.Nord sa fie ultimul sau penultimul.
4. Fara opriri aiurea ci doar in capitalele de judet si acolo doar 1 minut.
5. La plecarea din Buc.Nord sa fie garat la cel mai bun peron.
6. Fara vagoane cu o priza la 5 calatori si fara vagoane 21-76.900 sau 21-76.950.
7. Operatori sa trateze acest tren ca pe unul de Rang I fara sa-l blocheze aiurea o data la 5 zile invocand tot felul de scuze ca a ramas marfarul x in curenta etc.
8. Fara vanzatori ambulanti.
9. In caz de intarziere sa aiba ceva vouchere o reducere mica simbolica la urmatorul bilet CFR Calatori sau următorul bilet la IC contează enorm acest lucru. Daca bagam IC dampulea doar asa ca sa se mai laude CFR Călători cu inca o isprava mai bine lipsa.
Eu cam asa vad un IC in România introdus dupa o pauza de aproape 5 ani.
@Dr2005 nu e rentabil pentru CFR Călători ca nu are rame electrice ca daca ar avea iti zic eu ca ar fi pus 3 perechi de IC pe zi asa EA cu 3-4 vagoane ce sa faca. Si lumea e proastă la 1h50' din buricul Bucurestiului pana la CTA n-ar mai trebui sa meargă cu autocarele chiar daca trenul ar fi mai scump cu 10 lei ca autocarul.
In strainatate toți astia care fugeau de tren in România sau din Rep Moldova ori Albania toti folosesc trenul aici spre Londra. Timpul înseamnă bani iar viteza si pretul biletelor te face sa renunți la mașină chiar daca cu mașina ai fi ieșit mai ieftin. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 18:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- riciu a scris:
- Bucuresti - Suceava? Mama dar ce oras smecher e...
E linie de câmpie, relativ dreaptă şi în stare decentă, iar pe traseu mai faci nişte ,,halte" cu călători mulţi (Ploieşti, Buzău, Focşani, Bacău, Paşcani) care cam toate depind economic de Bucureşti, Italia şi Spania... cum nu e fezabil să pui tren de la Suceava la Castellion, rămâne ruta de Bucureşti de deservit decent.
La polul opus, Constanţa, deşi e port, nu prea generează niciun trafic în extrasezon, trăieşte din 3 luni de turism sălbatic şi cam atât. Tot din alea 3 luni mănâncă şi CFR Călători o pâine bună cu sezonierele. Exista trafic de calatori pe distante lungi, si asta o dovedesc numeroasele curse de maxi-taxi/autocar care pornesc din majoritatea resedintelor de judet catre diferite destinatii din tara (Iasi-Sibiu, Suceava-Baia Mare, Suceava-Constanta, Constanta-Craiova, Constanta-Brasov samd). Ca CFR sau alt operator nu au posibilitatea sa le faca fata este altceva... Si mai lipseste ceva celor de la calea ferata: lipsa unui manageriat capabil sa asigure un transport civilizat si orientat catre cerintele calatorului. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 19:02 | |
| Si prin 2009 IC era o gluma proasta cu vagoane 21-76 sa stai inghesuit 8 ore Bucuresti Timisoara Singurele trenuri IC adevarate au fost cele din anii 2000 cu vagoane 21-90 si 2-3 opriri
Si inca ceva cum de in 2009 studentii rupeau usiile de la trenurile IC desi erau cele mai scumpe si aveau doar 50% reducere si in ultimii ani inainte de 2017 mergeau doar cu autocarele?
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 08 Oct 2019, 19:07, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 19:05 | |
| - Katalyn a scris:
- 4. Fara opriri aiurea ci doar in capitalele de judet si acolo doar 1 minut.
Opririle trebuie să fie acolo unde sunt călători. Abordarea asta cu ,,reşedinţele de judeţ" s-a aplicat şi la modernizarea staţiilor, de aia avem eurogară la Tulcea şi Călăraşi Sud, dar la Roşiori mai e puţin şi pică clădirea peste călători. Dacă se aplică în continuare principiul ăsta, e cale sigură spre faliment. - Katalyn a scris:
- 9. In caz de intarziere sa aiba ceva vouchere o reducere mica simbolica la urmatorul bilet CFR Calatori sau următorul bilet la IC contează enorm acest lucru. Daca bagam IC dampulea doar asa ca sa se mai laude CFR Călători cu inca o isprava mai bine lipsa.
Nicăieri prin Europa nu se face aşa, nici măcar DB nu te despăgubeşte, iar ţările fără derogare de la Regulamentul 1371 îi despăgubesc doar pe cei cu rezervare de loc, doar că la ăia cam toate IC sunt fără rezervare obligatorie (gen Olanda, Franţa, de fapt şi în Germania nici măcar la ICE nu e rezervarea obligatorie). - Katalyn a scris:
- @Dr2005 nu e rentabil pentru CFR Călători ca nu are rame electrice ca daca ar avea iti zic eu ca ar fi pus 3 perechi de IC pe zi asa EA cu 3-4 vagoane ce sa faca. Si lumea e proastă la 1h50' din buricul Bucurestiului pana la CTA n-ar mai trebui sa meargă cu autocarele chiar daca trenul ar fi mai scump cu 10 lei ca autocarul.
Aşa e, în lipsa materialul rulant adecvat nu e rentabil. - Adrian78 a scris:
- Si prin 2009 IC era o gluma proasta cu vagoane 21-76 sa stai inghesuit 8 ore Bucuresti Timisoara
În aceeaşi perioadă, rapidele încă mai erau cu 20-54/55 (deci nema prize, nema climatizare), iar la accelerate încă aveai 20-47/57 (te mai şi udai la posterior de ţi se lipeau hainele de muşamaua aia slinoasă). Era diferenţă ca de la cer la pământ, la 21-76 aveai prize, climatizare şi nişte suspensii care nu te aruncau din scaun pe Bucureşti - Craiova. --- Oricum am da-o, trenuri IC nu vor exista prea curând, din lipsa compensaţiei. Iar asta e stabilită printr-o Hotărâre de Guvern, e greu de modificat. - IonutCFR2009 a scris:
- Exista trafic de calatori pe distante lungi, si asta o dovedesc numeroasele curse de maxi-taxi/autocar care pornesc din majoritatea resedintelor de judet catre diferite destinatii din tara (Iasi-Sibiu, Suceava-Baia Mare, Suceava-Constanta, Constanta-Craiova, Constanta-Brasov samd). Ca CFR sau alt operator nu au posibilitatea sa le faca fata este altceva
Cred că am mai zis asta: calculaţi şi câţi oameni încap în maxi-taxi sau în autocar. Acum câţiva ani exista un microbuz Timişoara - Huşi, avea 15 locuri... chiar dacă ăia ar fi mers pe tot traseul (dar nu mergeau), nu merită să pui tren pentru 15 oameni, când cel mai mic automotor are 58 locuri şi cel mai mic vagon de clasa a doua are 60 locuri. Mai mult, traseele rutiere sunt diferite de cele feroviare în multe cazuri, zonele deservite sunt complet altele. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 19:10 | |
| Dr2005 totusi in 2009 mai aveai 21-90 si 20-76 mult mai confortabile decat 21-76 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 19:14 | |
| @Dr2005 de ce o dai aiurea in Tulcea si Calarasi ? Era vorba de IC, tren care teoretic si practic nu ar avea de ce sa ajungă nici la Tulcea si nici la Călărași. Cand spui IC te rezumi strict la rute de viteza cu orase mari nu comune cu blocuri numite resedinte de județ din cauza ca cel mai mare oras era prea departe. Ști ca Barladul trebuia sa fie reședința județului Vaslui si nu orașul Vaslui, ai învățat asta la geografie ?
@IonuțCFR2009 eu am vazut cum arata unul din autocarele Brașov-CTA, tu ai vazut sau te-ai inspirat de pe autogari.ro ?
@Adrian78 ai omis sa zici de Regio. Inainte de pomana mergeau baieti si fetele cu Regio de la Ploiești la București sau privați acum se distreaza la IR gratis si împreună cu cei de la CFR Călători i obligă pe plătitori de bilete sa meargă la Regio. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 20:17 | |
| - Katalyn a scris:
@IonuțCFR2009 eu am vazut cum arata unul din autocarele Brașov-CTA, tu ai vazut sau te-ai inspirat de pe autogari.ro ?
Inainte de pomana mergeau baieti si fetele cu Regio de la Ploiești la București sau privați acum se distreaza la IR gratis si împreună cu cei de la CFR Călători i obligă pe plătitori de bilete sa meargă la Regio.
Da, am vazut cum arata cel al firmei Transbus Codreanu. Arata foarte bine, cu scaune curate, masute pliabile, aer conditionat, perdelute, silentioase in mers... si destul de solicitate in orice perioada a anului. Nu te obliga nimeni sa mergi cu regio, este optiunea ta. Ai si alternativa transportului auto...cursele sunt foarte dese |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 22:31 | |
| - Katalyn a scris:
- @Dr2005 de ce o dai aiurea in Tulcea si Calarasi ? Era vorba de IC, tren care teoretic si practic nu ar avea de ce sa ajungă nici la Tulcea si nici la Călărași. Cand spui IC te rezumi strict la rute de viteza cu orase mari nu comune cu blocuri numite resedinte de județ din cauza ca cel mai mare oras era prea departe. Ști ca Barladul trebuia sa fie reședința județului Vaslui si nu orașul Vaslui, ai învățat asta la geografie ?
@IonuțCFR2009 eu am vazut cum arata unul din autocarele Brașov-CTA, tu ai vazut sau te-ai inspirat de pe autogari.ro ?
@Adrian78 ai omis sa zici de Regio. Inainte de pomana mergeau baieti si fetele cu Regio de la Ploiești la București sau privați acum se distreaza la IR gratis si împreună cu cei de la CFR Călători i obligă pe plătitori de bilete sa meargă la Regio. Vorbeam strict de IC prin noiembrie 2009 am avut ceva treabă la București și am văzut cum pleca IC 563 cu GM și 6 vagoane din București plus că în decembrie am plecat la.Timisoara cu IC593 și a fost și ăla full |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 22:46 | |
| https://clubferoviar.ro/marius-chiper-cfr-vom-avea-a-doua-iesire-electrificata-spre-ungaria/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 23:28 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 totusi in 2009 mai aveai 21-90 si 20-76 mult mai confortabile decat 21-76
21-90 erau coapte încă de pe atunci (acum sunt şi mai coapte). Plus că, încă de pe atunci, în afară de Dacia, nu prea mai serveau altceva, o perioadă erau câteva pe Galaţi şi Constanţa şi cam atât, restul la gard, unde probabil sunt şi acum. - Katalyn a scris:
- Era vorba de IC, tren care teoretic si practic nu ar avea de ce sa ajungă nici la Tulcea si nici la Călărași.
Nu trebuia să ajungă acolo trenul IC, dar s-au amenajat gări de nivelul unor trenuri IC Multe ,,trebuiau" şi nu au fost, de exemplu Bârladul tău ar fi trebuit să aibă troleibuz, era prins în acelaşi proiect guvernamental care a introdus acest mijloc de transport în mai multe oraşe pe la mijlocul anilor '90, făcut pentru a salva Rocarul de la faliment. La fel Bacău, dar răposatul director de atunci, nea' Şutu (nu îi mai ştiu prenumele), a luat fondurile, a pus stâlpii apoi a justificat că sunt străzi prea înguste pentru troleibuze la Bacău, rezultatul fiind că Transport Public SA a ajuns cu un picior în groapă şi ghici cine a cumpărat-o după aia - ,,asociaţia salariaţilor" condusă de acelaşi Şutu, care apoi a rămas director până ce a trebuit să vacanteze postul din cauze naturale (post în care a stat vreo 30 de ani, încă de pe vremea IJTL-ului). Şi tot prin Moldova, un alt oraş, Vaslui, a reuşit să implementeze ,,cu succes" o linie de troleibuz atunci. Acum câţiva ani i-a fraierit şi pe cei de la Bruxelles să îi deconteze reconstrucţia reţelei, care acum zace nefolosită. Dar am deraiat de la subiect. Nu e prea mare legătură între transportul local şi cel feroviar (deşi într-o ţară civilizată acestea ar fi corelate), dar CFR Călători are şi el nişte directoraşi eterni prin eşalonul 2, rotiţi între funcţii, care din lene, din nepricepere sau din indiferenţă refuză să ia măsuri pentru adaptarea mersului de tren la realităţile de azi. În continuare nu există tren IR Bucureşti - Iaşi prin Paşcani şi Tg. Frumos (cu excepţia glumei de Prietenia), în continuare sunt trenuri care nu opresc în Rm. Sărat ori Roman dar opresc în Mărăşeşti (deh, ăla e nod feroviar), în continuare 1832 soseşte în Suceava la câteva minute după ce pleacă 381 (bine, nu mai sunt 4 minute ca pe vremuri, acum sunt vreo 20), în continuare trenurile IR opresc în Vereşti fără să aibă legătură la/de la Botoşani şi în Adjud fără să aibă legătură la/de la Oneşti, în continuare nu sunt legături de Piatra Neamţ dar se menţin aiurea grupe directe şi câte şi mai câte. - IonutCFR2009 a scris:
- Da, am vazut cum arata cel al firmei Transbus Codreanu.
Codreanu tocmai a luat o amendă măricică după ce s-a descoperit ce cârpeală se făcea în service-ul firmei. Dar, na, arată frumos în salon, asta contează... dacă se rupe şasiul, asta e. Apropo, pe unde merge Codreanu pe Braşov - Constanţa? Că pe DN10 e restricţie 3,5t la un viaduct, deci, teoretic, nu ar avea voie. Merge pe DN1A? _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Oct 2019, 23:49 | |
| Ionut, Ionut... Duminica (da, e adevarat, vorbesc de o singura zi din saptamana, dar totusi...) nu am vazut niciodata sosind in Sibiu autocarul de la Iasi cu mai mult de o duzina de calatori. Si asta in cazul bun. Nu zic, poate pana la Brasov are mai multi, dar la sosire in Sibiu...
Galati - Cluj? Imi spunea o prietena din Galati ca merge acasa cu o duba de 8 (parca) locuri. Odata a fost singurul pasager in masina aia. Joac-o pe-asta.
Deci cu care calatori sa ai un grad decent de ocupare a trenurilor? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Oct 2019, 01:49 | |
| Dr2005 eu am fost cu 21-90 in 2006 si erau lux .. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |