| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Ian 2020, 16:34 | |
| - Kapпaтй a scris:
- De cand cu transrahatel a scazut numarul de calatori de la 1821/1822 si 1695/1696, privatul face mai putin din Arad/Timisoara in Bucuresti/Constanta plus conditiile care atrage lumea, lucru pe care cineva nu il vede, tot bate campii aiurea cu prostiile lui.
Care privat, bre? Ăla care circulă două zile da şi una ba, că i se strică locomotiva? Bonus îl mai întârzia şi pe 1822, noroc că de la noul mers 1822 a fost trasat înaintea privatului. În altă ordine de idei, CFR Călători are vreo 1200 de trenuri pe zi, nu stă toată societatea în 4 trenuri. Hai totuşi să aşteptăm raportul anual şi să vedem numărul total de călători înainte să dăm cu noroi. - ciprian71 a scris:
- am stat de vorba in vama ucraineana si cu doi americani din Pittsburgh ce nu pareau deranjati de controlul vamal si alte chestii tehnice ale vagoanelor.
Americanii au un cvasi-acord de liberă circulaţie doar cu Canada şi cu câteva insule... e logic să fie obişnuiţi cu pierdut timp în frontiere peste tot. În schimb, un cetăţean UE se plimbă fără absolut niciun fel de control de la Lokoshaza până la Calais sau până la Stockholm sau până la Porto. Când te obişnuieşti cu un astfel de standard, chiar şi frontiera RO/HU ţi se pare greu de trecut, ca să nu mai vorbesc de RO/UKR sau RO/MD, care sunt din altă lume pentru orice cetăţean UE care le trece prima dată. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2020, 17:10 | |
| https://clubferoviar.ro/gigi-gavrila-trenurile-intercity-pot-fi-profitabile-introduse-de-novac-extinse-de-basescu-si-mitrea-scoase-de-rus/
Pai ce IC erau alea 561 la Iași cu oprire doar la Bacau sau 531 și trenurile Express din anii 95 |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2020, 18:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/gigi-gavrila-trenurile-intercity-pot-fi-profitabile-introduse-de-novac-extinse-de-basescu-si-mitrea-scoase-de-rus/
Pai ce IC erau alea 561 la Iași cu oprire doar la Bacau sau 531 și trenurile Express din anii 95 Trenuri IC aveau numerotarea 500- 599. Deci toate acele trenuri ce faceau legatura intre marile orase. Nu am inteles insa de ce aveau rang de IC si trenurile internationale, avand in vedere ca nu aveau vagoane ce respactau confortul unui IC. spre exemplu IC 374/375 . |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2020, 18:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/gigi-gavrila-trenurile-intercity-pot-fi-profitabile-introduse-de-novac-extinse-de-basescu-si-mitrea-scoase-de-rus/
Pai ce IC erau alea 561 la Iași cu oprire doar la Bacau sau 531 și trenurile Express din anii 95 Trenuri IC aveau numerotarea 500- 599. Deci toate acele trenuri ce faceau legatura intre marile orase. Nu am inteles insa de ce aveau rang de IC si trenurile internationale, avand in vedere ca nu aveau vagoane ce respactau confortul unui IC. spre exemplu IC 374/375 . |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Ian 2020, 17:15 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23604653-locomotivele-cfr-calatori-spun-multe-despre-declinul-domeniului-feroviar-varsta-medie-parcului-este-40-ani-cele-mai-noi-fost-cumparate-acum-deceniu.htm |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Ian 2020, 19:51 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23601236-renovarea-celei-mai-tranzitate-gari-europene-vine-pachet-multe-intrebari-trebui-gara-arate-precum-aeroport-fie-plina-magazine.htm |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Ian 2020, 23:07 | |
| https://t2t.ro/topul-aeroporturilor-romanesti-in-2019-crestere-modesta-de-6-29/?fbclid=IwAR38QCZjoUBN-hdg4mK2IlY0Y_ZEg1NqR3fSx1wH0Cjr0eooiUeLmF_A-Ss |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Ian 2020, 18:47 | |
| Despre tramvaie
http://mobile.hotnews.ro/stire/23610945 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Ian 2020, 17:40 | |
| https://www.economica.net/cinci-orase-din-romania-nu-mai-primesc-tramvaie-noi-guvernul-a-anulat-licitatii-de-120-milioane-de-euro_178684.html?fbclid=IwAR2O9YNnfocswIuHNuu6nR3PIaUvERlKXPza-KvQr5dmOjp3sbehk1rt1jU |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Ian 2020, 19:19 | |
| - Adrian78 a scris:
- Despre tramvaie
http://mobile.hotnews.ro/stire/23610945 Interesantă exprimarea aia cu ,,metrou uşor", în condiţiile în care toate oraşele din lista aia (în afară de Frankfurt) au doar tramvaie clasice, eventual în sit propriu pe anumite porţiuni. Să nu mai vorbim de vechimea lor, cel puţin la Budapesta vreo 3/4 din tramvaie au peste 30 de ani, doar Paris are un parc de tramvaie aproape complet nou, din simplul fapt că primul tramvai modern a fost introdus abia în 1992 (după mulţi ani de pauză), iar în ultimii ani au tot fost construite trasee. Asta arată cât de mult contează să ştii să faci nişte trasee bune şi să mai dai o mătură prin tramvaie din când în când. Prin comparaţie, Bucureştiul mai are la traseu doar 27 Tatre (probabil mai sunt vreo 35 funcţionale), livrate între 1973 şi 1975, în rest toate tramvaiele sunt fabricate după 1993, din care vreo 60 sunt fabricate după 2006. Aşa-i că Ganz-urile din 1969 din Budapesta arată mai bine decât V3A-93 din 1993? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Ian 2020, 13:48 | |
| Macar o picatura intrun ocean
http://www.ziare.com/marian-costescu/ministrul-transporturilor/fostul-ministru-costescu-din-guvernul-ciolos-e-noul-director-cfr-calatori-1594728 |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Ian 2020, 16:15 | |
| https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-23618186-bani-europeni-putea-primeasca-romania-pentru-autostrazi-cai-ferate-exercitiul-2021-2027-cat-mult-difera-fata-fondurile-care-avut-pana-acum-dispozitie.htm |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Ian 2020, 12:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- De cand cu transrahatel a scazut numarul de calatori de la 1821/1822 si 1695/1696, privatul face mai putin din Arad/Timisoara in Bucuresti/Constanta plus conditiile care atrage lumea, lucru pe care cineva nu il vede, tot bate campii aiurea cu prostiile lui.
Care privat, bre? Ăla care circulă două zile da şi una ba, că i se strică locomotiva? Bonus îl mai întârzia şi pe 1822, noroc că de la noul mers 1822 a fost trasat înaintea privatului. În altă ordine de idei, CFR Călători are vreo 1200 de trenuri pe zi, nu stă toată societatea în 4 trenuri. Hai totuşi să aşteptăm raportul anual şi să vedem numărul total de călători înainte să dăm cu noroi.
Dar nu da nimeni cu noroi, spunem un adevar...Ca Astra nu conteaza cu un singur tren fata de 1200, total de acord, dar pe ruta Bucuresti-Arad sunt o varianta extrem de buna de luat in calcul...Iar aia cu intarzierea lui 1822 sunt baliverne si o stii si tu, s-a intamplat o singura data...Dar trenurile CFR Calatori blocate pe la Valea Alba care au peturbat tot traficul...sau pantografele rupte pe la Banu Maracine??? Cred ca au fost mai multe incidente ale CFR Calatori care au blocat alti operatori, decat a avut Astra...Iar faptul ca Astra este mai rapid pe Arad/Timisoara-Bucuresti este confirmat de mersul trenurilor, atat cel scris cat si cel real.Iar anulari nu au mai fost pe aceasta ruta de multisor... |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Ian 2020, 14:15 | |
| Ma scuzati: o fi confort (cel putin la vagoanele cuseta cu care am circulat la Astra), dar chiar e o loterie daca circula sau nu. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Ian 2020, 17:19 | |
| Unirea Principatelor Române găsește Iașiul cu legături feroviare deficitare: https://clubferoviar.ro/unirea-principatelor-romane/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|