Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+42
MariusM
alex.alexus.tm
cristi ar
ets2oltromânia
Peter Fodor
jabels
cardinal
DAS 2011
get.
Semafor
cristi CFR
mtk
Amiralul
IonutCFR2009
TER200
92Dragos
Mihay
ravers75
TVlad
Adrian78
bobi
@ndrey
dandel
ldh80
crystynyca
ciprian71
cfr500
sp59
alinx3330
razvan - trenuri
riciu
Luna
Katalyn
DUAL
alexmorph3us
marius664
dan tm
Dr2005
Nesebar
AeroX
Vitosa
Adirmvl
46 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 47 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2019, 11:48

Luna a scris:
Nu are legatura cu studentii si a lor gratuitate, cel putin nu in mod direct.

In mod indirect vor ramane mai multe locuri pentru ei (avand in vedere ca ei nici locul nu-l platesc).
Faptul ca n-a motivat CFR Calatori sau cineva din minister treaba asta printr-un comunicat oficial de genul "vrem sa facem cutare chestie pentru ca vrem sa circule doar studentii pentru ca sunt tineri si frumosi" nu exclude deloc consecintele evidente.
Si nici nu e cazul sa motiveze/anunte. Si asa peste noapte reducerea online 5% a disparut pur si simplu, o alta tactica pasiv-agresiva de a lor. Am sapat foarte atent pe site ca sa ma conving ca nu era o alta eroare temporara, dar chiar nu e. Practic la "aniversarea" serviciului online de vreo 10 ani s-au gandit sa scoata si reducerea. Pai normal, au inceput tot mai multi calatori sa opteze pentru acest serviciu datorita situatiei precare a locurilor de atata amar de vreme, ori cine stie, poate faceau gat studenteii fulgi de nea care vor si ei sa cumpere online, poate vor reducere 105% No La ce minti odihnite sunt in asociatiile studentesti...nu poate nimic sa ma mai mire.

Iar treaba asta va afecta cel mai rau trenurile de scurt parcurs, mai ales trenurile IR Dezastruoase (Desiro).
Nu stiu daca unul din Gaesti va agrea scumpiri de ici si de colo mereu si mereu. Si ganditi-va ca in cazul rutelor de genul Targoviste/ Pitesti - Bucuresti era o explozie de oferte comerciale care chiar au readus la tren calatori platitori de bilete si au existat incasari cel putin duble (chestie confirmata, nu presupusa de mine).
Aici au fost deja scumpiri treptate, dar mai vin si altele. Pentru acesti calatori este un impact mult mai mare. Si deja a fost, am vazut foarte bine rezultatul de-a lungul acestui an, mult mai slab ocupate aceste tramvaie, mai putin pana la Titu unde n-a fost nicio diferenta pentru ca inca se permite calatoria cu abonament Regio, dar sa vedem daca se va mai permite la nesfarsit. Fara Titu nu stiu ce ar face trenurile astea.
Pana la urma si la Ploiesti, pentru 40-50 minute sa stai sa platesti aproape 20 lei cu 5 lei rezervarea de loc, nu e ceva chiar ok.
Rezultatul va fi ca navetistii vor opta si mai mult sa nu mai rezerve locuri, fata de situatia precedenta cu rezervarile de 1 leu cand isi luau locuri mereu de frica studentilor. Da, da...acum vor fi si mai multi navetisti in picioare. Tocmai ca locurile alea se ocupa, dar nu de catre ei. Iar numarul de locuri / vagoane tot modest va fi.

Normal ca reducerea online si tariful pentru rezervarea locului nu vor produce mari schimbari, dar motivul din spate este evident. Nu vor putea oferi capacitate mai buna de transport, cred ca niciodata sub aceasta conducere mafiota, iar solutia lor unica este sa mareasca preturi, sa dea afara angajati, sa anuleze trenuri in favoarea privatilor si orice alte lucruri care intrec orice nivel de ridicol si ticalosie.

Chiar stau si ma gandesc asa ce vor face si cu restul de reduceri (anticipatie, fidelitate, dus-intors, Tren Plus). Ne pot pregati si alte surprize peste noapte, oricand.

Ce se urmareste acum este exact ce era si inainte cand a mai fost Smart director, dar chiar mult mai rau intrucat situatia numarului de vagoane e mai dezastruoasa fata de atunci.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2019, 12:10

AeroX a scris:
Normal ca reducerea online si tariful pentru rezervarea locului nu vor produce mari schimbari, dar motivul din spate este evident. Nu vor putea oferi capacitate mai buna de transport, cred ca niciodata sub aceasta conducere mafiota, iar solutia lor unica este sa mareasca preturi, sa dea afara angajati, sa anuleze trenuri in favoarea privatilor si orice alte lucruri care intrec orice nivel de ridicol si ticalosie.
Asta e teoria conspiraţiei. Ţi-ai putea găsi un loc de muncă călduţ şi bine plătit în sindicatele lui Rodrigo şi Măntescu cu o astfel de gândire.

Dacă presupunem că 40% din călătorii se fac la IR, la 54 milioane de călătorii efectuate anual am avea 21,6 milioane călătorii la IR. Mai presupunem că 80% din ele se fac cu loc rezervat, deci avem 17,280 milioane călătorii. Totul înmulţit cu 1,1 lei înseamnă 19.008.000 lei în plus la bugetul CFR Călători, dintr-o măsură cu un impact foarte redus asupra călătorului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2019, 14:45

Toate ca toate dar va mai ramane vreo oferta/reducere valabila la CFR Calatori ? In ritmul asta vor scoate si Cartea VSD, fidelitatea si de ce nu anticipatia. Mai ramane dus-intorsul 😂😂😂
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2019, 14:51

Şi fidelitatea se datorează tot unei tâmpenii legislative, aia cu biletul separat pe fiecare tren în parte. Ar trebui revenit la asta şi stabilit că segementele consecutive cu acelaşi OTF se taxează ca şi când sunt un singur tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2019, 14:52

Si de ce nu se revine?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2019, 23:08

Facem ce știm noi mai bine...

http://www.turnulsfatului.ro/2019/10/03/sinele-mocanitei-de-pe-santierul-noului-mall-scoase-fara-aviz-de-la-cultura/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeVin 04 Oct 2019, 22:26

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a actualizat actele adiționale la contractele de servicii publice încheiate cu operatorii de transport feroviar CFR Călători, Interregional Călători, Softrans SRL, Transferoviar Călători, Astra Trans Carpatic și Regio Călători.



Modificările au în vedere faptul că în luna august 2019 s-a efectuat rectificarea bugetară, fapt ce a permis corelarea unor elemente prevăzute în contratele de servicii publice cu noile prevederi incluse în Ordonanța de Guvern nr. 12/2019, respectiv deblocarea valorii de 10% din buget, reținută inițial pentru o execuție bugetară prudentă, precum și a sumei de rezervă a CFR SA, care era prevăzută în pachetul minim de servicii.

Potrivit prevederilor legale, respectiv Legii bugetului de stat nr 500 din 2002, se rețin inițial 10% din sumele cuvenite după care, în al doilea trimestru al anului, după prezentarea raportului semestrial privind situația economică și bugetară a beneficiarilor, cu avizul Consiliului Fiscal, banii sunt restituiți.

Cum au crescut compensațiile
CFR Călători

Valoarea compensației aferente indicatorului tren-km : 14.824,0181 lei pe mia de tren-km, față de 13.090,93 lei. Valoarea compensației aferente indicatorului călători-km pentru tren InterRegio este de 28,7630 lei pe mia de călători-km, față de 25,87 lei pe mia de călători-km, iar valoarea compensației aferente indicatorului călători-km pentru tren Regio: 201,2404 lei pe mia de călători-km, față de 179,76 lei la cele Regio.

Costurile de transport estimative ale CFR Călători sunt de 2,63 miliarde lei, după ce au crescut de 2,16 miliarde lei în 2016, la 2,28 miliarde lei în 2017, 2,32 miliarde lei în 2018. Estimativ veniturile CFR Călători din transport sunt prognozate la 1,13 miliarde lei, de la 771,35 milioane lei în 2016 (867,99 milioane lei în 2017 și 1,09 miliarde lei în 2018).

Nivelul compensației pentru acest an a fost stabilit la 1,14 miliarde lei, față de 1,06 miliarde lei în 2016 (1,09 miliarde lei în 2017 și 1,07 miliarde lei milioane lei în 2018). Din cei 1,14 miliarde lei compensații, 694 milioane lei sunt compensații la transportul Regio.

Interregional Călători SRL

Valorile compensațiilor unitare (adică tren – kilometru și călători – kilometru) sunt aceleași ca și la CFR Călători, fiind unice pentru toți operatorii. Aplicarea unui sistem de compensații egale pentru toți operatorii face ca la unii costurile să fie compensate în proporție mare, iar la alții în proporție mică, aceasta și în funcție, spre exemplu, de parcul de vagoane și locomotive folosit. Nu este vina nimănui că unii operatori nu investesc, spune Grigore Mare din partea Federației Mișcare Comercial, cu referire la faptul că CFR Călători are multe garnituri formate dintr-o locomotivă puternică ce ar putea tracta zeci de vagoane dar care trage după ea câte două-trei vagoane, înregistrând costuri semnificative cu combustibilul.

Costurile de transport estimative ale Interregional Călători sunt de 44,14 milioane lei, după ce au crescut de la 27,98 milioane lei în 2016, la 37,64 milioane lei în 2017, 37,65 milioane lei în 2018.

Estimativ, veniturile din transport sunt prognozate la 5,75 milioane lei, de la 4 milioane lei în 2016 (5,9 milioane lei în 2017 și 5,52 milioane în 2018). Nivelul compensației pentru acest an a fost stabilit la 38,39 milioane lei, față de 23,61 milioane lei în 2016 (23,25 milioane lei în 2017 și 31,27 milioane lei în 2018). Compensația merge intergral către transportul cu Regio, operatorul neavând trenuri Interregio.

Transferoviar Călători SRL

Costurile de transport estimative ale Interregional Călători sunt de 109,47 milioane lei, după ce au crescut de la 100,55 milioane lei în 2016, la 111,68 milioane lei în 2017, 108,51 milioane lei în 2018.

Estimativ veniturile din transport sunt prognozate la 26 milioane lei, de la 22,82 milioane lei în 2016 (23,9 milioane lei în 2017 și 25 milioane în 2018). Nivelul compensației pentru acest an a fost stabilit la 83,49 milioane lei, față de 74,47 milioane lei în 2016 (70,14 milioane lei în 2017 și 75,06 milioane lei în 2018). Din totalul de 83,49 milioane lei, grosul compensației merge la trenurile Regio, adică 70,77 milioane lei.

Softrans

Costurile de transport estimative sunt de 20,5 milioane lei, după ce s-au situat la 80 milioane lei în 2016, la 19,1 milioane lei în 2017 și 17, 56 milioane lei în 2018.

Estimativ, veniturile din transport sunt prognozate la 9,5 milioane lei, de la 6,65 milioane lei în 2016 (7,35 milioane lei în 2017 și 8,29 milioane în 2018). Nivelul compensației pentru acest an a fost stabilit la 11,53 milioane lei, față de 11,68 milioane lei în 2016 (9,14 milioane lei în 2017 și 8,71 milioane lei în 2018). Compensația merge integral către trenuri Interregio.

Regio Călători

Costurile de transport estimative sunt de 196,5 milioane lei, după ce au crescut de la 172,51 milioane lei în 2018. Estimativ, veniturile din transport sunt prognozate la 35,13 milioane lei, de la 33,69 milioane lei în 2018. Nivelul compensației pentru acest an a fost stabilit la 146,82 milioane lei, față de 138,17 milioane lei anul trecut. 143,55 milioane lei este compensație la trenurile Regio.

Astra Trans Carpatic

Costurile de transport estimative sunt de 29,24 milioane lei, după ce au crescut de la 21,42 milioane lei în 2018. Estimativ veniturile din transport sunt prognozate la 11 milioane lei, de la 9,09 milioane lei în 2018. Nivelul compensației pentru acest an a fost stabilit la 14,09 milioane lei, față de 9,61 milioane lei anul trecut, acestea mergând integral pentru serviciile Interregio.

Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeSam 05 Oct 2019, 11:21

Continuă urmărirea penală. Urmează să solicităm o nouă expertiză a CFR. Există dovezi că, în ziua accidentului, s-au făcut lucrări. Nu ştim exact dacă oprirea semnalelor acustice şi luminoase s-a făcut manual sau nu. Însă, ştim, că, potrivit STS, există un apel din 21 mai, adică la patru zile după tragedie, care semnala faptul că această semnalizare corespundea alb atât pentru tren, cât şi pentru autoturisme. Există suspiciunea conform căreia nici în 17 mai 2018 nu funcţionau semnalele actustice şi luminoase. Am făcut adrese către CFR cu privire la cine a dat avizele pentru lucrări. S-a încercat o muşamalizare a culpei CFR în acest caz. Ei sunt cei îndreptăţiţi să ofere explicaţiile de rigoare. În urma solicitării noastre, dosarul va fi retrimis la Parchetul de pe lângă Judecătoria Jibou. Astfel, a fost desfiinţată sentinţa prin care a fost semnat acordul de recunoaştere a vinovăţiei a Sandei Ungur. Familiile celor patru fete decedate, pe care le reprezint, nu doresc condamnarea Sandei, ci strict aflarea adevărului”, a declarat pentru aceeaşi sursă, Mădălina Dascăl, avocatul celor patru familii care au avut fiicele decedate în carnagiul de la Jibou.

Articol complet: https://adevarul.ro/locale/zalau/trei-ministere-romania-acuzate-mintit-ancheta-mortii-tinerelor-jibou-cine-spus-adevarul-fost-amenintat-1_5d95f141892c0bb0c638d68b/index.html

Oare chiar sa circule trenul fara a fi functionale barierele? Ma cam indoiesc, dar nu ma pricep la partea asta tehnica/regulamentara.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeSam 05 Oct 2019, 13:40

Dacă nu funcţionează bariera, atunci mecanicul are semnalul de avarie aprins. Iar la trecerea luminoasă (fără barieră), conform Codului Rutier, ai obligaţia să opreşti să te asiguri chiar dacă ai lumină albă.
Fiind în România, pentru prostia unuia întotdeauna trebuie să fie de vină altcineva... pentru că românul întotdeauna o să dea vina pe Guvern, pe Iohannis, pe Dragnea, pe Ceauşescu şi pe Dumnezeu pentru orice tâmpenie o să facă, nu o să recunoască niciodată că a fost greşela lui. E exact ca aia cu ,,avem morţi pe şosele că nu avem autostrăzi". Nu, avem morţi pe şosele pentru că permisele se dau prea uşor, pentru că limita de viteză e facultativă, linia continuă la fel, odihna la camion la fel, ITP-ul la fel, semnalizarea la fel. De aia avem accidente.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeDum 06 Oct 2019, 16:56

https://www.presshouse.ro/2019/10/06/video-drumurile-noastre-b1-tv-seful-cfr-calatori-valentin-dorobantu-trage-o-linie-a-datoriilor-de-100-milioane-de-euro/?fbclid=IwAR07gNzsEPGkY81BuTtMGsdbhwRaVTZXxcZ2B2qRkEOMxsPTs0f2NVqxu4w
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeDum 06 Oct 2019, 19:27

CFR S.A. se pregăteşte să dea în judecată CFR Călători pentru neplata TUI...
Acum vedem preţul DA-urilor cu 2 vagoane, al EA-urilor cu un vagon şi al majorării de 15% a salariilor. Se vede şi lipsa bugetului pentru reclamă, se vede desfiinţarea transportului de biciclete şi a vagoanelor bar (mă refer la 89-87 şi zona de bar din TE Acvila), se vede insistenţa în menţinerea unor grupe şi grupuleţe de vagoane de la naiba la dracu' şi retur (le ştiţi şi voi care sunt), se vede prin târâirea de Desiro pe sub catenară că unora le cad anumite părţi ale corpului dacă merg cu AM700, se vede prin axarea pe neprofitabilul transport de lung parcurs în dauna celui de navetă şi mai continuaţi şi voi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeLun 07 Oct 2019, 19:54

https://www.railjournal.com/passenger/main-line/obb-vienna-brussels-nightjet-service/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeLun 07 Oct 2019, 20:34

asta a fost?

https://a1.ro/news/social/mecanicii-de-locomotiva-de-la-cfr-in-pat-cu-gandacii-cum-arata-spatiile-de-odihna-din-depouri-id914721.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMar 08 Oct 2019, 09:15

https://clubferoviar.ro/investitie-belgiana-in-conexiunea-feroviara-a-a-unui-parc-industrial/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMar 08 Oct 2019, 12:22

Vise taica vise

Constantin Axinia: așteptăm să fie introdus un tren Intercity București-Suceava
Începând cu noul Mers al Trenurilor, care va intra în vigoare la mijlocul lunii decembrie, există posibilitatea, din punctul de vedere al infrastructurii, de a fi introdus un tren Intercity București-Suceava. Anunțul a fost făcut marți, în deschiderea evenimentului Zilele Feroviare 2019, de Constantin Axinia, directorul general al CFR SA, compania care gestionează infrastructura feroviară.

Adrian Bărbulescu

Intercity București-Suceava Trenul de Otopeni rezilierea contractului Constantin Axinia la CFR

”Așteptăm să vină cineva, un operator, care să pună în circulație un tren Intercity pe căile ferate române”, a declarant Constantin Axinia, care a precizat că acest lucru va fi posibil pe Magistrala 500 București-Suceava, unde au fost ridicate sau sunt în curs de ridicare mai multe restricții de viteză.

Astfel, după rezolvarea acestor puncta critice, trenurile InterRegio vor putea străbate acdastă distanță în cinci ore și jumătate, cu o oră mai puțin decât în momentul de față. Dacă se va introduce un tren Intercity, acesta va putea ajunge de la București la Suceava în doar cinci ore. Trenurile Intercity au dispărut de pe căile ferate române din 2015, explicația dată atunci de operatorul national CFR Călători fiind că nu se mai putea asigura viteza medie de parcurs pentru această categorie de trenuri. Cauzele erau restricțiile de viteză introduce din cauza stării proaste a infrastructurii și limitările de viteză cauzate de lucrările de modernizare a căii ferate cu fonduri europene aflate în desfășurare.

Fără compensații pentru Intercity București-Suceava
Rămâne de văzut dacă CFR Călători sau al operator vor lua decizia de a introduce un tren Intercity București-Suceava începând cu noul Mers al Trenurilor. Și asta pentru că legislația europeană interzice acordarea de compensații (cunoscute ca subvenții) pentru trenurile Intercity. În atari condiții, operatorul ar trebui să-și acopere costurile exclusiv din prețul biletelor, așa că ar trebui un grad de încărcare ridicat pentru a se ajuge măcar pe break even.

La nivelul întregii rețele, din cele 490 de restricții de viteză existente la începutul anului în curs au mai rămas doar 210, care vor fi și ele eliminate până la începutul lui 2020, după cum a promis Constantin Axinia. Alături de cele de pe relația București-Suceava, au fost ridicate și toate restricțiile de viteză de Regionala Cluj. Erau astfel de restricții la Simeria, în jurul orașului Cluj Napoca și la Aiud. ”Erau restricții de viteză de 30-40 km/oră. Am reușit să ridic viteza la se70 km/oră. Dacă aș avea bani și să schimb șina, s-ar putea circula cu 100 km/oră pe acele sectoare”, a precizat Constantin Axinia.

În altă ordine de idei, directorul general al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA a anunțat că a luat în calcul și redeschiderea unor secții de circulație închise, mai ales pentru traficul de marfă. El nu a precizat însă ce secții s-ar putea afla în această situație.

Săptămâna viitoare se anunță constructorul Podului de la Grădiștea
Un alt anunț important făcut de Constantin Axinia la Zilele Feroviare 2019 a fost că săptămâna viitoare se va cunoaște câștigătorul licitației organizate pentru reconstrucția podului de la Grădiștea.

Vechiul pod s-a prăbușit la inundațiile din 2005, iar de atunci circulația pe relația București-Giurgiu se desfășoară pe o rută ocolitoare, pe la Videle, așa că trenurile fac pe această relație aproximativ două ore. Nu se știe însă dacă acesta va fi și câștigătorul final, pentru că urmează perioada în care se pot depune contestații.

Cu ocazia reluării circulației pe ruta direct între București și Giurgiu, va fi modernizată și centura feroviară de vest a Bucureștiului, pe care se vor putea introduce îb circulație trenuri de călători destinate navetiștilor din localitățile din apropierea Capitalei. ”O parte din inelul Feroviar al Bucureștiului va fi nodernizată în cadrul proiectului București-Giurgiu. Vor fi mai multe puncta de oprire pe acest traseu, pentru a decongestiona și mai mult traficul rutier”, a mai spus Axinia.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 28 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 47 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: