|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Lun 13 Ian 2020, 09:35 | |
| chiar asa o fi cu mecanicii? ca nu vor cei din tara sau in mod special cei de la BC care vezi domnule acolo e buricul pamantului au MT aproape si facem pretentii ca noi astia de la BC nu facem trenuri de noapte doar trenuri de zi. si apropo asa ca idee ti se pare normal ca un tren care se formeaza spre exemplu din Iasi spre Timisoara sau spre Bucuresti sa il faci cu mecanici din Punct lucru Tecuci, ca Tecuci nu e Depou decat pe hartie, cu mecanici de acolo din Tecuci? sau cele care merg spre Timisoara sa le faci cu mecanici doar de Suceava? mie unul nu mi se pare prea normal. si sa nu mai spunem ca sunt trenurile de noapte care schimba 4 mecanici pana la destinatie spre Bucuresti |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 10:49 | |
| La mecanicii de locomotiva stiu ca programul de lucru era (nu stiu cat se mai respecta azi): 24 ore servici (8 ore de lucru, 8 ore odihna la dormitor si 8 ore de lucru) si apoi 72 de ore (3 zile) liber! |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 11:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Citat :
- -Iti garantez eu ca daca se vrea introducerea trenului direct de Belgrad si se stabileste cine ce plateste, se face rost si de locomotiva, daca chiar nu are ZS o locomotiva, desi e putin probabil sa nu aibe, astea sunt niste minciuni gogonate, nu toata reteua este electrificata si unde nu e electric nu toate sunt DMU, spre Sofia de exemplu de la Nis inca e diesel si trenul Belgrad-Sofia trebuie tractat cu locomotiva diesel, o locomotiva tot se gaseste si pentru Vrsac-Belgrad e imposibil sa nu fie o locomotiva disponibila in toata Serbia, si daca chiar nu e se poate inchiria din Bosnia, Croatia, Macedonia etc, solutii se gasesc daca se vrea evident, conteaza sa se vrea a face ceva dar cand nu vrei sa faci nimic cum esti si tu de exemplu gasesti 100000 de scuze.
https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B0_%D0%B2%D0%BE%D0%B7 Srbija Voz (că JS nu mai există din 2015) are fix 7 locomotive diesel, din care 5 sunt funcţionale, iar din alea 5, 4 sunt închiriate de la Srbija Kargo. Cu astea fac trenul Belgrad - Sofia... Pai are dreptate Karpaty, tot se vine cu scuze...Mai bine spui ca nu se vrea si gata...Si app trenul Belgrad-Sofia cum functioneaza fara alimentare electrica??? Si sa fim seriosi, wikipedia nu-i o sursa de informare credibila, si eu pot posta acolo multe nimicuri care sa fie luate de bune... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 13:56 | |
| - marius664 a scris:
- Pai are dreptate Karpaty, tot se vine cu scuze...Mai bine spui ca nu se vrea si gata...Si app trenul Belgrad-Sofia cum functioneaza fara alimentare electrica??? Si sa fim seriosi, wikipedia nu-i o sursa de informare credibila, si eu pot posta acolo multe nimicuri care sa fie luate de bune...
Se vine cu scuze pentru că, deşi suntem pe un forum feroviar, doar câţiva membri înţeleg cum funcţionează un tren, restul se uită numai la culoarea locomotivei (neapărat clasică) şi la geamurile vagonului (neapărat să se deschidă). Sofia - Belgrad: https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=BDZ&cislo=1490&rok=2020 Că dacă nici site-ul ăsta nu dă informaţii bune, nu ştiu ce să mai zic. Nu am găsit date tehnice decât pe Railfaneurope, care, cândva, însemna ceva: http://www.railfaneurope.net/list/serbia/serbia_sv.html Scrie frumos acolo ,,no train heating". Problema cu alimentarea electrică, după cum vezi, e rezolvată în cel mai balcanic stil posibil: nu circulă trenul decât vara (12 iunie - 20 septembrie 2020 în planul actual de mers), cu nişte vagoane neclimatizate. Şi o zice atât Vagonweb, cât şi Seat 61 - https://www.seat61.com/trains-and-routes/belgrade-to-sofia-by-train.htm . Dacă nici astea nu-s surse credibile, nu ştiu ce să mai spun... era un proverb ,,Omul credul vede negru în loc de alb" sau ceva de genu'. Aş putea să mă enervez la vară şi să mă duc cu trenul respectiv, dar pun pariu că nici dacă fac sesiune video live din tren, unii tot vor refuza să creadă. Ghiciţi ce se întâmplă în perioada în care nu circulă trenul? Simplu, vin bulgarii cu trenul lor până în Dimitrovgrad: https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=BDZ&cislo=7990&rok=2020 De acolo vine un automotor ca regio până la Niş, Re5902 Dimitrovrad 11:25 - Niş 14:44. Acolo mai stai o oră şi ai alt regio, Re2906 care pleacă la 15:53 şi ajunge în Beograd Centar la 21:02. P.S.: RE e prescurtarea sârbească pentru Regio, nu vă aşteptaţi la RegioExpres. E suficient de clar acum? Singura soluţie posibilă tehnic pentru un tren Bucureşti - Belgrad e tot asta cu fragmentare, eventual adus motorul sârbesc la Stamora Moraviţa ca să nu ne violeze vama vagoanele noastre. Tren direct nu e tehnic posibil acum decât în nişte condiţii jalnice de transport. Am mai spus-o şi cu alte ocazii - învăţaţi să preţuiţi ce aveţi şi să vedeţi mai departe de manipulările pe care internetul vi le oferă. Nu-i dracul chiar aşa de negru în calea ferată de la noi, se poate şi mai rău. Dacă ajungem să luăm Bulgaria şi Serbia de model, avem o problemă mare. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 14:31 | |
| Sau sa mearga locomotiva romaneasca GM pana la Belgrad, cu vagoane romanesti, iar din Stamora Moravita pana la Belgrad in cabina locomotivei romanesti GM sa mearga si mecanici sarbi (care sa stie si limba romana) si sa-i spuna mecanicului roman indicatiile semnalizarii de pe caile ferate sarbe si ceea ce comunica IDM din Serbia mecanicului prin statia radio (dupa trecerea frontierei in Serbia frecventa statiei radio de pe locomotiva romaneasca GM se poate cred seta pe frecventa folosita de IDM din statiile sarbesti). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 15:18 | |
| -Trenul Bucuresti-Praga nu ar incurca cu nimic mersul candentat de care te tot doare pe tine atat de mult, cred ca nu ii doare pe cehi asa mult cat te doare pe tine care nu ai treaba cu asa ceva. Pannonia ar ajunge in Budapesta pe la 21 si ar putea sa plece pana in 23 ca dimineata la 5 sa fie in Praga, la aceasta ora nu circula nimic intre Budapesta si Praga, asa ar aparea un tren de noapte si o legatura la o ora foarte buna iar deranjarea altor trenuri chiar nu poate fi vorba. Mai documenteaza-te cum circula care era programul la Pannonia si apoi vorbeste! Vagoane noi nu prea avem, dar CD ar putea sa vina ei cu vagoanele clasa sa zicem Praga-Bucuresti vagon clasa si vagon cuseta oferite de CD, vagonul de dormit oferit de CFR, intre Budapesta si Praga apare si o grupa MAV de exemplu. Pe parcurs CFR se poate baga o grupa de gen B-A-B Bucuresti-Arad-Bucuresti. Si ai rezolvat compunerea. Trenul-Bucuresti-Belgrad DACA CFR si ZS CHIAR VREA SA CIRCULE, SE GASESC SOLUTII!!! Nu e treaba oamenilor de pe un forum solutiile, sunt oameni care sunt pusi intr-o anume functie sa gasesca solutiile, evident daca vor, daca se culca pe o ureche si incepe cu scuze, las' ca merge si asa, nu avem nimic! ZS are aceste locomotive, daca chiar nu sunt bune, cum am mai spus se poate inchiria de la croati, alea trebuie sa fie bune ca merg din Zagreb in Split cu asa ceva si e chiar ok, sau poate trimite si ZS vagoane, in anii 90 veneau vagoane ZS Belgrad-Bucuresti, nu cred ca acum nu mai introducem un tren cu alte vagoane din alta tara ca nu a vazut nu stiu cine nu stiu ce boghiu, hai serios, chiar esti tu sigur ca nu a vazut, si daca nu a vazut, vede acum, mare filozofie. Daca vrei cu orice pret sa faci ceva pai gasesti o solutie. Chit ca repari o DA cu INDA si o faci donatie la ZS special sa faca curse doar pe Vrsac-Belgrad si tot ai gasit solutia, la cate DA avem putem face donatie in fiecare tara cate una. Se face o reparatie buna sa nu se strice in fiecare zi si aia e. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 16:15 | |
| Orele festive, de noapte, cap sectie si ce naiba mai sunt trebuie impartite in mod egal intre depouri, nu e normal ca un depou sa faca doar trenuri de noapte si altul doar de zi cum nu e normal ca un angajat sa faca doar festive si altul care nu are asa mari relatii prin conducere sa faca doar in cursul saptamanii, pentru ca la fiecare sfarsit de luna se vede la salariu, ala care a lucrat doar de noapte ia mult mai mult ca ala care a lucrat de zi sau ala care a alucrat in weekend fata de ala care a lucrat in cursul saptamanii. Iar nu e ok ca unu sa penduleze zi de zi fara cap sectie fara ore noapte fara nimic si altul sa mearga 8 ore sa ia cap sectie si sa faca si de noapte. Ala care munceste mai mult ia mai putin la salariu fata de ala care merge departe si are si cap sectie si ore de noapte. Impartirea trebuie sa se faca in mod egal la toata lumea, asa e corect. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 16:35 | |
| Am prezentat mai sus soluţia găsită de sârbi pentru trenul de Sofia - o locomotivă închiriată şi două gioarse de vagoane care circulă doar vara, că altfel nu au cum să le încălzească. Adică condiţii de regio CFR Călători, un fel de Valea Oltului şi ca drum şi ca material rulant. Astfel de condiţii crezi că ar fi atractive pentru călători?
Ar trebui găsite metode prin care să stea cât mai puţini la dormitor, eventual crearea câtorva dormitoare în staţiile mari, dar asta înseamnă regândirea întregului turnus şi, în mod sigur, nu va conveni sindicatelor. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 16:48 | |
| Pentru mecanicii de locomotiva, ca sa poata lucra in conditii normale si sa aibe timp sa se odihneasca corespunzator, ar fi bine sa li se asigure programul de lucru si de odihna (si la marfa si la calatori) din 1990: 24 ore la servici (8 ore de lucru, 8 ore odihna la dormitor, 8 ore de lucru) si apoi 72 de ore (3 zile) liber!
Si foarte important- sa fie reconstruita si modernizata toate dormitoarele, ca sa aibe conditii decente de odihna!
Pentru ca este un servici care implica foarte mare raspundere si omului trebuie sa i se asigure toate conditiile ca sa intre odihnit la servici!
Cred ca unele accidente feroviare care s-au intamplat in ultima vreme, din cauza unor greseli a unor mecanici de locomotiva, s-au intamplat si din cauza starii de oboseala a acestora, din cauza faptului ca nu li s-a asigurat timpul corespunzator (de 8 ore) si conditiile decente de odihna la dormitoare! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 17:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Am prezentat mai sus soluţia găsită de sârbi pentru trenul de Sofia - o locomotivă închiriată şi două gioarse de vagoane care circulă doar vara, că altfel nu au cum să le încălzească. Adică condiţii de regio CFR Călători, un fel de Valea Oltului şi ca drum şi ca material rulant. Astfel de condiţii crezi că ar fi atractive pentru călători?
Ar trebui găsite metode prin care să stea cât mai puţini la dormitor, eventual crearea câtorva dormitoare în staţiile mari, dar asta înseamnă regândirea întregului turnus şi, în mod sigur, nu va conveni sindicatelor. Vorbesti iar sa nu adormi si sa faci si tu o postare in plus sa creasca acolo numarul de postari. Trenul Sofia-Belgrad a ramas in 2 vagoane si doar vara pentru ca atunci sunt multi calatori, nu ca NU AU CUM SA IL INCALZEASCA, nu mai ABERA!!! In prezent toata infrastructura ZS este in reconstructie, ei construiesc liniile de la 0! Si trenul Belgrad-Budapesta e limitat la Novi Sad ca au preferat sa inchida circulatia definitiv sa faca transport cu auto pana fac linia noua si sa o faca cat mai repede, gen la ei se lucreaza sustinut nu se trage pisica de coada ca la noi de lucram la o bucata de linie si cu trafic pe ea si foarte incet sau deloc de ajungem ca 100 km sa ii facem in 10 ani. In alte tari 100 km se fac intr-un an si se inchide circulatia, nu stai sa tarai trenuri prin santier cu 15-25 km/h ca asa are x chef. Ichizi circulatia, ce poti devia deviezi pe alte rute ce nu , anulezi si asiguri transbordare auto iar lucrarile se fac zi si noapte la foc continu, asa e normal, dar evident ce e normal la altii nu e si in RO. REPET, DACA S-AR VREA SA SE PUNA IN CIRCULATIE TREN ROMANIA-SERBIA, S-AR GASI SOLUTII, atat pentru vagoane cat si pentru mijlocul de remorcare, dar doar daca se vrea!!! Si pe sectia Belgrad-Vrsac se fac modernizari la linie, interesant cum o tara care nu afce parte din UE si care a trait un razboi destul de urat in anii '90 a ajuns sa sustina modernizarea retei feroviare de la 0. Romania cu bani disponibili de la UE nu e in stare sa faca o linie ce taie tara in doua de la Est la Vest nici dupa 20 de ani de la inceperea primelor lucrari de modernizare, de alte sectii din tara sa le modernizeze nici nu se pune problema. Ne place asa innapoiati si evident gasim scuze ca asa suntem noi din neam, lasatori, gasim scuze, si ne culcam pe ureche, las' ca merge si asa. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 17:19 | |
| Poate îmi explici tu cum încălzeşti un tren dacă nu ai sursă de electricitate pe locomotivă şi nici WIT sau WG. Într-adevăr, după ce Serbia va realiza o linie modernizată între Dimitrovgrad şi Belgrad, se va putea circula cu locomotive electrice şi cu nişte vagoane mai de Doamne-ajută, presupunând că le vor da sârbii, că bulgarii ca vagoane apte de internaţional mai au doar suburbanele ex-DB şi câteva DWA-uri care încă mai au ştanţat DR prin ele. Dar toate astea sunt presupuneri, o cale ferată nu se face în câteva luni, aşa că trenul ăla de Sofia în mod sigur va râmâne mulţi ani fix ca acum. Şi tot apropo de modernizare, linia spre Dimitrovgrad e parte a unui coridor european, aprobat de Comisie la presiunile austriecilor şi fără consultarea României. _________________ :TTT:
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 17:52 | |
| Ati uitat esentialul. Aici totul e sa fie distrus, aia din functie sunt chiar sa nu mai existe legaturi ptr Europa. Suntem in zorii unei noi epoci cand privatul o sa vina cu oferte si vagoane WR / WL nu numai in trafic intern pe secundare ci si in trafic international, vezi RegioJet. Curatenie trebuie inceputa dinauntru, pana nu are Sighetul un amarat de vagon cuseta, legatura cu litoralul, pana nu are Muresul tren international degeaba vrem noi legaturi. Cele mai mari probleme sunt infrastructura ( o vaca mulsa) , banii cheltuiti numai pe hartie si parcul de locomotive /vagoane. Aia de la infra si cand lucreaza se lucreaza ca in epoca de piatra, un singur om cu o singura drujba mai taie cate ceva din boschetii, in rest absolut nimica. In 2 ani mai vorbim o sa experientam pe propria piele cum vine privatul cu oferte peste CFR si aia tot cu "n-avem vagoane" isi vor face aparatia.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 17:59 | |
| Consultarea Romaniei ???? Asta e buna, pai cand esti de rasul curcilor si te faci de ras in toata Europa ca de 20 de ani nu esti in stare sa modernizezi de la 0 o linie cu bani oferiti de UE ce consultare mai vrei? Normal ca nu te mai baga nimeni in seama ca esti de ras!!!! Nu mai dezinforma!!! Sunt locomotive care asigura 5 si 10 atm, plus au cupla pentru electric! Aici ai o locomotiva care are furtun de 5 si de10 dar si cupla electrica. Aici ai locomotiva care inca tracta trenul Bucuresti-Belgrad! Astea de tractau trenul de Bucuresti nu aveau cupla electrica in 2010, dar acum EXISTA acelasi model de locomotive la ZS care au cupla electrica ca cea din prima poza care ducea trenul cu vagon RZD Ca si vagoane ce putem trimite la Belgrad ar fi 21-80, putin reparate si aranjate sunt foarte bune! Vagoanele ex-DB de la BDZ si MAV si cine a mai luat prin Europa sunt harburi din 60-70 sau de cand sunt in schimb malaxorul din 40 e bun si minunat, merge la prosti!!! FAINA GANDIRE! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 18:45 | |
| - alinx3330 a scris:
- chiar asa o fi cu mecanicii? ca nu vor cei din tara sau in mod special cei de la BC care vezi domnule acolo e buricul pamantului au MT aproape si facem pretentii ca noi astia de la BC nu facem trenuri de noapte doar trenuri de zi. si apropo asa ca idee ti se pare normal ca un tren care se formeaza spre exemplu din Iasi spre Timisoara sau spre Bucuresti sa il faci cu mecanici din Punct lucru Tecuci, ca Tecuci nu e Depou decat pe hartie, cu mecanici de acolo din Tecuci? sau cele care merg spre Timisoara sa le faci cu mecanici doar de Suceava? mie unul nu mi se pare prea normal. si sa nu mai spunem ca sunt trenurile de noapte care schimba 4 mecanici pana la destinatie spre Bucuresti
Nu se doreste sa se eficientizeze deloc activitatea cum la 1823 se schimba de 2 ori mecanicii pana la Simeria iar 1825/1826 e facut de mec de la Tg Jiu pana la Rosiori ca era greu ca la Grivita sa gaseasca niste mecanici de manevra care sa introduca si sa scoata garnitura din Grivita iar mec de Tg Jiu sa faca schimbul la peron Astept dupa modernizarea coridorului 4 sa vad daca 1821/1822 se poate duce cu doua echipe de mecanici |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 19:24 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Consultarea Romaniei ???? Asta e buna, pai cand esti de rasul curcilor si te faci de ras in toata Europa ca de 20 de ani nu esti in stare sa modernizezi de la 0 o linie cu bani oferiti de UE ce consultare mai vrei? Normal ca nu te mai baga nimeni in seama ca esti de ras!!!!
Eu am făcut rapoarte peste rapoarte, le-am scris bolduit, subliniat şi cu font de 14 că la o şedinţă de RFC OEM pe ordinea de zi a fost un punctuleţ ,,Informare privind noul Coridor Feroviar de Marfă nr. 10". Şi Austria şi Bulgaria au evitat subiectul, iar ungurul era la fel de mirat ca mine... dacă pe Guvernul de atunci l-a durut la bască, nu am ce să fac. Comisia până la urmă a scos un regulament prin care a înfiinţat Coridorul şi aia e. - Karpaty a scris:
- Nu mai dezinforma!!! Sunt locomotive care asigura 5 si 10 atm, plus au cupla pentru electric!
Ce treabă are conducta de 10 bar cu cupla pentru electric? - Citat :
- Astea de tractau trenul de Bucuresti nu aveau cupla electrica in 2010, dar acum EXISTA acelasi model de locomotive la ZS care au cupla electrica ca cea din prima poza care ducea trenul cu vagon RZD
Corect, tractau. Acum nu mai sunt în circulaţie, deci nu mai pot tracta nimic. Sârbii şi-au dat seama că e nerentabil trenul cu locomotivă şi 2 vagoane, noi nu. - Citat :
- Ca si vagoane ce putem trimite la Belgrad ar fi 21-80, putin reparate si aranjate sunt foarte bune!
Bune? Cu banchete de muşama, neclimatizate, fără prize şi cu WC-uri cu descărcare între şine? Nu tot tu te plângeai că ungurii au vagoane de super-ultra-mega-lux faţă de noi? Să înţeleg că la noi ar merge şi cu muşama... ) - Citat :
- Vagoanele ex-DB de la BDZ si MAV si cine a mai luat prin Europa sunt harburi din 60-70 sau de cand sunt in schimb malaxorul din 40 e bun si minunat, merge la prosti!!! FAINA GANDIRE!
Vagonul e una, automotorul e alta. Iar Malaxele noastre nu fac trafic internaţional. - 92Dragos a scris:
- Aici totul e sa fie distrus, aia din functie sunt chiar sa nu mai existe legaturi ptr Europa. Suntem in zorii unei noi epoci cand privatul o sa vina cu oferte si vagoane WR / WL nu numai in trafic intern pe secundare ci si in trafic international, vezi RegioJet. Curatenie trebuie inceputa dinauntru, pana nu are Sighetul un amarat de vagon cuseta, legatura cu litoralul, pana nu are Muresul tren international degeaba vrem noi legaturi. Cele mai mari probleme sunt infrastructura ( o vaca mulsa) , banii cheltuiti numai pe hartie si parcul de locomotive /vagoane. Aia de la infra si cand lucreaza se lucreaza ca in epoca de piatra, un singur om cu o singura drujba mai taie cate ceva din boschetii, in rest absolut nimica. In 2 ani mai vorbim o sa experientam pe propria piele cum vine privatul cu oferte peste CFR si aia tot cu "n-avem vagoane" isi vor face aparatia..
Stai tu şiniştit, că nu vine nimeni. Nu ai ce legături să ai cu Europa când între Bucureşti şi Budapesta sunt aproape 870 km, între Bucureşti şi Sofia sunt 530, iar spre Moldova şi Ucraina trebuie să faci transpunere. Pentru comparaţie: Budapesta - Bratislava: 214 km Budapesta - Praga: 500 km Budapesta - Viena: 272 km Bratislava - Viena: 74 km Bruxelles - Amsterdam: 216 km De dragul istoriei, după un mers de tren de acum vreo 20 de ani: Bucureşti - Paris: 2540 km, 34h05min Bucureşti - Venezia: 1682 km, 32h58min Bucureşti - Belgrad: 709 km, 13h16min Bucureşti - Kiev: 1273 km, 30h26min Bucureşti - Moscova: 2145 km, 46h24min Faceţi voi calculul cât de atractive pentru călători ar fi în ziua de azi. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |