|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 12:22 | |
| Doctore, aproape că pot pune egal între tine și Luna. Gândește-te bine la treaba asta.
În altă ordine de idei, hai să interzicem contractele de muncă. În prezent mulți încalcă legea și muncesc la negru. Deci de ce să nu ne ocupăm și de asta?
Multe accidente se întâmplă din cauză că unii sugaci belesc ochii în ecranul telefonului în timp ce conduc. Io zic să interzicem și telefoanele mobile și mașinile. Ce zici? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 12:33 | |
| http://obiectiv-sm.ro/2020/01/12/trei-imigranti-au-terorizat-calatorii-din-trenul-timisoara-baia-mare-printre-care-se-aflau-si-satmareni/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 14:37 | |
| - Dr2005 a scris:
Aşa e, ultima dată în tot VD-ul erau 2 (doi) oameni care mergeau la Praga. Cu Railjet de la Viena, nu cu EC de la Budapesta... Mai mult, MAV a mutat toate trenurile spre Bratislava - Praga - Berlin în Nyugati... ca să ajungi de la Keleti la Nyugati fie mergi cu troleul 76 şi apoi 1 km pe jos, fie schimbi 2 metrouri, doar că M3 e în lucru şi nu circulă mai devreme de ora 7, aşa că la ora la care soseşte Dacia ai nevoie de 2 bilete BKK dacă vrei să nu mergi pe jos de unde te lasă 76. Crede-mă că am făcut ruta asta de câteva ori şi mi-a ajuns, următorul drum la Bratislava sau la Praga o să fie cu TAROM până la Viena şi cu trenul de acolo, că să mă trambalez prin Budapesta la 5 dimineaţa mi-a ajuns. Nu mai zic că ultima dată a întârziat gioarsa de Dacia, după ce un ungur a tras semnalul de alarmă şi 2 naşi unguri + 2 însoţitori de vagon CFR nu au fost în stare să găsească semnalul tras decât după 45 minute şi după ce ne-au trezit pe toţi din VD ca să verifice mânerele semnalelor (chiar la VD era problema, dar într-un compartiment gol).
Cei care vin cu biletul în avans probabil nu ştiu faza asta, spre fericirea taximetriştilor de lângă ambele gări, care te abordează de cum te văd cu bagajele în faţa gării (e drept, nu la fel de agresiv ca ăia din Gara de Nord).
- Karpaty a scris:
- Nu trebuie un tren de 10 vagoane Romania-Italia dar o grupa asa cum a mai fost cu 2 vagoane chiar atasata la diverse trenuri chiar ar merge bine.
Dacia a circulat full cu casa inchisa din 15-16 decembrie cam asa pana pe 25 si oameni care vroiau sa vina in RO inca mai erau dar nu aveau unde sa se urce ca nu erau locuri, totul ocupat. Am vazut bilete luate cu doua luni avans. Se pune problema următoare: austriecii, nemţii sau italienii mai sunt dispuşi să facă manevră? Suntem în epoca DMU/EMU-uriulor şi garniturilor compacte gen RailJet, manevră ca la noi nu prea mai face nimeni.
- Karpaty a scris:
- Si placa aia cu trenul Bucuresti-Belgrad ca domne au aia datorie ca nu au locomotive sau mai stiu eu ce prostii, eu fac pariu pe orice ca daca ma duc la Belgrad si stau de vorba cu ZS si le spun domnule trenul asta Romania-Serbia, cum sa facem sa circule si iti garantez ca exista solutie, nimic nu e imposibil, daca chiar vrei sa faci ceva pai faci, daca nu vrei sa faci nimic cauti tot felul de scuze, iar placa cu contrabanda las-o naiba ca nu mai suntem in anii 90.
Chiar dacă ignori contrabanda (ţii minte că şi amărâtul ăla de Desiro venea cu burduful burduşit cu ţigări), îţi garantez eu ţie că ZS nu are locomotive diesel disponibile. Modernizarea ZS a presupus şi înlocuirea cu automotoare a garniturilor cu locomotive diesel, eliminând şi nevoia de WIT şi WG. Prin urmare, sârbii nici să vrea nu au locomotivă. Iar ale noastre nu-s autorizate pentru Serbia şi chiar dacă, ipotetic vorbind, îi învăţăm pe sârbi la GM, îţi dai seama cum o să explodeze contrabanda, ţinând cont că locomotiva aia o să ajungă în depou la Belgrad, unde vor ştii băieţii ce să ascundă şi pe unde pentru a nu fi găsit la vamă. Nu stiu de ce stau sa iti raspund tie care habar nu ai teren si ce trenuri circula in Europa. -Din Budapesta spre Praga NU toate sunt din Nygati, trenul de seara/noapte pleaca din Keleti, asta asa poate mai inveti ceva! -Trenul Pannonia daca il baga la loc Bucuresti-Praga poate trece foarte frumos prin Keleti si plecarea din Budapesta sa fie undeva pe la 23 sa ajunga dimineata devreme in Praga. -Nu au disparut trenurile normale cu vagoane si locomotiva, grupa Bucuresti-Munchen ajungea in Munchen cu trenul Kalman, trenul Kalman pentru cultura ta generala circula si ACUM!!! Budapesta-Munchen ba mai mult acest tren are grupa de Zurich, in Salzburg se compune si descompune trenul, practic ajung 2 trenuri si se stationeaza o ora jumatate timp in care se desfac ambele trenuri si unu da pentru celalalt grupe de vagoane, nu stiai dar evident ca nu ai fost si nu cunosti ce se intampla pe teren, nu ai de unde sa stii realitatea si vorbesti aici doar ce ai tu chef, lucruri care nu au treaba cu realitatea. Tot in Munchen ajung vagoane de la Zagreb cu alt tren pana in Salzburg de unde se muta in Kalman pentru Munchen, deci manevre se fac si compuneri descompuneri de trenuri de calatori tocmai pentru A EXISTA RUTA DIRECTA! -2 calatori in tot VD, pai daca mergi in 20 ianuarie sau 10 februarie e normal sa fie putini calatori ca lunile ianuarie si februarie sunt luni moarte peste tot. -Daca tu ai fost la Praga de 2-3 ori eu merg in fiecare luna de 2-3 ori cu trenul international si stiu mai bine ca tine ce se gaseste in tot trenul nu doar la un singur vagon si aia ca vezi tu asa cu coada ochiului si ai impresia ca stii tot ce se intampla. Daca azi sunt 2 calatori maine e posibil sa fie 15, nici o zi nu e la fel ca alta, in fiecare zi e altceva si nu trebuie generalizat! -Contrabanda intre RO si Serbia, pai daca tie iti e ca de asta nu circula trenul sau ca nu trebuie introdus un tren ca iti e tie ciuda ca fac unii un ban in plus, esti fix .........praf. Cand circula Desiro nu mai era nici o contrabanda, stai linistit, vezi de prostiile tale si de visele tale ca nu a saracit statul ca a trecut Ionica 5 pachete de tigari, daca te doare asa mult vezi ce fac alesii, controleaza pe aia de sus din guvern unde sunt scurgerile si pe ce se cheltuie banii, nu ca trece Ion si Gheorghe 5 pachete de tigari, nu asta e problema! Si chiar NU mai este contrabanda cum ai tu impresia proasta ca este ca in anii 90, NU mai este de mult ce a fost. -Iti garantez eu ca daca se vrea introducerea trenului direct de Belgrad si se stabileste cine ce plateste, se face rost si de locomotiva, daca chiar nu are ZS o locomotiva, desi e putin probabil sa nu aibe, astea sunt niste minciuni gogonate, nu toata reteua este electrificata si unde nu e electric nu toate sunt DMU, spre Sofia de exemplu de la Nis inca e diesel si trenul Belgrad-Sofia trebuie tractat cu locomotiva diesel, o locomotiva tot se gaseste si pentru Vrsac-Belgrad e imposibil sa nu fie o locomotiva disponibila in toata Serbia, si daca chiar nu e se poate inchiria din Bosnia, Croatia, Macedonia etc, solutii se gasesc daca se vrea evident, conteaza sa se vrea a face ceva dar cand nu vrei sa faci nimic cum esti si tu de exemplu gasesti 100000 de scuze. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 15:14 | |
| Contrabanda se face cu știința vameșilor corupți. Așa că problema nu sunt neapărat trenurile ci angajații de la punctele de trecere a frontierei. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 15:29 | |
| P.S.- niciodata nu trebuie luat cati calatori sunt la VD, serviciul VD este un serviciu scump destinat oamenilor cu bani care vor intimitate, o statistica faci dupa numarul calatorilor de la clasa si cuseta unde preturile sunt accesibile, daca tu mergi la VD ca ai gratuit nu toata lumea are bani de VD omul de rand trebuie sa plateasca in primul rand bilet la clasa apoi supliment de VD ceea ce pentru multi e cam scump si nu au de unde. La VD ai 33 locuri dar niciodata nu ai sa ai 33 de calatori ca nu toate cabinele vor fi T3, unele vor fi T1(single) altele vor fi ocupate in regim T2(double) si cateva T3 deci la VD sa ai vagonul plin e undeva pe la 20 calatori asta in regim international e cu T3 ca la intern e doar single si double, T1 si T2. La cuseta ai 48 de calatori maxim iar la clasa 60 sau 84 depinde ce vagon baga, dar mereu vor fi mai multi la clasa si la cuseta fata de VD.
Sa combini Ister cu Dacia nu e bine nici din punct de vedere tehnologic:
472 e combinat cu 73 72 e combinat cu 473
1822 e combinat cu 346 347 e combinat cu 1821
Si acum:
472 e facut de Grivita Bucuresti-Curtici, au dormitor Curtici si se intorc cu 73 72 e facut de Grivita Bucuresti-Curtici, au dormitor Curtici si se intorc 473
1822 e facut de Arad Arad-Bucuresti, au dormitor la Grivita si se intorc 346 347 e facut de Simeria, Arad-Simeria, schimba cu coleg tot de Simeria din Simeria la Bucuresti, au dormitor la Grivita sis e intorc 1821 Bucuresti-Simeria iar in Simeria schimba cu coleg tot de Simeria Simeria-Arad.
Deci nu prea merge ca raman si oamenii fara munca. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 16:59 | |
| In situatia extrema, data de santierul de pe linia 200 unde pot interveni situatii neprevazute, nu se pot trasa aceste trenuri prin Ilia-Lugoj-Timisoara Nord?
domle inteleg ca trebuie sa ajunga la Sighisoara pentru turisti, dar ce le recomanda sa se tirie si sa intirzie prin santierul Arad-llia?
Pentru Serbia, hai sa le propunem sa vina ei la noi cu automotorul si sa se mute lumea in Desiro la Stamora Moravita/ E mai greu sa iti trambalezi contrabanda mai ales ca pentru vama trenurile opresc in alt sector al statiei.
mi se pare mie sau OBB are tren NJ spre Roma si Milano care despart undeva in Italia. Nu cred ca manevra ar fi o problema undeva in domeniul feroviar.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 19:15 | |
| Obb are 3 RJ spre Venezia din care unul vine de la Munchen |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 19:28 | |
| Si are unul spre Milano cu grupa de Roma. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 19:29 | |
| - dan tm a scris:
- Si are unul spre Milano cu grupa de Roma.
A daa eu ma gândeam la RJ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 19:30 | |
| Preluata de pe Facebook Răzvan Robert Rapidul "Pannonia Expres" in gara Lokoshaza, cu 15 vagoane si 50 min intarziere. In aceasta gara, in acel an se combinau doua grupe: grupa Praga 23.05 - Bratislava 4.54 - Gyor 6.30 - Budapesta K. 7.53 - Szolnok 9.38, cu grupa Cracovia 22.30 - Kosice 5.10 - Szolnok 9.18. Pe teritoriul Romaniei trenul mai oprea printre altele in Arad 13.52 - Deva 15.47 - Simeria 16.08 - Sighisoara 18.44 - Brasov 20.47 - Bucuresti Nord 23.15. Lokoshaza (HU) - 2006, August Și compunerea https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=MAV&kategorie=G&cislo=374&nazev=Pannonia&rok=2006 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 22:18 | |
| http://m.ziare.com/gabriela-firea/gabriela-firea-vrea-ca-barierele-cfr-din-nordul-capitalei-sa-fie-ridicate-la-orele-de-varf-1593029 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 22:19 | |
| DAca se uneau calatorii, trageau semnalul de alarma si ii aruncau naibii din tren.
https://adevarul.ro/locale/oradea/video-terorizat-trei-imigranti-libieni-tren-intreg-vrand-sa-i-jefuiasca-inclusiv-controlori-i-au-facut-semn-ca-i-taie-gatul-1_5e1b30325163ec427104c2a4/index.html |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 22:29 | |
| - cristi ar a scris:
- Contrabanda se face cu știința vameșilor corupți. Așa că problema nu sunt neapărat trenurile ci angajații de la punctele de trecere a frontierei.
Si nu e problema, contrabanda se face oricum: cu trenuri de marfa, barca si mai ales rutier. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Ian 2020, 23:05 | |
| Nu e treaba CFR-ului sa se ocupe de stoparea contrabandei. Treaba lor e sa puna trenuri, sint altii care sa se ocupe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Ian 2020, 01:16 | |
| - Kapпaтй a scris:
- -Din Budapesta spre Praga NU toate sunt din Nygati, trenul de seara/noapte pleaca din Keleti, asta asa poate mai inveti ceva!
Da, este UN TREN. Dacia ajungea anul trecut pe la 5 dimineaţa, Isterul pe la 9. Poate îmi spui tu ce om normal la cap alegere să se transfere de la Dacia sau Ister la trenul de seară. Cel mult să se transfere la/de la 72/73, presupunând că se pupă orarele (nu am verificat). - Karpaty a scris:
- Trenul Pannonia daca il baga la loc Bucuresti-Praga poate trece foarte frumos prin Keleti si plecarea din Budapesta sa fie undeva pe la 23 sa ajunga dimineata devreme in Praga.
Te-ai gândit dacă ungurii vor? Slovacii? Cehii? La ora actuală pe Budapesta - Praga e mers cadenţat. Pot să îţi dau în scris că ăia nu vor accepta nimic care să le strice cadenţa, mai ales că trenurile alea au un flux mare de călători în trafic intern prin Slovacia şi prin Cehia (mai ales Praga - Brno), precum şi între cele 2 ţări. - Citat :
- -2 calatori in tot VD, pai daca mergi in 20 ianuarie sau 10 februarie e normal sa fie putini calatori ca lunile ianuarie si februarie sunt luni moarte peste tot.
În aprilie. - Citat :
- -Contrabanda intre RO si Serbia, pai daca tie iti e ca de asta nu circula trenul sau ca nu trebuie introdus un tren ca iti e tie ciuda ca fac unii un ban in plus, esti fix .........praf. Cand circula Desiro nu mai era nici o contrabanda, stai linistit, vezi de prostiile tale si de visele tale ca nu a saracit statul ca a trecut Ionica 5 pachete de tigari, daca te doare asa mult vezi ce fac alesii, controleaza pe aia de sus din guvern unde sunt scurgerile si pe ce se cheltuie banii, nu ca trece Ion si Gheorghe 5 pachete de tigari, nu asta e problema!
Si chiar NU mai este contrabanda cum ai tu impresia proasta ca este ca in anii 90, NU mai este de mult ce a fost. Unul din motivele pentru care a dispărut trenul de Serbia este fix contrabanda: https://www.observatordetimis.ro/2017/02/24/podea-burdusita-cu-tigari-de-contrabanda-din-serbia/ - Citat :
- -Iti garantez eu ca daca se vrea introducerea trenului direct de Belgrad si se stabileste cine ce plateste, se face rost si de locomotiva, daca chiar nu are ZS o locomotiva, desi e putin probabil sa nu aibe, astea sunt niste minciuni gogonate, nu toata reteua este electrificata si unde nu e electric nu toate sunt DMU, spre Sofia de exemplu de la Nis inca e diesel si trenul Belgrad-Sofia trebuie tractat cu locomotiva diesel, o locomotiva tot se gaseste si pentru Vrsac-Belgrad e imposibil sa nu fie o locomotiva disponibila in toata Serbia, si daca chiar nu e se poate inchiria din Bosnia, Croatia, Macedonia etc, solutii se gasesc daca se vrea evident, conteaza sa se vrea a face ceva dar cand nu vrei sa faci nimic cum esti si tu de exemplu gasesti 100000 de scuze.
https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B0_%D0%B2%D0%BE%D0%B7 Srbija Voz (că JS nu mai există din 2015) are fix 7 locomotive diesel, din care 5 sunt funcţionale, iar din alea 5, 4 sunt închiriate de la Srbija Kargo. Cu astea fac trenul Belgrad - Sofia... a, da, am uitat, niciuna nu are alimentare electrică la tren, deci ne trebuie vagoane care să fie încălzite cu abur, iar de condiţii de bază pentru un tren internaţional de secol 21 precum prize, climatizare sau, măcar uşi automate şi budă vacuumatică nici nu poate fi vorba, câtă vreme sârbii nu pot da un volt în tren. Asta înseamnă 20-50, alea câteva care mai sunt, că alt vagon corespunzător nu are CFR Călători. Sau să dea sârbii un vagon de-al lor, deşi RTV-iştii noştri nu au văzut în viaţa lor boghiu München-Kassel. - Karpaty a scris:
- Deci nu prea merge ca raman si oamenii fara munca.
Aoleu, am uitat că asta contează la CFR Călători - să aibă oamenii de muncă. Îţi dai seama că unul din alea 3 - 4 sindicate mari a venit la noi cu jalba-n proţap că mecanicii dintr-un anume depou au primit nişte curse scurte şi ,,nu mai fac trenurile adevărate, care sunt preluate de depoul Y"? Pe bune, am râs o juma' de oră. Pentru CFR Călători dacă ar reuşi să îşi facă nişte turnusuri care să minimizeze statul la dormitor ar fi mană cerească, numai că infrastructura praf nu îi permite unui mecanic de BC, de ex., să ducă un tren până la Focşani şi apoi imediat să ia de acolo unul îndărăt la schimb cu Tecuciul şi apoi de la Tecuci la schimb cu Iaşiul. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |