Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+42
MariusM
alex.alexus.tm
cristi ar
ets2oltromânia
Peter Fodor
jabels
cardinal
DAS 2011
get.
Semafor
cristi CFR
mtk
Amiralul
IonutCFR2009
TER200
92Dragos
Mihay
ravers75
TVlad
Adrian78
bobi
@ndrey
dandel
ldh80
crystynyca
ciprian71
cfr500
sp59
alinx3330
razvan - trenuri
riciu
Luna
Katalyn
DUAL
alexmorph3us
marius664
dan tm
Dr2005
Nesebar
AeroX
Vitosa
Adirmvl
46 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeSam 18 Ian 2020, 16:34

Kapпaтй a scris:
De cand cu transrahatel a scazut numarul de calatori de la 1821/1822 si 1695/1696, privatul face mai putin din Arad/Timisoara in Bucuresti/Constanta plus conditiile care atrage lumea, lucru pe care cineva nu il vede, tot bate campii aiurea cu prostiile lui.
Care privat, bre? Ăla care circulă două zile da şi una ba, că i se strică locomotiva? Bonus îl mai întârzia şi pe 1822, noroc că de la noul mers 1822 a fost trasat înaintea privatului.
În altă ordine de idei, CFR Călători are vreo 1200 de trenuri pe zi, nu stă toată societatea în 4 trenuri. Hai totuşi să aşteptăm raportul anual şi să vedem numărul total de călători înainte să dăm cu noroi.

ciprian71 a scris:
am stat de vorba in vama ucraineana si cu doi americani din Pittsburgh ce nu pareau deranjati de controlul vamal si alte chestii tehnice ale vagoanelor.
Americanii au un cvasi-acord de liberă circulaţie doar cu Canada şi cu câteva insule... e logic să fie obişnuiţi cu pierdut timp în frontiere peste tot. În schimb, un cetăţean UE se plimbă fără absolut niciun fel de control de la Lokoshaza până la Calais sau până la Stockholm sau până la Porto. Când te obişnuieşti cu un astfel de standard, chiar şi frontiera RO/HU ţi se pare greu de trecut, ca să nu mai vorbesc de RO/UKR sau RO/MD, care sunt din altă lume pentru orice cetăţean UE care le trece prima dată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 17:10

https://clubferoviar.ro/gigi-gavrila-trenurile-intercity-pot-fi-profitabile-introduse-de-novac-extinse-de-basescu-si-mitrea-scoase-de-rus/

Pai ce IC erau alea 561 la Iași cu oprire doar la Bacau sau 531 și trenurile Express din anii 95
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 18:26

Adrian78 a scris:
https://clubferoviar.ro/gigi-gavrila-trenurile-intercity-pot-fi-profitabile-introduse-de-novac-extinse-de-basescu-si-mitrea-scoase-de-rus/

Pai ce IC erau alea 561 la Iași cu oprire doar la Bacau sau 531 și trenurile Express din anii 95
Trenuri IC aveau numerotarea 500- 599. Deci toate acele trenuri ce faceau legatura intre marile orase. Nu am inteles insa de ce aveau rang de IC si trenurile internationale, avand in vedere ca nu aveau vagoane ce respactau confortul unui IC. spre exemplu IC 374/375 .
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 18:26

Adrian78 a scris:
https://clubferoviar.ro/gigi-gavrila-trenurile-intercity-pot-fi-profitabile-introduse-de-novac-extinse-de-basescu-si-mitrea-scoase-de-rus/

Pai ce IC erau alea 561 la Iași cu oprire doar la Bacau sau 531 și trenurile Express din anii 95
Trenuri IC aveau numerotarea 500- 599. Deci toate acele trenuri ce faceau legatura intre marile orase. Nu am inteles insa de ce aveau rang de IC si trenurile internationale, avand in vedere ca nu aveau vagoane ce respactau confortul unui IC. spre exemplu IC 374/375 .
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 20 Ian 2020, 17:15

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23604653-locomotivele-cfr-calatori-spun-multe-despre-declinul-domeniului-feroviar-varsta-medie-parcului-este-40-ani-cele-mai-noi-fost-cumparate-acum-deceniu.htm
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 20 Ian 2020, 19:51

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23601236-renovarea-celei-mai-tranzitate-gari-europene-vine-pachet-multe-intrebari-trebui-gara-arate-precum-aeroport-fie-plina-magazine.htm
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeLun 20 Ian 2020, 23:07

https://t2t.ro/topul-aeroporturilor-romanesti-in-2019-crestere-modesta-de-6-29/?fbclid=IwAR38QCZjoUBN-hdg4mK2IlY0Y_ZEg1NqR3fSx1wH0Cjr0eooiUeLmF_A-Ss
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMar 21 Ian 2020, 18:47

Despre tramvaie

http://mobile.hotnews.ro/stire/23610945
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 22 Ian 2020, 17:40

https://www.economica.net/cinci-orase-din-romania-nu-mai-primesc-tramvaie-noi-guvernul-a-anulat-licitatii-de-120-milioane-de-euro_178684.html?fbclid=IwAR2O9YNnfocswIuHNuu6nR3PIaUvERlKXPza-KvQr5dmOjp3sbehk1rt1jU
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 22 Ian 2020, 19:19

Adrian78 a scris:
Despre tramvaie

http://mobile.hotnews.ro/stire/23610945
Interesantă exprimarea aia cu ,,metrou uşor", în condiţiile în care toate oraşele din lista aia (în afară de Frankfurt) au doar tramvaie clasice, eventual în sit propriu pe anumite porţiuni. Să nu mai vorbim de vechimea lor, cel puţin la Budapesta vreo 3/4 din tramvaie au peste 30 de ani, doar Paris are un parc de tramvaie aproape complet nou, din simplul fapt că primul tramvai modern a fost introdus abia în 1992 (după mulţi ani de pauză), iar în ultimii ani au tot fost construite trasee.

Asta arată cât de mult contează să ştii să faci nişte trasee bune şi să mai dai o mătură prin tramvaie din când în când.
Prin comparaţie, Bucureştiul mai are la traseu doar 27 Tatre (probabil mai sunt vreo 35 funcţionale), livrate între 1973 şi 1975, în rest toate tramvaiele sunt fabricate după 1993, din care vreo 60 sunt fabricate după 2006. Aşa-i că Ganz-urile din 1969 din Budapesta arată mai bine decât V3A-93 din 1993?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 23 Ian 2020, 13:48

Macar o picatura intrun ocean

http://www.ziare.com/marian-costescu/ministrul-transporturilor/fostul-ministru-costescu-din-guvernul-ciolos-e-noul-director-cfr-calatori-1594728
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 23 Ian 2020, 16:15

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-23618186-bani-europeni-putea-primeasca-romania-pentru-autostrazi-cai-ferate-exercitiul-2021-2027-cat-mult-difera-fata-fondurile-care-avut-pana-acum-dispozitie.htm
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 24 Ian 2020, 12:50

Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:
De cand cu transrahatel a scazut numarul de calatori de la 1821/1822 si 1695/1696, privatul face mai putin din Arad/Timisoara in Bucuresti/Constanta plus conditiile care atrage lumea, lucru pe care cineva nu il vede, tot bate campii aiurea cu prostiile lui.
Care privat, bre? Ăla care circulă două zile da şi una ba, că i se strică locomotiva? Bonus îl mai întârzia şi pe 1822, noroc că de la noul mers 1822 a fost trasat înaintea privatului.
În altă ordine de idei, CFR Călători are vreo 1200 de trenuri pe zi, nu stă toată societatea în 4 trenuri. Hai totuşi să aşteptăm raportul anual şi să vedem numărul total de călători înainte să dăm cu noroi.
Dar nu da nimeni cu noroi, spunem un adevar...Ca Astra nu conteaza cu un singur tren fata de 1200, total de acord, dar pe ruta Bucuresti-Arad sunt o varianta extrem de buna de luat in calcul...Iar aia cu intarzierea lui 1822 sunt baliverne si o stii si tu, s-a intamplat o singura data...Dar trenurile CFR Calatori blocate pe la Valea Alba care au peturbat tot traficul...sau pantografele rupte pe la Banu Maracine??? Cred ca au fost mai multe incidente ale CFR Calatori care au blocat alti operatori, decat a avut Astra...Iar faptul ca Astra este mai rapid pe Arad/Timisoara-Bucuresti este confirmat de mersul trenurilor, atat cel scris cat si cel real.Iar anulari nu au mai fost pe aceasta ruta de multisor...
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 24 Ian 2020, 14:15

Ma scuzati: o fi confort (cel putin la vagoanele cuseta cu care am circulat la Astra), dar chiar e o loterie daca circula sau nu.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeVin 24 Ian 2020, 17:19

Unirea Principatelor Române găsește Iașiul cu legături feroviare deficitare:
https://clubferoviar.ro/unirea-principatelor-romane/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: