|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 2:09 am | |
| ATC Bucuresti-Arad-Bucuresti a circulat mereu, nu au fost cazuri de anulari, anulari au fost pe Brasov cand mai pica am-ul dar cam atat. Treaba e ca de cand circula ATC pe Timisoara numarul calatorilor la 1695/1696 a scazut considerabil, bine aici au aparut si curse aeriene foarte ieftine 10 euro cel mai ieftin bilet la avion Bucuresti-Timisoara, la acesti bani si durata maxim 4 ore de acasa pana la destinatie e chiar pomana. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 12:35 pm | |
| Din fericire, nu avem aeroport la Orşova, Lugoj, Roşiori şi Videle, aeroportul Caransebeş e închis de mult, iar ăla de la Craiova e prea aproape de Bucureşti ca să merite mers cu avionul. Apropo de 1695/6, poate noul director îl va prelungi la Arad, cum ar fi şi normal. _________________ :TTT:
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 12:51 pm | |
| Combinat cu 1833/78 pe Arad-Timișoara-Arad. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 1:11 pm | |
| - Dr2005 a scris:
Apropo de 1695/6, poate noul director îl va prelungi la Arad, cum ar fi şi normal. Nu nu este normal asa ceva, in primul rand 1695 da vagoane la 1766 si la 1837 si 1696 ia vagoane de la 1765 si de la 1837 asa ca nu mai vorbi aiureli si bazaconii daca habar nu ai. In plus mai are si lumea(angajatii) nevoie sa ajunga la Timisoara ca la Arad ajung cu 1821/1822. p.s.-noul director are treburi de rezolvat ce a stricat "smart" plus multe lipsuri. Este criza de vagoane de dormit, este criza de cusete, vagoanele clasa sunt cu zecile la gard, trebuie continuat proiectul 20-83/19-83 ca avem multe 20-50/19/39-50 din care se pot face vagoane bune. Avem nevoie urgenta de niste vagoane moderne(in primul rand cele de clasa) pentru internationale, etc, etc. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 1:37 pm | |
| De ce nu prelungit pina la Oradea?
In primul rind cred ca trenul 1695 ar trebui sa ajunga la timp in Gara de Nord, ca sa prinda eventualii pasageri pe 78. Deja dimineata nu ar mai fi o problema pentru nimeni sa schimbe trenurile. Desigur 1695 soseste la linia 2 iar 78 pleaca de la linia 7. ar fi foarte complicat ca 1695 sa soseasca la linia 6.
Asta pentru ca linia 3 e inchisa de citiva ani in gara, de acolo ar fi putut pleca 78.
Sau poate 1695 trebuie prelungit la Arad si 1765 linitat in Arad?
din birourile administratiei lucrurile se vad foarte roz.Pe teren insa, situatia este albastra. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 2:37 pm | |
| - dan tm a scris:
- Deja dimineata nu ar mai fi o problema pentru nimeni sa schimbe trenurile.
Ce faci, dom'le, fluieri in Biserica Trenurilor Directe? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 2:45 pm | |
| Ar trebui sa existe doar trenuri IC Bucuresti - Timisoara, cu oprire numai in Craiova, Drobeta Tr Severin si Baile Herculane. In acest fel, durata de parcurs s-ar reduce cu 60 minute (8h20min). In rest trenuri IR Drobeta Tr Severin - Timisoara si IR Drobeta Tr Severin - Bucuresti Nord. In acest fel intarzierile se reduc considerabil. Noul director CFR Calatori, va lua in calcul aceste propuneri. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 3:15 pm | |
| Cred ca 1821-1822 trebuia limitat la Deva cat dureaza lucrarile si lasat pana la Arad doar in sezonul estival sau combinat cu 1837 pana la Timisoara si de acolo mai departe la Arad 1695 putea fi prelungit pana la Oradea |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 3:36 pm | |
| S-au mai suplimentat trenurile cu 9 vagoane Dan M Costescu Oamenii chiar merg cu trenul, daca le oferi conditii si ii si informezi continuu! In ultima ora am mai suplimentat cu inca 9 vagoane, de la 78 la 87. Estimam ca la sfarsitul zilei vom avea doar pentru cele 10 trenuri suplimentate de pe Valea Prahovei, aproape 7500 de locuri. Este recordul ultimilor ani si un succes comercial pentru companie! Cam asa aratau vagoanele din cele 10 trenuri Regio si Interregio alocate azi suplimentar pe Valea Prahovei, inainte de plecarea in cursa. Speram sa nu arate mult diferit la sosirea in Bucuresti. Oricum, colegii le asteapta la destinatie ca sa le pregateasca pentru urmatoarele trenuri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 4:06 pm | |
| Staţia Arad a fost modernizată cu o căruţă de bani... logic ar fi fost ca o astfel de staţie să aibă şi revizie de vagoane, doar că revizia de acolo a rămas doar pe hârtie, că liniile i s-au desfiinţat. La fel de logic era ca nodul feroviar din zona aia de ţară să fie Aradul dar, na, rivalitatea dintre Arad şi Timişoara e mai rea ca aia dintre Brăila şi Galaţi (vedeţi şi scandalul cu băncile din Arad pe care scria Regionala Timişoara şi care au fost vandalizate din cauza asta). Avem un depou la Arad, unul la Timişoara, dar vagoane mai sunt doar la Timişoara, de s-a ajuns să se facă Arad - Curtici cu Malaxa 1000, eventual tras de EA. La Arad se putea face un mega-complex depou şi revizie de vagoane, care să le înlocuiască pe cele actuale din Timişoara şi Arad... nu ştiu însă dacă o astfel de investiţie a unui OTF ar fi fost eligibilă la fonduri europene. Apropo de depouri, avem depouri de călători la 50 - 60 km unul de altul (Timişoara - Arad, BC - Ploieşti), dar nu avem la Constanţa (bine că e unul la Medgidia, în mijlocul traseului), nu avem la Craiova, nu avem la Simeria, nu avem pe 500 (da' bine că avem depozitul de cadavre pe roţi de la Tecuci), nu avem o remiză decentă la Rm. Vâlcea, nu (mai) avem o remiză la Vatra Dornei sau Gura Humorului (deşi la Gura Humorului construiseră o hală acum câţiva ani, care acum e goală!)... şi dacă mă uit la reviziile de vagoane, probabil şi acolo e acelaşi dezastru. La cât de prost repartizate sunt bazele CFR Călători, nu mă miră că sunt secţii prost deservite sau chiar fără trenuri. CFR Călători nu şi-a făcut nici mici puncte de revizie pe unele secţii secundare... normal, la un automotor care face 2 curse pe zi, e nerentabil să faci canal de revizie, să pui un container pentru personalul de revizie, să asiguri un minim de scule şi un laptop (că diagnoza o faci cu laptopul şi la AM900 de ex.) şi să pui un rezervor de motorină. Dar dacă ai avea 3 automotoare care ar face 6 - 7 perechi de trenuri, atunci ai putea să faci astfel de amenajări la Turnu Măgurele, Tulcea (acolo e şi remiză... închisă, evident), Alexandria (ca să nu mai târâi DA-ul de la Piteşti sau Ploieşti), ba chiar şi la Dornişoara sau Putna (şi dai 2 Desiro la Putna şi ai rezolvat problema, le trimiţi la Iaşi o dată pe săptămână şi gata, în rest le ţii la Putna). Aşa au făcut privaţii pe unde au fost... oare nu se poate copia modelul ăsta şi de către CFR Călători? Da' ei preferă să bage AM1000 pe Curtici, că-i mai simplu _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 4:54 pm | |
| Frate, cine sa gindeasca astea ? noi pe forum cind spunem ceva, repde sari ca nu se poate, cind vorbim si noi vorbe, iarasi vi si spui ca nu ne lasa sindicatele.
Noi am facut impartirea depourilor intre calatori si marfa de ajuns depoul Arad sa traga trenurile pe la Rovinari?
Noi am gindit reparatia garii Arad dar nu si modernizarea reviziei de vagoane?
noi am scos de vreo doi ani placa de intoarcere de la remiza electricelor in Timisoara si se lucreaza cite un boghiu la electrice in remiza automotoarelor?
Noi am constatat ca trebuie o linie electrificata in revizia de vagoane Simeria ca sa bagam acolo locomotivele care nu mai erau primite in depoul de marfa?
probabil ca au ramas doua depouri de calatori apropiate pentru ca era densa reteaua in zona Timisoarei, cine stie.Sau poate asa au vrut sindicatele.
E tirziu acuma sa faca depoul Arad unul ultrasuper? ca doar au si depoul mic de automotoare acolo. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 5:23 pm | |
| Cred că ce am scris în mesajul de mai sus am mai scris şi cu alte ocazii. Sindicatele momentan sunt ocupate să urle împotriva trenurilor suburbane de lângă Bucureşti _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 5:52 pm | |
| https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/un-sofer-a-scapat-ca-prin-minune-dupa-ce-masina-sa-a-fost-lovita-de-tren-la-cheveresu-mare-899382/
https://debanat.ro/2020/01/accident-feroviar-in-timis-33-de-pasageri-sunt-evaluati-medical-trenul-nu-poate-continua-deplasarea_278371.html
https://adevarul.ro/locale/iasi/un-adolescent-murit-fost-lovit-tren-ipoteza-sinuciderea-1_5e2d814c5163ec4271775c26/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 8:23 pm | |
| Dane sunt zvonuri ca mulți tânjesc după depoul Arad mai ales DBul ca să îl modernizeze și sa facă revizii pentru Siemens și Bombardier |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum Ian 26, 2020 9:15 pm | |
| Eu am auzit aici zvonuri ca se va muta totul la Arad si va fi disponibil depoul Timisoara. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |